[RMXP] The Sundered Eternity

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Czy czekasz na The Sundered Eternity?

Tak, czekam.
11
50%
Nie, nie czekam.
4
18%
Czekam, czekam... :|
2
9%
Kiedy demo?!
5
23%
 
Liczba głosów: 22
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 12 sty 2017, 12:44

Obrazek

Pełna nazwa: The Sundered Eternity
Twórca/y: Raven Studio
Silnik: RPG Maker XP
Przewidywana data dema: Trzeci kwartał 2017r.
Przewidywana data premiery pełnej wersji: Najprawdopodobniej 2018r.
Typ gry: cRPG
System walki w grze: ABS
Grafika: Niestandardowa
Muzyka: Niestandardowa

Link do dema projektu: Brak
Link do pełnej wersji gry: Brak
Link do kanału na Youtube: klik!


Świat gry: Athanora
Główne miasta: Królewski Port, Thorden


Od autorów:

Gra The Sundered Eternity to debiutancki projekt młodego dwuosobowego zespołu deweloperskiego jakim jest Raven Studio. We wcześniej wspomniany projekt włożyliśmy dużo serca i zapału. Dbamy o najdrobniejsze szczegóły by gracz jak najwięcej z niej wyniósł. Nie jest to łatwe, ze względu na ogrom świata przedstawionego. Athanora, kraina w której rozgrywa się akcja gry jest bardzo rozbudowana. Żyją w niej istoty różnego pochodzenia a także rasy, m.in. elfowie, krasnoludowie, orkowie, duchy czy demony. Tworząc tę krainę musieliśmy napisać całą jej historię poczynając od Początku – dnia, w którym Athanora zaczęła istnieć (J.R.R. Tolkien byłby z nas dumny :wink:). Planowaliśmy wydać naszą produkcję w 2017 roku lecz okazało się to niemożliwe. Dlatego przewidywaną datą premiery pełnej wersji gry jest rok 2018r.

Fabuła:

W krainie zwanej Athanora żyli ludzie w sąsiedztwie elfów oraz krasnoludów. Wszystkim żyło się dostatnio, aż nadeszły Mroczne Dni i do świata wdarły się wszelkie najgorsze plugastwa jakie tylko można sobie wyobrazić. Elfy uciekły w głąb pradawnych borów, krasnoludy zaś zostały zepchnięte w góry. Rasa ludzka musiała więc samotnie stawić czoła złu. Legendarny król Einar I Groźny połączył zwaśnione klany i poprowadził Zjednoczoną Armię do walki ze złem. Po dwudniowej krwawej bitwie siły mroku zostały pokonane. I znowu nad umęczoną krainą zaświeciło słońce.

Sto lat później, Ivenhart – posłaniec z Północnego Archipelagu zostaje wysłany przez swojego władcę z misją sprowadzenia pomocy z Kontynentu. Jest to spowodowane atakiem armii nieumarłych pod wodzą grupy nekromantów, zwiących się uczniami Ard'Shakry. Bohater wyrusza na specjalnym okręcie do Królewskiego Portu, stolicy Cesarstwa Indulriańskiego - największego mocarstwa położonego w centralnej części Anathory. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem, sztorm zatapia statek a Ivenhart trafia daleko od celu swojej podróży. Musi za wszelką cenę się tam dostać, pytanie czy mu się to uda...

Prezentacja:

Spoiler:

Cechy produkcji:

    – rozbudowany świat
    – ciekawy wątek fabularny
    – dubbing w wersji demonstracyjnej
    – dziennik zadań
    – zaawansowane ukazywanie emocji
    – walka na pięści i inne aktywności zręcznościowe
    – dynamiczny ABS
    – system HUD
    – różnorakie easter eggi oraz nawiązania (także do użytkowników Gospody)
    – system reputacji (u napotkanych NPC-ów)
    – opowiadanie historii drugoplanowych bohaterów (podczas których gracz będzie mógł się w nich wcielić)
    – dbałość o szczegóły

Twórcy:
    Reigh – lider projektów.
    Venom – scenarzysta.
    Suwak, Mechanical Might – muzycy.
    EnterVPL – PR-owiec.

Kontakt:

GMAIL: eternalstudiopl@gmail.com
FACEBOOK: klik!
DISCORD: klik!


Podziękowania:

Szczególne podziękowania dla osób, które bardzo pomagają nam przy projekcie - dla Yoroiookami'ego oraz ludzi, którzy użyczają swojego głosu w wersji demonstracyjnej. Dziękuję także wszystkim, którzy czekają na naszą grę.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2017, 15:41 przez Reigh, łącznie zmieniany 39 razy.
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 583
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: EnterVPL » 12 sty 2017, 12:53

Ostatnie słowa fabuły sugerują iż "ja nie dam rady?!" :-D
Co będzie robił ten + w prawym dolnym rogu? Planujesz dać umiejętności niczym w TES V Skyrim czy jednak zrobić coś mniej skomplikowanego? :-)
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: MusicVPL - Freestyle Acoustic Guitar
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 12 sty 2017, 12:56

Można to tak zinterpretować. "+" to na razie skrót do systemu rozdawania punktów w statystyki. Możliwe, że za jakiś będzie to skrót do systemu umiejętności, tak jak mówiłeś w Skyrim :-)
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Yoroiookami » 12 sty 2017, 14:02

Fabuła taka trochę nijaka, bo pada dużo nazw których pewnie nigdy w grze nie usłyszymy. Fajnie, że gramy posłańcem. Może z tego wyjść coś fajnego, pod warunkiem że postać nie będzie (pilnie) się zatrzymywać żeby nazbierać kwiatów dla alchemika. :lol:
Mapki na screenshotach dosyć ładne. Powodzenia. :>
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 12 sty 2017, 14:05

Yoroiookami pisze:Fabuła taka trochę nijaka, bo pada dużo nazw których pewnie nigdy w grze nie usłyszymy. Fajnie, że gramy posłańcem. Może z tego wyjść coś fajnego, pod warunkiem że postać nie będzie (pilnie) się zatrzymywać żeby nazbierać kwiatów dla alchemika. :lol:
Mapki na screenshotach dosyć ładne. Powodzenia. :>


Co do fabuły i dużej ilości nazw, w samej grze będzie dużo wzmianek o lokacjach, takich jak:
Spoiler:
Te miejsce gracz będzie mógł odwiedzić, jeśli tylko będzie miał na to ochotę. Tak jak już wspomniałem w opisie, postacie dostarczają wiele informacji o Erathii. Dzięki, postaram się nie schrzanić tego projektu :wink:

P.S. Takie rozwiązanie względem npc-ów kosztuje mnie dużo pracy. Staram się by gracz grając w moją grę nie powiedział: "Ah, tego krasnoluda widzę po raz 10 0000. Dlatego szukam ciekawych grafik w Google, ale nie ma ich tam za wiele. Więc jeśli ktoś chce mi pomóc, to niech podsyła grafiki postaci na priv, będę bardzo wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 09 lut 2017, 09:32 przez Reigh, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 520
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Yoroiookami » 12 sty 2017, 14:48

Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 12 sty 2017, 14:54

Dzięki.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4124
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Jazzwhisky » 12 sty 2017, 16:12

Mi się podoba, graficznie jest wyważone, cała reszta to też taki kompromis pomiędzy oprawą, a treścią, bez przesady. Dzięki temu wydaje się, że projekt ma spore szanse ukończenia, w zapowiedzi zabrakło mi tylko prezentacji systemu walki i jakiegoś skrawka dialogu. Ten kursor myszy to element gry? :)

Chary do RMXP znajdziesz m.in. w dziale z Zasobami (linki), są tam między innymi takie klasyki jak http://untamed.wild-refuge.net/rmxpreso ... characters
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 12 sty 2017, 17:09

@Jazzwhisky Specjalnie dla ciebie a także dla innych "ciekawskich" :-D dodałem screen walki oraz dialogu z dowódcą warty. Kursor działa jak w normalnych grach. Co do dialogów w grze też pisałem już o ponad 70 postaciach w demku. Czasem przydarzy się jakiś humorstyczny bądź kultowy tekst :lol: Postaram się was nie zawieść. Ostatnio grałem w Opowieści z Edorii i ujęły mnie tam niektóre chary. Mam nadzieję, że autor (Kryzz) zgodzi się na udostępnienie mi ich.
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 13 sty 2017, 10:44

Wstawiłem jeszcze dwa screeny okrętu dla chętnych. Występuję tu już więcej postaci, chcących z nami porozmawiać :-D

Obrazek
Okręt#1
Obrazek
Okręt#2
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 717
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: PInroz » 13 sty 2017, 20:54

Ciekawy projekcik, chętnie zagram :mrgreen:
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 13 sty 2017, 20:58

Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :-D
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 717
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: PInroz » 13 sty 2017, 21:07

Silver635 pisze:Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz


Skoro Diablo nakręcił filmik i jeszcze chwalił twoją zapowiedź, to raczej się nie zawiodę :wink:
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 239
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: HGS » 13 sty 2017, 23:17

Ja bym popracował nad mapkami :)
Mianowicie góry i jaskinie są dla mnie zbyt kwadratowe. Można by je nieco poprawić, by nabrały duszy. Gra na tym nie straci, a zyska na wizualności. Jak chcesz, to odezwij się na priv i ci wyjaśnię dokładnie co mam na myśli.
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 104
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 14 sty 2017, 07:29

HGS pisze:Ja bym popracował nad mapkami :)
Mianowicie góry i jaskinie są dla mnie zbyt kwadratowe. Można by je nieco poprawić, by nabrały duszy. Gra na tym nie straci, a zyska na wizualności. Jak chcesz, to odezwij się na priv i ci wyjaśnię dokładnie co mam na myśli.

Jasne, jestem otwarty na wszelkie porady.

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości