Lords of Mana (VX)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Lords of Mana (VX)
No mi się już też zaczyna podobać. Szczególnie te latające. Tylko daj przezroczystość jak Kryzz mówi, zmniejsz przezroczystość świateł jak mówi Yoroorkami, a ode mnie usuń wreszcie te kwiatki i krzaki rosnące na ścianach bo to wszystko takie płaskie przez to jest.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
Potwierdzam, teraz ruszę pełną parą :)Adrapnikram pisze: Banałowaty banał.
Biorę się za edycję skał :)
Spoiler:
Przy okazji pewnego zadania możemy odblokować dostęp do teleskopu, dzięki niemu zaś odblokować lokacje czy zadania.
Założenie jest takie, że kiedy zobaczymy jakieś miejsce, nasz bohater będzie bardziej zdeterminowany szukając drogi, gdyż będzie miał świadomość, że w jakiś sposób da się dotrzeć do miejsca które zobaczył :)
zrzut :
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- OverHiLL
- Posty: 80
- Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44
Re: Lords of Mana (VX)
Odnośnie ostatniego zrzutu ekranu..
"Jeśli udeŻy"... aż kole w oczy. Warto by było zadbać o ortografię w tym przypadku, bo naprawdę boli. Jest Word, można tekst wkleić i sprawdzić. Warto.
Odnośnie mapek - zmiany mega na plus! Imo teraz już bym się tak nie babrał szczegółami, bo takie coś masakrycznie wydłuża wszelkie prace. Róbcie gry, nie mapki!
"Jeśli udeŻy"... aż kole w oczy. Warto by było zadbać o ortografię w tym przypadku, bo naprawdę boli. Jest Word, można tekst wkleić i sprawdzić. Warto.
Odnośnie mapek - zmiany mega na plus! Imo teraz już bym się tak nie babrał szczegółami, bo takie coś masakrycznie wydłuża wszelkie prace. Róbcie gry, nie mapki!
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Lords of Mana (VX)
Brzydko to z tymi drzewami wygląda, te średnie wielkości są jeszcze OK, ale po małych widać że to jest zrobione tanim kosztem i że to to samo pomniejszone. Nie lubię czegoś takiego, to nawet źle wygląda. Odpuściłbym sobie na twoim miejscu tą najmniejszą wersję i ewentualnie znalazł taką narysowaną prawie od zera - ale to już nie jest konieczne.
Wywal (najlepiej), bo uzupełnianie to szkoda czasu, cienie - to najgorsza rzecz w VX, zawsze są dziwnie powstawiane i tylko szkodzą (kto to wymyślił), a że na necie jest skrypt na to wywalenie, to można go użyć.
No i znowu wszędzie te okropne kwadraciki (ten thomas edition to nie za dobry skrypt), jeszcze zrozumiem żejesteś leniwy nie chcesz zaśmiecać rozmiaru gry niepotrzebnymi grafikami żeby rozświetlić każdą pierdółkę na mapie, ale ten teleskop to już szczyt...
A i nie myślałeś nad przesiadką do ACE (projekt jakoś da się skonwertować), przynajmniej prosto rozwiązałbyś ten problem z tilesetami, robienie tego w zwykłym VX z metodami na więcej tilesów, przypomina trochę robienie systemu walki z 2k w 2k3... No chyba że zależy ci na rozmazanym tle walki?
Wywal (najlepiej), bo uzupełnianie to szkoda czasu, cienie - to najgorsza rzecz w VX, zawsze są dziwnie powstawiane i tylko szkodzą (kto to wymyślił), a że na necie jest skrypt na to wywalenie, to można go użyć.
No i znowu wszędzie te okropne kwadraciki (ten thomas edition to nie za dobry skrypt), jeszcze zrozumiem że
A i nie myślałeś nad przesiadką do ACE (projekt jakoś da się skonwertować), przynajmniej prosto rozwiązałbyś ten problem z tilesetami, robienie tego w zwykłym VX z metodami na więcej tilesów, przypomina trochę robienie systemu walki z 2k w 2k3... No chyba że zależy ci na rozmazanym tle walki?
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
Pytałem o jakiś lepszy skrypt od efektów świetlnych, ale nikt się nie zgłosił z propozycją. Teleskop - chodzi Ci o pikselizację na brzegach?
Cała grafika w makerze jest spikselowana przecież :O
Mogę zrobić efekt przejścia bardziej płynny, ale czy aby na pewno to niezbędne?
Drzewa, no jasne, że to ta sama grafika (zmniejszona/odwrócona). Mogę ją podmienić w każdej chwili, kwestia gustu :>
(grę robię, same elementy graficznie mniej mnie pochłaniają i bardziej pracuję nad nimi by sobie odpocząć. )
Zrzucik :
Cała grafika w makerze jest spikselowana przecież :O
Mogę zrobić efekt przejścia bardziej płynny, ale czy aby na pewno to niezbędne?
Drzewa, no jasne, że to ta sama grafika (zmniejszona/odwrócona). Mogę ją podmienić w każdej chwili, kwestia gustu :>
(grę robię, same elementy graficznie mniej mnie pochłaniają i bardziej pracuję nad nimi by sobie odpocząć. )
Zrzucik :
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Lords of Mana (VX)
Schody są okropne - ten cień i drabinowe ułożenie psuje wszystko.
Co do lepszego skryptu na światło jest jeden, tylko że do VX ACE i jest płatny - można go zakupić na oficjalnej stronie RM, ale tani to on nie jest.
Niech już se będą te kwadraciki, ale skrypt na usunięcie cieni lepiej użyj (albo jak nie chcesz to np postaw te schody na tilesecie B-E).
Co do lepszego skryptu na światło jest jeden, tylko że do VX ACE i jest płatny - można go zakupić na oficjalnej stronie RM, ale tani to on nie jest.
Niech już se będą te kwadraciki, ale skrypt na usunięcie cieni lepiej użyj (albo jak nie chcesz to np postaw te schody na tilesecie B-E).
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: Lords of Mana (VX)
Zawsze jest opcja zrobienia światełek w fotoszopie, ale jak dla mnie wcale nie jest źle. Tylko, że te pojedyncze latające skały nadal są dla mnie takie sobie. Samo światło chyba nie jest problemem. Kwadracików nie widać, chyba że ktoś siedzi 3cm od monitora.
A ten cień na schodach to rzeczywiście wygląda bebe. Głównie przez to, że tam tak ciemno.
Fajnie, że projekcik posuwa się do przodu.
A ten cień na schodach to rzeczywiście wygląda bebe. Głównie przez to, że tam tak ciemno.
Fajnie, że projekcik posuwa się do przodu.
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
Skrypt na cienie, muszę wyszukać - są w VX maxxx irytujące.
Myślałem też o łątce na te schody właśnie w tileB by nie było takiego wyraźnego przejścia między podłogą/skałami/schodami :O
Zaraz coś skleję i pokarzę :)
EDIT :
Myślałem też o łątce na te schody właśnie w tileB by nie było takiego wyraźnego przejścia między podłogą/skałami/schodami :O
Zaraz coś skleję i pokarzę :)
EDIT :
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...