Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Cóż, z wideo trudno rozkminić jak to działa w mechanice. Jak dla mnie znowu trochę wodotryski. My chcielibyśmy (tak sądzę ) kawałek gameplayu, albo screen z faktycznej rozgrywki.
Do tego nie rozumiem po co licznik hitów? Gracz podczas sekwencji sam klika, czy co? Czy to tylko ficzer?
Wizualnie teoretycznie spoko, ale niestety, muszę to napisać, oprawa audio-wizualna przypomina mi najbardziej sztampowe shouneny. Jakaś niby-dramatyczna muzyczka w tle, aktor wypowiadający kwestie cheesy głosem i te całe latanie z kataną...
W zasadzie wygląda to dla mnie jak parodia anime, niestety.
Dajcie coś więcej może.
Do tego nie rozumiem po co licznik hitów? Gracz podczas sekwencji sam klika, czy co? Czy to tylko ficzer?
Wizualnie teoretycznie spoko, ale niestety, muszę to napisać, oprawa audio-wizualna przypomina mi najbardziej sztampowe shouneny. Jakaś niby-dramatyczna muzyczka w tle, aktor wypowiadający kwestie cheesy głosem i te całe latanie z kataną...
W zasadzie wygląda to dla mnie jak parodia anime, niestety.
Dajcie coś więcej może.
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Mówiłem ci żeby nie robić tej katany tylko zwykły miecz. Mówiłem xD
Jakbyśmy dali screeny to by powiedzieli że spreparowane i chcą filmik. I tak źle, i tak niedobrze...
Jakbyśmy dali screeny to by powiedzieli że spreparowane i chcą filmik. I tak źle, i tak niedobrze...
Glico☆Magic?
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Bah, przecież ten filmik ze skryptem to też może być fake
Nie rozumiem szczerze do czego pijesz. Jeśli nie wiedziałeś jakie są nasze (moje?) oczekiwania to teraz już wiesz.
Do tego fakowość/nie fejkowość nie wpływa bynajmniej na moją pozostałą argumentację...
Nie rozumiem szczerze do czego pijesz. Jeśli nie wiedziałeś jakie są nasze (moje?) oczekiwania to teraz już wiesz.
Do tego fakowość/nie fejkowość nie wpływa bynajmniej na moją pozostałą argumentację...
- Viuu
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Lol troszkę nie potrafię zrozumieć gdzie leży jakikolwiek problem O_o
W sumie ogólnie... problem leży po stronie gry... czy po stronie twojej (czyt. czy po prostu nie trafia w twój gust)? Bo mi to wygląda na to drugie. Nie podałeś nic co rzeczywiście jest problemem. Nie dla mnie przynajmniej.
A licznik hitów jest z powodu Skill Linking Systemu.
W sumie ogólnie... problem leży po stronie gry... czy po stronie twojej (czyt. czy po prostu nie trafia w twój gust)? Bo mi to wygląda na to drugie. Nie podałeś nic co rzeczywiście jest problemem. Nie dla mnie przynajmniej.
A licznik hitów jest z powodu Skill Linking Systemu.
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
A mi się podoba, rozumiem stylistykę i to, że mocno wzorujecie się na Talesach. Miodnie to wygląda, trochę mi tego brakuje w jRPG naszych na scenie - mało epickości w walkach xD
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
@Viuu:
Stylistyka mi się nie podoba, chociaż może to kwestia gustu. Do tego voice acting który mi przywodzi na myśl tani shounen.
@Noruj:
Rzeczywiście wygląda widowiskowo, temu nie przeczę.
Stylistyka mi się nie podoba, chociaż może to kwestia gustu. Do tego voice acting który mi przywodzi na myśl tani shounen.
@Noruj:
Rzeczywiście wygląda widowiskowo, temu nie przeczę.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 08:54
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
A ja mam następujące pytanie: czy będzie to kolejna gra, w której gromada nastoletnich śmiałków będzie ratować świat? Pytam, bo pamiętam jak pisałam posta na temat gry "Lunatera" (bodajże na innym forum) i zwracałam na to uwagę... Nie żebym się uważała za jakiś autorytet, ale zarówno poprzednia gra, jak i ta obecna ma fajny potencjał i jakoś tak mnie to rusza, że znów będzie to historia o tym samym. Inspirujecie się pewną konwencją znaną z wielu tytułów jRPG, ale czy zamierzacie wnieść do niej cokolwiek świeżego?
Nie wątpię w to, że gra będzie ładna, schludna i przyjemna w graniu. Nie wątpię, że poświęcacie jej dużo energii i pasji. Wątpię jednak, że wyróżni się ona czymkolwiek na tle, powiedzmy to sobie szczerze, setek bardzo podobnych gier.
Skoro macie ku temu umiejetności i dużo pasji, może spróbujcie konwencję złamać? To by było coś ciekawego.
Tymczasem już czytając opisy postaci mam wrażenie, że już tam byłam, już w to grałam i wiem jak to się skończy. Nie mówię, żebyście pisali drugą Xenosagę, ale może by tak pogłębić te charaktery?
Tyle w temacie, może potem napiszę więcej, powodzenia
Nie wątpię w to, że gra będzie ładna, schludna i przyjemna w graniu. Nie wątpię, że poświęcacie jej dużo energii i pasji. Wątpię jednak, że wyróżni się ona czymkolwiek na tle, powiedzmy to sobie szczerze, setek bardzo podobnych gier.
Skoro macie ku temu umiejetności i dużo pasji, może spróbujcie konwencję złamać? To by było coś ciekawego.
Tymczasem już czytając opisy postaci mam wrażenie, że już tam byłam, już w to grałam i wiem jak to się skończy. Nie mówię, żebyście pisali drugą Xenosagę, ale może by tak pogłębić te charaktery?
Tyle w temacie, może potem napiszę więcej, powodzenia
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
@up:
W tej kwestii mogę powiedzieć jedno: tworzymy gry wg pewnych zasad których odbiorca treści powinien być świadomy, chociażby to, że każde możliwe dojście na koniec mapy jest bez wyjątków przejściem na następną, a opis fabuły w gruncie rzeczy nie odzwierciedla przebiegu całej gry, także szczerze mówiąc nie ma co się tym na większą skalę sugerować ^__^
Nie chcę się wdawać w takie czcze gadanie jaka to ta fabuła nie jest bo wiem jak to wygląda, ale postaramy się was nią nie rozczarować.
W tej kwestii mogę powiedzieć jedno: tworzymy gry wg pewnych zasad których odbiorca treści powinien być świadomy, chociażby to, że każde możliwe dojście na koniec mapy jest bez wyjątków przejściem na następną, a opis fabuły w gruncie rzeczy nie odzwierciedla przebiegu całej gry, także szczerze mówiąc nie ma co się tym na większą skalę sugerować ^__^
Nie chcę się wdawać w takie czcze gadanie jaka to ta fabuła nie jest bo wiem jak to wygląda, ale postaramy się was nią nie rozczarować.
Glico☆Magic?
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Tak gwoli przypomnienia, że jeszcze żyjemy, malutki update.
Dorwaliśmy ostatnio pewnego DLC'ka na promocji, zacząłem coś z nim grzebać. Wstępne rezultaty wyglądają następująco:
Całkiem zgrabnie zrobiony tileset, tylko szkopuł w nim taki, że balustrady są już nałożone na tileset.
Troszkę niefajnie jeżeli chodzi o poruszanie się po nich, ale coś z tym pokombinuję.
W gruncie rzeczy na obu screenach mapa robiona prosto z tilesetu, jedynie drzewko na drugim dorzucone w parallaxie.
A wam jak mija rozstapianie się w 30°c przed monitorem? Całe szczęście jest coś takiego jak wentylatory podłogowe =w=
Dorwaliśmy ostatnio pewnego DLC'ka na promocji, zacząłem coś z nim grzebać. Wstępne rezultaty wyglądają następująco:
Całkiem zgrabnie zrobiony tileset, tylko szkopuł w nim taki, że balustrady są już nałożone na tileset.
Troszkę niefajnie jeżeli chodzi o poruszanie się po nich, ale coś z tym pokombinuję.
W gruncie rzeczy na obu screenach mapa robiona prosto z tilesetu, jedynie drzewko na drugim dorzucone w parallaxie.
A wam jak mija rozstapianie się w 30°c przed monitorem? Całe szczęście jest coś takiego jak wentylatory podłogowe =w=
Glico☆Magic?
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
"A wam jak mija rozstapianie się w 30°c przed monitorem?"
Ja tam byłem na roweryku to troszkę chłodno...
Ale do rzeczy. Zacne mapki, no nie ukrywam, że mi się bardzo podobają.
Mamy rozumieć, że to grafiki do gry?
No i czy ew. możesz podać nazwę DLC, bo chętnie bym go sobie przejrzał potem.
@Dół
Nie chcę go kupować. Robię w XP. Chciałem sobie podpatrzeć jak twoje grafiki wypadają na tle tych z "guglów"
Ja tam byłem na roweryku to troszkę chłodno...
Ale do rzeczy. Zacne mapki, no nie ukrywam, że mi się bardzo podobają.
Mamy rozumieć, że to grafiki do gry?
No i czy ew. możesz podać nazwę DLC, bo chętnie bym go sobie przejrzał potem.
@Dół
Nie chcę go kupować. Robię w XP. Chciałem sobie podpatrzeć jak twoje grafiki wypadają na tle tych z "guglów"
Ostatnio zmieniony 05 lip 2015, 20:15 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Umm, tak, te wszystkie budynki i bazowe tile są z DLC'ka "RPG Maker: Fantastic Buildings - Medieval".Adrapnikram pisze:Mamy rozumieć, że to grafiki do gry?
No i czy ew. możesz podać nazwę DLC, bo chętnie bym go sobie przejrzał potem.
Drzewko jest z tile'ów Hanzo Kimury.
Edit: Ale nie polecam go brać bez promocji, jest mało dowolny i w miejscach niekoniecznie dobrze zrobiony.
Glico☆Magic?
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Świetnie to wygląda. Dużo już macie zrobione w Shards of Lestia?
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Co prawda Vox Populi (rzecz bądź co bądź godna uwagi w procesie tworzenia) ostatnio ucichł, ale i tak wstawię :/
Może i nie tak z dnia na dzień żeby to nazwać drugą inkarnacją Daily Loga, ale oto kolejna dawka efektów mojej pracy, wioska znajdująca się w połowie drogi przełęczy, aby gracz miał gdzie złapać chwilę oddechu.Tileset to inna cząstka uprzedniego DLC'ka. Nie zagłębiałem się póki co w eventowanie i głębszy paralax mapping, więc mapki mają dość surową formę. Odjęło mi to z kilka godzin snu ale jak wiemy według popularnego frazesu jest on dla słabych.
Cofam jednak co powiedziałem o tym tilesecie. O ile część większego miasta nie jest w tym aż taka świetna, to te bardziej wiejskie budynki są cholernie cudowne do mapowania, idzie jak burza =w=
Jeśli chodzi o to ile w Lestii mamy zrobione... cóż, Asgun w kwestii daty premiery to raczej nie prześcigniemy, ale jesteśmy na dobrej drodze i postęp idzie dość sprawnie.
Może i nie tak z dnia na dzień żeby to nazwać drugą inkarnacją Daily Loga, ale oto kolejna dawka efektów mojej pracy, wioska znajdująca się w połowie drogi przełęczy, aby gracz miał gdzie złapać chwilę oddechu.Tileset to inna cząstka uprzedniego DLC'ka. Nie zagłębiałem się póki co w eventowanie i głębszy paralax mapping, więc mapki mają dość surową formę. Odjęło mi to z kilka godzin snu ale jak wiemy według popularnego frazesu jest on dla słabych.
Cofam jednak co powiedziałem o tym tilesecie. O ile część większego miasta nie jest w tym aż taka świetna, to te bardziej wiejskie budynki są cholernie cudowne do mapowania, idzie jak burza =w=
Jeśli chodzi o to ile w Lestii mamy zrobione... cóż, Asgun w kwestii daty premiery to raczej nie prześcigniemy, ale jesteśmy na dobrej drodze i postęp idzie dość sprawnie.
Glico☆Magic?
- ADI
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 sie 2012, 15:59
- Lokalizacja: Końskie
- Kontakt:
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
Ostatnie wieści 3 miechy temu...
Jakieś nowe wieści? Prace idą dalej?
Jakieś nowe wieści? Prace idą dalej?
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Shards of Lestia ~Episode Zero~ [VXA]
O, a już myślałem że to czy coś robimy przestało kogokolwiek obchodzić (pewnie dlatego nie było postów :v).
Robimy, robimy. W prawdzie w moim Poznańskim bunkrze nie ma internetu, ale steam w trybie offline też działa.
Robimy, robimy. W prawdzie w moim Poznańskim bunkrze nie ma internetu, ale steam w trybie offline też działa.
Glico☆Magic?