Strona 2 z 2
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 10 kwie 2016, 16:59
autor: GameBoy
Ja bym dokładniej oznaczył heksy na których są bossowie etc, bo teraz to trochę nieczytelnie wygląda.
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 10 kwie 2016, 17:37
autor: Yoroiookami
GameBoy pisze:Ja bym dokładniej oznaczył heksy na których są bossowie etc, bo teraz to trochę nieczytelnie wygląda.
Teraz?
Zmieniły się tylko nazwy. Heksy z bossami są żółte i bardziej widoczne od pozostałych. Naprawdę nie widać?
Zobaczę, jakby to wyróżnić żeby jakoś pasowało do reszty.
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 10 kwie 2016, 17:44
autor: GameBoy
Moim zdaniem jeśli nie widać na pierwszy rzut oka który tekst jest przypisany do którego pola to jest to nieczytelne. :)
Np. drogowskaz oraz Gospoda/Ultima są dobrze oznaczone, reszta już nie.
Pamiętaj też by dać kolory odróżniające się od podłoża. Na tej mapie najlepiej sprawdzi się pomarańczowy, czerwony, niebieski i fioletowy.
Mógłbyś też dać oznaczonym heksom np. grubszą krawędź.
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 11 kwie 2016, 15:34
autor: Yoroiookami
GameBoy pisze:Moim zdaniem jeśli nie widać na pierwszy rzut oka który tekst jest przypisany do którego pola to jest to nieczytelne. :)
Np. drogowskaz oraz Gospoda/Ultima są dobrze oznaczone, reszta już nie.
Pamiętaj też by dać kolory odróżniające się od podłoża. Na tej mapie najlepiej sprawdzi się pomarańczowy, czerwony, niebieski i fioletowy.
Mógłbyś też dać oznaczonym heksom np. grubszą krawędź.
Pewnie masz rację.
Dobry pomysł z tą krawędzią. Coś pokombinuję.
EDIT: Po dużej ilości kombinowania:
Powinno być lepiej.
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 11 kwie 2016, 15:38
autor: Jazzwhisky
GameBoy imo trochę przesadzał, ale tak, jest lepiej. :)
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 29 kwie 2016, 19:28
autor: Yoroiookami
Zastanawiam się też, czy nie zrobić z tego bardziej czegoś w rodzaju
Moonstone. Miałbym o wiele mniej pracy przy ustalaniu ruchu postaci i mógłbym rozłożyć więcej lokacji na mapie, ale nie wiem czy nie byłoby to dziwne. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że w grze występują karty.
>_>
<_<
Jeszcze długa droga, ale mam już przynajmniej część zrobioną. Tzn. część z poruszaniem się po mapie.
https://www.youtube.com/watch?v=igP5ppUJzkk
Jazzwhisky, pewnie mnie znienawidzisz za ten brak heksów. Ale wiem, że jeśli zajrzysz głęboko we własne serduszko, to kiedyś mi wybaczysz.
A tak na poważnie, to zwyczajnie o wiele wygodniej mi się przy czymś takim będzie pracowało. No i będzie z tego bardziej przygoda, a mniej utarta ścieżka. :>
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 29 kwie 2016, 19:38
autor: Jazzwhisky
Haha, miałem wcześniej napisać, że jakoś nie wyobrażam sobie tego w połączeniu ze stylem Moonstone, ale się powstrzymałem, za mało informacji, by oceniać.
Podobnie teraz, jeśli ma to pomóc, wpłynie pozytywnie na grywalność, to chyba wszyscy byliby za. Niemniej trochę martwi mnie brak spójnej idei jeśli chodzi o mechanikę/gameplay, na razie dużo bawisz się konwencją i grafikami, trochę boję się co to będzie, gdy przyjdzie pora na prawdziwe mięcho.
Re: Eremowa Przygoda [XP]
: 14 sie 2017, 14:18
autor: PInroz
Hej Yoroś, jak tam z Eremową Przygodą
A tak się pytam, bo dzielisz się nowinkami z Kejbyl V, a nic nowego nie piszesz o tej gierce