[MV] Triumf Lodu

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
davemustaine
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2016, 23:35

[MV] Triumf Lodu

Post autor: davemustaine »

Triumf Lodu
Gatunek: Przygodowa

Świat:
Spoiler:
Fabuła:
Spoiler:
Bohaterowie:

Obrazek
Alex
Ród: Moonchild
Wiek: 17
Alex jest najstarszym synem lorda Markusa Moonchilda z Wyngardu. Jest odważny i pracowity, przez co brakuje mu czasu na rozrywki pokroju polowań czy uczt. Zawsze stara się dorównać swojemu ojcu. Wkrótce w jego rękach znajdą się losy całego rodu. Jego porażka może znaczyć upadek Moonchildów.

Obrazek
Matthias
Ród: Moonchild
Wiek: 13
Matthias jest najmłodszym dzieckiem lorda Markusa Moonchilda z Wyngardu. Nie jest odważny i waleczny jak swój brat Alex, ponieważ dużo czasu spędzał z książkami, zamiast mieczem. Matthias jest łagodny i przyjazny, lecz też mało rozważny, a czasami arogancki.

Obrazek
Talia
Ród: Moonchild
Wiek: 15
Talia jest jedyną córką lorda Markusa Moonchilda z Wyngardu. O jej urodzie śpiewało wiele bardów, lecz sama woli wieść życie samotniczki, niż mężatki. Doskonale odnajduje się w towarzystwie swoich braci, nie przepada za dworskim klimatem. Jest mądra i rozważna, uwielbia kiedy wszystko idzie po jej myśli, ale nie potrafi pogodzić się z porażką.

Obrazek
Will
Ród: Harlot
Wiek: 15
Will podchodzi z niegdyś ubogiego rodu Harlot. Jego ojciec zrobił wszystko, aby jego syn mógł zostać giermkiem lorda Markusa Moonchilda, co ostatecznie wyszło mu na dobre. Teraz Harlotowie mieszkają wewnątrz murów Wyngardu. Sam Will jest nieśmiały, ale też odważny. Wkrótce będzie on musiał sprostać niesamowicie ciężkiemu zadaniu.

Zdjęcia

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Premiera

Niestety nie wiem, kiedy uda mi się ukończyć "Triumf Lodu". Mam jednak nadzieję, że zrobię to jeszcze w tym roku 8)
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 819
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [MV] Triumf Lodu

Post autor: Kryzz333 »

Triumf Lodu zapowiada się ok, napiszę parę wskazówek:

- popraw wygląd lokacji. Nie twórz ogromnych pustych przestrzeni, pomyśl nad rozmieszczeniem elementów (np. w mieście powinny być jakieś ścieżki lub drogi, budynków powinno być więcej i raczej bliżej siebie)
- pomyśl dokładnie nad fabułą i jej przebiegiem.
podstawy są ogólnie w porządku, widać lekką inspirację Pieśnią Lodu i Ognia, ale jej ilość jest dobra, nie odrzuca.

Warto żebyś też napisał coś więcej o samej grze. Praktycznie tylko wypisałeś że Przygodowa.

W sumie jestem dość pozytywnie nastawiony do gry. Widać w niej jakiś zamysł. Popraw grafikę, dopracuj fabułę, dialogi, te sprawy i zrób aby mechanika była przyjemna i może z tego być niezła gra.

Polecam pograć w inne dobrze oceniane gry w RM (przygodówki szczególnie), aby nabrać rozeznania. Na Gońcu RM masz recenzje z podziałem na gatunki gier.
davemustaine
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2016, 23:35

Re: [MV] Triumf Lodu

Post autor: davemustaine »

Triumf Lodu zapowiada się ok, napiszę parę wskazówek:

- popraw wygląd lokacji. Nie twórz ogromnych pustych przestrzeni, pomyśl nad rozmieszczeniem elementów (np. w mieście powinny być jakieś ścieżki lub drogi, budynków powinno być więcej i raczej bliżej siebie)
- pomyśl dokładnie nad fabułą i jej przebiegiem.
podstawy są ogólnie w porządku, widać lekką inspirację Pieśnią Lodu i Ognia, ale jej ilość jest dobra, nie odrzuca.

Warto żebyś też napisał coś więcej o samej grze. Praktycznie tylko wypisałeś że Przygodowa.

W sumie jestem dość pozytywnie nastawiony do gry. Widać w niej jakiś zamysł. Popraw grafikę, dopracuj fabułę, dialogi, te sprawy i zrób aby mechanika była przyjemna i może z tego być niezła gra.

Polecam pograć w inne dobrze oceniane gry w RM (przygodówki szczególnie), aby nabrać rozeznania. Na Gońcu RM masz recenzje z podziałem na gatunki gier.
Dzięki za porady, na pewno się do nich zastosuje :-D
- popraw wygląd lokacji. Nie twórz ogromnych pustych przestrzeni, pomyśl nad rozmieszczeniem elementów (np. w mieście powinny być jakieś ścieżki lub drogi, budynków powinno być więcej i raczej bliżej siebie)
Rzeczywiście, ta lokacja wygląda trochę ubogo, mimo że to niewielki zamek lorda, a nie miasto, ale masz rację, popracuję nad nią.
- pomyśl dokładnie nad fabułą i jej przebiegiem.
podstawy są ogólnie w porządku, widać lekką inspirację Pieśnią Lodu i Ognia, ale jej ilość jest dobra, nie odrzuca.
Inspirowałem się wieloma rzeczami, w tym Pieśnią Lodu i Ognia ( młodzi główni bohaterowie z jednego rodu ). Moją największą inspiracją, jeśli chodzi o świat są chyba Opowieści z Narnii - jedna pora roku ( wieczna zima w przypadku północy i południa ), oraz Warcraft III i Warhammer ( historia Arxina ).
Warto żebyś też napisał coś więcej o samej grze. Praktycznie tylko wypisałeś że Przygodowa.
Wiem, mam gotowe dopiero 15 minut gry. Nie będzie to przygodówka w stylu The Legend of Zelda, zamysł tej gry jest taki, aby pokazać graczu historię, którą wykreowałem ja. Stąd jest czwórka bohaterów - grając każdym z nich można spojrzeć na sytuację panującą na świecie z czterech różnych perspektyw, a także wziąć udział w ważnych wydarzeniach.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: [MV] Triumf Lodu

Post autor: Adrap »

Inspiracja Pieśnią Ognia i Lodu faktycznie jest widoczna, ale tylko na pierwszy rzut oka ("wygląd" świata). Nad lokacjami musisz jeszcze troszeczkę popracować, najlepiej podpatrz jak wyglądają mapki w ładnych produkcjach, czy choćby na Lidze Mapperów. Dalej...
Podoba mi się opowiedziana historia i klimat zawarty w całej zapowiedzi. Troszeczkę mało tu o mechanice i o tym jaki będziemy mieli (choćby początkowy) cel (chyba, że czegoś nie wychwyciłem). No, życzę, żeby gra została skończona jeszcze w tym roku :)
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
davemustaine
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2016, 23:35

Re: [MV] Triumf Lodu

Post autor: davemustaine »

Tak, mapping na pewno będzie poprawiony, dziękuje za wskazówki! :)

Mam przerwę w tworzeniu na siedem dni, bo wyjeżdżam :-/.

Łapcie za to nowe screeny + menu główne ( napis zrobiony przez Rezesa ) :-D
Spoiler:
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [MV] Triumf Lodu

Post autor: Kitabake »

Jak idą prace nad projektem ? :-)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kryzz333

GF2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); GF2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon VI (miejsce 3); Puchar Ligi Mapperów III (zwycięstwo)
Posty: 819
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39

Re: [MV] Triumf Lodu

Post autor: Kryzz333 »

Autor nie był na forum od miesięcy więc chyba projekt "zamarzł".
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [MV] Triumf Lodu

Post autor: Kitabake »

Kryzz333 pisze:Autor nie był na forum od miesięcy więc chyba projekt "zamarzł".
W takim razie mamy prawdziwy Triumf Lodu 8),
a szkoda bo ciekawie się zapowiadało.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
ODPOWIEDZ