[XP] Za nas i za tych, którzy odeszli

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
KumatY
Posty: 3
Rejestracja: 23 sie 2016, 13:01

[XP] Za nas i za tych, którzy odeszli

Post autor: KumatY »

Pełny tytuł: Za nas i za tych,którzy odeszli

Wersja RM: XP

O GRZE

Mam 16 lat, a to pierwsza gra, którą tworzę. Może nie będzie to jakaś wybitna gra, ponieważ nie znam się na skryptach,
nie będzie jakaś innowacyjna, ale gwarantuję, że klimatu oraz fabuły nie znajdziecie w żadnej innej grze.
Cała akcja osadzona jest w klimacie Słowian/Mitologii słowiańskiej. Jest bardziej nastawiona na opowiadanie,
niż na walkę itp.

SKRÓT FABUŁY

Młody chłopak imieniem Caryl, dostaje od swojego dziadka tajemniczą księgę i dowiaduje się, że świat jest inny niż dotychczas
go sobie wyobrażał. Dziadek niedługo po oddaniu księgi umiera zostawiając wnuka z wieloma pytaniami, niewiedzącego co robić.
Okazuję się, że dziadek należał do tajnego zgromadzenia, którym przewodzi największy z Bogów Słowian Perun. Świat zaczynają
atakować demony który opisywał w swojej książce dziadek. Caryl rusza na pomoc...

Wyjście pierwszego dema: wrzesień/październik
Jeżeli ktoś chciałby pomóc w tworzeniu gry serdecznie zapraszam.

e-mail: wojpiotr9@interia.pl
Skype: wojpiotr9
Prywatna wiadomość tutaj ;)


SCREENY
Spoiler:
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [XP] Za nas i za tych, którzy odeszli

Post autor: Jazzwhisky »

Przyjemna nisza tematyczna, mechanika i oprawa w standardzie, wygląda fajnie jak na wejście w tematykę tworzenia gierc w RM. :)

Zabrakło mi jednej informacji tak wprost - to będzie cRPG, w sensie, nie wyrzuciłeś całkiem rozwoju postaci czy walk?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
KumatY
Posty: 3
Rejestracja: 23 sie 2016, 13:01

Re: [XP] Za nas i za tych, którzy odeszli

Post autor: KumatY »