Dawno nie było żadnych aktualizacji, a wiem, że wiele osób nadal czeka na tą grę. Projekt przeszedł ostatnio małą rewolucję i zaczął być robiony od zera. Powody te same co w Podziemiach. Za dużo śmieciowych rzeczy, dawno nie ruszany projekt i się zapomniało dużo itd.
Przede wszystkim zmieniłem silnik na RPG Maker VX Ace. Zrobiłem to głównie dla płynności rozgrywki i łatwości w tworzeniu nowych skryptów. Od niedawna również tworzę na packu Time Fantasy i efekty są całkiem przyzwoite.
Zmieni się trochę system walki i jego rola. Będzie bardziej nastawiony na dynamiczną walkę, ale będzie mniej ważny w samej grze, ponieważ planuję rozgrywkę prowadzić przez mini-gry. System strzelania z armaty i abordażu mam już gotowy, więc powoli zaczynam robić właściwe intro. Na pewno po nim - za kilka miesięcy - wyślę do zagrania demo, aby zobaczyć, czy zmierzam w dobrą stronę.
Zastanawiam się nad zmianą fabuły. Jeśli to nastąpi, to możliwe, ale mało prawdopodobne jest, założenie nowego tematu jak to miało miejsce przy Podziemiach. To tyle w ostatniej aktualizacji Bukaniera w tym roku, 3majta się.
Na koniec, coś co tygryski lubią najbardziej: