[VXACE] The Pigeon

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 76
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

[VXACE] The Pigeon

Post autor: Keibi »

Obrazek
Obrazek
Daleko stąd znajduje się niewielkie księstwo otoczone ze wszystkich stron górami. W tym niewielkim państewku żył bardzo niezwykły gatunek gołębi…
Gołębie te były jak na przedstawicieli swego gatunku bardzo inteligentne. Zamieszkiwały w skupiskach (tak jak ludzie), były świadome swego istnienia, posiadały własny język, a także potrafiły się posługiwać prostymi narzędziami.
Jednym z takich gołębi jest Wredek. Mieszka on w Gołębim Siedlisku. Jest typowym poszukiwaczem przygód. Jego największym pragnieniem jest przelecieć nad górami i opuścić księstwo, które gołębie zwą Światem. Niestety, w trakcie lotu, perfidny myśliwy strzela w naszego bohatera z łuku. Strzał był dość niefortunnie dla Wredka oddany, gdyż strzała siłą swej prędkości łamie biednemu gołębiowi skrzydło. Czy Wredek przeżyje? Czy opowie komukolwiek o tym co zaszło? Jeśli przeżyje, to jak potoczą się jego dalsze losy?
Obrazek
The Pigeon będzie prostą grą przygodową zawierającą elementy humorystyczne (z którą myślę, że przejdą bez mniejszych kłopotów nawet młodsi gracze.) Walki nie będą stanowić wielkiego wyzwania, tak jak reszta atrakcji w grze. Bohater będzie mógł wykonywać kilka czynności, dzięki którym gołębie mogą sobie poradzić w trudnych warunkach (np. rozbijanie kruchych skał dziobami), ale i takie, których użyteczność w oczach ludzi jest wątpliwa (np. "zaznaczanie swojego terenu")
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Chciałbym tu poruszyć kilka ważnych rzeczy :
1) Kiedy premiera? - Najprawdopodobniej w I kwartale 2017 roku - nie będzie to długa gra, więc myślę, że spokojnie zdążę...
2) Dlaczego robię tą zapowiedź? - Tworzę ten projekt już od jakiegoś czasu, a zbliżające się Golden Forki zmotywowały mnie do pochwalenia się swoją ideą na grę i postępami nad nią.
3) A co z Kronikami Sejmowymi?! - Przyznaję się, że byłem zmęczony tematem tego projektu, często zmieniałem swoją wizję, itp., ale spróbuję zabrać się do tego od nowa, i może się uda coś z tego wykrzesać?
Usunięty

Re: [VXACE] The Pigeon

Post autor: Usunięty »

Nigdy wcześniej nie widziałem gry w RM, gdzie grało się gołębiem. No... ciekawi mnie ta koncepcja. :-)
Zaznaczanie terenu będzie miało jakikolwiek sens w grze?
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VXACE] The Pigeon

Post autor: Jazzwhisky »

Było kiedyś coś podobnego (i nie mam na myśli Burka i Lipy), może ktoś pokojarzy. :)

Na pewno zagram.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: [VXACE] The Pigeon

Post autor: Preki »

Ska'ciu zrobił Dzień Pana Kuro, przecież :-) Pomysł na tę gierkę wziął się z ircowej gadaniny, z Foxerem między innymi, który to zasugerował, aby zrobić konkurs na symulator kota na łamach TA. Parę tygodni (czy miesięcy?) później Ultima wystartowała z konkursem na grę, między innymi, o kocie, choć nie musiał to być konkretnie symulator. No i powstała gra opisująca statystyczny dzień kota w Japonii - podkradanie ryb, unikanie aut jak we froggerze, uciekanie przed psami i łapanie myszy nad rzeką, wiadomo ;-)

Zaś gra o gołębiach... Jeśli chodzi o gołębie przedstawione niczym postacie ludzkie, to jest takie coś jak Hatoful Boyfriend, czyli VN z tymi ptakami w roli głównej. Pomysł jak dla mnie jest bardzo, BARDZO dziwny, a ja sam gołębie wolałbym poganiać NESowym Zapperem zamiast kaczek ;-) Niemniej jednak, jak coś konkretnego urodzi się z grą Keibi'ego (mam nadzieję), to zagram.
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Charlie Vermin

TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2)
Posty: 119
Rejestracja: 05 lis 2011, 12:15
Kontakt:

Re: [VXACE] The Pigeon

Post autor: Charlie Vermin »

Brzmi interesująco... myślę że się pokuszę o zagranie kiedy już wyjdzie, mimo że rzadko grywam w gry w ogóle. Interesują mnie takie zwierzęce czy inne mniej lub bardziej nieludzkie scenariusze. Nawet robiłem kiedyś w RM-ie przygodówkę z wiewiórką w roli głównej ale daleko z tym nie doszedłem.
Note to self: nigdy nie rób zapowiedzi.
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 76
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: [VXACE] The Pigeon

Post autor: Keibi »

Pozwolę sobie tu odpowiedzieć na kilka spostrzeżeń :
EnterVPL pisze:Zaznaczanie terenu będzie miało jakikolwiek sens w grze?
Tak, głównie będzie chodziło o otwieranie przejść, choć może także to zastosuję do jakiejś interakcji z gatunkiem ludzkim :P
Preki pisze:Jeśli chodzi o gołębie przedstawione niczym postacie ludzkie, to jest takie coś jak Hatoful Boyfriend(...)
Szczerze mówiąc, nie słyszałem o tej gierce :P W sumie dobrym pomysłem było by zobaczyć o co w tej grze chodzi...
Charlie Vermin pisze:Nawet robiłem kiedyś w RM-ie przygodówkę z wiewiórką w roli głównej(...)
Całkiem niezły pomysł na sequel (oczywiście po ukończeniu tej gry) :P
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [VXACE] The Pigeon

Post autor: Kitabake »

Obrazki wygasły, a kwartał minął. Jak tam nasz gołąb?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Keibi
Posty: 76
Rejestracja: 02 lis 2013, 11:41

Re: [VXACE] The Pigeon

Post autor: Keibi »

Kitabake pisze:Obrazki wygasły, a kwartał minął. Jak tam nasz gołąb?
Niestety zdechł :( Zabił go brak czasu przez ostatnie pół roku (matury itp.), a teraz zacząłem pracować nad innym projektem w RMie.
Ale pliki z gołębiem żyją i czekają na lepsze czasy :p Mam tylko nadzieję że i tego, nad którym obecnie pracuję nie porzucę :mrgreen:.
Zablokowany