[XP] Skarb minionych epok

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Naoo
Posty: 17
Rejestracja: 19 sie 2015, 01:11

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Naoo »

Jakbym przez dziesięć lat robiła projekt (w sensie naprawdę wytrwale robiła, nie udawała, że robię xD), to bym została mistrzem RM'a :-D
Póki co będę dalej tworzyć sama, a jeśli w przyszłości będę miała problemy, to znam kilka osób, które mogą mi pomóc, więc aż tak źle z datą premiery chyba nie będzie ;-)

Co do zadań przynieś-wynieś, jak już pisałam, będą to ledwie dodatki, do tego nie ma ich zbyt wiele. Są raczej po to, żeby gracz zarobił na przedmiotach, których nie używa więcej, niż w sklepie i żeby pozbyć się np. roślin, jeśli nie ma ochoty inwestować w tworzenie mikstur.
Poza nimi są zadania fabularne, więc wydaje mi się, że przynieś-wynieś nie zakłócą gry. Ale to się zobaczy, wszystko można ewentualnie poprawić.
Blokowanie i pierwszeństwo - mój najgorszy wróg.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Rahim »

Droga Damo, bo pozwól że się tak do ciebie zwrócę =) Nie będę tutaj owijał w bawełnę, długo analizowałem za i przeciw, i muszę cię powiadomić iż oczekuję tego projektu, mimo iż nie do końca trafia pod moje gusta ;) Trochę martwi mnie ten wielki rozbudowany świat, obawiam się iż fabuły może być mniej, niż mapek, i wiele będzie stało ugorem, bez większego celu. Mimo wszystko daję ci szansę, czekam na efekty końcowe ;>
Awatar użytkownika
Naoo
Posty: 17
Rejestracja: 19 sie 2015, 01:11

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Naoo »

Kilka nowych screenów + kolejna facesetowa grafika.
Jeśli chodzi o screen z urywkiem dialogu (po raz pierwszy pokazuję jakiś tekst \o/), to jest dopiero zarys, więc z tą sceną może stać się wszystko, może jej nawet nie być w skończonej grze.
Spoiler:
Wyjaśnię też kwestię ,,setek lokacji i rozbudowanego świata''.
Otóż w moim zamyśle, fabuła główna gry jest podzielona na 3 akty, wygląda to trochę jak standardowe wstęp, rozwinięcie i zakończenie.
Akt drugi, który będzie najdłuższy, pokazuje przez większość czasu podróż bohaterów w pewne odległe miejsce. Podczas tej podróży drużyna odwiedzi różne miejscowości, lasy, jaskinie itd. Stąd tych lokacji będzie aż tyle. Postaram się urozmaicić je zagadkami logicznymi i zręcznościówkami, co by wędrówka nie była zbyt monotonna :-)
Blokowanie i pierwszeństwo - mój najgorszy wróg.
Dżoana
Posty: 7
Rejestracja: 14 kwie 2015, 08:54

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Dżoana »

Wow jestem pod wrażeniem :) zapowiada się oryginalna gra. Bardzo mi się podoba oprawa audio wideo. Nie dość, że moja muza to jeszcze dużo pięknych kolorowych postaci :) inspirujące :) życzę powodzenia i wytrwałości.
PS tez uwielbiam Sakimi chan *_*
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Deathwing »

Podobają mi się te wnętrza, widać kobiecą rękę w ich projektowaniu :P Nie ma losowych skrzyń i szafek porozrzucanych po kątach, ale pomieszczenia o konkretnym przeznaczeniu, jak kuchnia, sypialnia czy biblioteka, a do tego z sensowną ilością przestrzeni. Taki umiarkowany realizm znacząco zwiększa immersję, gud dżob.
Btw, rozumiem, że przy tylu postaciach będzie można swobodnie dobierać je do drużyny w trakcie podróży? Czy może ewentualne zmiany w składzie będą wynikały z fabuły?
turn up the silence
Awatar użytkownika
Naoo
Posty: 17
Rejestracja: 19 sie 2015, 01:11

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Naoo »

A no robienie wnętrz wychodzi mi najlepiej i w sumie to moja ulubiona część tworzenia xD
Z tą drużyną to jest tak, że podczas niektórych etapów będzie narzucony skład, np. podczas wykonywania misji któregoś z towarzyszy, albo jeśli dana postać będzie po prostu potrzebna w fabule, to logiczne, że musi należeć do grupy. Główna oś fabularna jest dość rozległa, więc pojawi się sporo bohaterów, jest ich o wiele więcej niż tych opisanych. W sumie to dzielę ich na 3 kategorie: stali towarzysze, przewijający się w kilku fragmentach i tymczasowi, którzy będą występować tylko raz, w konkretnej misji.
Wolny wybór będzie dostępny, kiedy gracz będzie wykonywał poboczne zadanie.
Blokowanie i pierwszeństwo - mój najgorszy wróg.
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Deathwing »

Okej, takie rozwiązanie brzmi sensownie. Zastanawiałem się po prostu jak bardzo ta gra będzie dragonejdżowa pod względem bohaterów i czy nie skończy się na tym, że część postaci będzie robiła tylko za zapychacze. Ale skoro skład będzie głównie determinowany przez fabułę, to nic takiego raczej nie grozi.
Ciągle mam mieszane uczucia co do tego projektu, bo niby wszystko ładnie, ale czuję, że do jego ukończenia jest jeszcze bardzo długa droga, dlatego wolę się zbytnio nie nakręcać :P W każdym razie powodzenia.
turn up the silence
Awatar użytkownika
Naoo
Posty: 17
Rejestracja: 19 sie 2015, 01:11

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Naoo »

Owszem, bardzo długa droga. Staram się coś robić każdego dnia, czasami udaje mi się zrobić dość sporo, a czasami jakieś pierdoły, ale cały czas jest progres. Póki co nie wymiękam 8)
Do tego kilku moich ziomków dowiedziało się, że robię grę w RM'ie (są zbyt leniwi na własne projekty xD) i postanowili mi pomóc i napisać kilka misji pobocznych. W zaledwie kilkanaście godzin wymyślili kawał fabuły i podrzucili mi sporo dobrych pomysłów. Wielkie dzięki chłopaki!
Blokowanie i pierwszeństwo - mój najgorszy wróg.
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Asuda »

Jak postępy?
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Rekkimaru »

Naoo, bardzo czekam na Twoją grę. Obserwuję twój temat od dawna i mam nadzieję, że doprowadzisz to do końca, obojętnie ile czasu Ci to zajmie.
I zakochałem się w Twoich artach.
Awatar użytkownika
Naoo
Posty: 17
Rejestracja: 19 sie 2015, 01:11

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Naoo »

Aktualnie tworzę głównie od strony graficznej. Pod tym względem mam mnóstwo nowych pomysłów m. in. postaci widziane od bioder w górę podczas dialogów. Mam też rozpiski kilkunastu misji pobocznych, a chciałabym, żeby każda była ciekawa i w miarę możliwości oryginalna. Do tego postanowiłam w międzyczasie uczyć się podstaw RGSS, skrypty znalezione w internecie nie spełniają moich oczekiwań :C
Na 99% nie wyrobię się do końca przyszłego roku, jednak mam nadzieję, że tak długi czas tworzenia i cały wysiłek, jaki w ten projekt wkładam przełożą się na jego jakość :-D
Blokowanie i pierwszeństwo - mój najgorszy wróg.
Awatar użytkownika
Rekkimaru

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 1)
Posty: 99
Rejestracja: 07 sie 2013, 21:16
Lokalizacja: Netherrealm
Kontakt:

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Rekkimaru »

Gdybyś chciała jakiejś pomocy w którejkolwiek kwestii, śmiało się kontaktuj. Takie projekty aż chce się wspierać.
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: [XP] Skarb minionych epok

Post autor: Asuda »

Fajnie, że nie zrezygnowałaś :)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
ODPOWIEDZ