[XP] Chaos Element: Climax Redux

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 12 gru 2016, 13:49

Obrazek

Co to jest: Remake "Chaos Element" + dodatek,
nazwa dodatku: "Climax Redux",
RPG Maker: XP,
gatunek: RPG,
grafiki: podstawowe RTP XP +edity i własne,
dźwięki: podstawowe RTP + kilka spoza RM.
planowana data ukończenia: Listopad 2018,
etap produkcji: Baza gotowa, conajmniej 15% projektu,
Więcej info o moich grach na: http://rpgkita.blogspot.com

Obrazek
Spoiler:

Spoiler:


Spoiler:

Obrazek
Możemy wybrać sobie 1 z 8 elementów i ruszamy na prowadzoną
przez fabułę historię opowiadającą o chaosie wzrastającym
w świecie, walkę z tym zjawiskiem i jego efektami.
Nie będzie to otwarty świat, ale postaram się by pomiędzy każdą
większą sekcją fabularną była dodatkowa lokacja nieobowiązkowa.
Świat otworzy się prawdopodobnie w drugiej połowie gry
ale jeszcze się zobaczy.

Spoiler:

Obrazek
(Dodatek dziele na dwie części "Redux" i "Climax".
Pierwsza tyczy się podstawki i dodatku, a druga dodatku)


->w "Redux":
-fabuła i zdarzenia o tym samym, lecz stworzone w nowej jakości,
-biografie bohaterów bestiariusz, dziennik zadań, osiągnięcia,
-kompletne uaktualnienie podstawowej gry, re-design i bug-fixy,
-powszechna bieda sprawi, że będziemy musieli używać mózgu,
-nowe wyposażenie i przedmioty użytkowe oraz ich tworzenie.
-zbieranie magii w celu otrzymania punktów rozwoju,
-zagadki, nagrody za eksploracje i osiągnięcia,
-bardziej dynamiczne i trudniejsze walki,
-teleporty pozwalające na dalekie podróże,
-własne menu i niestandardowy system walki,
-alternatywny system rozwoju - "szachownica",

->w "Climax":
-nowe mechaniki, zagadki i wyzwania w postaci BOSS-ów.
-wybór pomiędzy dwoma frakcjami: Twierdzą Reptilian,
i Miasteczkiem Nowocześniejszym i pomoc
w wojnie, która toczy się pomiędzy nimi,
-budowa i rozwijanie Twierdzy lub Miasteczka,
-podróżowanie po świecie za pomocą statku,
-zbieranie pamiątek z przygód i załogi,
-przynajmniej 9 nowych zbiorów lokacji
do eksplorowania i plądrowania,
-ponad czterech członków drużyny,
-kontynuacja fabuły.

Obrazek
1.Zdaje sobie sprawę, że na zapowiedzi są tylko
mapki a nie pełna gra. Filmik jest formą "zajawki"
i stworzyłem go w celach samo-motywacyjnych.
2.Mapy gotowe - trwają prace nad zdarzeniami wersji demo
3.Zagłosujcie w sondzie poniżej - bardzo proszę :-P



Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Ostatnio zmieniony 07 gru 2017, 08:43 przez Kitabake, łącznie zmieniany 131 razy.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 391
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Amelanduil » 12 gru 2016, 19:51

Ciąg dalszy mody na odświeżone wersje gier, huh.
Wybacz ignorancję ale pierwszy słyszę o czymś takim jak Chaos Element, czym to było wcześniej?
EN LIVSTID I KRIG
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1796
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Dragon Kamillo » 12 gru 2016, 19:57

Tym: http://rpgmaker.pl/?co=gry&typ=rev&id=chaoselement
Mi to przypomina moje pierwsze gry jakie odpaliłem z RMa, fajnie. Do tej konkretnie zraziła mnie zbyt częste występowanie losowych walk, planujesz jakoś to rozwiązać? Same walki też były monotonne, czar leczenia tak słaby że nie opłacało sie z niego korzystać. Nie wiem też na ile wpływa tutaj wybór bohatera, ja grałem żywiołem ziemi - przy okazji dziwna animacja XD.

Chciałbym by ta gierka została w takim samym klimacie, tych pierwszych produkcji z pod RMXP, nie skażonych jeszcze inspiracjami kopiowanymi żywcem z crpg, w których potem zakopał się RMXP i stracił swój klimacik.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Yoroiookami » 12 gru 2016, 20:41

Zapowiedź w porządku. Filmik trochę bebe, bo bardziej pokazuje mapy niż cokolwiek innego. A w mapy nikt nie gra. :L
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 13 gru 2016, 08:41

Amelanduil pisze:Wybacz ignorancję ale pierwszy słyszę o czymś takim jak Chaos Element, czym to było wcześniej?
Wybaczam.

Dragon Kamillo pisze:Do tej konkretnie zraziła mnie zbyt częste występowanie losowych walk, planujesz jakoś to rozwiązać?
Częstotliwość walk będzie ogólnie mniejsza. Na mapach z portalami demonów będzie można wejść w interakcje z portalem, by go zamknąć w wyniku czego zmniejszy się częstotliwość występowania walk na mapie.

Dragon Kamillo pisze:Same walki też były monotonne, czar leczenia tak słaby że nie opłacało sie z niego korzystać.
System walki pozostaje taki sam ale nastąpi kompletny redesign skilli i balans wszystkiego związanego z walką.

Dragon Kamillo pisze:Nie wiem też na ile wpływa tutaj wybór bohatera, ja grałem żywiołem ziemi - przy okazji dziwna animacja XD.
Wybór postaci miał wpływ tylko na wygląd bohatera i animacje. W Climax Redux dodam interakcje/rozmowy z otoczeniem unikalną dla każdej postaci.

Dragon Kamillo pisze:Chciałbym by ta gierka została w takim samym klimacie, tych pierwszych produkcji z pod RMXP, nie skażonych jeszcze inspiracjami kopiowanymi żywcem z crpg, w których potem zakopał się RMXP i stracił swój klimacik.
Będzie w starym klimacie wzbogacone o kilka mechanik, które będą "gold sink"-ami. Nie kopiuje żadnych gier, bardziej inspiruje się pewnymi grami i mechanikami przekładam to na język RPG Makera. To trochę taka zabawa - chce zobaczyć, czy pewne rzeczy da się tu zrobić :-D . Wszystko co na razie wymyśliłem teoretycznie powinno zadziałać w RM.
Co dokładnie dzieje się z tymi CRPG Makerowymi grami? Chodzi o ABS? Czy Otwarte światy?

Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trailery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze trailer to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój trailer musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p

Dzięki za konstruktywne komentarze :wink:
Ostatnio zmieniony 13 gru 2016, 17:06 przez Kitabake, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Yoroiookami » 13 gru 2016, 10:57

Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trillery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze triller to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój triller musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p

Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 13 gru 2016, 14:08

Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trailery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze trailer to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój trailer musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p

Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|
Nie ma to jak trailer, który pokaże nam cały film. No ale każdy ma swój gust co do tego.
Co do zmyślonych scen - zakładam, że to sugestia. Czy ja mam jakąś przeszłość, gdzie obiecałem, że coś będzie w projekcie, a nie było? Czy to tylko taka spekulacja?
Z tego co wiem jest duży ból wewnętrzny community jeżeli chodzi o mapki. Żeby było jasno, na tych mapkach będzie więcej i co gorsza, będzie ich więcej! Poczekajcie z tą generalizacją :-P . Tak w ogóle to jest trailer z projektu na etapie "Zapowiedź". To nie jest pełna wersja, ani nawet demo.
Jakbym kiedyś robił traller to będę pamiętał, żeby robić go na pustych mapach i pokazywać same mechaniki albo lepiej na tym podstawowym lesie z XP :-D
Tyberium storm incoming :lol:

edit:poprawiłem trillery na trailery :roll:
Ostatnio zmieniony 13 gru 2016, 17:06 przez Kitabake, łącznie zmieniany 2 razy.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Yoroiookami » 13 gru 2016, 16:41

Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trillery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze triller to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój triller musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p

Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|
Nie ma to jak triller, który pokaże nam cały film. No ale każdy ma swój gust co do tego.
Co do zmyślonych scen - zakładam, że to sugestia. Czy ja mam jakąś przeszłość, gdzie obiecałem, że coś będzie w projekcie, a nie było? Czy to tylko taka spekulacja?
Z tego co wiem jest duży ból wewnętrzny community jeżeli chodzi o mapki. Żeby było jasno, na tych mapkach będzie więcej i co gorsza, będzie ich więcej! Poczekajcie z tą generalizacją :-P . Tak w ogóle to jest triller z projektu na etapie "Zapowiedź". To nie jest pełna wersja, ani nawet demo.
Jakbym kiedyś robił triller to będę pamiętał, żeby robić go na pustych mapach i pokazywać same mechaniki albo lepiej na tym podstawowym lesie z XP :-D
Tyberium storm incoming :lol:

No najlepiej. Na pewno by zachęciło więcej osób. Podstawowy las z XP jest śliczny. :wink:
Nie mogę się doczekać 'trillerów' z projektu na etapie "Demo", "Wersja Beta" i "Pełna Wersja". Chociaż to na 'triller' etapu "Dodatek" liczę najbardziej. :>
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 13 gru 2016, 17:02

Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:
Yoroiookami pisze:A w mapy nikt nie gra.
Trillery i wiadomości pojawiające się na ekranie też nikt nie gra. Nie zawsze trailler to gameplay footage. Proponuje zobaczyć "PROMETHEUS Trailer 2012 - Official" na youtube. To co zobaczyłem na zapowiedzi było zupełnie czymś innym, niż to co przeżyłem w kinie. A obydwie rzeczy mi się podobały. Nie mówię, że mój trailler musi się podobać. Gra też nie musi być dobra. Ale zapowiedź to nie gra ;p

Akurat w przypadku gry jest to zwykle negatyw. Chyba, że gra jest symulatorem zwiedzania map. Chociaż w drugiej połowie trailera jest już lepiej. Co do zapowiedzi filmów, to chyba nie ma niczego gorszego, niż zmyślone sceny których nigdy w filmie nie zobaczymy. :|
Nie ma to jak trailler, który pokaże nam cały film. No ale każdy ma swój gust co do tego.
Co do zmyślonych scen - zakładam, że to sugestia. Czy ja mam jakąś przeszłość, gdzie obiecałem, że coś będzie w projekcie, a nie było? Czy to tylko taka spekulacja?
Z tego co wiem jest duży ból wewnętrzny community jeżeli chodzi o mapki. Żeby było jasno, na tych mapkach będzie więcej i co gorsza, będzie ich więcej! Poczekajcie z tą generalizacją :-P . Tak w ogóle to jest trailler z projektu na etapie "Zapowiedź". To nie jest pełna wersja, ani nawet demo.
Jakbym kiedyś robił trailler to będę pamiętał, żeby robić go na pustych mapach i pokazywać same mechaniki albo lepiej na tym podstawowym lesie z XP :-D
Tyberium storm incoming :lol:

No najlepiej. Na pewno by zachęciło więcej osób. Podstawowy las z XP jest śliczny. :wink:
Nie mogę się doczekać 'trillerów' z projektu na etapie "Demo", "Wersja Beta" i "Pełna Wersja". Chociaż to na 'triller' etapu "Dodatek" liczę najbardziej. :>

Teraz jest trailler etapu "dodatek", czyli "zapowiedź dodatku". Future is now :mrgreen:. lub "trailer zapowiedzi dodatku" 8)

edit:spostrzegłem trillery i je poprawiłem na trailery :oops:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 05 lut 2017, 20:02

Jaki jest wasz ulubiony element :?:
:arrow: Oto screeny z wyboru postaci:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Yoroiookami » 05 lut 2017, 20:16

Energia to Plazma? :L
Ja najbardziej ogólnie lubię Wiatr. I nie do końca rozumiem, dlaczego Ciemność ma największą szybkość. :lol:
No i fajnie by było gdyby te charsety żywiołów czymś się różniły, oprócz kolorów. Mówię głównie o Ziemia - Światło, itp. :>
Ostatnio zmieniony 05 lut 2017, 20:58 przez Yoroiookami, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 05 lut 2017, 20:44

Yoroiookami pisze:Energia to Plazma? :L
Ja najbardziej ogólnie lubię Wiatr. I nie do końca rozumiem, dlaczego ciemność ma największą szybkość. :lol:
No i fajnie by było gdyby te charsety żywiołów czymś się różniły, oprócz kolorów. Mówię głównie o Ziemia - Światło, itp. :>

Robię re-balans postaci, tak by wybór miał jakieś znaczenie. Na razie ciemność miała być takim SZKLANYM DZIAŁEM.
No Ziemia - Światło to poważny problem :D, Chce, żeby każda postać miała :-D re-kolor :mrgreen: ale ta Ziemia się tak słabo barwi. Może zamienię Ziemię z Ciemnością... no ale w grze jest jeszcze trzeci charset o tym samym modelu - tylko fioletowy, a ta pierdzielona ziemia albo barwi się na brąz albo na fiolet dobrze. Jeszcze będę musiał to dopracować.
:oops: Na razie walczę ze skryptami i wygrałem z nimi wszystkie bitwy (choć nie było łatwo :lol: ). No i projektuje rozwój postaci, czary i rangi item-ów. Tym razem wszystko będzie trochę bardziej przemyślane. Jak ogarnę wszystkie skrypty, to wrzucę parę screenów jeszcze i później jakiś feature filmik jeszcze jeden. Na razie ostro pracuje nad projektem.

ps: Jak zacznę testy to chyba wyjdzie na to, że ciemność jest OP, już to czuję 8)

edit:energia to błyskawica. Jak najlepiej nazwać element pioruna? :?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Yoroiookami » 05 lut 2017, 20:56

Kitabake pisze:edit:energia to błyskawica. Jak najlepiej nazwać element pioruna? :?

A z Błyskawicą możesz zrobić co wolisz, chociaż większość gier które znam ma ją zawartą w elemencie Powietrza lub Ognia. Dziwnie tak mieć ją osobno. :> No chyba że bawisz się też w lód, drewno itp.
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 06 lut 2017, 08:59

Yoroiookami pisze:
Kitabake pisze:edit:energia to błyskawica. Jak najlepiej nazwać element pioruna? :?

A z Błyskawicą możesz zrobić co wolisz, chociaż większość gier które znam ma ją zawartą w elemencie Powietrza lub Ognia. Dziwnie tak mieć ją osobno. :> No chyba że bawisz się też w lód, drewno itp.

W RMXP podstawowej bazie (dołączonej do polskiej wersji) wszystkie te elementy, których użyłem, były od początku. Nie jestem pewien co do światła i ciemności ale chyba też zawierała je baza.
Ymmm, Suikoden? W serii Suikoden był wiatr, ogień i piorun. Taki podział wydawał mi się całkiem naturalny, bo do takiego byłem przyzwyczajony. No ale wiadomo, wszystko zależy jaką konwencję się przyjmie. No i wiatr to mój ulubiony element
Dzięki Yoroiookami, na twój konstruktywny komentarz i wymianę opinii zawsze można liczyć :-D
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Zodiac
Posty: 28
Rejestracja: 24 cze 2011, 20:39

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Zodiac » 06 lut 2017, 12:23

Chaos Element to jedna z pierwszych gier na RM jakie ograłem, z chęcią zobaczę co wyjdzie z tej poprawionej edycji. Na ten moment zapowiada się
całkiem ciekawie :D
Mam nadzieję, że pomiędzy graniem poszczególnymi żywiołami będzie odczuwalna różnica. Mój ulubiony to ciemność, a zaraz za nią wiatr :D
A co do trailera to moim zdaniem przydałoby się dodać trochę gameplayu :P
Powodzenia w tworzeniu :D

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości