Lords of Mana (VX)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
Lepiej coś na bazie tego na środku?(oczywiście paski na krawędziach do edycji)
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- takikaki012
- Posty: 32
- Rejestracja: 27 mar 2015, 09:35
Re: Lords of Mana (VX)
Teraz za czarne xd ogólnie brzydko to wygląda. Znajdź Jakieś normalne skały ;0
Dawniej KacpiPL ;)
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Lords of Mana (VX)
Nie słuchaj go. Nie zna się XD
Skały na prawdę fajne i bardzo czytelne i w ogóle bardzo estetycznie wyglądają. No i nawet ciężko znaleźć powtarzalność.
Jeśli sam robiłeś to gratki bo fajnie wyszło. Popracowałbym tylko troszeczkę nad "momentem przejścia" u góry w tile trawiasty. No i "(oczywiście paski na krawędziach do edycji)"
I oczywiście o niebo lepsze od wcześniejszych. W sumie jakbyś znalazł taki niebieskawy kolor i przekolorował te skały to mógłby wyjść nawet fajny efekt...
Skały na prawdę fajne i bardzo czytelne i w ogóle bardzo estetycznie wyglądają. No i nawet ciężko znaleźć powtarzalność.
Jeśli sam robiłeś to gratki bo fajnie wyszło. Popracowałbym tylko troszeczkę nad "momentem przejścia" u góry w tile trawiasty. No i "(oczywiście paski na krawędziach do edycji)"
I oczywiście o niebo lepsze od wcześniejszych. W sumie jakbyś znalazł taki niebieskawy kolor i przekolorował te skały to mógłby wyjść nawet fajny efekt...
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Lords of Mana (VX)
To, że zmiana jest totalna jest rzeczywiście zaskakujące (teraz w jaskiniach będzie naprawdę ciemno, reszta lokacji zmieni zupelnie charakter), ale estetycznie wygląda to dużo lepiej. Tylko tak sobie pomyślałem, że zmierzamy powoli ku szczegółowej dyskusji nad każdym elementem graficznym gry, w ten sposób chyba nie bardzo da się pracować. :)
Zdecydowanie powodzenia i czekam na premierę (choćby dema) lub jakiś większy update.
edit-dół
Tak tak, bardzo dobrze, tylko zakładam, że nie robisz tego publicznie na forum, gdzie czytają to wszyscy, a wypowiedzi pojawiają się w losowym* czasie, od losowych* osób i w związku z losowymi* elementami. Strasznie to chaotyczne w ten sposób, o to mi chodziło. ;)
Zdecydowanie powodzenia i czekam na premierę (choćby dema) lub jakiś większy update.
edit-dół
Tak tak, bardzo dobrze, tylko zakładam, że nie robisz tego publicznie na forum, gdzie czytają to wszyscy, a wypowiedzi pojawiają się w losowym* czasie, od losowych* osób i w związku z losowymi* elementami. Strasznie to chaotyczne w ten sposób, o to mi chodziło. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Lords of Mana (VX)
Ja cały czas tak pracuję (mam takich trzech co się o wszystko czepiają. Pozdrowienia dla panów). Poza tym nie gadamy o każdym szczególe graficznym tylko o tych najbardziej rażących oczy :DJazzwhisky pisze:Tylko tak sobie pomyślałem, że zmierzamy powoli ku szczegółowej dyskusji nad każdym elementem graficznym gry, w ten sposób chyba nie bardzo da się pracować. :)
Tak ogólnie to się nie wypowiedziałem o całej grze. Cała koncepcja mi się podoba tylko się zastanawiam jak stworzysz świat ludzi, bo jeszcze się nie spotkałem w takich grach (z podobną mechaniką) z większymi skupiskami ludzi. I jak oni będą wpływać na świat i jak świat wpływa na nich. Bo w końcu możemy przenosić lewitujące skały.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 12:35 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: Lords of Mana (VX)
Mi się środkowa skała też bardzo podoba. Kolorystycznie nieco inaczej od tych z RTP, ale to wcale nie znaczy, że gorsza. Moim zdaniem pasuje. Tylko teraz te cienie/podłoże wygląda dziwnie. Życzem udanej pracy. Ja dem nie lubię, ale może jak ludzie pograją i wypiszą jakieś miłe rzeczy, to zachęci cię to do dalszej pracy.
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
No bądź co bądź gdybym grę pod siebie, nie zapowiadał bym na forum.
Tak więc staram się znaleźć konsensus. Podrzucenie innych skał do tile w te same miejsca co te obecne zmieni mi całe mapki więc to nie problem,zedytowanie kilku charsetów (wejść do jaskiń czy latających skał) to tylko kwestia czasu, a skoro ma to poprawić estetykę, to jestem na tak :)
Będę podrzucał tu różne wersje aż coś wspólnie ustalimy.
Moja propozycja (przekolorowałem je lekko i usunąłem błędy w łączeniach) :
Czekam na kolejną konstruktywną krytykę :)
Tak więc staram się znaleźć konsensus. Podrzucenie innych skał do tile w te same miejsca co te obecne zmieni mi całe mapki więc to nie problem,zedytowanie kilku charsetów (wejść do jaskiń czy latających skał) to tylko kwestia czasu, a skoro ma to poprawić estetykę, to jestem na tak :)
Będę podrzucał tu różne wersje aż coś wspólnie ustalimy.
Moja propozycja (przekolorowałem je lekko i usunąłem błędy w łączeniach) :
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Lords of Mana (VX)
Huh, ciekawostka, nie pamiętam, żebym wcześniej widział ten tileset. Wygląda całkiem ładnie.
Ja raczej zostałbym przy jednym typie drzew, to większe przy którym stoi postać wygląda całkiem spoko. W gimpie możesz zrobić kopię z lekko zmienionym odcieniem liści, dobrze to działa dla różnorodności.
Ja raczej zostałbym przy jednym typie drzew, to większe przy którym stoi postać wygląda całkiem spoko. W gimpie możesz zrobić kopię z lekko zmienionym odcieniem liści, dobrze to działa dla różnorodności.
Glico☆Magic?
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
Takie pytanie z d*py... Warstwy w gimpie to jakiś banał? Nie miałem z nim nigdy do czynienia, a ułatwił by edycję tilesetu z przezroczystym tłem...
O takie zmiany chodziło apropo drzew?
O takie zmiany chodziło apropo drzew?
Spoiler:
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: Lords of Mana (VX)
O <3 śliczne są. Na pewno będą wyglądały pięknie. Czekam na nowe skriny mapek.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Lords of Mana (VX)
"Tak więc staram się znaleźć konsensus."
W kwestii tego tilesetu chyba już go znaleźliśmy.
"Warstwy w gimpie to jakiś banał?"
Banałowaty banał.
Tak z grubsza to są jakby kartki, leżące na sobie na których możesz pisać, zmieniać rozmiar i przezroczystość (tym samym odsłaniając inne kartki).
W kwestii tego tilesetu chyba już go znaleźliśmy.
"Warstwy w gimpie to jakiś banał?"
Banałowaty banał.
Tak z grubsza to są jakby kartki, leżące na sobie na których możesz pisać, zmieniać rozmiar i przezroczystość (tym samym odsłaniając inne kartki).
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
Skały latające - ujdą w praniu?
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 01 lis 2015, 04:46 przez Asuda, łącznie zmieniany 1 raz.
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: Lords of Mana (VX)
Jakby te niebieskie coś na dole było półprzezroczyste to wyglądałoby to super.
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: Lords of Mana (VX)
Daję jaskinię, bo od niej się zaczęło...
:
Za? Przeciw? Sugestie?
Ps. zarwałem nockę, jednak sądzę,że warto by było odespać. Mam masę mapek do edycji, i kilka charsetów do zrobienia jednak nie chcę stracić zapału i zostawię to na potem.
Ps2. Dobranoc (XD), dzięki za wsparcie mentalne i rady, już o wiele lepiej pracuje mi się z tymi skałkami! (chyba jednak męczyły oczaki :) )
:
Spoiler:
Ps. zarwałem nockę, jednak sądzę,że warto by było odespać. Mam masę mapek do edycji, i kilka charsetów do zrobienia jednak nie chcę stracić zapału i zostawię to na potem.
Ps2. Dobranoc (XD), dzięki za wsparcie mentalne i rady, już o wiele lepiej pracuje mi się z tymi skałkami! (chyba jednak męczyły oczaki :) )
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
Re: Lords of Mana (VX)
Mi się na przykład efekty świetlne średnio podobają. Te światełka bijące ze skał(?) wydają się za mocne, a światło z góry wydaje się za mocno skupione w jednej linii. Proponuję z tego zrobić bardziej kilka pasków w tym stylu, tylko o wiele bliżej siebie i nie na całą mapkę.
Za to sama jaskinia wygląda o wiele lepiej. Przynajmniej dla mnie.
Za to sama jaskinia wygląda o wiele lepiej. Przynajmniej dla mnie.