[Xp] - The Hero

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Kleo »

Zgodzę się z przedmówcami - chociaż rzeczywiście światełka dodają całości bajkowego klimatu, to jednak trochę za mocno tłuką po oczach. Może da się zrobić mniejszy kontrast między światłem a cieniem? Bo o ile na wodzie wygląda to nawet fajnie, to już np. na drzewach i trawie niekoniecznie. Ale tak w ogóle to mapki śliczne, już mi się chce po nich pochodzić.
Awatar użytkownika
ravenone

GF 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2) Dema (miejsce 2); GF 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1); GF 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 438
Rejestracja: 28 lis 2009, 12:06

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: ravenone »

Nie będę się powtarzał, dodam tylko, że ciekawe połączenie inq i kalibana. Rób grę:)
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Okej posłuchałem się was, przyczyną tego świecenia była za dużo widoczność Foga, oraz ściemniłem trochę i efektem tego jest:

Obrazek

A Gameplay przewiduję gdzieś tak na Weekend Majowy.

A i taki edit.

Co do słów Noruj'a
"noc ( chociaż wciąż się zastanawiam skąd promienie światła z nieba w nocy)"
To są odbite promienie słoneczne, oczywiście odbite dzięki księżycu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Witam, takie małe ogłoszenie, przewidywałem gameplay na weekend majowy, niestety miałem niespodziewany wyjazd (Urlop ^^), więc opóźni się trochę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Cześć, mam dla was takiego newsa, mam zamiar wprowadzić coś nowego.
Jak wiecie będą dziedziny kowalstwo, alchemia itp..
Ale mam zamiar także wprowadzić coś, dzięki temu będziemy mogli zwiększać siłę, zręczność, inteligencję. Siłę za pomocą treningu np: Machanie mieczem w drzewo i gdy osiągniemy 100 machnięć nasza siła się zwiększy o 1, ale potem żeby zdobyć kolejny punkt będzie trzeba machnąć mieczem 200 razy. I co o tym sądzicie, mi się wydaję że dosyć fajne rozwiązanie, zamiast wydawać złoto będzie można także samemu zapracować na punkt atrybutu. :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Soul »

Dr.Man pisze:Machanie mieczem w drzewo i gdy osiągniemy 100 machnięć nasza siła się zwiększy o 1, ale potem żeby zdobyć kolejny punkt będzie trzeba machnąć mieczem 200 razy.
Realistyczne, choć nudne. Komu by się chciało kilkaset razy machać mieczem dla kilku punktów siły.
Wolałbym już jakąś minigrę, a każdy punkt to trochę zwiększony poziom trudności :P
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Nie będzie się zwiększał poziom trudności, przemyślałem to bardziej. Jednak będzie trzeba wykonać gdzieś np. 250 żeby otrzymać jeden punkt siły. Jednak jeśli ktoś ma dużo złota, może po prostu za złoto wytrenować punkt siły u trainera
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Kryzz333 »

Lepszym rozwiązaniem by było wprowadzenie systemu treningu jak z Elder Scrolls - np.: każde uderzenie mieczem w przeciwnkia daje kilka punktów do umiejętności walki mieczem, a po osiągnięciu odpowiedniego pułapu zdobywa się kolejny poziom.

Jest nawet taki skrypt, chciałem go użyć w OzE, ale mi nie pasował:

http://forum.chaos-project.com/index.ph ... 347.0.html
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

To skrypt na trenowanie ataku podczas walki, ja jednak chcę by można było trenować 4 atrybuty, cóż może być i nudne. Ale przynajmniej złoto się zaoszczędzi ;d



Do tego mam mały problem, nie mogę zaktualizować zapowiedzi, chciałem zmienić screeny, ponieważ zmieniło się trochę. Do tego chciałem także zmodyfikować fabułę trochę oraz opisy dziedzin.

Być może niedługo umieszczę zapowiedź na Ultimie, dobrze by było zapowiedź gry zyska trochę na popularności.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2014, 20:17 przez Dr.Man, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dragon Kamillo »

Jaka gra?

Już sobie wyobrażam to stanie pod drzewem i klikanie kilkasettysięcy razy spacji by wbić ten oczekiwany jeden punkt, który pewno nic mi za dużo nie da.

Lepsza tak jak proponowano jakaś mini gierka z rosnącym poziomem trudności i za skucia potrąceniami od nagrody. Możesz to tak rozwiązać, że zachowasz realizm i rozrywkę i wszyscy będą zadowoleni.

Co do zaktualizowania sprawdź czy któregoś z twoich obrazków (również tych ozdobników) nie wywalono z serwera hosta. Jeśli tak musisz go wrzucić od nowa i podmienić tutaj.

EDIT: wygląda na to że masz coś nie tak z aż 16 obrazkami. Według mnie wywal wszystkie te ozdobniki itp, tylko wydłużają ładowanie się strony.
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Coś tak się domyśliłem, że ktoś zapyta "Jaka gra?"
Poprawiłem specjalnie dla ciebie na "zapowiedź gry"" :D
Masz rację pokazuję mi że nie można określić rozmiarów tych obrazków, oraz tych graficznych ulepszaczy, dlatego niedługo dodam zaktualizowaną zapowiedź, ale na Ultimie.
Tak domyślam się że to będzie nudne dla gracza, pokombinuję w takim razie żeby było przyjemnie ale także trudne.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Kleo »

Minigry na pewno by były ciekawsze, zwłaszcza jakoś tematycznie związane z umiejętnością, którą mają rozwijać. Ale w końcu z możliwości ponudzenia się trochę, żeby oszczędzić parę groszy, będzie można korzystać opcjonalnie, więc bardzo szkodliwa też ona chyba nie będzie? A takie dusigrosze, które kończą każdą grę z zapasem mikstur i broni wystarczającym na wyposażenie niezłej armii (jak ja:) mogą się z niej nieźle ucieszyć.
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Nowy Screenshot. :D

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Kryzz333 »

Screen wyborny.

Data wydania gry na koniec 2015 wciąż aktualna?
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [Xp] - The Hero

Post autor: Dr.Man »

Jak to się mówi okaże się w praniu, chociaż z dniem powątpiewam w tą datę premiery, ale czas pokaże. Jeszcze w sumie mam sporo czasu ;p
Obrazek
Zablokowany