Maker: XP
Gatunek: cRPG
Czas ukończenia: Nie śpieszę się, więc ciężko, aby był to ten rok.
Historia Kontynentu:
Kontynent nosi nazwę po jednym z bogów wojny, Wartanie, który podczas walki o niepodległość ziem nieznanych, poległ, zostawiając grunt pod władzami nieumarłych. Tysiąc lat później, grupy badawcze, które przemierzały oceany w poszukiwaniu KW, natknęły się na dotąd im nieznany ląd. Była to niewielka wyspa na które nie znaleziono nic, oprócz setek kości oraz trupów. Przemierzając głębie wyspy, Archeolodzy natknęli się na niewyobrażalnie wielkie szczątki. Zabrali je, po czym pochowali je w świątyni na odosobnionej wyspie.
Misja ta, rozpoczęła nowy dział w historii, powstawały miasta, a cała ekonomia działała tu niewyobrażalnie lepiej, niż gdzie indziej.
Lata mijały, a rosnący niepokój i chaos, zmusił grupę tymczasowych władz do mianowania króla. Tym sposobem, Henryk IV został nowym, bezlitosnym królem, o surowych zasadach panowania.
Pierwszym jego rozkazem, było rozpoczęcie tradycji, aby ten kraj, miał coś własnego, miał coś...Czego nie ma nikt inny,
Rozpoczęto budowę nad Areną, pochłonięte setki ton materiałów, dziesiątki lat spędzonych w wypalającym skore słońcu zniszczyły część mieszkańców do tego stopnia, że zamienili się w bezduszne stworzenia, wykonujące rozkazy swego pana. Gdy budowa została ukończona, Najjaśniejszy z wojowników został powołany do walki. Coraz to więcej mieszkańców, przyciągała ogromne zainteresowanie walkami gladiatorskimi, oraz potyczkami przeciwko potworom egzotycznym, którym towarzyszyły kwitnące orchidee.
Tym sposobem, Wildemaw zostało stolicą Kwitnącej Orchidei, a tradycje zostają zachowane po dziś dzień.
Fabuła:
Po świecie krąży legenda o gildii najemników zajmującej się płatnymi morderstwami ludzi, którzy łapią cywili do walk elitarnych. Jeden z najemników Trójcy - Drake, zostaje przydzielony do nowo powstałej grupy klasy A, czyli zabójstw fałszywej straży, towarzyszy mu kapitan Trójcy - Hades, oraz początkujący giermek - Daniel. Ich celem jest nekromanta, który chowa się pod strojem strażnika. Tropy wskazują, że znajduję się on przy bramie stolicy, w której właśnie zaczyna się Siódmy Tydzień Walk Elitarnych.
Cechy Gry:
-Walki na Arenie w celu zdobycia narządów, to jak zaatakujemy ma mieć wpływ na to, co zdobędziemy, żadnej kasy z potworów;
-Gospodarka, przemycanie narządów, dilerzy, ucieczki z celi;
-Gry czasowe, zwiedzaj zamknięty las w 15 minut każdej nocy;
-Minigry takie jak kości (o ile je zrobię);
-Wybory wpływające na zakończenie dobre lub złe;
-
Oprawa Audio/Wideo:
Grafiki BenBena, niskobudżetowe materiały znalezione w sieci, Inquisitor, moje edycje oraz pana Venesarda. Z muzyką będzie różnie, co uda mi się znaleźć to będzie.
Stan Prac:
11 grywalnych map, wszystkie są intrem. Sporo mapuję zanim cokolwiek z tą mapą wymyślę, więc pracę idą wolno, czasami tracę wenę ale po max dwóch dniach znów tworzę.
Screeny:
Ekran tytułowy:
Intro: (Poprawiony screen!)
Grota Gemi:
Skok samobójcy:
Słówko od autora:
Liczę na hejty, co byście dodali/zmienili, jak potoczylibyście rozgrywkę czy inne duperele.