Podziemia: Człowiek [XP]

Zapowiedzi Gier w produkcji - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 611
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Adrapnikram » 25 cze 2017, 13:40

Obrazek

Świat gry

Na początku były żywioły. Osiem żywiołów. Ogień, woda, ziemia, wiatr, mróz, ciemność, elektryczność i jeden, który panował nad całą resztą. To one dały początek światu zwanego przez jego mieszkańców Andorią. Po powstaniu świata, żywioły mocno oddziaływały na byty znajdujące się w tym kraju. Z czasem pradawne stwory nauczyły się pieśni żywiołów. Jednak ograniczenia śmiertelnego ciała, nie pozwalały na poznanie więcej niż trzech żywiołów. Do czasu, aż w Andorii nie pojawił się człowiek. Okiełznał sztukę ognia, wiatru, ziemi i wody. Zajęcie całego globu, było tylko kwestią czasu. Jednak rasa ta cechowała się tym, że bardzo szybko się nudziła. Wymyślała nowe maszyny, prowadziła wojny i... eksperymenty. Norvard I jeden z królów, władających Andorią został zdradzony i zmuszony do ucieczki. Po latach tułaczki powrócił, ale nie sam. Z całą armią stworów, chcących zemścić się na ludziach. Ale armia potworów to nie jedyne, co nabył podczas podróży. Wędrując po mrocznych zakamarkach Andorii zdobył kolejny żywioł i stał się nieumarłym. Nauczył się pieśni ciemności i od tamtej pory kazał zwać się Tur-Sangiem, co oznacza Pan Śmierci. Wygrał wojnę z ludźmi w zaledwie 4 lata. Ostatnia nadzieja tliła się w niedawnej partyzantce. Ostatkiem sił wyruszyli na zamek Tur-Sanga, do Doliny Wiatru. Zostali tam zdziesiątkowani. Niedobitki uciekły do jaskiń bogini Iliady i zasypały za sobą tunele, odcinając siebie od wroga, oraz od znanego im świata. Ludzie stworzyli nowy kraj, posiadali stolicę i dwie kopalnię z podziemnymi miastami. Jednak Tur-Sang przypomniał sobie o nich. Udało mu się dokopać do tuneli Lorji i zaatakować stolicę. Ludzie niczego się nie spodziewali. Uciekli do ostatniego miasta dalej od Lorji i tam się bronili. Ruiny stolicy nazwali Starą Lorją, a nowe miasto przechrzcili nazwą Lorja.
Jakie są szanse, żeby przeżyć? Prawdopodobnie żadne.


Fabuła

Wcielamy się w jednego z żołnierzy Lorji, Deltego, który dopiero skończył szkolenie poza Lorją - w Akademii Wojny, razem z Grimem, synem generała, który adoptował Deltego. Jednak już pierwsza jego misja kończy się nie powodzeniem. A to dopiero początek kłopotów. Widmo końca zdaje się być coraz bliżej. Jedno jest pewne. Delti nie podda się, aż do śmierci.

Mechanika

- Tradycyjny RPG czyli nabijanie poziomów, zbieranie rewerów na ekwipunek i wykonywanie questów.
- Rozbudowany crafting w 3 dziedzinach: alchemii, kowalstwa i zaklinania.
- System walki, polegający na coturowym odnawianiu punktów pieśni:



- System oswajania zwierząt:



- System talentów, będzie działał następująco: nasze umiejętności np. alchemii, będą adekwatne do tego, ile mikstur uwarzyliśmy. Niektóre talenty z wersji dema zostaną wykluczone (np. zielarstwo) i od teraz będzie można zbierać rośliny z pomocą odpowiednich akcesoriów.
- Dostępne talenty to: zbieranie trofeów, zielarstwo, alchemia, górnictwo, hutnictwo, kowalstwo, kradzież kieszonkowa, otwieranie skrzyń, handel.


Szumskriny
Główne Menu:
Obrazek
Lorja:
Obrazek
Cutscenka:
Obrazek
Lodowe jaskinie:
Obrazek
Ekwipunek:
Obrazek


Przybliżona data ukończenia: Listopad/Grudzień 2017. Data, może być nieco nieścisła, ale biorąc pod uwagę, że bazuję na stworzonym demie, jest bardzo realna.
Podziemia zaczęte: 17.07.2014
Podziemia: Człowiek zaczęte: 23.06.2017
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, 22:12 przez Adrapnikram, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 642
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Aleksandria

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Kryzz333 » 25 cze 2017, 13:48

Fajnie, że Podziemia... wyszły na powierzchnię :V

Czekam tak jak czekałem na oryginał.
Ciekawi mnie system walki, widzę, że kumulowanie "many" co turę staje się coraz popularniejszych mechanizmem :lol:

Poza tym interesuje mnie jak będzie wyglądał przebieg gry. Wygląda na to, że to zmieniło się raczej od oryginalnych Podziemi?
Spoiler:
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 685
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: PInroz » 25 cze 2017, 20:27

Fajnie że Podziemia powróciły :-D Czekam z niecierpliwością :wink:
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 124
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Dr.Man » 25 cze 2017, 22:39

No grałem w poprzednią odsłonę Podziemi i mnie naprawdę wciągnęła, aura niczym jak z WA.
Czekam na produkcję. ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 212
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Kitabake » 26 cze 2017, 11:10

Adrapnikram pisze:Jakie są szanse, żeby przeżyć? Prawdopodobnie żadne.
Delti nie podda się, aż do śmierci.

Podoba mi się ta mroczna wizja i determinacja, żeby przetrwać.
Fabuła mnie zaciekawiła.

Adrapnikram pisze:- System oswajania zwierząt:

Obrazek


Adrapnikram pisze:Cutscenka:
Obrazek
Lodowe jaskinie:
Obrazek

Podpisy pod obrazkami są chyba pomylone no i ta kupka gruzu w lodowej
jaskini - użyj 2 i 3 warstwy, prawego górnego rogu grafiki, bo w tej chwili
wygląda jak bałagan - JUST DO IT!
#pomagam

Fabuła zwięźle opisana i może dlatego mnie tak zaciekawiła. Podoba mi się
mroczna wizja i gość, który rośnie w siłę łamiąc konwencje magiczne.
Już jestem ciekaw jak on to robi, a inni nie mogą. Czy pojawią się inny tacy
jak on? Projekt zapowiada się solidnie, będę obserwował rozwój tego cudeńka.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Fear » 26 cze 2017, 16:32

Zapowiada się zaprawdę ładnie. Graficznie przyzwoicie, standardowy rpg z kilkoma fajnymi mechanikami zawsze na plus.

Mogę się przyczepić tylko do strony estetycznej, kilku detali, które widzę na screenach. Szczególnie czcionka, która jest przeokropna (szczególnie w porównaniu z tą super artystyczną w title) Mała niespójność przy okienku walki. Punkty żyć to PŻ, a punkty pi to...punktypi. Spójnie w jedną albo drugą stronę. Sugeruję PŻ: i PP:, żeby nie ściskać tekstu. Przy broni napisane jest 11 obrażeń. Czy to znaczy, że broń zadaje 11 obrażeń? Prawdopodobnie nie. Mapy fajne, może z wyjątkiem tej lodowej. Pusta mapka z "kwiatkami" dla mnie to dalej pusta mapka. Może ją troszeczkę ścisnąć, zmniejszyć?

Rób, rób.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Adrapnikram

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo)
Posty: 611
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Adrapnikram » 26 cze 2017, 22:15

Kitabake pisze:Podpisy pod obrazkami są chyba pomylone no i ta kupka gruzu w lodowej
jaskini - użyj 2 i 3 warstwy, prawego górnego rogu grafiki, bo w tej chwili
wygląda jak bałagan - JUST DO IT!
#pomagam

Aham, teraz przejrzałem dokładnie te mapy wszystkie. I postanawiam wiele z nich zmienić (w tej zamieszczę jakąś zagadkę). Zamienie screen jak to zrobię. I napisy już poprawiam

Fear pisze:Szczególnie czcionka, która jest przeokropna (szczególnie w porównaniu z tą super artystyczną w title)

Mój zmysł artystyczny opiera się głównie na doświadczeniu, więc pewnie zmienię czcionkę na inną, skora ta taka brzydka.

Fear pisze:Mała niespójność przy okienku walki. Punkty żyć to PŻ, a punkty pi to...punktypi. Spójnie w jedną albo drugą stronę. Sugeruję PŻ: i PP:, żeby nie ściskać tekstu.

Zauważyłem to jak montowałem filmik, już poprawione ;)

Fear pisze:Przy broni napisane jest 11 obrażeń. Czy to znaczy, że broń zadaje 11 obrażeń? Prawdopodobnie nie.

Prawdopodobnie nie :V
No, zmienię to, dzięki bo wcześniej na to nie wpadłem.

I robię, robię :D

Edit dół:
A co, wojakowi potańczyć nie wolno? Szczególnie że to... zabójczy taniec :-o
Ostatnio zmieniony 27 cze 2017, 21:06 przez Adrapnikram, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam na stronę o moich grach i pixelarcie :-D

Obrazek
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Podziemia: Człowiek [XP]

Postautor: Noruj » 27 cze 2017, 20:18

Ciekawie wygląda ta walka i system oswajania, ale rozwala mnie grafika bohatera :D Gość wygląda jakby stał na palcach jak baletnica :D
Powodzenia i wytrwałości w tworzeniu.
Obrazek


Marazm.

Wróć do „Zapowiedzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość