Jest rok 1984. Naszym bohaterem jest Miraven, 16-letni egzorcysta z niezwykłą umiejętnością. Umiejętność ta, to "wpatrywanie się w przyszłość", egzorcysta nasz potrafi zobaczyć co stanie się jutro lub za tydzień.. Lecz jak doszło do uzyskania jej? Już wam opowiem.. Zabicie osoby bliskiej jest podpisaniem kontraktu z Szatanem. Nie ważne, czy się zgodzisz, czy nie, kontrakt będzie podpisany.. Ale, po co ten kontrakt? Co on robi? Bycie w kontrakcie oznacza stracenie duszy, czyli.. śmierć. Lecz, zanim straci się duszę, Szatan musi napełniać swą mocą ofiarę. Trwa to około dwóch lat.. 10-letni Miraven podczas polowania w lesie, w nieświadomości zabił swojego brata.. Naskoczył na Miravena z plastikowym mieczem,miał na sobie chustę oraz kaptur, co sprawiło, że nasz bohater uznał go za zabójcę. Zabił go i uciekł, porzucając zwłoki. Po prawie 2 latach, Miraven dowiedział się o śmierci brata, na początku myślał że uciekł z miasta, lecz jego życie dobiegało końca.. Kończył się czas napełniania mocy, miał już zginąć lecz odzyskał świadomość i postanowił w przyszłości zostać największym egzorcystą i zabić Szatana i jego sługusów!
W grze będą występowały zagadki,(mam nadzieję) ciekawe questy poboczne, różnorodność charekterów, dość dużo przedmiotów,broni,pancerzy i umiejętności (po złączeniu wymienionych przeze mnie rzeczy jest ich ok.500)
• Skrypt dnia i nocy (Nie znajduję się tam czas,sklepy będą cały czas otwarte),
• Lepsze okno statusu,
• Custom Save System by Law's,
• HP/SP enemy,
• Better Battlebackground,
• Opcje gry by Ayene,
• Fullscreen by Blizzard.
Rzadko w ten sposób wypowiadam się na temat zapowiedzi, ale naprawdę dawno nie widziałem nic tak rozległego, a jednocześnie pozbawionego mięcha. Te wszystkie nagłówki, odstępy, grafiki, procentowe znaczniki i wylistowania nazw skryptów naprawdę niewiele mówią o samej grze i rozgrywce. Do tego trzy bardzo podobne, puste screeny, niezrozumiały tytuł czy łąmiące klimat wstawki (plastikowy miecz)...
Rozumiem, że prezentacja w niektórych kręgach jest równie ważna co sama gra, że może to bawić nawet bardziej, ale tym razem coś bardzo nie wyszło. Mnie - ujmując delikatnie - nie zachęca ani forma, ani tym bardziej treść, zastanowiłbym się czy starasz się zaprezentować grę w produkcji, czy wrzucasz zlepek popularnych motywów wizerunkowych, do bólu nadużywanych w tematach autorów, którzy chcą tylko trochę poklasku, a jutro zrezygnują z pracy i/lub poproszą o usunięcie wątku z forum.
Po części zgodzę się z powyższą wypowiedzią, o ile zapowiedź jest schludna i ładna o tyle treść i screeny już nie bardzo.
Wszystko jest tutaj takie kwadratowe, boki map nie mają ścian! :o
Popraw to koniecznie jeśli chcesz by gra się jakoś prezentowała =)
Wyjscie na zewnatrz. Wystarczy ustawic te tilesy na gornym planie, ew. dalbym jakies swiatelko albo wyciemnienie mapki w tym miejscu zeby lepiej to zaznaczyc.
Ale to nie tak ,ze bronie slabego mappingu, po prostu takie przejscia to dla mnie normalka.
A ja dla odmiany powiem, że jak autor włoży w grę tyle serca, co w zapowiedź, to może być w co pograć. Choć istotnie, całość dużo lepiej wygląda od strony formy, z treścią jest nieco słabiej.
Poza tym screeny rzeczywiście niepiękne - chyba nigdy nie polubię tych grafik, niezależnie od tego, jak dobrze byłyby poskładane. A tu na dobitkę poskładane są co najwyżej tak sobie.