[VX] Wind of Eladora

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

[VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Obrazek
Wersja RM: VX(A)
Gatunek: jRPG
Szacowana długość: 3 h
Obrazek
Eladora, jest to część kontynentu Anrius, którego pochłonęła walka ludzi z demonami,
nie jest to już walka dobra ze złem, to walka o przetrwanie. Wraz z biegiem lat, polem
bitwy stało się całe królestwo Eladory. Wojna dochodziła już nawet do najmniejszych wiosek,
a po nich zostawały już tylko ruiny i pustki. Eladora zaczęła wymierać... Widząc to król Eladory
do każdej z wiosek i każdego z miast wysłał swoich zwiadowców. Miasta i wioski atakowane
przez demony zaczęły wspierać się wzajemnie, każda, nawet najmniejsza osada dostała także
strażnika wioski. Toteż Opactwo postanowiło także wspomóc biedny lud Eladory i wysłało do każdego z miast i wiosek po swoim najlepszym magu do walki z demoniczna magią. Mimo wszystko dodatkowe środki ochrony
nie spełniały swojej roli, tak jak powinny. Eladora pogrążyła się w smutku. Widząc to bóg królestwa Eladory wysłał na nią swojego posłańca, który miał zakończyć spór.
Obrazek
Był to dzień bitwy, jednej z wielu. Savage, królewski generał toczył bitwę pod Roah - stolicą królestwa.
Armia demonów została zdziesiątkowana, niedobitki demonów wycofały się z pola walki. Savage w trakcie powrotu do zamku znalazł dziecko, był to rudy chłopiec, miał 9 lat. Mimo huku, krzyków umierających rycerzy, konających demonów nie płakało, gdy generał wziął je na ręce wręcz promieniało uśmiechem.
Dziecię nie wiedziało kim jest, ani kim są jego rodzice, Savage postanowił zabrać je do zamku.
Tam pewien mag wyczuł iż chłopiec nie jest zwyczajny, otaczała go boska aura...
Savage postanowił zając się chłopakiem, wychować jak własnego syna. Nadał mu imię po swoim poległym podczas jednej z bitw bracie - Javed. Król jednak nie pozwolił na trzymanie dziecka w swoim zamku, wiedział że
prędzej czy później dziecko będą chciały wykorzystać demony do swoich własnych celów - rozkazał zabić chłopca.
Generał dowiedziawszy się o tym zabrał chłopca i opuścił na zawsze zamkowe mury zaszywając się w jednej z wiosek. Historia zaczyna się na nowo po 8 latach później, gdy wojna z demonami miała rozpętać się raz jeszcze. Właściwie to opisałem wam intro gry, jeśli chcecie wiedzieć coś więcej na temat samego projektu zapraszam na moja stronę. Na co stawiam w grze? Jak to bywa w jRPG stawiam na postaci, przedstawienie ich charakterów i fabuły, chyba o to własnie w jRPG chodzi... =)
Obrazek
Cóż, oprawą muzyczną zajmuje się dla mnie Blake T. Rose, tworzy ją sam, więc na ten temat napisać
wam za dużo nie mogę, pewne jest jedno - będzie klimatycznie! Jeśli chodzi o grafikę opiera się ona o
podstawowe RTP makera z drobnymi modyfikacjami. Za wykonanie głównego ekranu odpowiada przyjaciółka
Blake T. Rose, jeśli spełni moje oczekiwania ujrzycie go w wersji dla was.
Obrazek
Spoiler:
Obrazek
Tych nie podam, gra nie została ukończona a w trakcie wszystko może jeszcze ulec zmianie.
Obrazek
Na bieżąco z postępów nad projektem dowiecie się z mojej strony,
Wszystko w trakcie ulega poprawkom, skrypty oprawa audio, tak więc zapraszam
do przeglądania co jakiś czas.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2014, 15:44 przez Rahim, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 376
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Zombik »

Która to już wersja Eladory? ...

Ten glut na ekranie walki + to tło wygląda dość słabo... na twoim miejscu zmieniłbym to jakoś. Mapki wyglądają w miarę oke, ale ZROBIŁBYM LEPSZE XDDD.

Co do fabuły to nie będę tutaj wnikał... z opisu wygląda dość przeciętnie, ale wszystko zależy od tego jak nam to zaprezentujesz.
Cóż, oprawą muzyczną zajmuje się dla mnie Blake T. Rose, tworzy ją sam
To zabrzmiało tak profesjonalnie D:
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Zombik pisze:Która to już wersja Eladory? ...
Trzecia, bądź czwarta. Grunt że ostatnia.
Zombik pisze: Ten glut na ekranie walki + to tło wygląda dość słabo... na twoim miejscu zmieniłbym to jakoś.
Chciałem żeby było widać mapkę na jakiej spotkaliśmy przeciwnika. Tak raczej zostanie, chyba że w ostateczności przeniosę się na system walki z boku.
Zombik pisze:ale ZROBIŁBYM LEPSZE XDDD.
Był już jeden który też tak mówił, po godzinie stwierdził że makery po wyżej XP są nie dla niego xD
ale w sumie nie zaprzeczam, może i tak jest.
Zombik pisze: Co do fabuły to nie będę tutaj wnikał... z opisu wygląda dość przeciętnie, ale wszystko zależy od tego jak nam to zaprezentujesz.
No toż... =)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Noruj »

Ciężko jest mi ocenić ten projekt, bo strasznie nie rozumiem tego twojego kopiatorstwa. Czekałem z napisaniem posta, bo miałem nadzieję, że zmienisz kilka elementów.

Będę szczery, gra wygląda jak dokładne kserio Opowieści z Asgun. Nie widzę, żebyś o tym napominał w temacie. Sam wspominałeś, że podebrałeś mój styl mappingu, ale na miłość boską to byś chociaż coś w nim zmienił, np wysokość domów, inny rodzaj wejścia do tych budynków. Skrypty do walki też są takie same ( po samych screenach widzę już 2 te same, które były użyte w OZA. Skryptów do VXa jest mnóstwo! ) - a już zupełnie nie rozumiem tego, że dwójka głównych bohaterów to dokładnie te same postacie, które były głównymi postaciami w OZA. Ja tego nie łapię sorry, ale skoro już bierzesz jakieś elementy konkretnej gry ( co w zasadzie nie jest złe ), to inne zostaw w spokoju. Inspirowanie się to nie znaczy branie wszystkiego jak popadnie od skryptów, przez specyficzny rodzaj mappingu, po głównych bohaterów.

JInspiracje są ok, ale w tobie to już jest niezdrowe. Pograłeś w Opowieść Miko, zrobiłeś Seretei, pograłeś w Heroes Lore, zrobiłeś dokładnego klona tej gry 1:1, niedawno wspominałeś, że grałeś w OZA i mamy już efekt. Czy tak trudno jest pokombinować samemu?
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Lol, gdybyś zadał jakieś pytania zamiast zarzutów, no problemo odpowiedział bym jakie są różnice.
Sereitei nie jest Wzorowane na Miko, w sumie na niczym nie jest, fabularnie różni się od gier Skacia, jedyna wspólna cecha to osadzenie gry w klimatach wschodu, ale skąd ty to możesz wiedzieć, przecież nie zagrałeś a się wypowiadasz, tak HL to był błąd do którego potrafię się przyznać, i tego nie ukrywam. Co do Eladory to chyba jednak za wcześnie wyskoczyłeś z tym postem, po za tym że domki są bez dachów, nie ma nic wspólnego, ale skąd ty to możesz wiedzieć, lepiej wpierw się rzucić do kogoś :lol: Zaskoczę cię, wejścia są inne, pisałem o tym w kilku miejscach, Noruj jak zwykle niedoinformowany. Następnym razem za nim komuś coś zarzucisz poczekaj aż wyjdzie gra, bądź chociaż demo.

EDIT: Co do tego pisania o OzA zajrzyj na moją stronę... tam jest wszystko podane, co lepsza tu w temacie także zostało napisane że jeżeli chcemy dowiedzieć się coś więcej to zapraszam na stronę. Pozdro xd
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Noruj »

Nie wiem od kiedy to jestem niedoinformowany, ale wymyślanie i bajdurzenie to twoja specjalność. Ostatnio wspominałeś, że do wszystkiego doszedłem dzięki Rojowi (?), jednocześnie nie wiedziąc, że wszystko co zrobiłem miało miejsce dużo przed współpracą z Rojem. Ale liczy się pojazd!

Ale to taka dygresja, bo jak zwykle typowe dla ciebie zachowanie. Popsioczyć, popsioczyć, zaprzeczać wszystkiemu, a potem znowu będziesz mnie przepraszał na PW?

Każdy kto grał w OZA trochę dłużej, prawdopodobnie zgodzi się, że gra niezdrowo dużo bierze z tej gry. Nie muszę grać w grę, żeby ocenić walory estetyczne, bo to widać po samych screenach.
Domy mapowane są w identyczny sposób - nie muszę grać w grę, żeby to zauważyć.
Walka estetycznie to chyba nie trzeba komentować? - Obrazek
Obrazek
To, że główni bohaterowie też są ci sami, to też oczywiście przypadek?

Ja nie twierdzę, że branie jakieś elementów jest złe, w końcu to rm, ale skoro już wziąłeś sobie ten styl mappingu to przynajmniej postarałbyś się, żeby inne elementy odróżnić od OZA. A ty na opak, charów jest tyle - a ty wziąłeś głównego bohatera OZA. Przecież to bezsens.

Dokładnie tak samo było z tamtym tematem, też rzucałeś gówniarskie zaczepki w stylu " noruj taki niedoinformowany ", itd, ale w sumie twoja sprawa. Najwyżej Wind of Eladora dostanie po prostu łatkę kopii OZA ( bo wizualnie tak wygląda, nie mówiłem nic o fabule), tej gorszej : )
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Nie chce mi się nawet tego czytać. Nie wiem czy przyszedłeś się tu żalić czy chwalić,
aktualny system walki jest na tym: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=7089.
Mniejsza o większość, wygląda to jak byś próbował się dowartościować kosztem mojej gry, i rozreklamować na nowo swoją pierwszą część. Zaskoczę cię, pomysł z brakiem dachów nie jest twój autorski, i jeśli sobie tak w głowie ubzdurałeś to przykro mi strasznie. Już kiedyś wydałem grę bez dachów:
http://tsukuru.pl/forum/?co=gry&typ=rev&id=prosialke
zresztą jest kilka osób które też je wydały, np. ravenone i jego getto w grze było jeszcze przed OzA, czy to oznacza że plagiatowałeś jego mapping? :lol:
Serio, jak już masz jeszcze tu płakać to się wstrzymaj i poczekaj aż wydam grę, wtedy pogadamy. A teraz proszę cię byś mi tu śmietniku więcej nie robił.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Noruj »

Nie chce mi się nawet tego czytać. Nie wiem czy przyszedłeś się tu żalić czy chwalić, Serio, jak już masz jeszcze tu płakać to się wstrzymaj A teraz proszę cię byś mi tu śmietniku więcej nie robił.
Właśnie o tym mówię : ) Twoja typowa reakcja. Dałem konkretne przykłady i argumenty, wrzuciłem nawet screena, a Ty jak zwykle dalej w swoje.

A to, że zmieniłeś system walki, to serio nie ma znaczenia dla tego tematu, bo oceniam to co jest w zapowiedzi. W temacie z Green Light też były odpowiedzi " dalej jest już całkiem inaczej!!11 Wszystko zmieniłem".

Co do WA i tej Twojej "gry", to nie wiem czy rozumiesz co pisałem ( najwyraźniej nie ), ale wyjaśnię, że mówiłem o charakterystycznym mappowaniu na rtp VX, a nie o pomyśle domów bez dachów.

Co do wydania gry, pewnie się nie doczekam, na PW dostałem już info, że poprzednie wersje też były kalkami innych gier( ja tego nie wiedziałem, ah to moje niedoinformowanie), więc pewnie za kilka miesięcy może dostaniemy WOE w nowej wersji. Kto to wie : )
PS: Dla mnie koniec tematu, ludzie sami wyciągną wnioski
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Czyli jednak rozreklamować na nowo swoją pierwszą część~ Za bardzo sobie pochlebiasz.
Dobra, trzym się Noruś tam ciepło.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1770
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: GameBoy »

Noruj pisze:Obrazek
Obrazek
Hahahaha.

Niestety Noruj ma trochę racji. Dając swojemu bohaterowi faceset głównego bohatera Opowieści z Asgun tylko sobie szkodzisz. Jeśli ktoś robi dosyć nieźle odbieraną grę i korzysta w niej z podstawowych grafik to w oczach graczy (którzy często nie mają z samym makerem nic wspólnego, np. Kleo) ta twarz staje się twarzą bohatera owej gry, a nie twarzą z RTP.

Jesli np. takie Final Fantasy VII zostałoby stworzone z jakiś darmowych grafik, to każda inna pozycja korzystająca z nich zostałaby okrzyknięta próba wybicia się na sukcesie FF7. Niestety.

Posprzątane, uprzedzam - kolejne zaczepki personalne kończą zabawę.
Awatar użytkownika
Miguel
Posty: 9
Rejestracja: 03 cze 2014, 16:10

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Miguel »

Projekt zapowiada się bardzo przeciętnie. Fabuła prymitywna, mapki generalnie bezbłędne, ale w żaden sposób nie czuje klimatu, gra na RTP jak każda inna...
Jak wyjdzie pełniak to pewnie nie zagram, bo po tym co jest tutaj przedstawione niespecjalnie miałbym ochotę.

Słabo, ale powodzenia.
hail to the king
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Drobne poprawki z Eladory, takie tam Selfie, czy coś...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wypadało by dać jakąś notkę.
Eladora żyje.
Projekt ma się dobrze.
Sporo zostało zmodyfikowane.
Podziękowania dla Viuu za pomoc w konfiguracji skryptu.
Błędy w dialogach zostaną usunięte przy wersji finalnej.
Gra będzie jednak trwała nieco krócej niż zamierzałem.
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Kryzz333 »

Screeny bardzo ładne, nie podoba mi się tylko to urwisko.

Zmień też język w interface.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

To urwisko też mnie w oczy kole, popracuje nad nim.
Wszystko będzie w pl, tylko że tworzę na angielskim ace, i wpierw zająłem się mapkami i rzeczami tego typu.

@DOWN: CHyba bardziej niż przy grze, to szum jest przy mojej osobie. Mniejsza z tym.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2014, 15:11 przez Rahim, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ShadowBane
Posty: 28
Rejestracja: 01 lip 2014, 09:18

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: ShadowBane »

Miguel napisał:Projekt zapowiada się bardzo przeciętnie. Fabuła prymitywna, mapki generalnie bezbłędne, ale w żaden sposób nie czuje klimatu, gra na RTP jak każda inna...
Jak wyjdzie pełniak to pewnie nie zagram, bo po tym co jest tutaj przedstawione niespecjalnie miałbym ochotę.
Jestem chyba tego samego zdania. Zapowiada się totalny przeciętniak, w fabule i w mechanice gry nie znalazłem zupełnie nic nowego co by mnie zaskoczyło. Gra robiona dla spełnienia własnych ambicji, mało osób w nią zagra.

Nie wiem też po co tyle szumu i zamieszania wkoło tego tytułu. Za kilka miesięcy nikt prócz twórcy nie będzie już o nim pamiętał.
Przeszłość Przeszłość Przeszłość TERAZ Przyszłość Przyszłość Przyszłość
Zablokowany