[MV] Aven

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 129
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [MV] Aven

Postautor: Dr.Man » 15 kwie 2017, 16:14

Na pierwszy rzut oka można zadać sobie pytanie czy ta gra jest wykonana w Makerze, ale jednak. Nigdy nie odpalałem i nie sprawdzałem MV, ale gdy widzę projekty wykonane w tym makerze, to wydaję mi się że daję większe pole do popisu. :D
Oprawa graficzna cudna. Fabuła, postacie, dialogi przypominają mi klimat baśniowy z połączeniem fantasy.
Mam tylko nadzieję że mechanika i rozgrywka nie ucierpi przez tak piękne mapy i oprawę graficzną.
Powodzenia :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Midras z Aragonii
Posty: 4
Rejestracja: 01 kwie 2017, 18:40
Kontakt:

Re: [MV] Aven

Postautor: Midras z Aragonii » 17 kwie 2017, 12:41

Przyznam, że gra wygląda naprawdę pięknie. Musiałem się dokładnie przyjrzeć skreenom, bo nie mogłem uwierzyć że to RPG maker. Naprawdę, grafika robi wrażenie. Chyba będzie warto czekać na tą produkcję.
- Tak jest Torte*! - odpowiedzieli na rozkaz swego pana. Ułożyli się w mostki jeden za drugim. Wypieli penisy i zaczęli z nich strzelać laserami. Na Ugberkowokotomoronikatozokowczykach nie robiło to większego jednak wyraźnie ich zatrzymało.
Awatar użytkownika
Szała
Posty: 23
Rejestracja: 28 sty 2016, 12:45

Re: [MV] Aven

Postautor: Szała » 10 maja 2017, 15:18

Witam, chciałbym się podzielić krótkim filmikiem ukazującym mapę stworzoną pod cutscenkę.



Prace nad Aven idą świetnie. Niedługo, jak znajdę chwilkę postaram się opisać kilka mechanik będących częścią projektu.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: [MV] Aven

Postautor: Kryzz333 » 11 maja 2017, 11:06

Mapa wygląda super. Aż by się chciało więcej zobaczyć :-P

Wgl., nie myślałeś nad sprzedażą gry w przyszłości? 8)
Spoiler:
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 129
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [MV] Aven

Postautor: Dr.Man » 11 maja 2017, 18:17

Fajna kobitka, mapa też niczego sobie. xD
Ja to bym chętnie elementy mechaniki zobaczył, walkę i coś innego.
Bo jednak się obawiam że gra może wyglądać jak cudo a z rozgrywką lipa
Obrazek
Awatar użytkownika
Szała
Posty: 23
Rejestracja: 28 sty 2016, 12:45

Re: [MV] Aven

Postautor: Szała » 13 maja 2017, 01:52

Fajna kobitka

Kobitka dziękuje za komplement ;).


No, czas się rozpisać na temat tego, co znajdzie się w grze.

- 9 towarzyszy (4 lub 5 już w pierwszym akcie) - Do głównego bohatera dołączy w trakcie gry maksymalnie dziewięciu bohaterów o różnych poglądach, charakterach i umiejętnościach. Przez większą część rozgrywki będziemy mogli dowolnie zmieniać czteroosobowy skład. Naturalnie, zmiana głównego bohatera jest wykluczona. Każdy z przyłączonych bohaterów będzie też miał "swoje 5 minut", gdzie pokierujemy wyłącznie nim.

- System Relacji - Z każdym z bohaterów oraz z niektórymi frakcjami będziemy mogli utrzymywać różne relacje. W zależności od podejmowanych wyborów, czekają różne ścieżki dialogowe i wiele innych bonusów.

- Zagadki/Pułapki - Zagadki wymagające logicznego myślenia i pułapki, przy których przyda się odrobina zręczności w optymalnej (moim zdaniem) ilości.

- System Wykrywania - Gdy przeciwnik/strażnik nas dostrzeże, rozpocznie pościg za bohaterem. Niektórzy, gdy nie będą w stanie nas złapać zaniechają pościgu i wrócą na swoje miejsce.

- Animowany Świat - Animowane oświetlenie, woda, a nawet miejscami trawa. Wszystko do wyłączenia w opcjach w razie problemów z płynnością na słabszych maszynach.

- Encyklopedia - W momencie, gdy podczas rozmowy z NPC pojawi się jakieś kluczowe dla przebiegu fabuły, bądź po prostu nieznajome słowo, zostanie ono podkreślone kolorem, a encyklopedia wzbogaci się o jego wytłumaczenie.

- Dziennik Zadań - Dziennik z podziałem na Questy główne i poboczne.

- System Wyborów - Uzupełniony o emotikonki, pomocne w interpretacji tekstu pod względem emocji oraz o znikanie wykorzystanych opcji dialogowych. Żółta opcja posuwa akcję do przodu.
Obrazek

- System Energii - Energia jest w Aven odpowiednikiem PM/Many. Wykorzystywana jest jednak nie tylko podczas walki, ale i do czynności takich jak wydobywanie rudy i wielu innych interakcji ze światem. Dlatego trzeba będzie uważnie dysponować punktami energii.

- Dubbing - Część dialogów, tych kluczowych dla fabuły będzie udźwiękowiona.



Mapa świata:
Obrazek

Nowy zrzut ekranu:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 225
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [MV] Aven

Postautor: Kitabake » 13 maja 2017, 02:33

Zakochałem się w tej mapie świata! Czy wszystkie miejsca na mapie będzie można odwiedzić, czy część to tylko formie lore? Czy będzie więcej mapek takich jak ta? Czy to cały świat gry ;-3 ?
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 662
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: [MV] Aven

Postautor: Kryzz333 » 13 maja 2017, 12:47

Wygląda że gra będzie rozbudowana. Oby te wszystkie plany dobrze wyszły.

Podoba mi się pomysł z emotikonami przy kwestiach, ale trochę nie lubię rozwiązania z podświetlaniem kwestii prowadzącej dalej. W grach w których się z tym spotkałem było to dosyć nieklimatyczne, nieciekawe rozwiązanie.

Mapa świata też mi się podoba (taka naszła mnie myśl, jak tam się odbywa krążenie wody w atmosferze? :V)

Ostatni screen jest też niezły. Tło wygląda naprawdę super, także te kwiaty. Psuje trochę ten obiekt obok postaci, ale nie jest źle (trochę się wyróżnia). Wgl. to wygląda jak jakaś przerośnięta zarodnia mchu czy coś :lol:


Spoiler:



Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4133
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [MV] Aven

Postautor: Jazzwhisky » 13 maja 2017, 14:22

Graficznie (mapa!) nadal super, jeśli uda Ci się to wypuścić w grywalnej formie to prawdopodobnie na długi czas będzie można mówić o niepobitym standardzie w tym wymiarze. Nowe informacje bardzo budujące w kwestii jakości, ale bez perspektyw na szybkie ukończenie. :)
Anyway, jeśli rzeczywiście zobaczymy Akt I przed końcem roku to będziemy mieli prawdziwe święto. Powodzenia!
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Diablo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 349
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58

Re: [MV] Aven

Postautor: Diablo » 13 maja 2017, 16:05

Od patrzenia na stronę graficzną można dostać kompleksów, a ja i tak ostatnio mam zastój twórczo-mejkerowy :roll:

Oczywiście wszystko prezentuje się miodnie. Jak bodajże Kryzz wspomniał, tę grę można by było sprzedawać i jest duża szansa, że nikt by nie wpadł na to, że Aven wyszło spot makera. Good job. Zdecydowanie wyróżniająca się produkcja i zapewne jedna z kluczowych na tegorocznych Golden Forkach. Myślę, że jeśli dożyjemy premiery, to to będzie kolejny krok milowy/przełom w postrzeganiu mejkerówek od czasów Krwi Zdrajcy. 8)
Awatar użytkownika
Szała
Posty: 23
Rejestracja: 28 sty 2016, 12:45

Re: [MV] Aven

Postautor: Szała » 14 maja 2017, 22:40

Kitabake pisze:Czy wszystkie miejsca na mapie będzie można odwiedzić, czy część to tylko formie lore? Czy będzie więcej mapek takich jak ta? Czy to cały świat gry ;-3 ?

Niestety nie wszystkie lokacje będzie można odwiedzić. Gra nie będzie miała otwartego świata. Na resztę pytań nie chciałbym na razie odpowiadać.

Kryzz333 pisze:taka naszła mnie myśl, jak tam się odbywa krążenie wody w atmosferze?

Jest to świat fantasy, więc wszystko jest możliwe, ale będzie to jako tako wytłumaczone.

Kryzz333 pisze:Wgl., nie myślałeś nad sprzedażą gry w przyszłości?

Szczerze mówiąc myślałem, ale to jeszcze nie ten poziom ;).


Bardzo dziękuję wszystkim za nadspodziewanie miłe komentarze. To zdecydowanie motywuje do działania ;).
W najbliższym czasie przygotuję jakiś materiał pokazujący system walki.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1799
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [MV] Aven

Postautor: Dragon Kamillo » 14 maja 2017, 23:10

Szała pisze:Gra nie będzie miała otwartego świata.
Nagle ta gra zaczęła mi się bardziej podobać, no i wzrosło prawdopodobieństwo że to wyjdzie i będzie choć trochę ciekawe.

Grafika, animacje, na prawdę fajne, choć zastanawiam się jak np takie animacje wody zostały zrobione (oby to nie było 10 obrazków które się podmieniają...). Jak to wyjdzie i reszta po za grafiką będzie trzymała podobny wysoki poziom to będzie na prawdę fajnie.

I nie jest przesadą że taki projekt mógłby nie być darmowy, wystarczy przejrzeć sreama, projektów tak wyglądających się tam tak prosto nie znajdzie, za to masa byle jakich i byle jak zrobionych. Ale rozumiem że prawdziwą przeszkodą tu mogłoby być część zasobów których może nie można wykorzystywać w komercyjnym projekcie...
Awatar użytkownika
Prorok z mlecznego
Posty: 2
Rejestracja: 18 maja 2017, 03:19
Lokalizacja: bar mleczny

Re: [MV] Aven

Postautor: Prorok z mlecznego » 19 maja 2017, 18:42

Hej. Przychylam się do pochwał przedmowców a zwłaszcza tego, co Dragon powiedział w ostatnim akapicie. Więcej powiem, z mojego punktu widzenia grzechem byłoby wydać tak wyglądająca gierke za darmo. W ostatnich paru latach zakupiłem do swojej steamowej biblioteki tyle zrbionego "na kolanie" szrotu stworzonego na rpg makerach że wasza gra byłaby w morzu podobnych do siebie produkcji perełką (choćby z racji tego że sami robicie tilesety). Sami sobie przejrzyjcie jak wygląda na steamie,zachęcam do przemyślenia sprawy. A tak poza tym trzymam kciuki za projekt :)
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 731
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: [MV] Aven

Postautor: PInroz » 21 maja 2017, 17:11

Oj wszyscy zaczynają zachwalać grafikę w Aven więc i jak powiem coś od siebie. Wszystko wygląda naprawdę bardzo ładnie. Czyż by RPG Maker MV zaczyna składać na łopatki inne wersje programu. Bo wszystko wygląda naprawdę genialnie. Hmmm.... jeżeli chodzi o sprzedaż, to popieram przedmówców, jednak rozumiem też że zdobycie licencji na korzystanie z RPG Makera MV, licencję na skrypty, przetłumaczenie gry na angielski itp. Ale myślę że sobie poradzisz :-D

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości