[XP]Powrut Martwej Czarownicy

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Nexis
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2011, 00:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

[XP]Powrut Martwej Czarownicy

Postautor: Nexis » 09 cze 2016, 00:15

Powrut Martwej Czarownicy
Gatunek: rpg
Maker: XP
Data Wydania: sierpień 2016

Fabuła i bohaterowie

W pewnej krainie 10 lat temu doszło do wielkiego pojedynku. Zła czarownica postanowiła zabić wszystkich
ludzi na świecie, jednak nie przewidziała tego, że ludzie mają zdecydowaną przewagę liczebną i nie dała im rady.
Czworo dzielnych wojowników zabiło okrutną czarownicę i przywróciło pokój w galaktyce. Teraz, równo dekadę
po tamtych wydarzeniach, krainę obiegły przerażające wieści. Suzey, który był najpotężniejszym magiem ze słynnej
czwórki zabójców czarownicy, postanowił ją wskrzesić, aby razem z nią dokonać masakry wszystkich ludzi na świecie.
Kontynent jeszcze nigdy nie był w takim niebezpieczeństwie. Dwójka potężnych wrogów to aż dwa razy więcej niż
jeden. Król postanowił, że podobnie jak 10 lat temu, drużyna składająca się z 4 potężnych wojowników pokona zagrożenie.
Nie mogli oni jednak brać udziału w poprzedniej ekspedycji, ponieważ król martwił się o to, czy byliby oni w stanie zabić
swojego byłego przyjaciela. W stolicy urządzono więc wielki turniej, który miał wyłonić najlepszych wojowników w całej krainie.

Zwycięzcami okazali się:

Philip – znany i szanowany wojownik, jeden z ochroniarzy króla. Walczy ubrany w ciężką zbroję i uzbrojony w
ukochany miecz, który nazywa Kwiatuszkiem. Nie jest on zbytnio rozmownym człowiekiem, a jego poczucie humoru
ma to do siebie, że nie istnieje.

Garry – aktualnie jeden z najpotężniejszych magów znanych ludzkości. Jest młody, ma ogromny potencjał, ale
jeszcze nie do końca potrafi go kontrolować, czego dowodem jest spalenie części trybun podczas turnieju. W kuchni
jest istnym czarodziejem.

Lilla – łucznik perfekcyjny. Mówią, że potrafi trafić szczura między oczy z odległości 200 metrów, czego jednak
nigdy nie potwierdzono. Podczas turnieju zabiła 30 osób, po czym, gdy skończyły jej się strzały, rzucała w przeciwników
łukiem (zawsze między oczy). Jej jedyną słabością jest to, że gdy przeciwnik ma opancerzoną głowę, ona i tak strzela
między oczy, co już raz mogło zakończyć się dla niej tragicznie, jednak jej wróg, jako że nic nie widział, przewrócił się o
kamień i zginął.

Ben – syn słynnego przemytnika. Ma dwadzieścia lat, nikt nie wie jak wygrał turniej, bo nie dość, że jest fatalny w
walce, to jeszcze nikt go tam nie widział. Osobiście twierdzi, że był tak szybki i tak dobrze się krył, że stał się niewidzialny,
ale mało kto mu wierzy. Jego styl walki to ucieczka, ale nie wiedzieć po co, zawsze nosi ze sobą dwa sztylety.

W takim właśnie składzie, drużyna wyruszyła na przygodę, której celem było zabicie złej czarownicy i jej współpracownika.

Screeny:

Spoiler:


Info

Gra skupia się głównie na relacjach między bohaterami, chciałbym aby każdy z nich był na swój sposób
interesujący. Fabuła to oczywiście w dużym stopniu parodia, ale sama gra już niekoniecznie. W grze wykorzystuję
kilka skryptów - głównie system walki, wiadomości, staram się również o dziennik zadań, ale trochę dużo z tym
roboty.

Pozdrawiam wszystkich fanów Powrotuw bardzo serdecznie :lol:
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP]Powrut Martwej Czarownicy

Postautor: Kitabake » 09 cze 2016, 08:23

Proponuje poprawić błąd w tytule, no chyba że "PowrUt" to tak przewrotnie i ma to jakieś drugie dno. Reszta tekstu wygląda chyba oki.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 932
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [XP]Powrut Martwej Czarownicy

Postautor: Kleo » 09 cze 2016, 09:13

Kurczę, mam nadzieję, że nie będzie to dzieło w stylu poprzednich Powrotuw i tym razem pozwolisz trochę pograć. Czytając zapowiedź mniej więcej co drugie zdanie parskałam śmiechem, więc jeśli dialogi będą podobne do tekstów w opisach (i nie popadniesz w przesadę, a w takiej konwencji o to niestety nietrudno), to na pewno zagram z przyjemnością. Obrazków za dużo nie pokazałeś, ale to, co widać, wygląda bardzo przyzwoicie.

Te paseczki na dole ostatniego screena naprawdę są konieczne? Nie lubię ich. :/
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 207
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: [XP]Powrut Martwej Czarownicy

Postautor: lorak » 09 cze 2016, 09:24

Dawno się tak niewąsko nie uśmiałem przy czytaniu zapowiedzi. Widzę, że ten projekt jest już bardziej na poważnie, podoba mi się. Screeny ok, ale walka aż prosi się o jakieś bardziej pasujące postaciom, zabawniejsze battlersy.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1666
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: [XP]Powrut Martwej Czarownicy

Postautor: GameBoy » 09 cze 2016, 14:04

Do mnie też trafia ten typ humoru, póki co wygląda to naprawdę nieźle.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [XP]Powrut Martwej Czarownicy

Postautor: Fear » 09 cze 2016, 16:04

Jeśli wszystko w humorystycznej konwencji, to wygląda sympatycznie. Mapki same w sobie nie odpychają, mimo wszystko można zrobić kilka drobnych "upiększeń", od zmiany koloru głównej ramki na inny, czy zmiana tła walki, które nie pasuje graficznie. No i oczywiście, jak zawsze usunięcie w polskich grach "HP" "MP" "[Normal], jako konieczne, takie hybrydy językowe dla mnie kojarzą się tylko i wyłącznie z brakiem chęci, do włożenia w projekt najmniejszych nakładów pracy, a im więcej poświęcamy projektowi czasu, tym więcej gra dostanie czasu i pobrań od graczy ;)

Spoiler:


Powodzenia!
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Nexis
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2011, 00:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [XP]Powrut Martwej Czarownicy

Postautor: Nexis » 08 lis 2016, 14:21

Wiem, że raczej nie aktualizuję tematów z zapowiedziami, ale domyślam się, że to błąd, także o to i aktualizacja.

Prace nad grą dość mocno się wydłużyły, ale projekt na pewno ujrzy światło dzienne (choć dopiero w 2017).
Największym wyzwaniem w tworzeniu jest to, aby zachować komediowy styl, ale jednocześnie z nim nie przesadzić,
projekt ma śmieszyć, ale przede wszystkim ma się w niego przyjemnie grać, dlatego staram się zaimplementować
tutaj ciekawe (choć oczywiście z humorem) zadania i walki. Swoją drogą zauważyłem, że dobrą grę w humorystycznej
konwencji robi mi się zdecydowanie trudniej od projektów w założeniach "poważnych".

Jako bonus dodaję nowego screena:

Obrazek

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość