Niektórzy z Was prawdopodobnie kojarzą ten tytuł, ponieważ początkowo grę tworzył ktoś inny, jednak zrezygnował z tego. Autorem fabuły od początku byłem ja, dlatego postanowiłem przenieść ją do rm'a sam.
Mała uwaga do osób, które śledził prace poprzedniego autora, bądź po prostu znają jej fabułę: proszę nie spoilować w tym temacie + miejcie na uwadze to, że pierwotna fabuła została zmieniona w wielu miejscach i sami do końca nie wiecie, co zostało zmienione, a co nie :P
Krótki zarys świata gry dla ciekawskich:
Akcja gry dzieje się około roku 300 Nowej Ery i zaczyna się w bardzo prosty sposób. Trójka przyjaciół: Malwen, Henryk oraz Konor trenują w akademii Korpusu, by stać się jego pełnoprawnymi członkami, a także silnymi wojownikami. Życie toczy się zwyczajnym rytmem, aż pewnego dnia tajemnicza, zakapturzona postać pojawia się znikąd, zabija Henryka i Konora, a następnie ucieka. Malwen próbuje gonić mordercę, lecz bez skutku – ten zostawia go w tyle i znika, gubiąc po drodze amulet. W głowie bohatera rodzi się mnóstwo pytań. Kim był napastnik? Dlaczego w pojedynkę odważył się zaatakować Korpus i czemu zabił akurat jego towarzyszy? Malwen zamierza znaleźć odpowiedzi na te pytania, więc bierze ze sobą amulet i wyrusza na poszukiwania mordercy.
O grze:
Główny wątek fabularny nie jest długi, w zamian w grze będzie występować kilka wątków pobocznych, w których będziemy mogli dowiedzieć się więcej o świecie gry i postaciach oraz zdobyć przedmioty, które pomogą nam ją ukończyć.
Zamierzam ograniczyć wskazówki otrzymywane przez gracza do tego, co mówią inne postacie, tak więc najprawdopodobniej nie będzie dziennika zadań i tego typu zbędnych pierdół. Będzie warto węszyć gdzie się da i brać pod uwagę nawet pojedyncze pierdółki, które powie nam losowy npc, którego spotkamy. Mam w planach naszpikowanie gry sekretami - od pierdółkowatych skrzyneczek ze złotem i miksturami, aż po ukryte lokacje, postacie i zadania. Tych ostatnich będzie oczywiście mniej, by gra nie okazała się kolejnym "zbyt ambitnym projektem", ale wystarczająco, by można było od czasu do czasu coś ciekawego znaleźć.
Co do mechaniki walki i rozwoju postaci. Prawdopodobnie nie będzie poziomów, a raczej doświadczenie, służące jako waluta do kupowania ulepszeń (system podobny jak w Fable). Co do samej walki, ten koncept pewnie się jeszcze zmieni, ale zamierzam stworzyć coś podobnego do systemu znanego z Pokemonów, tzn. do dyspozycji będzie wachlarz kilkudziesięciu ataków różnego rodzaju, jednak gracz będzie ograniczony do używania tylko 5 w czasie walki. Oczywiście zestaw ten będzie można zmieniać pomiędzy nimi, a ich skuteczność będzie zależna od statystyk postaci. W grze dostaniemy kilka takich umiejętności na start, a resztę będzie można "kupić" od trenerów w grze lub znaleźć tu i ówdzie (będą poukrywane, pewnie w formie "ksiąg umiejętności" lub czegoś innego w tym stylu). Te umiejętności będą się dzielić na walkę wręcz, magię itp.
Zamierzam też stworzyć artefakty: dodatki do broni, które dodadzą nam jakieś bonusy, najczęściej z "drawbackiem", czyli coś nam wzmocni, a coś innego osłabi. Artefakty będą oczywiście poukrywane i będziemy mogli używać tylko dwóch naraz.
Kilka screenów na koniec: