[VX Ace] Przebudzenie

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Miguel
Posty: 9
Rejestracja: 03 cze 2014, 16:10

Re: [VX Ace] Przebudzenie

Post autor: Miguel »

Dobra stary, nie czaje zupełnie o co ci chodzi. Wyłupiaste oczy? chyba, że to nie do mnie to spoko, nie chce mi sie czytać wcześniejszych tekstów.
Nie powiedziałem, że ta fabuła jest słaba. Patrząc na oprawę wizualną wygląda to na tyle wyśmienicie, że będę w stanie przełknąć tą PROSTĄ fabułę, niekoniecznie słabą. Nie przypuszczałem, że będę musiał prostować swoją wypowiedź
hail to the king
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [VX Ace] Przebudzenie

Post autor: McLaren »

Nie nie chodzi o Ciebie chciałem sobie zażartować sam z siebie a dokładnie ze swojego awatara bo wcześniej pisali ,że bohater gry ma takie duże oczy więc pomyślałem o swoim awatarze:)
Wiesz ja myślę ,że biorąc pod uwagę grafikę jaka będzie w grze jej największym atutem w tym wypadku powinna być fabuła ,nie zagram w grę która zupełnie mnie nie zaciekawi choć graficznie będzie to wyglądało cudnie wyłączę ją jeżeli będzie nudna.
troo
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2014, 14:57

Re: [VX Ace] Przebudzenie

Post autor: troo »

- ano brakuje mi jakichkolwiek zmarszczek w tym wbudowanym edytorze ale no na ten pierwszy projekt już przy nim zostanę (chyba)
- labirynt cały dałem tylko po to by ocenić czy nie jest tam nawalone za dużo czy może coś pododawać więcej by nie były to tylko puste korytarze...
- co do historii z zakupem to na próbę kupiłem z HB i mi się spodobało a że pojętny w miarę jestem to i te wszystkie eventy i nie-eventy ogarniam jakoś... taka logika to jest trochę
(1$ to nic praktycznie więc ryzyka nie było na dużą stratę)
("piracić" nie lubię btw)
- co do wyłupiastych oczu to tylko w tej twarzy bohater ma takie... bo w sumie jest w tym momencie wesoły... na inne sytuacje ma już mniejsze xD dodam że inne postaci nie są wielkookimi istotami xD
- co do fabuły to mam nadzieję że tego nie spieprzę bo gówna zrobić nie chcę, mi osobiście to co mi w głowie siedzi a czego wam opowiedzieć nie mogę się strasznie podoba xD już w tym momencie wiem że na pewnym "etapie" (o ile w takiej krótkiej gierce można mówić o etapie) może się to wydać wszystko bezsensowne i naciągane... ale wszystko będzie pod kontrolą
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [VX Ace] Przebudzenie

Post autor: Kleo »

Skoro można mieć życzenia co do zawartości labiryntu, to w kilku ślepych zaułkach miło by mi było natknąć się na jakieś skrzynki z pożytecznymi znajdźkami (np. dodatkowe serduszko, czy co tam jeszcze może być potrzebne w przygodówce). Opcjonalnie mogą być otwierane wytrychem, lubię te lockpickowe minigierki - nie musisz ich robić sam, parę gotowych skryptów da się znaleźć w otchłaniach Internetu.
ODPOWIEDZ