[VX] Wind of Eladora

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Za radą Amela poprawiłem dachy na domkach.
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: McLaren »

Ładne dachy;)
Nie chcę się czepiać... ale myślę ,że przy ''Mrocznym Zamku'' otoczenie jest zbyt jaskrawe powinno być bardziej wyjałowione znaczy drzewa bez liści szara trawa itp.

Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Yup. To nie mroczny zamek, a ruiny świątyni.
Menu wygląda tak:
Obrazek
Co do windowskinu nie jestem pewien czy zostanie aktualny, nie bardzo mi się podoba, a dałem go tylko po to by nie patrzeć się na podstawowy którego nie znoszę :I
A tu wywaliłem te wysepki na wodzie za radą Prekiego, wyglądało to dość dziwnie, i zastapiłem to obejściem na około:
Obrazek
Cóż, koniec końców warto coś dodać o samych sąsiadach Eladory:
Obrazek
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: McLaren »

Urug War'd ??? uruk hai??? Pewnie te ziemie należą do orków...
Ozun??? Pewnie jakaś czarodziejska kraina nazwa kojarzy mi się z kraina Oz.
Seingrad??? Sajanin? grad?
Anrius??? Anna?
Eladora??? Ela i Dora? państwo należące do sióstr? możesz wykorzystać ten pomysł do fabuły gry;) chyba ,że dobrze trafiłem z tą nazwą ;)
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Urug War'd - Kraina zamieszkiwana przez Orków, Trole, Golemy, Asasyni itp.
Klimat panujący tutaj to pustynie, i wysokie temperatury, do których mieszkańcy już przywykli.
Ozun - Lodowe bezdroża zamieszkiwane przez stare plemiona ludzi, miast jest tutaj niewiele, za to sporo małych osad, przyczyną tego są srogie warunki, które utrudniają codzienne życie.
Seingrad - Tutaj nie mogłem wymyślić nazwy, na szczęście przyszedł z pomocą kochany, znienawidzony niemiecki, Klimat panujący w tym rejonie kontynentu to lasy, i stepy, kraina zamieszkiwana przez elfy, driady, druidów, a także wymarłe istoty magiczne, który tylko tu mogą przetrwać. Ludzie tutaj wierzą w siły natury i magii.
Anrius - nazwa wymyślona podczas rozmowy z Angiusem na skype Anrius = Angius, r zamienić na g i mamy gotową nazwę. Coś o krainie... Wyjałowione ziemie, góry zmusiły mieszkańców do rozwinięcia techniki, za czym też poszło rozwinięcie gospodarki i rynku zagranicznego. Anrius sam produkuje niewiele produktów żywnościowych, ponieważ uniemożliwia im to klimat i wiadomo warunki, posiadają za to mnustwo kopalni, gdzie ludzie i krasnoludy, gdzie ci drudzy żyją niczym krety, wydobywając surowce diamentów, węgla, złota, a także kilku metali. Ludzie z kolei zajmują się rozwojem techniki.
Eladora - Panuje ty klimat umiarkowany, dużo lasów, a także miasteczek, z powodu przesilenia magiczną energią Eladora jest miejscem które nawiedzają demony, będące prawdziwą udręką.
Gospodarka państwa rozwija się tu powoli, raczej większy nacisk stawiają na rozwinięcie wojska, by móc bronić się przed najeźdźcami.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: McLaren »

Dzięki za wytłumaczenie nazw właściwie o to mi chodziło... a co do pierwszej nazwy dobrze skojarzyłem ;p
Z chęcią zagram w tą grę ;)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: X-Tech »

No cóż. Wszystko w tym projekcie prezentuje taki miałki niewyraźny level. Nie ma nic co mógłbym uznaćza akt własnej inwencji i wszystko jest niewyraźne.


Grafa jest naprawdę niewyraźna. W ogóle nie czuje klimatu grafiki, żeby zgrywał się z zaprezentowaną fabułą. Te rzeczy są jakby oderwane od siebie. Jak na świat walki z demonami
same tu cukierki dookoła i pustka. Mało ludzi itd.


Ta fabuła do mnie nie dociera - wojna z demonami ? Ale po co to demonom ?

Gdzie są jakieś konkrety ? Na czym się tu skupić ? Skąd te demony ? Czym są te demony w grze ? oczywiście ja wiem czym są demony, ale tyle razy już to przewinęło mi się w grach typowych grach na rma/zapowiedziach...W GRACH RM to przeważnie dla mnie takie zastępstwo na - ciekawego zmasowanego przeciwnika, którego dałoby się określić co dałoby faktycznie jakieś pole dla wyobraźni i ciekawej fabuły wojennej - po prostu jakieś sobie są demony...ważne że się je leje. Tak to wygląda przynajmniej...Dla mnie to szczerze jest bez sensu- jeśli już się stosuje jakiś typ przeciwnika - przydałby się opis tego zmasowanego przeciwnika to warto, by opisać nie wiem przyczynę ataku jakąś liczebność może miejsce, z którego przybywają i początek tego jak już...żeby to miało jakiś sens...


Nie przekonuje mnie ten projekt. Nie mam na czym się tutaj skupić. Nic tu nie jest określone wszystko jest niewyraźne. Jedynie dziecko, które ucieka przed demonami rozumiem, że ma być wątkiem głównym, ale te całe demony i ta cała wojna - bez przyczyny, bez przedstawienia jakiegoś sensu ataku na ludzi, którzy akurat tam przebywają. Bezsens.

Kurde...Nie. Nie wiem, ale raczej nie. Może się myle, może właściwa gra/fabuła będzie OK. Prawie nic się nie da powiedzieć o projekcie po tej zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Necromo
Posty: 276
Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
Lokalizacja: Gniezno

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Necromo »

Ja i tak wolę demony niż orki. A prawda jest taka, że nawet najnudniejsza i najbardziej bezbarwna rasa dobrze przedstawiona jest lepsza od oryginalnej i ciekawie wyglądającej, której brakuje charakteru i wyrazu.
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech
Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL
Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL
Życie zabija, studia to katalizator.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

Siema ściema,
kilka info o projekcie:
- Projekt żyje, może nie za wiele o nim, ale mimo lenistwa, i małego czasu spędzanego przed lapkiem, motywuje się do pracy nad nim kilka razy w tygodniu.
- Zmiany fabularne, wszystko zostało rozpisane, wszystko wolnymi, kroczkami idzie, skupiłem się na jednym projekcie, bo w sumie na jeden mam tylko czas, a Eladora to moje być, albo nie być.
- Mapping został poprawiony, przypomina teraz coś lepszego niż moje wcześniejsze dyrdymały.
- Kilka skryptów od Viuu przyspieszyło działanie gry, dzięki czemu nie kolidują ze sobą.
- Dość fajne chary potworków, no i moje ulubione chary postaci.

Podziękowanie:
- Viuu za pomoc nad poprawieniem błędów w fabule, w sumie przebudowaniu jej, radom, i dobrą radą.
- Amelowi za kilka drobnych porad w mappingu, naprawdę ma chłopaczyna łeb ;)
- Kleo, za testy tego czego demkiem nie nazwę, rady, i za ogólne wsparcie a także motywacje, głównie między innymi dzięki niej mam siły to tworzyć.
- Diablo, za wsparcie, pomoc nad pracami w projekcie, korektami, i takimi innymi pierdółkami.
- Norujowi, w sumie muszę zrobić to publicznie:
Przepraszam za moje szczeniackie podejście, przemyślałem sobie kilka twoich słów i miałeś ogólnie racje w wielu sprawach.

Zrzuty:
http://flame.hol.es/wp-content/uploads/2014/10/Menu.png
http://flame.hol.es/wp-content/uploads/ ... /Ruiny.png
http://flame.hol.es/wp-content/uploads/ ... palnia.png
http://flame.hol.es/wp-content/uploads/ ... pactwo.png
*Na mapkach nie ma jeszcze zdarzeń ludzi, zmieni się to z dopracowaniem mapek.
Więcej info możecie dostać tutaj:
http://hidepage.hol.es/
http://flame.hol.es/
ReetzO
Posty: 40
Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:55

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: ReetzO »

No to ocenię sobie screeny.
-Bardzo podoba mi się menu :) Jest proste, ale ładne.
-W ruinach namiot nie jest ocieniowany, nie wiem czy w VXie się da, jeśli nie to ładniej by wyglądał przesunięty w bok. A sama ruina, cóż pomysł na wszczepienie jej do skały był dobry, aczkolwiek wygląda to tak sobie - nie jest to jednak nic aż tak złego, da się przeżyć.
-Nie jestem pewien, czy to wzniesienie nie wygląda pusto przez to, że jest jeden rodzaj skały/piasku. Zobaczmy, co inni powiedzą.
-Ta mapa jest według mnie na prawdę ładna :)

Czekam jeszcze tylko na wspomniane chary :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: X-Tech »

Na ironię screen z lokacji o nazwie Opactwo kolorystycznie jest dla mnie najbardziej spoko. Jeśli ta cała gra ma być w klimacie anime, a rozgrywka będzie mieć szalone abstrakcyjne pomysły z gierek rodem nes to jak dla mnie to może być dobra gra jeśli jeszcze się dołoży do tego dobre krótkie dialogi i ciekawe zwroty akcji.
Awatar użytkownika
Meowku

Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 28
Rejestracja: 08 lip 2013, 20:03

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Meowku »

Na pewno zagram, czekam.
"przed człowiek schronić się można jedynie w objęciach innego człowieka"
Moje gry:
Meowku
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

[R.I.P]

Cóż, zdarza się tak, że jeśli ambicje biorą górę powoli się wypalamy, tak też i zaczęło się dziać ze mną. Prawda jest taka że Wind of Eladora miała być na początku prostą scenówką, jak widać w zapowiedzi Gońca RM: http://goniecrm.pl/zapowiedzi/eladora_z.html Z czasem jednak chęć tworzenia z przyjemności, zastąpiła szalona myśl, która nakazywała mi stworzyć coś ambitnego, co będzie moim wielkim dziełem, jednak brak pomysłów, wiele nieprzemyślanych rzeczy, i gnanie na upór z projektem zaczęły we mnie wypalać chęci do tworzenia. Skutkiem tego wszystkiego, były coraz to nowsze odsłony WoE (7 części bodajże). Myślę iż czas odczepić kulę od nogi, i uwolnić się od przeklętego projektu, ogłaszam oficjalnie iż Eladory nie zobaczycie ukończonej.
Prawda jest taka, że aby tworzyć coś, trzeba mieć chęci, a ten projekt był robiony już na siłę.
Postanowiłem skupić się na czymś mniej ambitnym, z czym się wyrobię do swoich 22 urodzin, czyli 17 marca 2015 roku, projekt nie będzie nie wiadomo jaki, robię go na luzie, bo chce, bo mam chęci, i czas. Więcej informacji o nim jak go ukończę. Dla zaciekawionych będę podrzucać ss z niego na mojej stronie. Pozdrawiam, i przepraszam jeśli kogoś zawiodłem. Rahim aka Ozzaku.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1244
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Noruj »

No nieźle. Po tryliardach wersji, trzystu stronach - coś takiego. Już serio myślałem, że uda Ci się to wydać.
Musisz nauczyć się zwalczać słomiany zapał, albo po prostu Ty nie nadajesz się do tworzenia gier. No, nie każdy na scenie robi gry, np. Jazz dotąd nie zrobił żadnej, Kleo woli grać. Tobie najlepiej chyba wychodzi zawieranie scenowych znajomości?

Edit:
Wybacz, nigdy nie potrafię sobie odpuścić :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [VX] Wind of Eladora

Post autor: Rahim »

To chyba nie jest temat do tego kto w czym jest dobry. I raczej nie chodzi tu o słomiany zapał, a o chęć udowodnienia sobie że stać mnie na coś więcej, niż podstawowy projekt, powiedzmy sobie szczerze, bebranie się w tych skryptach, ulepszanie każdego szczególiku mnie wypaliło, i nie ma co się tu rozczulać. Proszę o zamknięcie tematu, jak to było zrobione przed chwilą, bo nie ma co ciągnąć zbędnego tematu, i zaśmiecać forum.
Zablokowany