Re: [XP] Shaarimoth
: 09 sty 2016, 13:36
Szkoda, lubię. Ale jakoś wielkich obaw nie mam, piszesz składnie, więc myślę sobie, że dasz radę. :)Prometherion pisze:Co do dialogów, to literackiego orgazmu nie gwarantuję
Szkoda, lubię. Ale jakoś wielkich obaw nie mam, piszesz składnie, więc myślę sobie, że dasz radę. :)Prometherion pisze:Co do dialogów, to literackiego orgazmu nie gwarantuję
Nie przesadzałbym, ale menu gigant wyszło. Bardziej niż mapki podoba mi się wzmianka o systemach. Wszystko mi jak najbardziej odpowiada, nawet jakby nie było super zbalansowane (zawsze można sb ułatwić/utrudnić grę)Kryzz333 pisze: Jezu, słodki Jezu, screeny są niesamowite. To podchodzi pod dzieło sztuki
W tej zakładce pojawią się tylko przeciwnicy, których będziemy mogli spotkać wielokrotnie. Bossowie, jako jednokrotni przeciwnicy powiązani z fabułą, znajdą się w zakładce Osoby/Grupy, która ukrywa się pod ikonką ludzików.Kryzz333 pisze:Btw, 45 rodzajów przeciwników to nie jest jakaś imponująca liczba (obawiam się o warstwę taktyczną!), chyba że w grze nie planujesz dużej ilości bossów :V
I tu jest pies pogrzebany, zaimplementować systemy czy różne pomysły to pikuś, jednak żeby to zagrało to inna para kaloszy. Mam obawy, że po skończeniu prac beta-testy potrwają z rok:D A demo może będzie jak skończę prace nad systemem walki.Jazzwhisky pisze:A ja się boję, że za dużo tego wszystkiego. Ale jeśli uda się to zbalansować i poukładać, to będzie mega.
Kiedy jakieś demo? :}
To raczej nie ulegnie zmianie(chociaż). Możliwa jest natomiast zmiana kolorystyki/odcienia.Adrapnikram pisze:Poza tym dla mnie na podłodze i skałach jest za duży "szum". Dziwnie rozprasza to moją uwagę na to na co patrzę. Podłoga to zawsze tło jakby nie było