Lords of Mana (VX)

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

Lepiej coś na bazie tego na środku?(oczywiście paski na krawędziach do edycji)
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
takikaki012
Posty: 32
Rejestracja: 27 mar 2015, 09:35

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: takikaki012 »

Teraz za czarne xd ogólnie brzydko to wygląda. Znajdź Jakieś normalne skały ;0
Dawniej KacpiPL ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Adrap »

Nie słuchaj go. Nie zna się XD
Skały na prawdę fajne i bardzo czytelne i w ogóle bardzo estetycznie wyglądają. No i nawet ciężko znaleźć powtarzalność.
Jeśli sam robiłeś to gratki bo fajnie wyszło. Popracowałbym tylko troszeczkę nad "momentem przejścia" u góry w tile trawiasty. No i "(oczywiście paski na krawędziach do edycji)"
I oczywiście o niebo lepsze od wcześniejszych. W sumie jakbyś znalazł taki niebieskawy kolor i przekolorował te skały to mógłby wyjść nawet fajny efekt...
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Jazzwhisky »

To, że zmiana jest totalna jest rzeczywiście zaskakujące (teraz w jaskiniach będzie naprawdę ciemno, reszta lokacji zmieni zupelnie charakter), ale estetycznie wygląda to dużo lepiej. Tylko tak sobie pomyślałem, że zmierzamy powoli ku szczegółowej dyskusji nad każdym elementem graficznym gry, w ten sposób chyba nie bardzo da się pracować. :)

Zdecydowanie powodzenia i czekam na premierę (choćby dema) lub jakiś większy update.

edit-dół
Tak tak, bardzo dobrze, tylko zakładam, że nie robisz tego publicznie na forum, gdzie czytają to wszyscy, a wypowiedzi pojawiają się w losowym* czasie, od losowych* osób i w związku z losowymi* elementami. Strasznie to chaotyczne w ten sposób, o to mi chodziło. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Adrap »

Jazzwhisky pisze:Tylko tak sobie pomyślałem, że zmierzamy powoli ku szczegółowej dyskusji nad każdym elementem graficznym gry, w ten sposób chyba nie bardzo da się pracować. :)
Ja cały czas tak pracuję (mam takich trzech co się o wszystko czepiają. Pozdrowienia dla panów). Poza tym nie gadamy o każdym szczególe graficznym tylko o tych najbardziej rażących oczy :D
Tak ogólnie to się nie wypowiedziałem o całej grze. Cała koncepcja mi się podoba tylko się zastanawiam jak stworzysz świat ludzi, bo jeszcze się nie spotkałem w takich grach (z podobną mechaniką) z większymi skupiskami ludzi. I jak oni będą wpływać na świat i jak świat wpływa na nich. Bo w końcu możemy przenosić lewitujące skały.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 12:35 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Yoroiookami »

Mi się środkowa skała też bardzo podoba. Kolorystycznie nieco inaczej od tych z RTP, ale to wcale nie znaczy, że gorsza. Moim zdaniem pasuje. Tylko teraz te cienie/podłoże wygląda dziwnie. :lol: Życzem udanej pracy. Ja dem nie lubię, ale może jak ludzie pograją i wypiszą jakieś miłe rzeczy, to zachęci cię to do dalszej pracy.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

No bądź co bądź gdybym grę pod siebie, nie zapowiadał bym na forum.
Tak więc staram się znaleźć konsensus. Podrzucenie innych skał do tile w te same miejsca co te obecne zmieni mi całe mapki więc to nie problem,zedytowanie kilku charsetów (wejść do jaskiń czy latających skał) to tylko kwestia czasu, a skoro ma to poprawić estetykę, to jestem na tak :)
Będę podrzucał tu różne wersje aż coś wspólnie ustalimy.

Moja propozycja (przekolorowałem je lekko i usunąłem błędy w łączeniach) :
Spoiler:
Czekam na kolejną konstruktywną krytykę :)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Amelanduil »

Huh, ciekawostka, nie pamiętam, żebym wcześniej widział ten tileset. Wygląda całkiem ładnie.
Ja raczej zostałbym przy jednym typie drzew, to większe przy którym stoi postać wygląda całkiem spoko. W gimpie możesz zrobić kopię z lekko zmienionym odcieniem liści, dobrze to działa dla różnorodności.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

Takie pytanie z d*py... Warstwy w gimpie to jakiś banał? Nie miałem z nim nigdy do czynienia, a ułatwił by edycję tilesetu z przezroczystym tłem...

O takie zmiany chodziło apropo drzew?
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Yoroiookami »

O <3 śliczne są. Na pewno będą wyglądały pięknie. Czekam na nowe skriny mapek.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Adrap »

"Tak więc staram się znaleźć konsensus."
W kwestii tego tilesetu chyba już go znaleźliśmy.
"Warstwy w gimpie to jakiś banał?"
Banałowaty banał.
Tak z grubsza to są jakby kartki, leżące na sobie na których możesz pisać, zmieniać rozmiar i przezroczystość (tym samym odsłaniając inne kartki).
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

Skały latające - ujdą w praniu?
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 01 lis 2015, 04:46 przez Asuda, łącznie zmieniany 1 raz.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 820
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Kryzz333 »

Jakby te niebieskie coś na dole było półprzezroczyste to wyglądałoby to super.
Awatar użytkownika
Asuda
Posty: 316
Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Asuda »

Daję jaskinię, bo od niej się zaczęło...
:
Spoiler:
Za? Przeciw? Sugestie?

Ps. zarwałem nockę, jednak sądzę,że warto by było odespać. Mam masę mapek do edycji, i kilka charsetów do zrobienia jednak nie chcę stracić zapału i zostawię to na potem.
Ps2. Dobranoc (XD), dzięki za wsparcie mentalne i rady, już o wiele lepiej pracuje mi się z tymi skałkami! (chyba jednak męczyły oczaki :) )
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Lords of Mana (VX)

Post autor: Yoroiookami »

Mi się na przykład efekty świetlne średnio podobają. Te światełka bijące ze skał(?) wydają się za mocne, a światło z góry wydaje się za mocno skupione w jednej linii. Proponuję z tego zrobić bardziej kilka pasków w tym stylu, tylko o wiele bliżej siebie i nie na całą mapkę.
Za to sama jaskinia wygląda o wiele lepiej. Przynajmniej dla mnie. :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ