Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Viuu »

Obrazek
Obrazek
Velleh Lestia to świat, którego istnienie zależy od many. Wyprowadzana jest ona przez Rdzenie Many, które zapewniają jej nieprzerwany obieg. Ludzie, jedna z ras zamieszkujących Velleh Lestię, postanowili stanąć na straży Rdzeni, wznosząc potężne budowle wokół nich.

W odległych czasach, pewien człowiek zapragnął posłużyć się mocą rdzeni w celu wprowadzenia technologii opartej na manie. Stworzył on w tym celu organizację, której celem było drastycznie rozwijać wiedzę na jej temat. Niestety... po kilku latach badań, w wyniku nieudanego eksperymentu, wszyscy członkowie organizacji, łącznie z jej założycielem, zginęli.
Obrazek
Allen, pozbawiony pieniędzy najemnik, nie będąc w stanie znaleźć sobie żadnego zlecenia, zazwyczaj przesiadywał wieczorami w małej tawernie. Pewnego razu spotkał tam Ruby - tajemniczą podróżniczkę, która akurat poszukiwała najemnika. Jej zleceniem było zbadanie jednego ze Rdzeni Many, które utrzymywały świat przy życiu. Twierdząc, że jest to misja niezmiernie ważna, przekonała ona Allena do swojej sprawy. Zadanie, które zadecyduje o losach Velleh Lestii, rozpoczęło się...
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
  • Skit System - opcjonalne, krótkie scenki przedstawiające rozmowy między postaciami w drużynie, pojawiające się w różnych momentach rozgrywki.
  • Sekrety - rozglądaj się wszędzie, miej oczy szeroko otwarte! Nigdy nie wiesz, gdzie skrywa się przed tobą następna skrzynka!
  • Animacje w 30 klatkach na sekundę - Filmowe wrażenia gwarantowane! (tak, śmiejemy się z Ubisoftu). W porównaniu do standardowych 15 klatek na sekundę, animacje wyglądają znacznie bardziej płynnie.
  • Skill Linking System - dodatek do systemu walki, wprowadzający możliwość łączenia technik w combosy. Aby go użyć, musimy poświęcić określoną część paska LP (Link Points).
  • Overlimit - idea zaczerpnięta z serii Tales of. Pozwala na tymczasowe, potężne wzmocnienie postaci, pozwalając jej na nieskończone łączenie umiejętności przez określoną ilość tur.
  • Voice Acting - pełna lista dialogowa dla wszystkich głównych wydarzeń, skitów i walk.
Obrazek
Spoiler:

Data Premiery: Lato 2015

Wiem, że screeny zostały bezczelnie wzięte wprost z bloga, ale nie ma aktualnie "wykończonych" mapek które można by pokazać. Nie mówię oczywiście, że mapy nie były robione, bo cała "Mglista Przełęcz" jest już ukończona, tyle że nie wypełniona detalami. Aktualnie mocno skupiamy się na mechanice (wykańczaniu menusów, wprowadzaniu Skill Linking Systemu oraz Overlimitu) i castingu na Voice Actorów, który rozpoczęliśmy kilka dni temu. Postaramy się w niedługim czasie dorzucić nowe screeny. Przy okazji za jakiś czas (gdy już ukończymy mechaniczną część gry) wrzucimy pewnie mały filmik prezentujący mechanikę i voice acting.
Tak więc zachęcam do komentowania, sugestii... wszystko to mile widziane.

Pozdrawiamy,
Ekipa Project-Ayus
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 13:35 przez Viuu, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 819
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Kryzz333 »

Zapowiada się ciekawie.

Takie jRPG/anime klimaty to nie jest mój konik, ale voice-acting i pozostałe elementy zapowiadają się ciekawie.

Screeny świata zewnętrznego jak dla mnie przeciętne (tylko jeden rodzaj drzewa i piasek "wystający" spod skał nie podobają mi się), za to jaskinie wprost niesamowite.

Chętnie posłuchałbym próbki aktorstwa. Kiedy będzie mniej-więcej ten filmik?

I ile będzie trwało przejście gry?
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Amelanduil »

Kryzz333 pisze:Takie jRPG/anime klimaty to nie jest mój konik
Czemu odnoszę wrażenie, że nikt nie lubi jRPG'ów, mimo natury i założeń RPG Makera... xD

Co do "piasku" (który w zasadzie jest zwykłą ziemią, nie piaskiem) wystającego spod ścian... nie rozumiem problemu. Są jakieś restrykcje dotyczące tego, na jakim podłożu może znajdywać się ściana? I zapewniam, że znacznie gorzej to wygląda bez użycia shifta ^_^

Audycje do voice actingu będą się chylić ku końcowi w styczniu, więc gdzieś na jego początku będzie można usłyszeć głosy głównych postaci.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 819
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Kryzz333 »

Czemu odnoszę wrażenie, że nikt nie lubi jRPG'ów, mimo natury i założeń RPG Makera... xD
Cóż...
Przeciwko jRPG-om nic nie mam, po prostu nie jest to mój ulubiony gatunek gier.

Z tą ziemią nie podoba mi się to, że w tilesecie wygląda to tak, że trawa jest odrobinę wyżej od ziemi, więc takie "zachodzenie" mieszanych autotili pod skałę dziwnie wygląda, ale to moje osobiste odczucie...

Mogą za to jeszcze powiedzieć, że bardzo podoba mi się też niska roślinność.
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Amelanduil »

Kryzz333 pisze:w tilesecie wygląda to tak, że trawa jest odrobinę wyżej od ziemi, więc takie "zachodzenie" mieszanych autotili pod skałę dziwnie wygląda
No oczywiście że jest wyżej o_o i wtedy obrasta też skałę, a nie wchodzi "pod nią" jak ziemia. No ludu. Coś tam o perspektywie wiem, w końcu sam robiłem te mapy xD
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: X-Tech »

Z opisów wywnioskować się znów da klimaty anime, ale to dobrze bo idealnie to pasuje do grafy z rma. Postaci itd. to nie moja bajka, ale widać, że to ma w pewien sposób na siebie działać co na pewno będzie ciekawić i prawdopodobnie - sugerując się waszym projektem Luna - postaci mają na siebie oddziaływać itd. I o to właśnie chodzi.. Postaci i fabuła itd. są najważniejsze raczej na pewno zainteresujecie to fanów tego typu klimatów...przyznaje, że mnie to interesuje, bo sądząc po Lunie postaci są przedstawiane w sposób naturalny - mimo, że to klimaty anime to jednak dialogi itd. działają. Poza tym wyważenie pozostałych elementów w Lunie jest też PÓKI CO całkiem OK.

Co do opisu świata to trochę jak przeróbka z final fantasy 7 ? Poza tym rozgrywka widzę, że ma zachęcać np: sekretami itd. Problem w tym, że na screenach nie ma gry...także zapowiedź wygląda jak jeden wielki fake xd

Zróbcie full voice acting jak Aki. XD


@dół:

Spoko.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2014, 23:37 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Viuu »

Iksiu zdecyduj się i pisz na jednym zamiast obydwu bo bez sensu żebym podwójnie odpowiadał :I

Dokładna kopia odpowiedzi z Ultimy:
X-Tech pisze:Co do opisu świata to trochę jak przeróbka z final fantasy 7 ?
Viuu pisze:Nie wiem o czym ty do mnie mówisz, nie znam fabuły FF7, bo nigdy nie lubiłem serii FF. Naprawdę jest tu coś podobnego?

Edit:
Sam sobie już przeczytałem.
Masz trooszkę racji że podobne, szczerze aż dziwne xD
No ale nie ma się co martwić... w żadnym wypadku nie jest to coś podobnego do FF7.
To tylko i wyłącznie wstęp pozbawiony spoilerów, więc nic ważnego tutaj nie ma ^ ^
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Rahim »

Viuu, jestem z ciebie dumny Obrazek
Projekt zapowiada się ciekawie, nie bardzo lubię takie ozdobniki na mapach jak tu (magiczne duperelium światełek, lampionów), ale w waszym wykonaniu jestem w stanie to kupić.
Fabuła przypomina nieco jrpg pt. Heroes Lore - Wind of Soltia, mam wrażenie jak byś czerpał stąd inspiracje =) Czekam na więcej! =D
Ps. Śliczne recolory postaci =)
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: McLaren »

Ładnie wykonana zapowiedź pod względem estetyki i grafiki jednak co do screenów mówią same za siebie...
Awatar użytkownika
HakuQ
Posty: 2
Rejestracja: 26 sty 2014, 19:41

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: HakuQ »

McLaren pisze:jednak co do screenów mówią same za siebie...
W sensie, że co mówią?
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 722
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Crashykk »

Projekt zapowiada się ciekawie, ale jak już ktoś zauważył na Ultimie trochę zajeżdża Final Fantasy 7 tutaj, aż dziwne, że nie znasz jego fabuły, bo naprawdę sporo tutaj jest elementów pasujących xD
Ciekaw jestem efektu jaki uzyskacie i czymam kciuki za szybkie ukończenie, żeby ludzie znów nie pisali, że "chcą Lune tera" :lol:
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: X-Tech »

HakuQ pisze:
McLaren pisze:jednak co do screenów mówią same za siebie...
W sensie, że co mówią?
To mówią, że na nich nie ma gry. A więc póki co jak dla mnie w obecnym stanie projekt to fake i zbitek liter. Tylko poprzednia gra od Viuu mówi, że możliwe że to nie będzie fake, bo faktycznie już coś zrobił, a poza screenami zapowiedź wyglądała podobnie. Jak na razie fake jak dla mnie ale może to się w coś zmieni. Póki co nie liczę że z tego będzie jakaś gra, bo nic na to nie wskazuje.
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: matikun »

Bardzo ciekawy pomysł, będę czekał z niecierpliwością. Tylko czy na pewno dzielenie tego na epizody to dobry pomysł? :? Będę trzymał kciuki, aby udało wam się zrobić to do końca :). Jestem bardzo ciekawy voice actingu o łączenia skilli. To ostatnie może być bardzo ciekawą mechaniką.
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Viuu »

matikun pisze:Tylko czy na pewno dzielenie tego na epizody to dobry pomysł?
Nie napisałem przecież, że gra będzie wydawana w epizodach. Owszem, ta gra to "Epizod Zero", czyli taki wstęp fabularny... ale to nie znaczy, że ta gra dostanie w updatach nowe rozdziały. Epizod Zero będzie całością tej gry (posiadając zakończenie, last bossa itp).
Oczywiście łatwo się po tym domyślić, że to nie koniec fabuły :P
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 318
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]

Post autor: Mikisi »

Moje pytanie- po co zakładać wielki temat opisujący jaka to gra nie będzie genialna, a w rzeczywistości nie mieć absolutnie nic do pokazania...? Bo te screeny to chyba jakiś żart, przecież to pokazanie kawałków dwóch mapek, które można w około pół godziny zrobić.
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
ODPOWIEDZ