[RMXP] The Sundered Eternity

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Czy czekasz na The Sundered Eternity?

Tak, czekam.
11
61%
Nie, nie czekam.
2
11%
Czekam, czekam... :|
1
6%
Kiedy demo?!
4
22%
 
Liczba głosów: 18
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Kitabake » 10 lut 2017, 23:49

Silver635 pisze:
Obrazek


Tu bardzo dużo rzeczy kończy się zbyt symetrycznie - wzniesienia, drzewa, woda. Wygląda to dosyć nienaturalnie. Te korny drzew też zasługują na coś z czego mogłyby wyrosnąć. No chyba że jest to gruby bluszcz 8)
Reszta mapek wygląda całkiem nieźle :wink:
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 98
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 11 lut 2017, 08:18

Kitabake pisze:Tu bardzo dużo rzeczy kończy się zbyt symetrycznie - wzniesienia, drzewa, woda. Wygląda to dosyć nienaturalnie. Te korny drzew też zasługują na coś z czego mogłyby wyrosnąć. No chyba że jest to gruby bluszcz 8)
Reszta mapek wygląda całkiem nieźle :wink:

Ta mapka jest aktualnie jeszcze w fazie prac, gdyż stworzyłem ją już jakiś czas temu a niedawno na zbytnią symetryczność zwrócił mi uwagę HGS. Z wzniesieniami i drzewami będę musiał pokombinować a wodzie nadam drobne poprawki :-D
Te korny drzew też zasługują na coś z czego mogłyby wyrosnąć. No chyba że jest to gruby bluszcz 8)

Nie do końca zrozumiałem to zdanie, ale jak już napisałem wcześniej pokombinuję z lasem na wschodzie (po pewnie o ten ci chodzi :wink:)
Eternal Games Studio
Project Leader
Awatar użytkownika
Yoroiookami

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 2)
Posty: 484
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Yoroiookami » 11 lut 2017, 09:05

Ja bym proponował w ogóle usunąć te 'korony drzew' po prawej stronie, bo nie wyglądają ładnie chyba w żadnym projekcie. Chociaż może to tylko moje zdanie. :>
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Kitabake » 11 lut 2017, 09:57

Silver635 pisze:Nie do końca zrozumiałem to zdanie, ale jak już napisałem wcześniej pokombinuję z lasem na wschodzie (po pewnie o ten ci chodzi :wink:)

Dodaje w załączniku moje użycie tych samych drzew. Nie wiem czy jest one idealne ale chodziło mi o coś takiego we wcześniejszym komentarzu.
download/file.php?mode=view&id=2493
Załączniki
lasek.png
lasek.png (36.9 KiB) Przejrzano 773 razy
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 98
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 11 lut 2017, 10:04

Kitabake pisze:
Silver635 pisze:Nie do końca zrozumiałem to zdanie, ale jak już napisałem wcześniej pokombinuję z lasem na wschodzie (po pewnie o ten ci chodzi :wink:)

Dodaje w załączniku moje użycie tych samych drzew. Nie wiem czy jest one idealne ale chodziło mi o coś takiego we wcześniejszym komentarzu.
download/file.php?mode=view&id=2493


Wiem jak to powinno wyglądać :-D Akurat w tej części mapy nie mam tyle miejsca by rozmieścić te korony niesymetryczne ale spróbuję.
Eternal Games Studio
Project Leader
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Kitabake » 11 lut 2017, 10:27

A to spoq ^^ ale reszta mapek jest fajna :D
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 98
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 11 lut 2017, 10:39

Nie ma problemu Kitabake :-) A co do dubbingu w intrze usłyszymy głos lektora :-D
Eternal Games Studio
Project Leader
Awatar użytkownika
EnterVPL
Posty: 561
Rejestracja: 11 kwie 2016, 17:16
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: EnterVPL » 12 lut 2017, 00:41

Kiedy możemy spodziewać się demka? :)
Moje projekty:
Najnowszy utwór na kanale: (Synthesia) Gothic 1 - Old Camp
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 98
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 12 lut 2017, 08:15

Demko najpewniej ukaże się pod koniec lutego/na początku marca. Muszę jeszcze ogarnąć ekwipunek i system walki. Staram się by demko było zapięte na ostatni guzik, więc nie miejcie mi tego za złe.
Eternal Games Studio
Project Leader
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 345
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Diablo » 12 lut 2017, 11:06

OBRZĘD DZIADÓW <3

Trafiles do mojego romantycznego serduszka <3 (kurde zmieniam się w Yoroi'a :lol: ). Teraz juz musowo nuszę zagrać! Screeny trzymają poziom. Jestes na dobrej drodze do swietnej gry (jezeli chodzi o mapping to na pewno).

Jezeli potrzebujesz kogos do voice actingu to moze moglbym pomoc ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 216
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: HGS » 14 lut 2017, 08:27

Proszę mi go tutaj nie popędzać :D . Ja go tu ochładzam, by się nie spieszył, a wy mi tu psuje jedne go psujecie :D . Rozwój gry jest na dobrej drodze. Kolega chce zrobić podobny system walki jak w PP II, jednak z o wiele prostszymi mechanizmami, więc może być ciekawie. Pomogę mu również z systemem ekwipunku, oraz implementacją specjalnie dostosowanego do tych wszystkich bajerów HUD. Jednak do demka tej gry troszkę jeszcze dlatego bym rzekł. Kolega jak widać stara się z całych sił, by projekt był dopięty, więc nie poganiajmy go proszę, bo to nakręca i człowiek potem lata bardziej w chmurach niż stąpa po ziemi :D. Wczoraj o mały włos mi daty nie podmienił, bo mu projekt nie działał zamiast samego pliku projektu :D
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 687
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: PInroz » 14 lut 2017, 17:44

Początkowo myślałem że The Sundered Eternity będzie trzymał klimaty pierwszych części Wrót Arkany, ale skoro HGS macza swoje paluszki w tej produkcji, to pewnie otrzymamy coś w rodzaju Pogromcy Pustki zbudowanego na standardowych grafikach, z podobnym systemem. Nie nie jest to złe lecz, zastanawiam się jak to wszystko będzie wyglądać :?: :roll: JAKO CAŁOŚĆ :roll:
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 98
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: Reigh » 14 lut 2017, 18:22

Postaram się by TSE nie było AŻ tak podobne do Pogromcy Pustki :-) Moim zdaniem te systemy są bardzo przydatne. I nie obawiajcie się, nie będzie nic związanego z potrzebami bohatera, czyli np. komunikatów typu "Twoja postać jest spragniona!" :-D Wszystko idzie ku dobremu.
Eternal Games Studio
Project Leader
Awatar użytkownika
HGS

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 216
Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
Kontakt:

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: HGS » 14 lut 2017, 20:53

PInroz pisze:Początkowo myślałem że The Sundered Eternity będzie trzymał klimaty pierwszych części Wrót Arkany, ale skoro HGS macza swoje paluszki w tej produkcji, to pewnie otrzymamy coś w rodzaju Pogromcy Pustki zbudowanego na standardowych grafikach, z podobnym systemem. Nie nie jest to złe lecz, zastanawiam się jak to wszystko będzie wyglądać :?: :roll: JAKO CAŁOŚĆ :roll:


Ja tylko pomagam w realizacji pierwotnych założeń twórcy :). O ile dobrze pamiętam to Silver samowolnie zapytał się mnie o system walki z PP. Niestety wiąże się to z tym, że trzeba zaimplementować niektóre rzeczy z PP. Mimo, że to nie będzie taka sama gra sam ekwipunek będzie miał podobne działanie. Lecz tak jak Silver mówi. To będzie gierka taka na spokojnie bez zbędnych utrudnień :).
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre! :-D :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 687
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [RMXP] The Sundered Eternity

Postautor: PInroz » 01 mar 2017, 11:12

Hej Silver635 jak tam idą pracę nad grą :?:

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości