[XP] Slave

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

[XP] Slave

Post autor: Athanor »

Obrazek

Maker: XP
Gatunek: cRPG
Czas ukończenia: Nie śpieszę się, więc ciężko, aby był to ten rok.

Historia Kontynentu:

Kontynent nosi nazwę po jednym z bogów wojny, Wartanie, który podczas walki o niepodległość ziem nieznanych, poległ, zostawiając grunt pod władzami nieumarłych. Tysiąc lat później, grupy badawcze, które przemierzały oceany w poszukiwaniu KW, natknęły się na dotąd im nieznany ląd. Była to niewielka wyspa na które nie znaleziono nic, oprócz setek kości oraz trupów. Przemierzając głębie wyspy, Archeolodzy natknęli się na niewyobrażalnie wielkie szczątki. Zabrali je, po czym pochowali je w świątyni na odosobnionej wyspie.
Misja ta, rozpoczęła nowy dział w historii, powstawały miasta, a cała ekonomia działała tu niewyobrażalnie lepiej, niż gdzie indziej.

Lata mijały, a rosnący niepokój i chaos, zmusił grupę tymczasowych władz do mianowania króla. Tym sposobem, Henryk IV został nowym, bezlitosnym królem, o surowych zasadach panowania.
Pierwszym jego rozkazem, było rozpoczęcie tradycji, aby ten kraj, miał coś własnego, miał coś...Czego nie ma nikt inny,
Rozpoczęto budowę nad Areną, pochłonięte setki ton materiałów, dziesiątki lat spędzonych w wypalającym skore słońcu zniszczyły część mieszkańców do tego stopnia, że zamienili się w bezduszne stworzenia, wykonujące rozkazy swego pana. Gdy budowa została ukończona, Najjaśniejszy z wojowników został powołany do walki. Coraz to więcej mieszkańców, przyciągała ogromne zainteresowanie walkami gladiatorskimi, oraz potyczkami przeciwko potworom egzotycznym, którym towarzyszyły kwitnące orchidee.
Tym sposobem, Wildemaw zostało stolicą Kwitnącej Orchidei, a tradycje zostają zachowane po dziś dzień.

Fabuła:

Po świecie krąży legenda o gildii najemników zajmującej się płatnymi morderstwami ludzi, którzy łapią cywili do walk elitarnych. Jeden z najemników Trójcy - Drake, zostaje przydzielony do nowo powstałej grupy klasy A, czyli zabójstw fałszywej straży, towarzyszy mu kapitan Trójcy - Hades, oraz początkujący giermek - Daniel. Ich celem jest nekromanta, który chowa się pod strojem strażnika. Tropy wskazują, że znajduję się on przy bramie stolicy, w której właśnie zaczyna się Siódmy Tydzień Walk Elitarnych.

Cechy Gry:
-Walki na Arenie w celu zdobycia narządów, to jak zaatakujemy ma mieć wpływ na to, co zdobędziemy, żadnej kasy z potworów;
-Gospodarka, przemycanie narządów, dilerzy, ucieczki z celi;
-Gry czasowe, zwiedzaj zamknięty las w 15 minut każdej nocy;
-Minigry takie jak kości (o ile je zrobię);
-Wybory wpływające na zakończenie dobre lub złe;
-

Oprawa Audio/Wideo:
Grafiki BenBena, niskobudżetowe materiały znalezione w sieci, Inquisitor, moje edycje oraz pana Venesarda. Z muzyką będzie różnie, co uda mi się znaleźć to będzie.

Stan Prac:
11 grywalnych map, wszystkie są intrem. Sporo mapuję zanim cokolwiek z tą mapą wymyślę, więc pracę idą wolno, czasami tracę wenę ale po max dwóch dniach znów tworzę.

Screeny:
Ekran tytułowy:
Obrazek
Intro: (Poprawiony screen!)
Obrazek
Grota Gemi:
Obrazek
Skok samobójcy:
Obrazek

Słówko od autora:

Liczę na hejty, co byście dodali/zmienili, jak potoczylibyście rozgrywkę czy inne duperele.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2015, 10:12 przez Athanor, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
tiberium
Posty: 489
Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06

Re: [XP] Slave

Post autor: tiberium »

Ja bym unikał wulgaryzmów.
Athanor pisze:[...] ripy RTP,
Po co ripować RTP?
X'D
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: [XP] Slave

Post autor: Athanor »

tiberium pisze:Ja bym unikał wulgaryzmów.
Athanor pisze:[...] ripy RTP,
Po co ripować RTP?
X'D
Spokojnie, dodałem na początku znaczek PEGI Bad language, oznaczający, że gra nie jest dla dzieci. :roll:
Chyba pomyliłem pojęcia... Edit!
Ostatnio zmieniony 20 mar 2015, 10:08 przez Athanor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: [XP] Slave

Post autor: McLaren »

Ekran tytułowy bardzo ładny:)
Mapki spoko:)
Nie przepadam za wulgaryzmami w grach. Pewnie dla tego ,że na co dzień ich nie używam tylko jak się mocno naprawdę mocno wkurzę ale to rzadkość.
Po za tym gra może być ciekawa:) Czekam na pełną wersję :) Pozdro:)
BH Daimaouji
Posty: 509
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09

Re: [XP] Slave

Post autor: BH Daimaouji »

Athanor pisze: Spokojnie, dodałem na początku znaczek PEGI Bad language, oznaczający, że gra nie jest dla dzieci. :roll:
W Pokemonie i DB klną jak szewcy, a mimo to, są dla dzieci

Dobre screeny, chociaż myślałem że będzie troche nagości ala prison bitch :D
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:

DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [XP] Slave

Post autor: Noruj »

Rozśmieszyło mnie zdanie o nakłanianiu do bycia torturowanym. To coś na zasadzie " No weź daj się pobiczować, będzie fajnie! "?XD

Sama zapowiedź ładna, bardzo typowa dla gatunku.
Rób grę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [XP] Slave

Post autor: Kryzz333 »

Wreszcie zapowiedź!

Nie spodziewałem się, że świat gry będzie aż tak mroczny.
Fabuła dosyć ciekawa, mam nadzieję, że wątki zostaną odpowiednio dopasowane do rzeczywistości fantasy.

Mapy wyglądają fajnie.
Chętnie zobaczyłbym screeny z właściwej rozgrywki

Scenariusz przedstawiony bardzo poglądowo. Mam rozumieć, że główni bohaterowie zostają porwani do walk na arenie?
Mam nadzieję, że fabuła nie będzie sprowadzała się li tylko do rąbania kolejnych gladiatorów, aby uzyskać wolność.

Trochę dziwne, skoro mają likwidować fałszywego strażnika (w jakim sensie jest on wgl. fałszywy?)

Również ustrój społeczny całego kontynentu (!) wydaje się być dziwny. Mam nadzieję, że zostanie do solidnie wyjaśnione.
Gospodarka
- w sensie ekonomia gry?


Ogólnie troszkę dziwnie, że dajesz zapowiedź gry na tak wczesnym etapie produkcji, skoro nie jesteś pewien wielu rzeczy.

Powiedz może coś więcej o mechanice i fabule, i podaj szacowaną długość gry.

@Noruj:
Może główny bohater ma skłonności sado-maso :-P
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: [XP] Slave

Post autor: Athanor »

Kryzz333 pisze:Wreszcie zapowiedź!
Scenariusz przedstawiony bardzo poglądowo. Mam rozumieć, że główni bohaterowie zostają porwani do walk na arenie?
Mam nadzieję, że fabuła nie będzie sprowadzała się li tylko do rąbania kolejnych gladiatorów, aby uzyskać wolność.
Trochę dziwne, skoro mają likwidować fałszywego strażnika (w jakim sensie jest on wgl. fałszywy?)
Również ustrój społeczny całego kontynentu (!) wydaje się być dziwny. Mam nadzieję, że zostanie do solidnie wyjaśnione.
- w sensie ekonomia gry?
Powiedz może coś więcej o mechanice i fabule, i podaj szacowaną długość gry.
Porwani do walk na arenie, z coraz to liczniejszymi przeciwnikami, same walki będą podzielone na klasy, przykładowo klasa F to zwierzęta zamknięte w klatkach i wypuszczane do sali tortur na obiadek, klasa B to potworne monstra, przez co magowie muszą stawiać tarczę wokół areny.
Nie będzie wolności poprzez walki, walczysz aż umrzesz, albo sam uciekniesz.
Fałszywy - szpieg.
Też mam nadzieję, że dobrze go wyjaśnię.
Tak, coś na wzór ekonomii.
Mechanikę i większą fabułę nara zie zostawię dla siebie, mam dużo na głowie ostatnio i ciężko mi zebrać większą fabułę, jak chcesz, mogę wysłać ci stronę mojego uniwersum, na którym gra się będzie odbywać. Ciężko mi określić długość gry, zależy to od gracza. Chciałem wydać zapowiedź tak szybko, gdyż chciałem poznać wasze opinie, co byście tutaj chcieli zobaczyć itp.

jeśli ktoś zgadnie, czyj jest cytat w mojej sygnatuze, dostanie pradawne zapiski, które są ukryte w grze.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2015, 23:04 przez Athanor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [XP] Slave

Post autor: Adrap »

No. Ja też czekałem troszkę na zapowiedź, ale spodziewałem się czegoś w tym klimacie lecz może trochę drobniejszego. Podoba mi się pomysł z arenami. Ogólnie screeny spoko tylko ten z intrem przykuł moją uwagę. Ale brakuje mi cieni charów. Czuję ponowny rozkwit RMXP.
Wszystko co wielkie to z XP
Wszystko co małe (i do rzyci) to z XP (lub VX)
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: [XP] Slave

Post autor: Athanor »

Adrapnikram pisze: Podoba mi się pomysł z arenami. Ogólnie screeny spoko tylko ten z intrem przykuł moją uwagę. Czuję ponowny rozkwit RMXP. Wszystko co wielkie to z XP.
Yay, kolejna dobra uwaga, ale nadal czekam na hejty.
Nara zie system areny mam na boku, brakuje mi porządnego tilesetu, który byłby podstawą, oraz nadal sobie szperam po necie w poszukiwaniu paczek zasobów, system wydobycia narządów będzie na zdarzeniach, ale nad tym długo myślę.

Dodatkowy bonusik, w grze będzie można spotkać kilka bardzo znanych postaci z znanych tutaj projektów;)
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [XP] Slave

Post autor: Rahim »

Osobiście uważam że jaskinia jest za ciemna, można by pokombinować coś z światłami =)
Hm. Znalazłem coś ostatnio, sądzę iż może się przydać, proszę bardzo =)
http://untamed.wild-refuge.net/rmxpreso ... characters
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Slave

Post autor: X-Tech »

Spoiler:
Ostatnio zmieniony 25 mar 2015, 22:09 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: [XP] Slave

Post autor: Athanor »

Osobiście uważam że jaskinia jest za ciemna, można by pokombinować coś z światłami =)
W grze jaskinia prezentuję się inaczej, na moje oko nie jest ani za jasno ani za ciemno.

Chary, prawdopodobnie sam sproboje część zrobić, moze coś kupię, ale nara zie posługuję siętymi od Sith, abym miał podstawę.

Gdyby ktoś miał czas, to troszkę rozpisałem fabułę i historię.
Zablokowany