PIIZK [XP]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

PIIZK [XP]

Post autor: HGS »

Obrazek
PIIZK
DEMO JUŻ DOSTĘPNE!
Przeniosłem temat gry w nowe miejsce, natomiast możecie ją pobrać o tutaj:

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
TYTUŁ: PIIZK
SILNIK: Rpg Maker XP
WERSJA: 2.0
JĘZYK: PL
TECHNOLOGIE: Gimp, Paint, Imperator I (Game systems)

Zwiastun demo:
[Brak aktualnego]
Screeny
Spoiler:
Obrazek
Zawieszam temat mojej gry na tym forum. Poprzednia treść, która tu była została zarchiwizowana. To co pozostawiam, to jedynie niezbędne minimum, by nie było kompletnej pustki. Jako, że nie można skasować własnych tematów, chcę by to uszanowano i nie przywracano poprzedniej treści tego tematu. Gra się będzie nadal rozwijała, jednak zmieniam miejsca publikacji moich projektów. Nie pojawią się również tutaj żadne nowinki związane z moimi projektami. Miło było, ale się skończyło.
STATUS PROJEKTU: W końcowej fazie realizacji
STATUS TEMATU NA FORUM: ZAWIESZONY
Ostatnio zmieniony 24 mar 2021, 01:26 przez HGS, łącznie zmieniany 62 razy.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Grentos

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 3)
Posty: 54
Rejestracja: 06 sty 2014, 20:00

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Grentos »

Wow. Zapowiada się genialnie. Nie mogę się doczekać !
Obrazek
Awatar użytkownika
Filipus Magnus
Posty: 10
Rejestracja: 28 maja 2016, 23:48

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Filipus Magnus »

Prezentuje się zacnie, bardzo oryginalne sprity postaci ;)
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Amelanduil »

Tej... ale ten Patronite to jest jakiś bardzo nieśmieszny żart, prawda?
Bo... no poważnie, kto w taki sposób zbiera na proces tworzenia gry?
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Kitabake »

Wszystko wygląda dosyć obiecująco. Graficznie prezentuje się lepiej, niż pierwsza część ;)
Trzymaj tak dalej ^^.
Trailery/Facebookowe Strony - proste rzeczy a budują fajną otoczkę.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 957
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Powczan »

Pierwsza część zgodnie z moimi oczekiwaniami okazała się być słabą próbą stworzenia klona Titan Questa z naleciałościami z Wiedźmina i paru innych erpegów. Za to Pogromca Rustki 2 przynajmniej fabularnie wydaje się być dużo ciekawszy od jedynki, ale mimo wszystko mam spore obawy o mechanikę i te wszystkie bajery w stylu czasu liczonego w godzinach, latach oraz pór roku (Matko Boska), czy tych wszystkich umiejętności (szyderstwo i cwaniactwo? wut). + fakt, że
Moja wróżba: za dużo mechanicznych zapychaczy i za mało elementów wykonanych porządnie. Chyba, że naprawdę wszystkie najpoważniejsze bolączki poprzedniej części zostaną poprawione.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: HGS »

Możecie być spokojni. Mechanika gry już jest gotowa. Wszystko co miało być pierwotnie w grze już jest. Teraz tylko powstają przedmioty, jest tworzony balans ekonomiczny i można zaczynać z linią fabularną. Co do większej ilości szczegółów i to ulegnie zmianie, gdyż za dużo było rozdanych informacji o tytule pierwszym i dlatego zainteresowanie również nie było takie jak zakładałem. Spodziewajcie się godnego następcy, który pójdzie o dwa kroki dalej.

Pozdrawiam
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 917
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: PInroz »

Zapowiada się nawet ciekawie. Co tu dużo gadać czekam z niecierpliwością :mrgreen:
Gedharm pisze:Pogromca Rustki 2
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Prometherion »

Pierwszą część przeszedłem, nie powiem, że z wielkim entuzjazmem, ale z dobrymi przypuszczeniami na przyszłość. W dwójkę zagram, liczę tylko na znaczny progres w kwestii dialogów i zadań, oraz usprawnionego menu.
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: HGS »

Prometherion - Niezmiernie mnie to cieszy, że dotrwałeś do końca :)

Korzystając z okazji, czy macie pomysł jak zapełnić pustynię? Wiem dość niestosowne pytanie, ale patrząc na mapę świata w rejonach, w których porusza się postać nie było w starożytności dosłownie nic, tylko piasek. Pod ziemią coś będzie, ale co dać na powierzchni. Pomysły? Burza mózgów :D
Obrazek
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 304
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Deathwing »

Zależy co masz na myśli pod pojęciem starożytności, bo to w cholerę długi okres. Nie wiem też na jakie mapy patrzyłeś, ale w czasach Imperium Rzymskiego było sporo miast w Afryce Północnej, głównie oczywiście na wybrzeżu. Tu masz dobrą mapę, którą możesz się posiłkować: http://www.ancient.eu/map_pelagios/ Gorzej ze Skandynawią, bo tam raczej nie znajdziesz rozwiniętej cywilizacji. Na pewno nie masz co liczyć na osady Wikingów ;) Kolejny pomocny link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kultura_nordyjska Tyle co do faktów. Tak naprawdę możesz wrzucić na te tereny cokolwiek i nikt się nie przyczepi, biorąc pod uwagę, że Twój projekt to bardziej fantasy niż odwzorowanie rzeczywistości.
turn up the silence
Awatar użytkownika
RavenInvazion
Posty: 25
Rejestracja: 07 cze 2016, 00:27

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: RavenInvazion »

Ta część zapowiada się w mym mniemaniu o niebo lepiej... Mam nadzieję, że interfejs będzie bardziej przejrzysty, gdyż mapy już widzę się poprawiły.

Co do map... Rozumiem, że gra dzieje się w 'fantasy quasi-mitologicznej' starożytności, to jednak historycznie Rzymianie nigdy nie dotarli na półwysep Skandynawski... Będziesz musiał naprawdę wymyślić powód, oraz co tam ma się znajdować. A pustynię możesz ograniczyć do traktów pomiędzy wioskami, umieszczając wejścia do podziemi gdzieś obok... A w innym końcu jaskini zrobić wyjście na powierzchnię prowadzącym do odległej oazy pełnej... czegokolwiek zapragniesz.
Obrazek
"Nie znam się na iniekcji transmetylonianu interpolarnego."
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Jazzwhisky »

Popieram, może odpuść tym pustynnym terenom, a skup się na dokładnym opracowaniu wybrzeża, tam na tym zestawieniu brakuje zaznaczenia map w miejscach, gdzie właśnie mogłyby być najciekawsze lokacje.

Poza tym w tych wielkich piachach można napotykać karawany, oazy, dzikie ludy ew. już jakieś bardziej fantastyczne twory, w stylu gigantycznych skorpionów (i masy innych świństw), prehistorycznych budowli (quasi-piramidy) czy siedlisk nomadów.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: HGS »

Odpowiadając komuś wyżej na komentarz
A kto powiedział, że Rzymianie będą na pustyni, czy północnych terenach? :D
Rzymianie pojawią się jedynie tam gdzie Syrakuzy, a reszta to Kartagina i plemiona barbarzyńskie

Przy okazji. Jak oceniacie przekaz informacji w tym wydarzeniu?
Każdy rozumie o co chodzi?

https://youtu.be/EtZDMBSE-ls

Muzyka w grze to autorstwo mojego nowego partnera.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Pogromca Pustki II: Złodziej Kamienia [XP]

Post autor: Kleo »

HaxoTV pisze:Każdy rozumie o co chodzi?
Czy każdy, to nie mam pojęcia. Ja to rozumiem tak: bohater przychodzi do knajpy po zlecenie, po czym okazuje się, że wezwała go stara znajoma, której zebrało się wspominki. W trakcie tychże on zauważa, siedzących przy stoliku obok, dwóch podejrzanych, obcych typów. Za chwilę jeden z nich urywa drugiemu łeb, a bohater ni stąd, ni zowąd czuje się zobowiązany poprowadzić w tej sprawie śledztwo, więc porzuca znajomą i rusza pobawić się w detektywa. Literki w dialogach są niemożliwie małe i ciężko się je czyta, więc możliwe, że coś mi umknęło.

Dialogi są kiepsko napisane, już w pierwszej części takie były i to drugi z zasadniczych powodów, dla których jej nie ukończyłam (pierwszy to BS, a trzeci to menu). Naprawdę, dobrze by grze zrobiło, gdyby w ekipie zagościł ktoś, dla kogo oczywiste jest m.in. to, że: http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/b-b-mn ... ;5375.html

Muzyka jest w porządku, podoba mi się.
ODPOWIEDZ