Lords of Mana (VX)

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Adrap »

No mi się już też zaczyna podobać. Szczególnie te latające. Tylko daj przezroczystość jak Kryzz mówi, zmniejsz przezroczystość świateł jak mówi Yoroorkami, a ode mnie usuń wreszcie te kwiatki i krzaki rosnące na ścianach bo to wszystko takie płaskie przez to jest.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

Adrapnikram pisze: Banałowaty banał.
Potwierdzam, teraz ruszę pełną parą :)

Biorę się za edycję skał :)
Spoiler:
Dobra, kończę spam,mi biorę się za edycję mapek, podrzucę coś za jakiś czas :>

Przy okazji pewnego zadania możemy odblokować dostęp do teleskopu, dzięki niemu zaś odblokować lokacje czy zadania.
Założenie jest takie, że kiedy zobaczymy jakieś miejsce, nasz bohater będzie bardziej zdeterminowany szukając drogi, gdyż będzie miał świadomość, że w jakiś sposób da się dotrzeć do miejsca które zobaczył :)
zrzut :
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
OverHiLL
Posty: 80
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: OverHiLL »

Odnośnie ostatniego zrzutu ekranu..
"Jeśli udeŻy"... aż kole w oczy. Warto by było zadbać o ortografię w tym przypadku, bo naprawdę boli. Jest Word, można tekst wkleić i sprawdzić. Warto.
Odnośnie mapek - zmiany mega na plus! :-D Imo teraz już bym się tak nie babrał szczegółami, bo takie coś masakrycznie wydłuża wszelkie prace. Róbcie gry, nie mapki! :-D
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Dragon Kamillo »

Brzydko to z tymi drzewami wygląda, te średnie wielkości są jeszcze OK, ale po małych widać że to jest zrobione tanim kosztem i że to to samo pomniejszone. Nie lubię czegoś takiego, to nawet źle wygląda. Odpuściłbym sobie na twoim miejscu tą najmniejszą wersję i ewentualnie znalazł taką narysowaną prawie od zera - ale to już nie jest konieczne.

Wywal (najlepiej), bo uzupełnianie to szkoda czasu, cienie - to najgorsza rzecz w VX, zawsze są dziwnie powstawiane i tylko szkodzą (kto to wymyślił), a że na necie jest skrypt na to wywalenie, to można go użyć.

No i znowu wszędzie te okropne kwadraciki (ten thomas edition to nie za dobry skrypt), jeszcze zrozumiem że jesteś leniwy nie chcesz zaśmiecać rozmiaru gry niepotrzebnymi grafikami żeby rozświetlić każdą pierdółkę na mapie, ale ten teleskop to już szczyt...

A i nie myślałeś nad przesiadką do ACE (projekt jakoś da się skonwertować), przynajmniej prosto rozwiązałbyś ten problem z tilesetami, robienie tego w zwykłym VX z metodami na więcej tilesów, przypomina trochę robienie systemu walki z 2k w 2k3... No chyba że zależy ci na rozmazanym tle walki?
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

Pytałem o jakiś lepszy skrypt od efektów świetlnych, ale nikt się nie zgłosił z propozycją. Teleskop - chodzi Ci o pikselizację na brzegach?
Cała grafika w makerze jest spikselowana przecież :O
Mogę zrobić efekt przejścia bardziej płynny, ale czy aby na pewno to niezbędne?
Drzewa, no jasne, że to ta sama grafika (zmniejszona/odwrócona). Mogę ją podmienić w każdej chwili, kwestia gustu :>
(grę robię, same elementy graficznie mniej mnie pochłaniają i bardziej pracuję nad nimi by sobie odpocząć. )

Zrzucik :
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Dragon Kamillo »

Schody są okropne - ten cień i drabinowe ułożenie psuje wszystko.

Co do lepszego skryptu na światło jest jeden, tylko że do VX ACE i jest płatny - można go zakupić na oficjalnej stronie RM, ale tani to on nie jest.

Niech już se będą te kwadraciki, ale skrypt na usunięcie cieni lepiej użyj (albo jak nie chcesz to np postaw te schody na tilesecie B-E).
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Yoroiookami »

Zawsze jest opcja zrobienia światełek w fotoszopie, ale jak dla mnie wcale nie jest źle. Tylko, że te pojedyncze latające skały nadal są dla mnie takie sobie. Samo światło chyba nie jest problemem. Kwadracików nie widać, chyba że ktoś siedzi 3cm od monitora. :roll:
A ten cień na schodach to rzeczywiście wygląda bebe. Głównie przez to, że tam tak ciemno.

Fajnie, że projekcik posuwa się do przodu.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

Skrypt na cienie, muszę wyszukać - są w VX maxxx irytujące.
Myślałem też o łątce na te schody właśnie w tileB by nie było takiego wyraźnego przejścia między podłogą/skałami/schodami :O
Zaraz coś skleję i pokarzę :)

EDIT :
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
ODPOWIEDZ