Strona 3 z 3

Re: Bukanier

: 21 kwie 2016, 19:05
autor: Adrap
Nie, można ją dodać grzebiąc w skrypcie. Ale dużo wiedzy i czasu potrzeba. Poza tym pisałem, że już go nie używam.
Upraszam o wysyłanie podobnych pytań na moje PW, a nie tutaj.

Re: Bukanier

: 19 sty 2017, 12:59
autor: PInroz
Hej Adrapnikram jak tam idą pracę nad Bukanierem i Podziemiami :?:

Re: Bukanier

: 19 sty 2017, 14:03
autor: Adrap
Nie mogę powiedzieć, że dobrze, ale najgorzej też nie jest, szczególnie, że za kilka miesięcy matura. Niemniej jak będę miał ferie zimowe (11 luty) to wrzucę screeny z info, jak ruszyłem z tym do przodu. "Bądźcie cierpliwi :-P "

Re: Bukanier

: 16 lip 2017, 11:22
autor: PInroz
Hej Adrapnikram jak tam idą pracę nad Bukanierem :?:
Spoiler:

Re: Bukanier

: 17 lip 2017, 00:06
autor: MrAdamskyy
Hej, gra wygląda na prawdę solidnie :-) Uwielbiam wszelkie systemy reputacji, szczególnie jeśli ich działanie jest na prawdę widoczne. Aby poprawnie takie coś wykonać wymagane jest jednak sporo zabawy z edytorem, ale mam nadzieję, że nie zawiedziesz :-D
Ogólnie gra wygląda ambitnie, może aż nadto, ale trzeba być dobrej myśli. Szczególnie podoba mi się pewna rzecz, na którą nikt nie zwrócił dotąd zbyt dużej uwagi - 'cała wyspa będzie złożona ze 100 map o rozmiarach ekranu'. Jest to mała rzecz, ale bardzo mnie cieszy takie rozwiązanie, przypomina mi wiele dobrych gier, w których ekran nie przesuwał się za bohaterem, bo mapa była podzielona na takie właśnie części. Tak jak mówię, nie jest to nic specjalnego, ale ja jestem fanem takich motywów :-D

Zabieraj się do pracy bo PInroz się wyraźnie niecierpliwi, zresztą na pewno nie jest on jedyny :wink:

Re: Bukanier

: 18 gru 2017, 18:53
autor: PInroz
Hej Adrap, co tam z Bukanierem :?:

Re: Bukanier

: 18 gru 2017, 19:04
autor: Adrap
Robię z boku gdzieś

Re: Bukanier

: 30 gru 2017, 07:40
autor: Adrap
Dawno nie było żadnych aktualizacji, a wiem, że wiele osób nadal czeka na tą grę. Projekt przeszedł ostatnio małą rewolucję i zaczął być robiony od zera. Powody te same co w Podziemiach. Za dużo śmieciowych rzeczy, dawno nie ruszany projekt i się zapomniało dużo itd.

Przede wszystkim zmieniłem silnik na RPG Maker VX Ace. Zrobiłem to głównie dla płynności rozgrywki i łatwości w tworzeniu nowych skryptów. Od niedawna również tworzę na packu Time Fantasy i efekty są całkiem przyzwoite.

Zmieni się trochę system walki i jego rola. Będzie bardziej nastawiony na dynamiczną walkę, ale będzie mniej ważny w samej grze, ponieważ planuję rozgrywkę prowadzić przez mini-gry. System strzelania z armaty i abordażu mam już gotowy, więc powoli zaczynam robić właściwe intro. Na pewno po nim - za kilka miesięcy - wyślę do zagrania demo, aby zobaczyć, czy zmierzam w dobrą stronę.

Zastanawiam się nad zmianą fabuły. Jeśli to nastąpi, to możliwe, ale mało prawdopodobne jest, założenie nowego tematu jak to miało miejsce przy Podziemiach. To tyle w ostatniej aktualizacji Bukaniera w tym roku, 3majta się.

Na koniec, coś co tygryski lubią najbardziej:
Obrazek

Nowa zapowiedź

: 26 kwie 2018, 18:51
autor: Adrap
Pierwszy post w tym roku, ale wprowadzający dużą aktualizację. Zapowiedź została przebudowana, a sama idea gry została mocno zmieniona. Nową zapowiedź znajdziecie na pierwszej stronie tematu albo na Pirackiej Łajbie.

Zostawiłem drobne projekty za sobą i chcę się teraz skupić na czymś większym. Niestety będzie to wymagało to dużo czasu i mimo tego, że będę miał dużo czasu prawdopodobnie gra ujrzy światło dzienne dopiero w 2019 roku. Jednak do końca 2018 roku może pojawić się jednogodzinne demo (czego nie gwarantuje), a niedługo również trailer do gry i reaktywacja strony na Facebooku. Podejrzewam, że gra trafi na itch.io z możliwością zapłacenia za nią jeśli komuś się spodoba. Wiem też, że niektóre osoby chcą wspomóc pieniężnie projekt, więc możliwe jest, że projekt pojawi się również na platformie patronite.

Strona już jest!
https://www.facebook.com/Bukanier/

Re: Bukanier

: 12 cze 2018, 18:55
autor: Adrap
Projekt odwołany.
Przyczyna: Zgubienie tzw. system mapy, gdzie miałem opisane zdarzeniami mechaniki walki. Na szczęście zostało kilka innych mechanik, które uświadczymy... w innym projekcie?