Strona 2 z 5

Re: [XP] Shaarimoth

: 09 sty 2016, 13:36
autor: Kleo
Prometherion pisze:Co do dialogów, to literackiego orgazmu nie gwarantuję
Szkoda, lubię. Ale jakoś wielkich obaw nie mam, piszesz składnie, więc myślę sobie, że dasz radę. :)

Re: [XP] Shaarimoth

: 09 sty 2016, 13:47
autor: Fear
Ktoś zwrócił uwagę, mapy są ładne, ale najbardziej podoba mi się ich zamysł i kolorystyka,
pastelowy klimat, lekko wpadający po RMVX, ale jednak bogaty graficznie XP.
Fabularnie wreszcie troszkę lżej, zamiast maga ratującego świat, szarak z kopalni szukający
lepszego życia (chociaż prawdopodobnie pod koniec gry i on będzie ratował nam tyłki ;)
Bardzo pozytywne wrażenia, szczególnie, że jak napisałeś w większość zasobów sam starasz
się ingerować, od CBS, CMS do własnych przeróbek muzycznych.
Przykuło moją uwagę na pewno.

@up:
Surowe dialogi, pełne obyczajów i nawiązań do świata, który tworzysz i też będzie kosior :)

Re: [XP] Shaarimoth

: 25 kwie 2016, 08:02
autor: Kryzz333
Jak idą prace nad grą? Minęły ponad trzy miesiące a chętnie zobaczyłoby się jak idzie tworzenie tak dobrze zapowiadającego się tytułu :-)

Re: [XP] Shaarimoth

: 04 maja 2016, 19:07
autor: Prometherion
Wrzucam kilka screenów i dodatkowe informacje odnośnie projektu. Kilka rzeczy uległo zmianie lub drobnej modyfikacji.

- w grze występują 3 rodzaje broni: sieczna, obuchowa, dystansowa oraz 2 rodzaje magii: zniszczenia i umysłu. Każda z tych umiejętności posiadać będzie 4 stopnie zaawansowania. Modyfikuję nieco sposób awansu, gdyż te umiejętności rozwijać będziemy mogli tylko za pomocą treningu u mistrzów, a nie jak wcześniej wspomniałem rozdając punkty. Umiejętności nie związane z walką rozwiniemy tak jak wcześniej wspomniałem; u trenerów, z ksiąg, po awansie.

- każdy element zbroi będzie chronił właśnie przed tymi pięcioma aspektami, w tym znajdą się zbroje unikatowe, które ochronią nas, np. przed kwasem bugera

- menu obsługiwać będziemy za pomocą myszki, przerobiłem je, gdyż w menusach będzie wiele zakładek, których przeglądanie byłoby bardzo uciążliwe metodą tradycyjną.

- towarzyszy nie będziemy mogli najmować, będą przyłączać się sami, np. w trakcie zadania lub oferując swoje usługi w podzięce za uratowanie życia etc. Nie będzie możliwości zmiany ich ekwipunku czy statystyk.

- wprowadzam ograniczony ekwipunek tzn. nie będzie możliwości noszenia całej zbrojowni wraz z sobą. Dostępnych jest 9 slotów: 1)amulet 2)pierścień 3)hełm 4)zbroja 5)obuwie 6)prawa dłoń 7)lewa dłoń 8.)miejsce na sztylet 9)miejsce na inną rzecz, np. zatrute rzutki, bombę dymną, ogniową itp.(rzeczy te będą wyjątkowo w Torbie, ten slot pozwala bez utraty tury rzucić bombą, która jest pod ręką.)


Vesania - wyżyny, schodząc z nich znajdziemy się w dolinie, w której mieszkają hodowcy bydła.
Obrazek

Menu - zakładka Notaki-Wrogowie
Obrazek

Gospoda "Pod złym adresem". Na razie jest pusto, ale gdy zbierze się klientela...
Obrazek

Rozmowa z Kyntem - gościem, który ma wszelakie "dowody".
Obrazek

To na razie tyle, gdyż nie chcę tworzyć tutaj elaboratu dotyczącego każdego aspektu gry. Jeszcze chciałbym przygotować info z opisem głównych postaci, ale to niedługo uzupełnię. Natomiast obecnie pracuję nad systemem walki - stroną wizualną i techniczną.

Re: [XP] Shaarimoth

: 04 maja 2016, 20:40
autor: Kryzz333
:-o Jezu, słodki Jezu, screeny są niesamowite. To podchodzi pod dzieło sztuki :-D
Ale te "zbite" drzewa trochę dziwnie wyglądają.

Pancerze oparte o aspekty brzmią nieźle, pewnie da to wiele opcji.

Tradycyjnie jak przy każdej grze obawiam się czy walka i systemy będą dobrze zbalansowane, ale liczę na to :-)

Btw, 45 rodzajów przeciwników to nie jest jakaś imponująca liczba (obawiam się o warstwę taktyczną!), chyba że w grze nie planujesz dużej ilości bossów :V

Re: [XP] Shaarimoth

: 04 maja 2016, 21:02
autor: Jazzwhisky
A ja się boję, że za dużo tego wszystkiego. Ale jeśli uda się to zbalansować i poukładać, to będzie mega.

Kiedy jakieś demo? :}

Re: [XP] Shaarimoth

: 05 maja 2016, 01:00
autor: Adrap
Kryzz333 pisze::-o Jezu, słodki Jezu, screeny są niesamowite. To podchodzi pod dzieło sztuki :-D
Nie przesadzałbym, ale menu gigant wyszło. Bardziej niż mapki podoba mi się wzmianka o systemach. Wszystko mi jak najbardziej odpowiada, nawet jakby nie było super zbalansowane (zawsze można sb ułatwić/utrudnić grę)
Karczma spoko nawet bez klijenteli, w ostatnim rzuca się w oczy różnica stylów między drzewami, a skałami.
Poza tym dla mnie na podłodze i skałach jest za duży "szum". Dziwnie rozprasza to moją uwagę na to na co patrzę. Podłoga to zawsze tło jakby nie było. No, ale mapki nadal na wysokim poziomie. Czekam na demko.

Re: [XP] Shaarimoth

: 05 maja 2016, 08:16
autor: Prometherion
Kryzz333 pisze:Btw, 45 rodzajów przeciwników to nie jest jakaś imponująca liczba (obawiam się o warstwę taktyczną!), chyba że w grze nie planujesz dużej ilości bossów :V
W tej zakładce pojawią się tylko przeciwnicy, których będziemy mogli spotkać wielokrotnie. Bossowie, jako jednokrotni przeciwnicy powiązani z fabułą, znajdą się w zakładce Osoby/Grupy, która ukrywa się pod ikonką ludzików.
Jazzwhisky pisze:A ja się boję, że za dużo tego wszystkiego. Ale jeśli uda się to zbalansować i poukładać, to będzie mega.
Kiedy jakieś demo? :}
I tu jest pies pogrzebany, zaimplementować systemy czy różne pomysły to pikuś, jednak żeby to zagrało to inna para kaloszy. Mam obawy, że po skończeniu prac beta-testy potrwają z rok:D A demo może będzie jak skończę prace nad systemem walki.
Adrapnikram pisze:Poza tym dla mnie na podłodze i skałach jest za duży "szum". Dziwnie rozprasza to moją uwagę na to na co patrzę. Podłoga to zawsze tło jakby nie było
To raczej nie ulegnie zmianie(chociaż). Możliwa jest natomiast zmiana kolorystyki/odcienia.

Re: [XP] Shaarimoth

: 13 maja 2016, 19:36
autor: PInroz
No robi się ciekawie screeny są niezłe :-D Zwłaszcza menu, jak podejrzewam na zdarzeniach :roll: Ciekawe jak ten system będzie wyglądał w praktyce. Czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia przy tworzeniu :mrgreen:

Re: [XP] Shaarimoth

: 13 maja 2016, 22:16
autor: Diablo
Chciałem użyć jakiegoś zwrotu na opisanie tych screenów, ale nie używam słów niecenzuralnych tak na forum :V Są na serio świetne. Trochę zastanawia mnie grywalność tej wyżyny w Vesanii, a konkretnie schodów, natomiast zakładam, że masz na ten nietypowy kierunek jakąś radę, a nie zygzaki :V

Wow, zapowiada się być może nawet na grę, która będzie przełomowa jak PW, WA, KZ itp. Z pewnością zagram, gdy będzie możliwość - baaa, nawet nakręcę :V

Re: [XP] Shaarimoth

: 25 cze 2016, 20:15
autor: RavenInvazion
Że też wcześniej tego nie znalazłem. Począwszy od screenów, które są jednocześnie przejrzyste i bogate [Ukośne kamienne schody <3] , na zaawansowanej mechanice kończąc. Liczę, że dobrze zorganizujesz menu, a fabuła nie zawiedzie!

Re: [XP] Shaarimoth

: 28 cze 2016, 04:19
autor: HGS
Powiem tobie tak :D
Nienawidzę zasobów RTP i to wie każdy na forum. Ale tobie udało się mnie przekonać, że jeszcze są czegoś warte. Brawo :) Widzę wiele przeróbek, a sama gra wydaje się mieć mroczny klimacik :)

Re: [XP] Shaarimoth

: 13 sie 2016, 00:43
autor: Prometherion
Dla wszystkich zainteresowanych, projekt nadal się rozwija i ma się dobrze. Obecnie tworzę dialogi. Jeśli macie pytania, to walcie śmiało :) Niedługo zrobię większą aktualizację

Re: [XP] Shaarimoth

: 13 sie 2016, 01:36
autor: Amelanduil
Pytania, okej... ciekawi mnie lore tego świata - czym właściwie jest (czy raczej, było) Shaarimoth i co w nim specjalnego? Coś pokroju Shamballi?
Na czym opiera się Eter? Każdy go używa, czy potrzebne są jakieś specjalne wymagania?
Mam nadzieję że troszkę tego do wkręcenia się będzie, bo dobrym lore nigdy nie pogardzę :3

Re: [XP] Shaarimoth

: 28 lut 2017, 10:34
autor: PInroz
Hej Prometherion jak tam idą prace nad Shaarimoth :?: