MENTALMETAL [XP] +18 (AO)

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: MENTALMETAL [XP] +18 (AO)

Post autor: Amelanduil »

Nie żeby coś, ale dałoby radę jakoś poprawić jakość dźwięku? Bo tak oglądam ten filmik i... >_>
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Tepe
Posty: 27
Rejestracja: 10 sie 2015, 17:54

Re: MENTALMETAL [XP] +18 (AO)

Post autor: Tepe »

Ciekawa aktualizacja tematu :), tak to jest gra w, którą zagram :).
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: MENTALMETAL [XP] +18 (AO)

Post autor: Marvile »

Obrazek

Cześć. Po długiej nieobecności prezentuje użycie kamienia filozoficznego. Jest to animacja którą rysowałem w 2014r. Item mogę użyć na dwa sposoby - Uleczyć maczukę lub zadać wrogowi spore obrażenia. Normalnie kamień jest roztrzaskiwany, w ten sposób wskrzesza się jego energię lecz w przypadku kiedy maczuk zażył choć raz gwiezdny pył - Kamień zostaje skruszony i wciągnięty. Posiadając ten przedmiot można go łączyć z innymi skillami. Na końcu filmiku możemy zobaczyć anioła śmierci - Shinotenshi towarzyszy maczukom od urodzenia, jego jedynym zadaniem jest wyciąganie duszy z próżni, kiedy wyzioniemy ducha. Animację shinotenshi'na na mapce, można wył. W opcjach. Karmimy go jabłkami, wtedy jest grzeczny i posłuszny.

https://youtu.be/vWVY07Azd3k

Proces tworzenia kamienia(viewtopic.php?f=30&t=4989#p55512): Karmienie shinotenshi: Oczywiście animacja uwzględnia male/female. Jednak odbicia karmiczne (rogi) i szamański naszyjnik sobie odpuściłem.
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 241
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: MENTALMETAL [XP] +18 (AO)

Post autor: lorak »

Dalej nie mam pojęcia o co chodzi z tą grą, ale animacja ma MOC. No i to jak powstaje kamień wygląda niepokojąco (jak z resztą cała gra ale ten fragment nawet bardziej).

Anioły inspirowane Death Note? Będziemy z nimi rozmawiać w czasie podróży, czy tylko za nami podążają?
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: MENTALMETAL [XP] +18 (AO)

Post autor: Marvile »

lorak pisze:Anioły inspirowane Death Note? Będziemy z nimi rozmawiać w czasie podróży, czy tylko za nami podążają?
Spotykamy tylko jednego.

Shinotenshi B. Rzadko się udziela. Praktycznie przez całą grę milczy. Tylko dwie postacie w całym uniwersum widzą anioła śmierci i coś o nim wspominają. Jak shinotenshi jest on, wciskając guzik na klawiaturze, możemy nawiązać z nim konwersację, składającą się na jednym tekście i animacji (Gif).

Obrazek

Postacie które coś wiedzą o shinotenshi:

Helah — Na początku gry, wita cię we wszechświecie, przedstawia też anioła śmierci.

Hajutada, przy końcowych przygodach domyśla się, że maczuka posiada takiego anioła — wyjaśnia/usprawiedliwia w ten sposób, czemu nie może zabić maczuki, bo wciąż się odradza.

Berani Pelukis jakimś cudem widzi naszego shinotenshi podczas przygody #8, jeżeli poszwendamy się po mieście. Widzi, ale nie wie, co to jest. Z tego, co pamiętam, nie jest to w żaden sposób wyjaśnione, czemu on go widzi. Zostawiam to dla fanów z przyszłości, do rozwijania jakiejś teorii.

Obrazek
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Re: MENTALMETAL [XP] +18 (AO)

Post autor: Marvile »

Obrazek
Będzie demo mentalmetal.
Awatar użytkownika
Marvile
Posty: 43
Rejestracja: 29 sie 2014, 08:49

Mentalmetal Demo Download

Post autor: Marvile »

Siem z racji, że mentalmetal leży już skończony w 90% od paru lat (ostatnia ingerencja w grze 8 grudnia 2015r) i
jest to moja starsza gierka niż anime: psychotronik zadecydowałem, że udostępnię twórcom i graczom demo z okazji 7 lecia. Ta
gra mechanicznie pod względem wątków fabularnych jest taka jak legend of mana (wchodzisz na lokacje i zaczyna się
przygoda), Na pewno ktoś już to zauważył, jest to jedyna gierka z nietypową dungeon crawler mechaniką
przemieszczania się po lokacji i ktoś może to nazwać oczopląsem, dla mnie jest kosmicznie (normalnie, im bliżej się do
czegoś zbliżasz, tym wyraźniejsze się to staje lol). Legend of mana była i jest to moja główna inspiracja tworzenia
tego rpg
, zwyczajnie zrobiłem takiego własnego indywidualnego lom'a dla siebie z bs'em rm'a, ostatnio przeszedłem
mentalmetal, napotkałem małe problemy z głównym wątkiem fabularnym, bo trzeba się pojawić gdzieś o jakiejś porze i łatwo
to przeoczyć można, ale udało mi się zaliczyć wszystkie 29 przygód. lom wywarł na mnie duże wrażenie, podobnie jak
dbz to się odbija na mojej twórczości. Prezentuje kilka gifów z demka i wysoko jakościową animację transformacje cieni połączoną z kamieniem filozoficznym odpalonym przez kombinacje klawiszy, który ogólnie we wcześniejszych postach już prezentowałem.

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

Demo udostępnia:
-Przygoda #1.
-Dostęp do domu maczuki wraz z wszystkimi pokojami (alchemy, kuźnia, laboratorium chirurgiczne) po przejściu
przygody #1.
-Możliwość postawienia dwóch artefaktów jeden z nich zdobywamy w przygodzie #1.
-Łącznie 2 galaktyki, każda z dostępem do jednego układu słonecznego.
-łącznie 3 planety do zwiedzania (domek i dwie planety, które stawiamy z artefaktów).
-Możliwość stoczenia walki z adui w celu sprawdzenia wszystkich combosów i animacji skillów (najbardziej
wyszczególniające się to: iluminacja, transformacja cieni, item: kamień filozoficzny - wszystkie udostępniłem w gifach).
-Pełny dostęp do menu i możliwość użycia magicznego notatnika (zapisanie brakujących przygód, które przeszedłem,
dochodząc do momentu, w którym zaczyna się demo).
Spoiler:
Demo Download: http://mentalmetal.ml/


Ostatnio przesunięty w górę 17 lip 2017, 02:10 przez: Marvile.
ODPOWIEDZ