Strona 2 z 2

Re: [VX Ace] Przebudzenie

: 13 cze 2014, 00:38
autor: Miguel
Dobra stary, nie czaje zupełnie o co ci chodzi. Wyłupiaste oczy? chyba, że to nie do mnie to spoko, nie chce mi sie czytać wcześniejszych tekstów.
Nie powiedziałem, że ta fabuła jest słaba. Patrząc na oprawę wizualną wygląda to na tyle wyśmienicie, że będę w stanie przełknąć tą PROSTĄ fabułę, niekoniecznie słabą. Nie przypuszczałem, że będę musiał prostować swoją wypowiedź

Re: [VX Ace] Przebudzenie

: 13 cze 2014, 01:27
autor: McLaren
Nie nie chodzi o Ciebie chciałem sobie zażartować sam z siebie a dokładnie ze swojego awatara bo wcześniej pisali ,że bohater gry ma takie duże oczy więc pomyślałem o swoim awatarze:)
Wiesz ja myślę ,że biorąc pod uwagę grafikę jaka będzie w grze jej największym atutem w tym wypadku powinna być fabuła ,nie zagram w grę która zupełnie mnie nie zaciekawi choć graficznie będzie to wyglądało cudnie wyłączę ją jeżeli będzie nudna.

Re: [VX Ace] Przebudzenie

: 13 cze 2014, 02:39
autor: troo
- ano brakuje mi jakichkolwiek zmarszczek w tym wbudowanym edytorze ale no na ten pierwszy projekt już przy nim zostanę (chyba)
- labirynt cały dałem tylko po to by ocenić czy nie jest tam nawalone za dużo czy może coś pododawać więcej by nie były to tylko puste korytarze...
- co do historii z zakupem to na próbę kupiłem z HB i mi się spodobało a że pojętny w miarę jestem to i te wszystkie eventy i nie-eventy ogarniam jakoś... taka logika to jest trochę
(1$ to nic praktycznie więc ryzyka nie było na dużą stratę)
("piracić" nie lubię btw)
- co do wyłupiastych oczu to tylko w tej twarzy bohater ma takie... bo w sumie jest w tym momencie wesoły... na inne sytuacje ma już mniejsze xD dodam że inne postaci nie są wielkookimi istotami xD
- co do fabuły to mam nadzieję że tego nie spieprzę bo gówna zrobić nie chcę, mi osobiście to co mi w głowie siedzi a czego wam opowiedzieć nie mogę się strasznie podoba xD już w tym momencie wiem że na pewnym "etapie" (o ile w takiej krótkiej gierce można mówić o etapie) może się to wydać wszystko bezsensowne i naciągane... ale wszystko będzie pod kontrolą

Re: [VX Ace] Przebudzenie

: 13 cze 2014, 08:27
autor: Kleo
Skoro można mieć życzenia co do zawartości labiryntu, to w kilku ślepych zaułkach miło by mi było natknąć się na jakieś skrzynki z pożytecznymi znajdźkami (np. dodatkowe serduszko, czy co tam jeszcze może być potrzebne w przygodówce). Opcjonalnie mogą być otwierane wytrychem, lubię te lockpickowe minigierki - nie musisz ich robić sam, parę gotowych skryptów da się znaleźć w otchłaniach Internetu.