[MV] Quefirio I

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
MarGorN
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2017, 11:13
Kontakt:

Re: Quefirio: Stworzenie

Postautor: MarGorN » 02 maja 2017, 14:20

Diablo pisze:To jest to czego mi ostatnio brakowało - projektów od niezbyt znanych userów! :3 Dobrze jest zobaczyć nową twarz i nowy projekt, zawierający te cechy "pierwszych projektów".

Projekt ma potencjał. Jak mówiłem - widać te niedoróbki początków RM'owania, ale nie zrażaj się! Zobaczysz, że każdy zrobiony projekt da ci mnóstwo okazji do rozwoju. Polecam jednak, aby pierwsze projekty były krótkie. Tak, żebyś mógł zmierzyć swoje możliwości, a potem ruszać na głębokie wody.

Czekam i pozdrawiam!


Zrażać się nie będę. Lubię tworzyć, lecz z racji tego, że jestem tutaj nowy chcę się nauczyć czegoś od starszych twórców, którzy wydali już gry i mają doświadczenie. Także jeśli macie jakieś zastrzeżenia - piszcie, bo to na nich mi najbardziej zależy.
Aktualny projekt:
Obrazek
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 98
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Quefirio: Stworzenie

Postautor: Reigh » 02 maja 2017, 17:15

MarGorN pisze:Zrażać się nie będę. Lubię tworzyć, lecz z racji tego, że jestem tutaj nowy chcę się nauczyć czegoś od starszych twórców, którzy wydali już gry i mają doświadczenie. Także jeśli macie jakieś zastrzeżenia - piszcie, bo to na nich mi najbardziej zależy.

I tak trzymaj. Ja też jestem tu od niedawna. Ludzie na forum są na ogół bardzo pomocni. Jeśli chcesz się z nimi spotkać to zapraszam na naszego discorda: https://discord.gg/DKYk6wH. Wymaganie jest tylko założenie konta. Życzę miłego dnia i jeszcze raz powodzenia w projekcie, Silver.
Eternal Games Studio
Project Leader
Awatar użytkownika
Midras z Aragonii
Posty: 4
Rejestracja: 01 kwie 2017, 18:40
Kontakt:

Re: Quefirio: Stworzenie

Postautor: Midras z Aragonii » 05 maja 2017, 21:43

Ciekawie się zapowiada. Jak dożyje dema to chętnie pogram.
- Tak jest Torte*! - odpowiedzieli na rozkaz swego pana. Ułożyli się w mostki jeden za drugim. Wypieli penisy i zaczęli z nich strzelać laserami. Na Ugberkowokotomoronikatozokowczykach nie robiło to większego jednak wyraźnie ich zatrzymało.
Awatar użytkownika
MarGorN
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2017, 11:13
Kontakt:

Re: Quefirio: Stworzenie

Postautor: MarGorN » 05 maja 2017, 23:33

Midras z Aragonii pisze:Ciekawie się zapowiada. Jak dożyje dema to chętnie pogram.


A czemu masz nie dożyć? Prace nad grą trwają można powiedzieć 24/7, więc demo się szybko pojawi. Może nawet w Wakacje 2k17?
Aktualny projekt:
Obrazek
Awatar użytkownika
Reigh
Posty: 98
Rejestracja: 31 gru 2016, 10:00
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Quefirio: Stworzenie

Postautor: Reigh » 06 maja 2017, 08:50

MarGorN pisze:A czemu masz nie dożyć? Prace nad grą trwają można powiedzieć 24/7, więc demo się szybko pojawi. Może nawet w Wakacje 2k17?

Po co się tak spieszysz? Spokojnie, u mnie jest bardzo podobnie (24/7). Mówię ci, nie ma co się spieszyć. HGS mówił mi że nie warto, posłuchałem i wyszedłem na plus. W terminie za który obrałem sobie premierę dema, ono wcale nie było jeszcze gotowe. Po drugie, po drodze przyszło mi jeszcze wiele ciekawych rzeczy które umieściłem bądź umieszczam w projekcie. Także zastanów się. Pozdrawiam :-D
Eternal Games Studio
Project Leader
Awatar użytkownika
MarGorN
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2017, 11:13
Kontakt:

Re: Quefirio: Stworzenie

Postautor: MarGorN » 06 maja 2017, 13:39

Silver635 pisze:
MarGorN pisze:A czemu masz nie dożyć? Prace nad grą trwają można powiedzieć 24/7, więc demo się szybko pojawi. Może nawet w Wakacje 2k17?

Po co się tak spieszysz? Spokojnie, u mnie jest bardzo podobnie (24/7). Mówię ci, nie ma co się spieszyć. HGS mówił mi że nie warto, posłuchałem i wyszedłem na plus. W terminie za który obrałem sobie premierę dema, ono wcale nie było jeszcze gotowe. Po drugie, po drodze przyszło mi jeszcze wiele ciekawych rzeczy które umieściłem bądź umieszczam w projekcie. Także zastanów się. Pozdrawiam :-D


Nie spieszę się. Jednak w wakacje będę miał o wiele więcej czasu na tworzenie Quefirio, dlatego najprawdopodobniej pojawi się w te wakacje, gdyż demko będzie przedstawiało jak to wszystko będzie funkcjonować. Myślę, że demko będzie trwało z 15 minut, więc 3 miesiące na stworzenie 15 minut to mało?

Poza tym podkreślam słowo może w pytaniu w poprzedniej odpowiedzi.
Aktualny projekt:
Obrazek
Awatar użytkownika
MarGorN
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2017, 11:13
Kontakt:

Re: Quefirio I

Postautor: MarGorN » 07 cze 2017, 21:34

Witam. Po krótkiej(?) nieobecności na forum, chciałbym wam przedstawić aktualny stan projektu Quefirio I. Zmianie uległa mechanika, gdyż w grze pojawi się system, który ja nazywam "Plądrowaniem". Ogólnie rzecz biorąc system ten polega na uprzedniemu zaplanowaniu ataku na jakąś wioskę, po czym zaatakowaniu jej po ostatecznym przygotowaniu. Gracz będzie mógł tworzyć własną "ekipę" do plądrowania wiosek. Oprócz tego w grze będą Punkty Reputacji, które dodawane będą poprzez miłe odpowiedzi, wykonywanie zadań pobocznych etc. Punkty Reputacji dadzą wiele tzw. "ułatwień" graczowi. Ogólnie Punkty Reputacji to coś, dzięki czemu gracz będzie mógł od danego NPC, dla którego uprzednio wykonał zadanie kupować taniej, u innego dostać wskazówki, a u innego jeszcze co innego.

Więcej na temat PR i Sytemu Plądrowania w zapowiedzi. :-D
Aktualny projekt:
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 213
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Quefirio I

Postautor: Kitabake » 08 cze 2017, 13:40

W końcu sensowne zrzuty ekranu! Grafika fajna, mapy poprawne co najmniej. System plądrowania brzmi ciekawie. Czekam na realizacje tego systemu - jestem ciekaw.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
MarGorN
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2017, 11:13
Kontakt:

Re: [MV] Quefirio I

Postautor: MarGorN » 12 wrz 2017, 19:18

*edit:
- Zedytowany został System Plądrowania. Teraz nazywa się System Reputacji i będzie bardziej rozbudowany. Zapraszam do czytania na jego temat na początku tematu oraz do pisania sugestii odnośnie jego działania.
- Zamiast kilku systemów drzewka, dziennika zadań w Quefirio pojawi się Dziennik Bohatera. System ten polega na połączeniu tego wszystkiego w jeden spójny system. Dziennik polega na tym, że wszystkie ważne rzeczy odnośnie rozwoju bohatera zamiast być rozmieszczone w kilku miejscach i o określonych porach będą w jednym miejscu i zawsze dostępne. Zapraszam do czytania na ten temat na początku tematu

Ja się z wami żegnam i do zobaczenia niedługo ;).
Aktualny projekt:
Obrazek
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 118
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: [MV] Quefirio I

Postautor: goblin!!! » 19 wrz 2017, 17:28

Trochę dłuższy post. Będę się trochę naśmiewał, więc się nie obraź.

MarGorN pisze:Jedynymi umiejętnościami jakie da Morgoth'owi Jedyny będą czytanie, pisanie i mówienie.

Chodzić nie umie. Oddychać. Biedak...

MarGorN pisze: Krysztale Pustki

Boje się, że ten kryształ będzie mówił pewne słowa... :lol:

MarGorN pisze:QueABS(Pisany od zera) (...) Jestem otwarty na dalsze opinie, gdyż to moja pierwsza gra

Nie porwałeś się za daleko na pierwszą grę?

MarGorN pisze:Morgoth po osiągnięciu danego systemu reputacji w wiosce może stać się tzw. Doradcą Sołtysa lub jego Zastępcą

Czy sołtys jest magiem? I coś ten sołtys ostatnio popularny... chyba się tam prze teleportował z wyspy Gotrym bo miał dość swojego zastępcy który nie wracał bo zbierał rzepę na polu... co do samego systemu - powodzenia, i propozycja: nie dawaj sztywnej punktacji ,,od 0 do 100" a odmienne.

MarGorN pisze: Dziennik zostaje zapełniony, gdy gracz będzie zasypiał

Jakiś lunatyk...

MarGorN pisze: Można stworzyć postać wszechstronną

Pranie, gotowanie, walka łukiem z pięści i inne wspaniałości w jednej zaledwie postaci! Tylko 3.98 w bezdomce!

MarGorN pisze:(...) 120 stron jest to fabuła (...)

120? Nieźle. Jak tak pójdzie dalej, to wyjdzie istny ,,P/Ban MaTadeusz"

Midras z Aragonii pisze: Ciekawie się zapowiada. Jak dożyje dema to chętnie pogram.

A co, masz raka-maka-paka? Jeszcze ta Pinkie na awatarze...

MarGorN pisze:Gracz będzie mógł tworzyć własną "ekipę" do plądrowania wiosek.

Klan dresów...

W sumie wszystko z czego chciałem się pośmiać...
A teraz bardziej na poważnie:
czekam na demo. Z chęcią zobaczę, co masz do powiedzenia w kwestii gier.
Jak coś mi się jeszcze przypomni, to napiszę. Pozdrawiam, Goblin.
dużogr
taki ogr tylko że na duż
Jest kapitalizm, jest komunizm i jest Polska ~ ja
Awatar użytkownika
MarGorN
Posty: 13
Rejestracja: 01 maja 2017, 11:13
Kontakt:

Re: [MV] Quefirio I

Postautor: MarGorN » 19 wrz 2017, 17:43

Teraz ja się trochę wypowiem. Oddychanie, chodzenie, jedzenie etc. to umiejętności tak oczywiste, że chyba nie muszę ich zapisywać(?). Jeśli chodzi o drzewka umiejętności to wszystko jest w systemie reputacji, więc radzę doczytać xD. Przy okazji dzięki za odpowiedź. Miałem się z czego pośmiać.

Ode mnie to tyle 8)
Aktualny projekt:
Obrazek

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości