Każdy z elementów ma inne statystyki i używa czarów o innym elemencie. Różnica w gameplay-u na pewno będzie pojawiać się gdy będziemy odwiedzać miejsca całkowicie poświęcone pewnym elementom. Płomieniem będzie inaczej grało się w ognistej lokacji i lodowej.Zodiac pisze:Mam nadzieję, że pomiędzy graniem poszczególnymi żywiołami będzie odczuwalna różnica.
Do tego jest system szachownicy z FFXII. Dla każdego ducha będzie ta sama szachownica, lecz będzie ona ogólnorozwojowa i pozwoli dodatkowo popchnąć nieco rozwój postaci w wybraną stronę w zależności od preferencji. Z każdą z 4 statystyk będą powiązane inne bronie, do tego będzie można zdobyć pewne czary albo je ominąć. Płomien np. na 100% dostanie swoje czary ognia ale jeżeli dokonasz pewnych wyborów to nie będzie musiał mieć żadnych czarów.
To będzie koszmar do zbalansowania ale już opracowałem motyw, który pozwoli zbalansować mi ten system ^^. Do tego w grze będą inne postacie z własnymi ukierunkowanymi szachownicami.
Do tego będą warunkowe interakcje w zależności od postaci, którą wybierzemy.
Jak w pełni ogarnę skrypty i zrobię samouczek to wrzucę trailer z unikatowych rzeczy dla gry. Będzie to przeciwieństwo, a zarazem uzupełnienie pierwszego trailer-aZodiac pisze:A co do trailera to moim zdaniem przydałoby się dodać trochę "gamepla"-yu :P