Stał się postrachem mórz, aby znaleźć ukochaną
Silnik: RPG Maker VX Ace
Typ gry: Gra akcji
Fabuła
Zakochałeś się, pomimo że ona nie zwracała na ciebie uwagi.
W końcu spotkaliście się na balu. Twój najlepszy przyjaciel, Rob Turley zachorował, więc skorzystałeś z okazji i uzyskałeś miejsce na przyjęciu za niego.
Spotkałeś Mary na balkonie. Od dziewczyny dowiedziałeś się, że zbliża się trzeci miesiąc jej ciąży z Robem. Puściły ci nerwy. Rob dobrze wiedział, że kochasz się w Niej od zawsze.
Cały żal i wściekłość na świat jaki zbierał się w tobie od miesięcy skumulował się w jedno niezbyt mocne pchnięcie. Niestety wystarczające, aby zepchnąć biedną Mary z balkonu.
Twój sędziwy ojciec umiera na zawał po wieści że jego kochany, jedyny syn jest oskarżony o morderstwo. Teraz byłeś winny śmierci czterech ludzi. Matki, przy swoich narodzinach, Mary Nugs z jej dzieckiem oraz własnego ojca.
Zasługiwałeś na karę. W najlepszym wypadku twój majątek byłby skonfiskowany.
Wstawił się jednak za tobą Rob, będący wysoko postawionym oficerem.
Wykupuję cię z twoich win i wysyła na pokład jako majtka, abyś odkupił swoje winy w pięcioletniej służbie. Podczas waszego ostatniego spotkania powiedział, że zrobił to tylko ze względu na wspólnie spędzoną młodość. I kazał ci więcej się nie pokazywać. Dowiedziałeś się też, że przejął twój majątek i domostwo. Nie wiesz czemu. Może z szacunku do ojca?
Wiesz za to, że gdyby Mary nie spadła z balkonu, że gdyby Rob nie okazał ci łaski, nigdy nie spotkałbyś Emilly Reno.
Nigdy nie dowiedziałbyś się, czym jest prawdziwa miłość. Ale czy miłość okupiona czterema zabójstwami jest coś warta? Dla ciebie tak.
Teraz płyniecie w kierunku waszego nowego domu na nowo odkrytym kontynencie. Założyć nowe życie. Spoglądasz to na Emilly, to na błękitne niebo, aż nagle… Budzisz się na plaży. W ustach czujesz mokry piasek. Przypominasz sobie piracki atak na wasz statek. Rozglądasz się. Nigdzie nie ma Emilly…
Rozgrywka
Jak wiele można poświęcić, aby odnaleźć swoją ukochaną?
Wkrocz na Kortugę, wyspę przejmowaną przez piratów, aby odnaleźć narzeczoną i rozpocząć z nią nowe życie. Jednak środki, które trzeba będzie podjąć, aby odnaleźć Emilly wymagają wielu poświęceń. Poza tym tubylcy nie lubią obcych, którzy samotnie wędrują po ich dżungli...
Gra będzie rozgrywała się na jednej wyspie zamieszkanej przez piratów, kolonizatorów (Tafirian) i dyskryminowanych tubylców (Indów). Na wyspie atmosfera jest napięta przez ciągłe walki tych trzech ugrupowań, w których chcąc nie chcąc, będziemy musieli wziąć udział. Kradnij statki, zbieraj załogę, zawieraj sojusze, tocz morskie walki, a wszystko to, aby odnaleźć zagubioną miłość.
Gra będzie pełna akcji, porzucając schemat RPG narzucany przez silnik. Uświadczymy wiele wyzwań testujących nasz czas reakcji (zarówno ciała jak i umysłu). Walki morskie, będą wymagały również dobrego zaplanowania.
W projekcie doświadczycie dużo eksploracji terenu (nie łączyć z otwartym światem!) i kilka wątków pobocznych, ciągnących się przez większość gameplayu, niezwiązanych z głównym wątkiem. W grze spotkacie również ogromną ilość pasujących stylem zagadek/minigier tj. szukanie skarbów, strzelanie z armaty, honorowych pojedynków na szable i strzelby, siłowanie się na rękę, hazard i wiele innych.
Bohater nie będzie zbierał przedmiotów, oprócz symbolicznych "znajdziek" i ukochanych dla piratów złotych krążków i rumu. Za złoto będziemy mogli ulepszać naszą broń lub kupywać mapy, informacje, przywileje a nawet załogę do statku.
Mechanika
1. Walka szablą - walka w zwarciu, szybka i skuteczna, ale również niebezpieczna, gdy nie będziemy unikać superumiejętności przeciwników.
2. Pistolet skałkowy - praktyczna broń każdego pirata. Potrzebna do wykonania szybkich egzekucji i honorowych pojedynków. Bardzo skuteczna przeciwko latającym i niemobilnym potworom.
3. Voodoo - magia stosowana przez Indów. Pozwala na zamianę w zwierzęta, aby wykorzystać ich umiejętności i pozwala przejąć umysł innego człowieka, który nie zna się na tej magii.
System walki będzie mocno opierał się na rozpracowaniu przeciwnika i jego zdolności, rezygnując ze zdobywania poziomów i ulepszania statystyk.
Podczas cutscenek będziemy musieli wykonywać wiele różnych czynności. Od uciekania, przez walki na szable, aż do prowadzenia swojej załogi podczas abordaży.
Talenty
Sława
Screeny
Ekran tytułowy
HUD walki
Scena z intra
Cutscenka
[/spoiler]