Lunatera R [VXA]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Lunatera R [VXA]

Post autor: Herion10 »

Na takie gry właśnie zrobiono RM VXA. Grafika jak za dawnych gier. Rozgrywka też wydaję się zaawansowana. Tylko z fabuły wiem tyle co nic. Wiem, że to remake gry z którą nie miałem styczności, ale przynajmniej małe wprowadzenie z grą by się przydało :-) . Wygląda na typowy japoński klimat i jest nawet dobry patrząc na to ździebło informacji.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lunatera R [VXA]

Post autor: Viuu »

TO ŻYJE! Choć pewnie wielu z was już myślało, że umarło bo... ostatnio pisaliśmy w czerwcu...
Cóż, tak czy inaczej dzisiaj przychodzę z dużą ilością nowości w temacie systemu walki.

Punkty Linkowania (LP)
Punkty wymagane do wyprowadzania ataków. Każdy jeden atak kosztuje nie tylko mane, ale także 1 LP.

Staggerowanie
Stagger to status nakładany na przeciwnika po zapełnieniu jego paska staggeru poprzez zadawanie mu obrażeń. Atakując za pomocą umiejętności nastawionych na podbijanie paska lub używając żywiołów, na które przeciwnik jest podatny, możemy przyspieszyć ten proces. Jeżeli pasek wypełni się całkowicie, przeciwnik zostaje unieruchomiony na dwie tury - dodatkowo, zestaggerowani bossowie są w tym czasie podatni na negatywne statusy.

System Blokowania
W Lunaterze R urozmaiciliśmy system blokowania. Zamiast marnującej turę komendy, blok odbywa się w trakcie ataku przeciwnika. Jeżeli uda nam się zablokować cios poprzez wciśnięcie przycisku w odpowiednim momencie, obrażenia zmniejszane są o połowę.
W wypadku kombinacji ataków, każdy cios musimy zablokować osobno. Jeżeli jednak idealnie zablokujemy pierwszy atak, postać nie otrzyma obrażeń oraz przerwie kombinację przeciwnika (Perfekcyjny Blok).
W praktyce oznacza to, że grę możemy przejść bez otrzymywania jakichkolwiek obrażeń.
Blokowanie dotyczy tylko ataków fizycznych.
Spoiler:
Auto-Blok
Poświęcając 1 LP (Punkty Łączenia) przy używaniu pasywnej umiejętności "Auto-Blok", możemy włączyć automatyczne blokowanie. Redukuje ono jednak tylko 25% obrażeń, jak również pozbawia możliwości perfekcyjnego bloku.

Przełamanie Zaklęć
Jako że czarów nie da się zablokować, możemy przełamać je w trakcie ich przygotowywania (co zawsze trwa przynajmniej jedną turę) za pomocą dwóch metod:
a) szybkiej eliminacji (w przypadku słabszych wrogów)
b) "staggerowania" przeciwnika
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Viuu

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 118
Rejestracja: 22 mar 2011, 21:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lunatera R [VXA]

Post autor: Viuu »

Wszyscy powrzucali coś na święta, a my mamy dla was... fajerwerki.


Szczęśliwego Nowego Roku życzy ekipa Project-Ayus!
Obrazek
Victory Quotes: 1, 2
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Lunatera R [VXA]

Post autor: Yoroiookami »

Znęcanie się nad zwierzętami wcale nie jest zabawne!

:lol:
Najbardziej tankowate zwierzątko jakie widziałem. :>
Chyba musicie częściej wstawiać update'y do tematu.
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ