Bukanier

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 677
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Bukanier

Postautor: Adrapnikram » 21 kwie 2016, 19:05

Nie, można ją dodać grzebiąc w skrypcie. Ale dużo wiedzy i czasu potrzeba. Poza tym pisałem, że już go nie używam.
Upraszam o wysyłanie podobnych pytań na moje PW, a nie tutaj.
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 756
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Bukanier

Postautor: PInroz » 19 sty 2017, 12:59

Hej Adrapnikram jak tam idą pracę nad Bukanierem i Podziemiami :?:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 677
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Bukanier

Postautor: Adrapnikram » 19 sty 2017, 14:03

Nie mogę powiedzieć, że dobrze, ale najgorzej też nie jest, szczególnie, że za kilka miesięcy matura. Niemniej jak będę miał ferie zimowe (11 luty) to wrzucę screeny z info, jak ruszyłem z tym do przodu. "Bądźcie cierpliwi :-P "
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 756
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Bukanier

Postautor: PInroz » 16 lip 2017, 11:22

Hej Adrapnikram jak tam idą pracę nad Bukanierem :?:

Spoiler:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
MrAdamskyy
Posty: 33
Rejestracja: 09 sty 2016, 15:05

Re: Bukanier

Postautor: MrAdamskyy » 17 lip 2017, 00:06

Hej, gra wygląda na prawdę solidnie :-) Uwielbiam wszelkie systemy reputacji, szczególnie jeśli ich działanie jest na prawdę widoczne. Aby poprawnie takie coś wykonać wymagane jest jednak sporo zabawy z edytorem, ale mam nadzieję, że nie zawiedziesz :-D
Ogólnie gra wygląda ambitnie, może aż nadto, ale trzeba być dobrej myśli. Szczególnie podoba mi się pewna rzecz, na którą nikt nie zwrócił dotąd zbyt dużej uwagi - 'cała wyspa będzie złożona ze 100 map o rozmiarach ekranu'. Jest to mała rzecz, ale bardzo mnie cieszy takie rozwiązanie, przypomina mi wiele dobrych gier, w których ekran nie przesuwał się za bohaterem, bo mapa była podzielona na takie właśnie części. Tak jak mówię, nie jest to nic specjalnego, ale ja jestem fanem takich motywów :-D

Zabieraj się do pracy bo PInroz się wyraźnie niecierpliwi, zresztą na pewno nie jest on jedyny :wink:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 756
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Bukanier

Postautor: PInroz » 18 gru 2017, 18:53

Hej Adrap, co tam z Bukanierem :?:
Obrazek

:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 677
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Bukanier

Postautor: Adrapnikram » 18 gru 2017, 19:04

Robię z boku gdzieś
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 677
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Bukanier

Postautor: Adrapnikram » 30 gru 2017, 07:40

Dawno nie było żadnych aktualizacji, a wiem, że wiele osób nadal czeka na tą grę. Projekt przeszedł ostatnio małą rewolucję i zaczął być robiony od zera. Powody te same co w Podziemiach. Za dużo śmieciowych rzeczy, dawno nie ruszany projekt i się zapomniało dużo etc.

Przede wszystkim zmieniłem silnik na RPG Maker VX Ace. Zrobiłem to głównie dla płynności rozgrywki i łatwości w tworzeniu nowych skryptów. Od niedawna również tworzę na packu Time Fantasy i efekty są całkiem przyzwoite.

Zmieni się trochę system walki i jego rola. Będzie bardziej nastawiony na dynamiczną walkę, ale będzie mniej ważny w samej grze, ponieważ planuję rozgrywkę prowadzić przez mini-gry. System strzelania z armaty i abordażu mam już gotowy, więc powoli zaczynam robić właściwe intro. Na pewno po nim - za kilka miesięcy - wyślę do zagrania demo, aby zobaczyć, czy zmierzam w dobrą stronę.

Zastanawiam się nad zmianą fabuły. Jeśli to nastąpi, to możliwe, ale mało prawdopodobne jest, założenie nowego tematu jak to miało miejsce przy Podziemiach. To tyle w ostatniej aktualizacji Bukaniera w tym roku, 3majta się.

Na koniec, coś co tygryski lubią najbardziej:

Obrazek
Piracka Łajba - Blog o tworzeniu gier i o polskiej scenie RM
Obrazek

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość