Story of Dracula [XP]

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Story of Dracula [XP]

Postautor: matikun » 26 lip 2016, 00:07

Obrazek


Witaj wędrowcze! Zapewne chcesz posłuchać historii o wojownikach, smokach i legendarnych krainach?! Nie? No to dobrze trafiłeś! Opowiem ci o Draculi, najsilniejszym, najprzystojniejszym, ale przede wszystkim najskromniejszym wampirze, jaki zamieszkiwał scenę RM'a! Rozsiądź się wygodnie, przygotuj mysz i klawiaturę, by udać się w podróż, po której wysiądzie ci mózg!


Gatunek: akcja/komedia


O grze:
Story of Dracula jest slasherem osadzonym w komediowym świecie. Humor nawiązuje do sceny RM, innych gier, czy popkultury. Gra zawiera masę easter eggów, zarówno tych widocznych na pierwszy rzut oka, jak i tych ukrytych. Grając odwiedzimy takie lokacje jak opuszczone opactwo (RM), wymiar, dzięki któremu poczujesz się jak w DooMu, miasto o pięknej nazwie Ros'ija, którą włada niepodzielnie Vlad Vladimir i wiele wiele więcej. Narrator stanowi tu osobną postać, która często wdaje się w dyskusję z głównym bohaterem. Ostrzegam - niektóre wydarzenia przeczą wszelkim prawom logiki.

Fabuła:
Przeszłość:
Dracula był niegdyś człowiekiem, takim jak ty. No, może trochę przystojniejszym, silniejszym i bardziej romantycznym, ale w gruncie rzeczy -podobnym. Pech chciał, że zakochał się w pewnej wampirzycy, która zniewoliła jego umysł. Miała na imię Rose, zbyt romantycznie, by nasz piękny i wrażliwy bohater mógł pozostać obojętny. Jak się możecie domyślić, Dracula został wampirem, a ta bezwartościowa szma... to znaczy okrutna uwodzicielka zostawiła go na pastwę losu. Mijały lata, rodzina naszego bohatera umarła, a on zaczynał tracić głowę, stał się nieśmiertelny i to było jego przekleństwem... Poza tym, że ciągle utrzymywał swą młodą buźkę w nienagannym stanie! Jego los odmienił pewien agent nieruchomości, który sprzedał mu wielki zamek z prywatnym SPA i wioską goblinów nieopodal. Żyć, nie umierać! Plany beztroskiego życia zniszczył mu Ureth Darkbringer, paladyn i łowca wampirów, który najechał zamek Draculi. Wampirowi udało się odeprzeć
atak, ale od tego czasu, nasz bohater zapragnął być zły. Ot tak, żeby jeszcze bardziej wkurzyć paladyna.

Wydarzenia obecne:
Przeklęty Ureth najechał tym razem wioskę goblinów, należącą do najprzystojniejszego pana zamku na świecie. Ta zniewaga krwi wymaga! Tym razem Dracula mu nie odpuści! Wyrusza w podróż, by raz na zawsze wygnać przeklętą światłość paladynów z całego uniwersum. Będzie musiał przemierzyć setki mil, zabijając wszystkich, którzy staną na jego drodze, która wedle planów ma być usłana różami (Rose!Czy Dracula ją jeszcze spotka?) Jedynie od czasu do czasu przystanie na chwilę, by wdać się w niezwykle merytoryczną dyskusję z autorem!

Mechanika:
W Story of Dracula nacisk położony jest na efektowną walkę. System RTHABS daje sporo możliwości i zapewnia niezłe widowisko, dzięki wykonywanych raz po raz ciosach tworzących efekt combo. Oprócz ataku podstawowego, niemal każda broń posiada atak specjalny, ponadto gra oferuje korzystanie z różnorodnych umiejętności, tj. zmiany formy, masowe czary niszczące, czy obezwładnianie przeciwników. Bezmyślna walka często będzie prowadziła do śmierci. W późniejszych etapach gry, konieczne okaże się zaopatrzenie w mikstury, korzystanie z pierścieni chroniących przed danym żywiołem i oszczędzanie many. Uniwersalną bronią jest krwiożerczy rapier, ale podczas rozgrywki natrafimy na różne typy broni, które mają swoje wady i zalety, bądź też są mocne/słabe na określonych przeciwników. Oprócz broni białej, będzie nam dane pobić się na dystans i to nie tylko z łuków! Na koniec każdego z rozdziałów gry (są to bardziej dość liniowe poziomy, aniżeli pełnoprawne rozdziały) spotkamy bossa, którego pokonanie będzie wymagało niekonwencjonalnych metod. Po pokonaniu bossa otrzymujemy kilka punktów umiejętności, które mozemy wydać w drzewku rozwoju. Czasem są to suche zwiększenia statystyk, a czasem zabawa prędkością ruchu, pasywne regeneracje, otrzymanie przedmiotów, czy umiejętności bojowych. Oprócz walki czekać nas będą proste zagadki logiczne, zbieranie znajdziek, czy sekwencje QTE.

Oprawa audiowizualna:
Grafika:
Użyłem głównie grafik RTP, jednak dodałem do tego trochę zasobów znalezionych w sieci i tilesety Inquisitora. Dzięki systemowi RTHABS, walki wyglądają miodnie jak na rpg maker. O grafice to tyle, bo nie można tu za wiele powiedzieć, czas na audio!
Audio:
Bardziej wrażliwi niech teraz trzymają się za fotel, bo mieszanka jest wybuchowa, jeżeli chodzi o oprawę muzyczną. Usłyszymy tutaj muzykę klasyczną, ciężkie riffy gitarowe, soundtrack z gier (Diablo, Gothic, HoMM), japoński rock rodem z openingów anime, a także disco polo - także w wersji a'la nightcore'owej. Wszystko w ramach konwencji :D

Etap prac:
Najwięcej roboty pozostało mi z mapami, których mam jeszcze sporo do zrobienia, a także z balansem. W każdym razie, jestem delikatnie za połową :D.

Screeny:
Spoiler:
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 391
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: Amelanduil » 26 lip 2016, 00:24

Kuna-kun! \(^~^)/ Jak ja dawno nie widziałem twoich postów.
Jestem ciekaw, jak to będzie z gameplayem, bo komediowe gry nie kojarzą mi się z poziomem trudności sprawiającym większe wyzwanie. Zobaczy się, zobaczy się...
EN LIVSTID I KRIG
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 717
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: PInroz » 26 lip 2016, 14:39

Wygląda ciekawie :roll: jeżeli w grze jest ABS to na pewno w nią zagram. Mam tylko nadzieję że gra będzie długa. Ile tak dokładnie zajmie przejście gry :?:
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: matikun » 26 lip 2016, 15:41

Gra nie będzie bardzo długa, ale powinna wystarczyć na parę godzin :).
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: Kitabake » 04 sie 2016, 08:54

mapa na 4-tym screenie wyraźnie odstaje jakością od reszty
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: Herion10 » 06 sie 2016, 15:41

Widzę, że logo gry zrobił ci Ravenone lub pożyczyłeś od jakiejś strony z czcionkami.
BTW lubię gry z takim stylem graficznym. Nigdy nie grałem w grę z ABS, więc trochę się na tym nie znam. Mam nadzieje, że będzie tam mały tutek jak się walczy, bo jak nie to zapisy co parę minut 8) . Co do fabuły od razu rzuca się jeden z braków logiki. Matka nazwała główną postać Dracula jakby wiedziała, że stanie się wampirem.
Chętnie pogram jak wyjdzie demo/pełna wersja.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: matikun » 08 sie 2016, 00:06

mapa na 4-tym screenie wyraźnie odstaje jakością od reszty


Ten tileset jest dosyć ubogi i nie wiedziałem do końca jak tę mapę zaprojektować, na szczęście wspomniana lokacja jest mała.

Co do fabuły od razu rzuca się jeden z braków logiki. Matka nazwała główną postać Dracula jakby wiedziała, że stanie się wampirem.


To świat fantasy, prawdziwy Dracula (Vlad Palownik) nigdy nie istniał, a mamie po prostu podobało się takie imię :lol: .
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: Yoroiookami » 08 sie 2016, 00:46

Trzymam kciuki za ukończenie projektu. Zapowiada się zabawnie. :>
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Story of Dracula [XP]

Postautor: Kitabake » 03 lip 2017, 11:50

Jak idą prace nad Draculą?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości