Bukanier
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Bukanier
Nie no screen z menu głównego Bukanier wygląda epicko. Od razu czuć piracki klimat. Ciekaw jestem jaką muzykę zastosujesz w menu głównym
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Bukanier
A mi się nie podoba, jest strasznie jakby rozmazany. Aż oczy bolą jak się na to patrzy.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Bukanier
A czy tobie się kiedykolwiek coś podobało, malkontencie jeden? ;)Dragon Kamillo pisze:A mi się nie podoba
Ale racja, te jaśniejsze napisy ("Wczytaj" i "Koniec") są niefajnie rozmazane. No i przydałoby się zostawić jakiś margines z lewej strony ekranu, "Bukanier" i "Nowa gra" są stanowczo zbyt blisko jego krawędzi.
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: Bukanier
Są rozmazane, bo ta ciamajda nie mówiła, czy chce 640x480, czy 1024x768.
Nowa Gra się wyróżnia od tych niżej, bo wiecie, te title na obrazkach.
Mogę zrobić od nowa z większą rozdziałką, może wtedy byłoby lepiej.
Nowa Gra się wyróżnia od tych niżej, bo wiecie, te title na obrazkach.
Mogę zrobić od nowa z większą rozdziałką, może wtedy byłoby lepiej.
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Bukanier
Anathor nie zrobił jeszcze tego titla :(
Teraz zajmuję się drugim projektem, a Bukanier powstaje na papierze. Rozpisuje questy, wymyślam jakieś ciekawe miejsca, więc można powiedzieć, że projekt się rozwija. Zrobiłem też kilka nowych map i jak je dopracuje to je tutaj wrzucę. A, no i w weekendy usprawniam ABS.
@Dół
Dzięki za poprawkę i wsparcie. Już odpalam Xp'eka
Teraz zajmuję się drugim projektem, a Bukanier powstaje na papierze. Rozpisuje questy, wymyślam jakieś ciekawe miejsca, więc można powiedzieć, że projekt się rozwija. Zrobiłem też kilka nowych map i jak je dopracuje to je tutaj wrzucę. A, no i w weekendy usprawniam ABS.
@Dół
Dzięki za poprawkę i wsparcie. Już odpalam Xp'eka
Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 19:13 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: Bukanier
Mam nadzieję że ten drugi rojekt to zupełnie nowy TOTAL GIGANT! No po prostu Zajawka na całegoAdrapnikram pisze:Teraz zajmuję się drugim rojektem
Lub Pełna Wersja Podziemi jeżeli tak to super, bo już nie mogę się doczekać pełnej wersji.
Tak czy siak życzę powodzenia w pracy
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Bukanier
No cosik tam ruszyło. Kończę pisać szczegółową fabułę. Mam ukończonych na kartce kilkanaście rozbudowanych questów i pracuje nad nowym wyglądem postaci:
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Spider
- Posty: 27
- Rejestracja: 03 mar 2016, 21:09
Re: Bukanier
Ta gra wygrała zapowiedzi GF?! Gra o piratach w której chodzimy i ciachamy co się da -_-' trochę to oklepane + Podstawowe rtp i całkowity brak pirackich akcji na morzu 0_0. Mogłeś wymyślić że mamy flotę piracką i musimy nią sterować, jakiś system opracować. W tym co oferuje gra nic takiego nie ma. Jest Rozdzielczość 1024x768 - Bardzo ładnie. Musiałeś się zmęczyć myśląc o tym, co twoja gra może zaoferować, że podałeś coś takiego -_-' Czy oryginalność tego projektu polega na tym że gramy piratem chodzącym po lądzie? (............) Zrezygnuj z nosa na autorskim charsecie, przynajmniej w przypadku protagonisty/młodzieniaszków. Chyba że wcielamy się w jakąś starszą postać (40-50 latka) To spoko, przy takiej postaci doda to klimatu i wyróżni ją wśród innych.
Rpg maker? Tego się nie zapomina.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Bukanier
Pozwolę sobie na polemikę. :)
Poza tym to projekt, zapowiedź - a nie gra. Zalecam dystans, te komentarze wydają się przesadzone i mało oryginalne biorąc pod uwagę, że nie widziałeś nawet minuty z rozgrywki. A czepianie się nosa na charsecie gdy sam zwracasz uwagę na podanie przez autora rozdzielczości gry to już zupełny nokaut, "Musiałeś się zmęczyć myśląc o tym", naprawdę.
Serio, tak całkiem poważnie - kolejny raz zwracam uwagę na ton i sens wypowiedzi, znowu wypisujesz coś, co czyta się ze sporym trudem. To nie są posty, które fajnie ogląda się w tym dziale.
@Adrapnikram - oryginalny styl grafik zawsze in plus, trochę się boję co będzie, gdy będziesz musiał poskładać ich więcej. W każdym razie - fajnie, że projekt wciąż żyje, jak Spider zwrócił uwagę - wiele osób wciąż na niego czeka. :)
No brak, bo akcje pirackie na morzu są oklepane, dlatego ich nie ma.Spider pisze:Gra o piratach w której chodzimy i ciachamy co się da -_-' trochę to oklepane + Podstawowe rtp i całkowity brak pirackich akcji na morzu 0_0.
Poza tym to projekt, zapowiedź - a nie gra. Zalecam dystans, te komentarze wydają się przesadzone i mało oryginalne biorąc pod uwagę, że nie widziałeś nawet minuty z rozgrywki. A czepianie się nosa na charsecie gdy sam zwracasz uwagę na podanie przez autora rozdzielczości gry to już zupełny nokaut, "Musiałeś się zmęczyć myśląc o tym", naprawdę.
Serio, tak całkiem poważnie - kolejny raz zwracam uwagę na ton i sens wypowiedzi, znowu wypisujesz coś, co czyta się ze sporym trudem. To nie są posty, które fajnie ogląda się w tym dziale.
@Adrapnikram - oryginalny styl grafik zawsze in plus, trochę się boję co będzie, gdy będziesz musiał poskładać ich więcej. W każdym razie - fajnie, że projekt wciąż żyje, jak Spider zwrócił uwagę - wiele osób wciąż na niego czeka. :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Bukanier
Tak wgl. to nie RTP xP A jeśli tak Ci nie pasuje to możesz dokupić grafiki jeśli chcesz. Ja nie mam nic przeciwko. I tak wydałem trochę kasy za to co używam.
Oklepane. Niejedne tytuły kradną me serce na oklepanych motywach miłości, zdrad itd. No, ale rozumiem, że niektórym się może nie podobać -.- Wszystkim nie dogodzisz.
Rozdzielczość i tak zmniejszyłem (do podstawowego XP) bo mi nie pasowała. (Będzie update screenów)
Mam kilka twarzy (dzięki za pomysł DK na program do klejenia postaci) i przemyślę usunięcie nosa w jednych z nich.
Coś ty się tak uczepił Spider? Batonika Ci ukradłem czy co?
Oklepane. Niejedne tytuły kradną me serce na oklepanych motywach miłości, zdrad itd. No, ale rozumiem, że niektórym się może nie podobać -.- Wszystkim nie dogodzisz.
Rozdzielczość i tak zmniejszyłem (do podstawowego XP) bo mi nie pasowała. (Będzie update screenów)
Mam kilka twarzy (dzięki za pomysł DK na program do klejenia postaci) i przemyślę usunięcie nosa w jednych z nich.
Coś ty się tak uczepił Spider? Batonika Ci ukradłem czy co?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2016, 14:42 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Michu
- Posty: 1160
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Bukanier
Panowie, proszę. Tematem jest zapowiedź projektu, bez dalszych osobistych (uzasadnionych lub nie) zaczepek, powstrzymajcie się od komentarzy ad personam. Tylko. Projekt.
- Spider
- Posty: 27
- Rejestracja: 03 mar 2016, 21:09
Re: Bukanier
Ostatnio zmieniony 25 cze 2016, 14:01 przez Spider, łącznie zmieniany 1 raz.
Rpg maker? Tego się nie zapomina.
- Grentos
- Posty: 54
- Rejestracja: 06 sty 2014, 20:00
Re: Bukanier
Ta rozdzielczość wyklucza fullscreen, prawda?