Ahhh, dość długo mnie tu nie było... No cóż, przez wcześniejsze kilka miesięcy posuwałam się z grą do przodu dość intensywnie, wiedziałam, że to tylko kwestia czasu, aż będę się musiała naładować xp . Doszło też parę innych problemów z życia codziennego. Jednakże od miesiąca makeruję z powrotem, a od kilku dni moja makerowa forma jest "szczytowa", że tak ujmę ^^ Więc korzystam póki mogę i mam nadzieję, że będzie trwać długo(Najlepiej do skończenia TS, haha).
A więc co nowego w grze?
Z tych pomniejszych rzeczy, chyba wyłapałam wszystkie bugi i literówki(mam nadzieję, ale pewnie i tak zawsze się jakiś pomniejszy trafi) oraz podpicowywałam niektóre eventy (Czasami niektóre rzeczy były za mało zrozumiałe), dodałam tabliczkę z instrukcjami na początku gry, urozmaiciłam swoją bazę danych o nowe skille/animacje, wrogów, przedmioty, stany itp...takie tam.
A teraz najlepsze:
Tak jest! Nowy titl. Koniec z upierdliwymi pikselkami tam gdzie być nie powinny...podobnie sprawa ma się z battlersami(To znaczy nie ma tam już pikseli). A właśnie apropos battlersów, czas pokazać nowy, świeży hud(Wiem, że na pierwszym screenie są jeszcze okropne piksele wokół drugiego battlersa, bo robiłam go zanim jeszcze się ich pozbyłam:
Walki są turowe(W sumie powinnam napisać to w pierwszym poście w tym temacie, niewiem czemu tego nie zrobiłam ^^').
"PE" to punkty energii, "PM" to punkty mocy, a "Pzm" znaczy poziom oczywiście ^^. Ten mały czerwony kwadrat służy jako miejsce na stany danej postaci. Wrogowie zamiast pieniędzy zostawiają swoje dusze które później wymieniamy na dobra u tzw. "Handlarza Dusz" ( Czyli w sumie to i tak taki odpowiednik pieniędzy, choć kto wie, może jak najdzie mnie siła i ochota to trochę urozmaicę te całe łapanie dusz...)
A teraz 2 screeny z nowej lokacji:
Nie, nie chcę wejśc do studni w podejrzanym, ponurym miejscu.
A to jedna z moich najnowszych mapek. Straciłam jej poprzednią wersję z powodu korupcji plików(Na szczęście straciłam tylko parę mapek, które nadrobiłam w 1 dzień). Na końcu i tak wyszło jej to na dobre, ponieważ ta wersja wyszła mi lepiej niż poprzednia ^^.
Więc, pomimo dziwnych losowych bugów("Sol, dlaczego przekształcasz się w Stellę?! Dlaczego robisz to co każdą turę?! DLACZEGO?!"), które znikały tak szybko jak się pojawiały, prace nad grą idą dobrze ^^
@Fear
Wolę nie wydawać dema, ponieważ panuje epidemia, że po jego wrzuceniu twórcy prawie zawsze porzucają swoje projekty (Chyba mi to nie grozi, ale wolę nie ryzykować ^^'). Po za tym mam już dosyć duży kawał gry xp
Edit: Oh, i zapomniałam napisać, że zapisy gry są tylko w określonych miejscach.
- Strona główna RPG Maker Zapowiedzi
-
- Dzisiaj jest 29 mar 2024, 08:22
- Strefa czasowa UTC+01:00
Theoria Senmum
Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 26 lut 2016, 13:15
Przejdź do
- RPG Maker
- ↳ Gry
- ↳ Tale of Exile
- ↳ Zapowiedzi
- ↳ Pomoc
- ↳ Zasoby
- ↳ Zasoby - Request
- ↳ Scena
- Nasze Projekty
- ↳ TA Project Extravaganza
- ↳ Forum
- ↳ RMteka
- ↳ Tsukuru Archive
- ↳ Pozostałe
- Inne
- ↳ Gry/Emulacja
- ↳ Offtopic
- ↳ Galeria
- Archiwum
- ↳ Golden Forki
- ↳ GF 2022
- ↳ GF 2020
- ↳ GF Special
- ↳ GF 2019
- ↳ GF 2017
- ↳ GF 2016
- ↳ GF 2015
- ↳ GF 2014
- ↳ GF 2013
- ↳ GF 2011
- ↳ GF 2010
- ↳ GF 2009
- ↳ GF 2008
- ↳ GF 2007
- ↳ Różne
- ↳ TA Review Keyboard Assault
- ↳ TA Sprite Contest
- ↳ Liga Mapperów
- ↳ Konrad Championship
- ↳ Goniec RM
- ↳ TA Code-off
- ↳ Tokei
- ↳ Twierdza RPG Makera
- ↳ Lato z RM
- ↳ J-Music Tabs