[XP] Chaos Element: Climax Redux

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 216
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: HGS » 15 cze 2017, 16:10

Kitabake

Tylko taka prośba, byś się nie śpieszył z projektem, bo pośpiech zabija projekt.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 15 cze 2017, 21:18

Czerpię przyjemność z każdej chwili tworzenia. Pierwsza wersja Chaos Element została przeze mnie zakończona przed wcześnie - nawet nie pamiętam z jakiego powodu. Teraz zrealizuje wcześniejsze plany, ciężka była faza przejściowa powrotu do RM, ale teraz usiadłem w nim już na dobre :-D. Nie mam zamiaru się spieszyć. Zaawansowana szybkość pracy wynika teraz bardziej z pasji, niż śpieszenia się lub zmuszania. Można powiedzieć nowy ja, nowa jakość. Projekt w etapie końcowym nie musi być perełką, ważne żeby mnie się podobał.. i będzie się mnie podobał! Postaram się, aby inny też poczuli to co ja. Właściwie nie mogę się doczekać swojej gry, żeby ją przejść kilka razy - różnymi postaciami xD
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 01 lip 2017, 20:54

Krótko i na temat. Zmiany są soczyste! Uaktualniłem pierwszą stronę
o kilka screenów i wrzucam info, o tym co działo się w czerwcu z "CE:CR":
Spoiler:

ps.Ekran tytułowy jest teraz animowany.

EDIT: Zmieniłem też kilka informacji, bo projekt stale ewoluuje.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 06 lip 2017, 08:42

A teraz kilka zrzutów ekranu z progresu.

Zupełnie nowy, ekran tytułowy (animowany):
Spoiler:

Losowe nagrody ze skrzyń zrobione na zdarzeniach:
Spoiler:

Walka w podziemiach i na zewnątrz z ruchomą panoramą w tle:
Spoiler:

Nowe okno progresu (żywiołów), niczym kryształy z FFI i czytelne ikonki(zamiast tekstu):
Spoiler:

+Planowana data ukończenia przeniesiona na listopad 2018 - to w wyniku zwiększenia
skali projektu, który się rozrósł ale spokojnie - już zapanowałem nad rozrostem.
Teraz już tylko content będzie głównie dodawany. No a data też może ulec zmianie
na wcześniejszą :-)
+W tym roku planuje wydać oficjalne DEMO,
+Samouczek już prawie gotowy. Właściwie już zacząłem robić mapy i świetnie się bawię.
Równolegle dobijam napotkane błędy i zgniatam robale. Chcę zrobić krótką wersję testerską,
ktoś chciałby zobaczyć alfę i się pobawić? Od dziś szukam zainteresowanych ;-)

Dodałem "prolog" do pierwszej strony i dla leniwych - tutaj w spoilerku:
Spoiler:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: Kitabake » 01 wrz 2017, 09:35

Krótki update z tego, co zostało dokonane w lipcu i sierpniu.
Spoiler:

Jak widać bardzo mało, porównując do wcześniejszych miesięcy. Czy jest to spowodowane?
Sprawa jest bardzo prosta. Gram w MMORPG Guild Wars 2 i wychodzi dodatek.
Dodatku spodziewałem się dopiero za rok, a twórcy wymyślili sobie coś zaskakującego.
Pewnego dnia ogłosili, że dodatek wychodzi za 3 miechy (teraz 1 miesiąc został).
Mnie ogarnął hype i zacząłem grać więcej znowu. Chciałem dokończyć osiągnięcia
i cele, które sobie wyznaczyłem. Może wydać się to śmieszne i typowe.
Jeszcze te konwulsje w pracy i możliwością zmiany pracy. Kiedy się źle czuje,
to kreatywność równa jest zero. W ten sposób na zmianę przeżywam radosny H.Y.P.E.
na zmianę z zamartwieniami związanymi z tematem praca. Mało co wywołuje u mnie
takiego doła. No ale nie ogłaszam tu ani upadku projektu, ani pauzy. Po prostu mówię,
co się dzieje. Muszę wcisnąć gdzieś czas na kreatywność, bo przecież to kocham.
Jak długo czegoś nie robię mam taka neofobię, stara rzecz staje się nowa i boję się
robić tego "nowego". Coś w stylu jak za dużo przysiedzę przed komputerem przez miesiąc,
to później mam taki social awkwardness. #usprawiedliwienia
Dobra, w tym miesiącu na pewno coś popchnę. No chyba, że dostanę nowa pracę
i będę w przez miesiąc w napięciu. Muszę chyba zacząć chillować lepiej, wtedy najlepsza
kreatywność wzrasta :idea:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 216
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [XP] Chaos Element: Climax Redux

Postautor: HGS » 01 wrz 2017, 20:53

Ostatnio coś aktywność w wielu tematach przycichła, dlatego zwrócę nieco swojej uwagi na twój projekt. Podobają mi się twoje aktualizacje i jestem ciekaw co ulepisz na samym końcu :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości