Strona 1 z 1

[Vxace] Kroniki mocy i krów

: 10 mar 2016, 18:48
autor: goblin!!!
Witom wos na moich wsponiołych włoścoch !
Dobra koniec tego przywitania iście dziwnego !
Wielu którzy mnie znają myśleli ,,A ,nie wróci" A tu pyk, myk i fik. Wróciłem, i to z nowo grą.
Kroniki mocy i krów
Brzy w miarę śmiesznie, bo to ma być parodia wszystkich gier w które do tej pory grałem.Filmów, książek itp..
Nawiązania będą na każdym kroku! No może nie na każdym bo nie chce mi się robić całych map w zdarzeniach!
1 nawiązanie: nazwa , nawiązanie do ,hirołsóf' - grałem polecam.
Opis:
-Fabuła:
Dawno, dawno temu za górami za lasami na pewnym zadu... eee... w pewnej pięknej miejscowości emanującej jeszcze świeżą
ściętymi deskami z sosny które emanują jeszcze swym leśnym zapachem , grzybem i paranormalnym stężeniem Chlorku Amelynium (VII)
Powstał PRZE EPICKI ZAMEK!!!!!
I w tym zamku powstał loch, loch w którym było tajne przejście do SKARBU! Skarb ten to... a z reszto - co tu dużo, mówić zobaczcie sami!
-Gatunek: Rpg
-Stan Prac: takie około 10,5% przewidziany czas skończenia : 1-2 miesiące

Miasto Z zamkiem:
Bez tytułu2.png
Pałac
Bez tytułu.png
Dziwna komnata:
Bez tytułu3.png
I tyle co teraz chce powiedzieć

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 10 mar 2016, 20:04
autor: Amelanduil
Widzę, że póki co 2016 mija nam pod znakiem śmieszkowania...?
Ja tam nie wiem, ale chyba mam dość komediowo-scenówkowych gierek z mnogością nawiązań do wszystkiego co się da. Jakoś mnie nie bawi brak oryginalnego humoru :I

Mam nadzieję, że kiedyś ktoś zrobi komedię z podejściem jak do "faktycznej gry", a nie w stylu "przecież to komedia, to nie musi być dobrze zrobione".

P.S. chlorek aluminium to AlCl3.

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 11 mar 2016, 13:39
autor: Noruj
Opis fabuły mógłby konkurować z legendarnym "Psem". Nie powiem, uśmiałem się już czytając samą zapowiedź :) Czekam!!!

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 11 mar 2016, 19:12
autor: Keibi
Zapowiedź mi się zbyt nie spodobała ze względu na szymkimowski styl tej zapowiedzi...
A co do samej gry, to zobaczymy, gdy wyjdzie...

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 12 mar 2016, 21:20
autor: Kryzz333
Chociaż sam przed chwila w innym temacie pisałem o zastoju, to Kroniki mocy i krów nie jest moim wymarzonym remedium na zastój.

Jak dla mnie zapowiada się kolejna ŚMIESZNA gra.
Ciężko mi powiedzieć coś dobrego.
Jak dla mnie pomysł nietrafiony :/

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 13 mar 2016, 13:10
autor: goblin!!!
Kryzz333 pisze:Chociaż sam przed chwila w innym temacie pisałem o zastoju, to Kroniki mocy i krów nie jest moim wymarzonym remedium na zastój.

Jak dla mnie zapowiada się kolejna ŚMIESZNA gra.
Ciężko mi powiedzieć coś dobrego.
Jak dla mnie pomysł nietrafiony :/
każdy ma swój gust ...

A co do gry- idzie postęp, ostatnio ostro wziąłem odbyt w kropi i -bam- 13% około. Zastanawiam się nad skryptem na walkę bo puki co jest
standardowa...

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 13 mar 2016, 22:32
autor: Noruj
Nie przejmuj się goblin, oni mają takie długie drewniane coś, w tyłkach :D
Jedziesz Kroniki mocy i krów!

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 14 mar 2016, 17:06
autor: goblin!!!
Nowy postęp 17% i zrzuty ekranu ze sklepów
now.png
now2.png
now3.png
Jak da się za uwarzyć są to przykładowe mapy [ i tak lepsze od mych map... :-D ]

A to bonus:
Spoiler:
Co dodać... co ująć- nie długo zrobię intro więc można się cieszyć... chyba? :shock:

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 14 mar 2016, 18:07
autor: Dragon Kamillo
Po jakiego grzyba ci woda w środku sklepu?
Wydaje mi się że to impluvium XD

A co do samej gry to nie podoba mi się. Po prostu nie lubię pseudo komedyjek robionych tak se, przynajmniej tak to tu wygląda.

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 14 mar 2016, 21:06
autor: pakitos
Jeśli chodzi o śmieszność gry, nie jestem pewien czy to wypali, natomiast bardzo dobrze, że się nie poddajesz i tworzysz kolejne projekty. Jeśli chodzi o screeny, to źle nie jest.

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 15 mar 2016, 18:47
autor: goblin!!!
Nowości w kości!
System rozdawania punktów! [na zdarzeniach] Można ulepszyć? Jedno z 4 statystyk. [życie, mana, szczęście, szybkość] Zastanawiam się czy
nie dać nauczycieli... 1 na poziom można rozdać punkty [1 punkt] Po poziomie jest dodatkowo uleczenie.
Życie i mana raz na punkt zwiększa się o 10
A szczęście i szybkość o 5
Myślę że dosyć dobry system...
Zrzuty ekranu:
Bez tytułu.png
uuu.png

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 24 kwie 2016, 20:40
autor: goblin!!!
Powiem tak: nie ma spania, trzeba robić
czyli: wziąłem wolne na Wielkanoc ale teraz robimy!

Nowość: Test mode
Jest on tylko dla mnie- ale spokojnie klucze podam przy upublicznieniu.

Smutne wieści z imperium.
Eee... z gry.

Prace nad grą znacznie się przedłużyły. Gra może wyjść nawet w czerwcu! Więc biorę d*** w kroki i robię.

Panie ! Brakuje kamienia!
Czekaj, nie ten temat, nie te forum.

Ech... prace się przedłużają ale postaram się skończyć to grę do końca tego stulecia.
A dzisiaj:
Walka z wirusami!
YEEEY!
Już nic legalnie piracko pobierać nie można bo milion wirusów ...

Cztery ostatnie posty połączone w jeden.

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 07 cze 2016, 01:02
autor: RavenInvazion
Na początku wyglądało to jak żart, ale rozdawanie punktów niemniej interesujące. Kiedy wychodzi? :l

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 07 cze 2016, 16:26
autor: goblin!!!
Nie wcześniej niż pod koniec Czerwca.

Ale to tylko wynika z mojego lenistwa :)

Re: [Vxace] Kroniki mocy i krów

: 07 cze 2016, 17:12
autor: Usunięty
Czerwiec szybko zleci.
Boję się że nie zrozumiem tej gry, skoro chcesz zrobić tyle nawiązań do "wszystkiego"