[MV] Aven
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [MV] Aven
Nikt się nie odzywa, to ja to napiszę - fajne efekty, jeśli wyjdzie choć konkretne demo, to będzie to najlepiej wyglądająca gra w historii polskiego RM (i pewnie nie tylko). Dotychczas, nawet w najbardziej złotej erze, jeśli chodzi poziom, podobne projekty tylko umierały. :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Rykes
- Posty: 135
- Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Re: [MV] Aven
@Szała Cud, miód. Bardzo podoba mi się walka. I ta cała oprawa graficzna. Chciałbym już grać
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt:
Re: [MV] Aven
Ładnie wszystko, wygląda Aż się robię głodny na tę grę
Nie mogę latać, bo stałem się kaleką
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: [MV] Aven
Bałem się, że projekt zawalił się pod własnym ciężarem, ale widać Szała ma szerokie barki
W każdym razie prócz tego, że filmiki są super, to uderzył mnie klimat tej gry. Jak patrzyłem na filmiki (i zerknąłem na poprzednie screeny), to trochę stylistyka mi się gryzła, ale chyba wiesz co robisz, bo pod koniec wszystko zaczęło do siebie pasować. Powiedziałbym, że jest "dziwacznie", ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Trochę przywodzi na myśl stare fantasy i Morrowinda. Mechanika wygląda ok, chyba pierwsze etapy bo przeciwnicy na hita
W każdym razie prócz tego, że filmiki są super, to uderzył mnie klimat tej gry. Jak patrzyłem na filmiki (i zerknąłem na poprzednie screeny), to trochę stylistyka mi się gryzła, ale chyba wiesz co robisz, bo pod koniec wszystko zaczęło do siebie pasować. Powiedziałbym, że jest "dziwacznie", ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Trochę przywodzi na myśl stare fantasy i Morrowinda. Mechanika wygląda ok, chyba pierwsze etapy bo przeciwnicy na hita
- Naevia
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 maja 2017, 19:53
Re: [MV] Aven
Chciałam Wam przedstawić cząstkę mojego wkładu w Aven. Jeden z moich pomysłów na mapkę i połowiczne jego wykonanie. Bardzo proszę o opinię :). Pozdrawiam.
i na Ciebie przyjdzie czas
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: [MV] Aven
Śliczna lokacja, trudno cokolwiek skrytykować :V Podobają mi się szczegóły rzeczy i osób na kładkach, z drugiej strony woda i roślinność też są super. Fajny minotaur :V
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: [MV] Aven
Ślicznie ^_^
Ale jednak muszę się uczepić wody, jest według mnie za mało ostra, przez co bardziej mi przypomina mgłę niż jakieś jezioro/rzekę.
No i na moje koniecznie zmieniłbym przejście sieci do wody, bo właśnie bardziej ginie w dymie niż w wodzie (może dacie odbicia, takiego jak roślinności by pomogło?).
Ale jednak muszę się uczepić wody, jest według mnie za mało ostra, przez co bardziej mi przypomina mgłę niż jakieś jezioro/rzekę.
No i na moje koniecznie zmieniłbym przejście sieci do wody, bo właśnie bardziej ginie w dymie niż w wodzie (może dacie odbicia, takiego jak roślinności by pomogło?).
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Kitabake
- Posty: 367
- Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [MV] Aven
Życzę tobie i twojej dziewczynie pomyślnego zrealizowania projektu.
Zawsze zazdroszczę talentu graficznego, ale dobrze że chociaż są ludzie, którzy go mają
Same screeny już mnie przekonują, ale czy jest jakaś część fabuły, którą mógłbyś nam ujawnić?
Zawsze zazdroszczę talentu graficznego, ale dobrze że chociaż są ludzie, którzy go mają
Same screeny już mnie przekonują, ale czy jest jakaś część fabuły, którą mógłbyś nam ujawnić?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [MV] Aven
Wcześniejsze filmiki OK, choć w pierwszym nie podoba mi się to oznaczenie gdzie idziemy (wygląda jak zaznaczenie bólu w reklamach jakiś leków XD), wolałbym np krzyżyk czy coś w tym stylu i bez animacji, a w drugim widok błyskawicy jest według mnie za mało gwałtowny, powinien szybciej się rozjaśniać i gasić, teraz jest to za płynne. Ale ogólnie - łał, ile w to musieliście włożyć pracy, wygląda na prawdę świetnie.
Niestety ostatni zrzut nie podoba mi się ani trochę - nie obraź się, ale taka prawda.
Ale po kolei, stragan wielkości skrzynek - kuje mnie to w oczy, gdyby był z 4 razy większy (2 w pionie i 2 w poziomie) to by było lepiej, a skrzynki bym pomniejszył, wiem to jest cięższe, jednak jak ludzie dźwigają te skrzynie - są w końcu większe od nich samych.
Woda jest skaszaniona, dobra OK, nie tyle sama woda, co odbicie pomostu - na pewno nie powinno to wyglądać w ten sposób. Takie odbicie wytworzyła by pionowa płaszczyzna, a tu tylko pionowe są słupki i drobne elementy, cała platforma jest raczej pozioma - nie rzuciła by więc takiego odbicia. Ogólnie sam nie wiem jak to powinno wyglądać w rzeczywistości, to jest trudne, według mnie lepiej po prostu zrobić drobne odbicia przy samych słupach i po prostu jakoś dokładniej wykreślić cień rzucany przez pomost i zamiast odbicia zrobić po prostu cień, o coś takiego:
Ogólnie boję się czy to wyjdzie, a jak wyjdzie to czy nie będzie rozczarowaniem - mam nadzieję że nie. No i cały czas ten MV, nie lubię go, więc trochę mnie to martwi...
Niestety ostatni zrzut nie podoba mi się ani trochę - nie obraź się, ale taka prawda.
Ale po kolei, stragan wielkości skrzynek - kuje mnie to w oczy, gdyby był z 4 razy większy (2 w pionie i 2 w poziomie) to by było lepiej, a skrzynki bym pomniejszył, wiem to jest cięższe, jednak jak ludzie dźwigają te skrzynie - są w końcu większe od nich samych.
Woda jest skaszaniona, dobra OK, nie tyle sama woda, co odbicie pomostu - na pewno nie powinno to wyglądać w ten sposób. Takie odbicie wytworzyła by pionowa płaszczyzna, a tu tylko pionowe są słupki i drobne elementy, cała platforma jest raczej pozioma - nie rzuciła by więc takiego odbicia. Ogólnie sam nie wiem jak to powinno wyglądać w rzeczywistości, to jest trudne, według mnie lepiej po prostu zrobić drobne odbicia przy samych słupach i po prostu jakoś dokładniej wykreślić cień rzucany przez pomost i zamiast odbicia zrobić po prostu cień, o coś takiego:
Spoiler:
- PInroz
- Posty: 917
- Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
- Kontakt: