[VXA] Kreator

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SmoKe
Posty: 62
Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33

[VXA] Kreator

Post autor: SmoKe »

KREATOR
Witam wszystkich, chciałbym w końcu przedstawić projekt, nad którym pracuję od pewnego czasu. Chciałbym na wstępie zaznaczyć, że jest to nadal wczesna wersja, chociaż większość technicznych rzeczy mam już praktycznie gotowych (system walki, system zręcznościowy, sporo grafiki).
Kreator z założenia ma być grą zręcznościową z elementami logicznymi (czytaj zagadki). Najlepszy termin premiery jaki potrafię podać to rok 2017.
Fabuła

Kreator, wg miejscowych, to bóg, stwórca całego ich świata. Pewnego dnia, z jego woli, giniesz ty a twoje ciało zajmuje cząstka woli Kreatora, tworząc z ciebie pół-boga. Twoim przeznaczeniem staje się powrót do swego twórcy i poznanie odpowiedzi dlaczego ty, co tu robisz i czemu wszyscy wydają się wiedzieć coś więcej niż ty.
Mechanika
Tak jak pisałem wcześniej, gra opiera się na zręcznościowym systemie walki wykonanym na zdarzeniach. W teorii ma być wymagający, nastawiony na refleks i na walkę z małą ilością przeciwników jednocześnie, bossy nie będą tylko większym mobkiem z lepszymi statystykami, każda walka z nimi będzie polegała na czymś innym a do dyspozycji mamy atak oraz unik ograniczony energią (pewnie w przyszłości dodam coś więcej, choć nie ukrywam, że walka nie jest tu na pierwszym miejscu, bo wiem jaka upierdliwa potrafi być w makerze :P).
Elementy logiczne opierają się głównie na Artefaktach - Darach Przyszłości (ale nie tylko). Co to takiego? Są to narzędzia, które zmieniają mobilność naszej postaci (m.in. unik) w tym np. pozwalają przyciągnąć się do niektórych elementów otoczenia lub je zniszczyć (CSCA Dungeon Tools). W grze występują też czyste elementy zręcznościowe typu wspinanie się po gzymsach, skakanie po kolumnach itp.
Audio/Video
Muzyki niewiele, głównie trylogia Prince of Persia. Grafika to tilesety z internetu + moje charsety i od czasu do czasu jakieś drobne filtry. Tutaj trzy screeny z jednych z początkowych lokacji:
Spoiler:

Słowem zakończenia, jeśli czas pozwoli (czyli praca, dziewczyna, Kreator ;]) to gra powinna wyjść w pierwszym półroczu 2017, jeśli nie to w drugim. Czekam na wasze opinie i sugestie na temat gry.
Awatar użytkownika
Herion10
Posty: 84
Rejestracja: 18 maja 2013, 20:19
Lokalizacja: Terdania

Re: [VXA] Kreator

Post autor: Herion10 »

Fabuła: Nie można było mniej fabuły wpleść do gry? Po takim małym zalążku fabularnym ciężko cokolwiek powiedzieć.
Grafika: Piękna. :wink: (tylko te stworzenie w ostatnim screenie takie sobie)
Mechanika: Dużo osób tak piszę, a na koniec chleb z pasztetem. Mam nadzieję, że będzie więcej zagadek logicznych, a nie zręcznościowych.
Daj wiarę w siebie innym, a oni osiągną coś wielkiego.
Hengort - wojna demonów (0.2%)
Hengort - starożytne katakumby (0.001%)
Awatar użytkownika
SmoKe
Posty: 62
Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33

Re: [VXA] Kreator

Post autor: SmoKe »

Wiem, że mało napisałem o fabule, ale po prostu tylko tyle da się napisać. Celem gry jest wędrówka sama w sobie (ale pare zwrotów akcji też nie zabraknie), coś jak w Mario xD
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2017 - Dema (miejsce 3); Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 260
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [VXA] Kreator

Post autor: HGS »

Kolejny projekt z własną grafiką. Jeśli fabuła będzie ciekawa to z miłą chęcią przejdę cała grę. Jeśli wydasz demo daj mi znać, a je zaprezentuje z racji na grafikę jaką tu posiadasz, bo jest bardzo ładna i gra ma potencjał.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
ODPOWIEDZ