Serpent Quest I
"Zapach kosmity" & "Zapowiedz Księcia".
//DistributionImperium kosmosu chwieje się w posadach. Otoczony przez pochlebcę oraz manipulanta, książę kosmosu, boska istota na skrzydlatym rumaku o imieniu Ivar pogrąża się w obłędzie. Wszędzie roi się od spisków! Tyran wszczyna kampanię terroru skierowaną przeciwko niewinnym istotom o czystych sercach zwanych maczukami, stworzenia te zamieszkują księżyc Nibru, wskutek czego zostaje on zbombardowany niezidentyfikowanymi obiektami w kształcie kul ze srebrnego materiału przypominającego metal. W tym czasie niewzruszony chłopak, obdarzony zdolnością wchodzenia w umysły zwierząt, nagle postanawia zjednoczyć przyjaciół i uratować swój świat przed zagładą z kosmosu. Woń chaosu zwabia plugawe szlamy, które zbliżają się ze wszystkich stron.
Z chylącego się ku zagładzie księżyca Nibru próbuje pomóc grupa przyjaciół. Jeden z nich, Draco, posiada ukrytą zdolność przejmowania kontroli nad zwierzętami, dzięki temu może się dostawać do niedostępnych miejsc. Podczas przygody towarzysze na swojej drodze spotykają najstarszego i najbardziej nieprzejednanego wroga z kosmosu — Inteligentną humanoidalną istotę o szarej skórze. Spojrzenie w jej twarz sprawia świeże rany na mózgu, zadane ostrą psychiczną mocą wprost w unerwienie całego ciała wywołując nieokrzesany ból; po takim ataku motywy ofiary są wysoce niepewne...
//Download: https://gamejolt.com/games/SerpentQuest/308389
//Character
Spoiler:
Draco — Protagonista. Niewzruszony maczuk, obdarzony zdolnością przejmowania kontroli nad umysłem zwierząt.
Natsuo — Pies Draco — Czyli Małpa. To kawał śmierdzącego bydlaka, który ciągle pali wyżebrane papierosy, by było tego mało, pies regularnie otępia się chmielowymi napojami alkoholowymi. Jest uzależniony od grania na konsoli, spędza przy niej więcej czasu niż Draco. Mimo swoich wad dobrze wie kto go karmi, rozumie również, jaką umiejętnością jest obdarzony Draco więc Natsuo gotowy współpracować ze swoim panem w każdej chwili, kiedy nie śpi. Nie można mu dać nic wartościowego, bo natychmiastowo to sprzedaje i roztrwania pieniądze na drogie zabawki lub alkohol i tytoń.
Delphini — Dziewczyna Draco, nie jest święta i lubi sobie pograć na konsoli, ale ma dobre i czyste serce. W wolnych chwilach opiekuje się starostwem maczuk, karmiąc ich pożywną paszą z mięsiwem, którą własnoręcznie przygotowuje. Potrafi opatrzeć rany magicznymi sztuczkami. Mieszka w lavender nieopodal ulicy szybkiego ruchu. Jej Ojciec pracuje w Don-Don Town handlując magicznymi przedmiotami.
Folken — Starszy Brat Delphini, jest bardzo pewny siebie i umie poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Z całej paczki maczuk jest najstarszy. Razem ze swoim Ojcem coś ukrywają, przed Draco i Delphini. Zawsze, się targuje w sklepach, więc warto robić z nim zakupy.
Armin — Łysy kumpel Draco, który wyprowadził się z Lavender Town. Armin to myśliciel o czystym sercu, który z reguły ma dużo do powiedzenia. Jest bardzo zwinny, przez co rzadko, kiedy komu kol wiek udało się go trafić i z tego powodu potrafi być zadziorny i przemądrzały. Spędza każdą chwilę w dobrym humorze i mówi tylko to, co naprawdę myśli. Ma młodszą siostrę Mikasę, którą się opiekuje po wprowadzeniu do Moongate City.
Mikasa — Silna psychicznie małolata — rówieśniczka Draco. Jest arogancka, trochę przemądrzała, ale również jak cała paczka maczuk, posiada czyste serce. Jest współczująca dla słabych istot i potrafi być dobrze wygadana, kiedy potrzeba.
Spoiler:
Ojciec Delphini i Folkena — Nie znamy jego imienia. Widać tylko, że, to dorosły maczuk po przejściach, który prowadzi Magiczny sklep w Don-Don Town. Jest stanowczy i dość surowy. Rozmawiając z nim, można szybko odczuć wrażenie, że nie za bardzo przepada za Draco — Po prostu uważa, że Draco zabiera jego córkę w niebezpieczne miejsca, co w rezultacie przyprawia go o zmartwienia o jego oczko w głowie — Delphini.
NPC maczuka kobieta - Random npc.
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
//Postać
-Postać ma 9 żyć (serduszek), które można uzupełniać itemami lub biorąc drzemkę.
-Postać nie ma LV ani exp. Bronie i magia są do 3lv mocy statystyki i właściwie wtedy zabijamy każdego stworka za jednym strzałem.
-Klawiszami page_up i page_down zmieniamy akcję postaci (peace/sword/magic/bow/wolf_warg) przypisaną do klawisza Spacji.
-Do rzucania zaklęciami wykorzystywane są Magiczne Orby (mana), które są rozrzucone po całym świecie, mogą też wypaść po uderzeniu stworka lub z rozbitego dzbanka.
-Czarów uczymy się z magicznych zwojów (scrolls of magic LV1~6). By nauczyć się czaru trzeba jednorazowo użyć magicznego zwoju z plecaka. Bez scrollu w plecaku nie da się czarować.
-Grając na easy, za każdym razem, gdy uzupełnimy do końca pasek z magic orbami (10.000), dostajemy do plecaka scrolle z czarami, które normalnie można zdobyć, tylko kupując je w mage shopach.
-Gdy pasek magic orb jest przepełniony, zebrane orby trafiają do naszego plecaka w postaci itemów, które uruchamiają się automatycznie podczas czarowania, gdy nasz pasek magic orb jest pusty (można to wył. w opcjach. Działa to tak, że gdy mamy 0 many(orbów) to patrzy do plecaka i jeżeli mamy magic orby w postaci itemu to automatycznie użyje ich zapełniając nam pasek many i umożliwiając nam dalsze czarowanie bez potrzeby wchodzenia do plecaka by ręcznie uzupełnić mane (orby)).
-Postać ma 5 slotów na ubrania (head/torso/hand/legs/other) i dwa sloty na broń (sword/bow). Niektóre ubrania odzwierciedlane są na avatarze postaci w main menu. (na razie chyb. 3 itemy; dragonborn robe i magical hat i lilith glasses — planuje nad tym pracować, ale nie jestem jeszcze przekonany do tego w 100%).
-Itemy (equip) Armor/Weapon dodają/odejmują 4 podstawowe statystki postaci (DEF=Obrona),(ATK=Atak_mieczem),(MAT=Atak_Magią),(AGI=Atak_Łukiem).
-Eqipunek znajduje się w zakładce Mashina_items i żeby ubrać jakiś inny miecz/łuk/hełm etc. należy najpierw zdjąć poprzedni tak by zwolnic slot na nowy ekwipunek. (planuje popracować nad tym i usprawnić to „jakoś”, tak by automatycznie zdejmowało stare i ubierało nowe (podmieniało)).
-Postacie w party uruchamiają aktywne combat ability które działa losowo podczas walki/lub static ability działające na mapie;(Healling=recouver10HP)(Evade=Uniki_ciosów)(Critical=Bonus100Dmg)(Bargaining=Tańsze_zakupy)(Control=Dostęp_do_całej_mapy).
-Postać od początku ma umiejętności magiczne do zapamiętywania miejsc i teleportacji do tych miejsc. Miejsca zapisuje się na itemach Empty Magic Rune. Zapisane runki trafiają do zakładki Mashina Items. Maksymalnie możemy mieć 3 runki z zapisanymi miejscówkami. Zapisane runki można nadpisywać, ale i tak trzeba do tego empty magic rune. Spells: (Mark =Zapisywanie_lokacji_na_magicznej_runie)(Recall =Teleportowanie_do_zapisanej_lokalizacji_na_runie). Recalujemy(teleportujemy) się z menu/magic czarując czar recall lub bezpośrednio z plecaka używając Magicznej runki.
-Kontrolę nad innymi petami niż Wolf przejmuje się z poziomu plecaka postaci — wcześniej jednak trzeba użyć item (pet_menager), by dodać danego pet'a do party. (Prócz wilka (pet0_wolf) są jeszcze 3 pety, które można kupić w większym mieście lub znaleźć w skrzyniach ze skarbami bądź wylosować ze zdrapek lotterino, a także dostać od gościa odwiedzającego nasza wybudowaną budowle). Każdy pet ma wyjątkowe zastosowanie w świecie.
-Postać może zatruć miecz, wtedy jest duża szansa, że zatruje skaleczonego przeciwnika. Trutkę nakłada się itemem (Posion lesser(6) i Posion greater(13=max)). Dopóki bron jest zatruta, odzwierciedla to zielonym kolorem podczas ataku i w menu (weapon1_icon).
-Specjalny animowany atak uruchamia się, klikając na avatar postaci przy pasku hp (ten system jest wadliwy, bo mam problem z wyświetlaniem animacji z Pictures w tym rm i nie wiem, czy nie zrezygnuje z tego speciala, bo plugin, który używam do tworzenia z png gifów, jest wadliwy i animacja potrafi się nie pojawić za pierwszym użyciem a co gorsze, gra potrafi wybuchnąć (error)).
//Świat
-Dzbanki rozbija się z bliskiej odległości mieczem i wylatuje z nich złoto, serduszko lub magiczne orby.
-Zadając damage monsterom, losowo wylatują z nich materiały (Surowce)(drewno, metal, paliwo, magic orb).
-Szansa na dostanie materiału (Surowca) obliczana jest na podstawie zadanego dmg przez gracza - Im większy dmg, tym większa szansa że wypadnie materiał. Tryby trudności Easy/Normal/Hard też mają wpływ na szanse że coś wypadnie z monstera po zadaniu dmg.
-Monstery zadają obrażenia tylko i wyłącznie wchodząc/wskakując na (ściślej pisząc — będąc na tym samym x/y) postać.
-Występują monstery, które atakują na odległość (Bazooka_slime).
-Postać jest narażona na niekorzystne stany kondycji; paralized, posioned (w zależności od monsterów). Likwiduje się je itemami albo odczekaniem określonego czasu. Jest zbroja (DragonBorn_Robe), który daje odporność na truciznę.
-Logicznie: Na ogniste monstery nie działa ogień - Za to woda jest super efektywna.
-Treasure chest, czyli skrzynie ze skarbami dają nam losowe itemy w zależności od Levelu skrzynki im większy poziom skrzynki, tym większa szansa na rare itemy. Aktualnie W świecie jest rozrzucone 80 skrzyń. Skrzynie ze skarbami można również kupować u NPC.
-W świecie gry jest dostępnych 7 podestów, na których można zbudować własny domek i go rozbudowywać. Dobudowane kondygnacje dają nam biznesy, które wynagradzają nas złotem po przejściu wymaganego dystansu w zależności od wysokości budynku (Tier 1~5). Do każdego zbudowanego domu dostajemy klucz, który odgrywa rolę magicznej runki do danej budowli (bezpośredni teleport do naszych domków).
-Udekorowane budynki (prestiże) z kondygnacją (Tier) 1+ dają szanse na to, że odwiedzi nas ktoś (random_npc) i podaruje jakiś losowy item. Im większy prestiż budynku, tym większa szansa na to, że ktoś nas w nim odwiedzi i da nam rare item.
-W świecie występuje paliwo kryształowe o nazwie MPG — bez niego nie odpalimy samochodu lub motorówki. Jeżeli skończy nam się paliwo to... Nie można się ruszyć i gra się zacina hehe. Tak że... No, tutaj muszę to dopracować, że przeniesie nas do checkpointu, w którym odpaliliśmy dany vehikul. Nie skończyło mi się jeszcze nigdy paliwo, dlatego zapomniałem o tym.
-Przedmioty można sprzedawać w dwóch punktach: W Bankach i w Dragon Centrum.
-Będąc zamieniony w ciało wrony (pet1_raven), mamy szansę, że na mapce, w losowym miejscu, zrespawnuje się bezużyteczny srebrny item, który nadaje się tylko na sprzedaż za sporą sumę.
-W świecie są ukryte szczeliny, przez które można tylko się przedostać, będąc zamienionym w skórę węża (pet3_snake).
-W grze niejednokrotnie będziemy dokonywali wyboru txt, jednak nie wpływa on w żaden sposób na przebieg fabuły a tylko na wypowiadane zdania przez pozostałe postacie. Są wyjątki np. Na samym początku gry, kiedy odnajdziemy rozbitą kulę to przeprowadzenie rozmowy z starym maczukiem może doprowadzić do konfliktu z nim w rezultacie czego będziemy musieli walczyć z dziadkiem.
//Do skończenia gry brakuje
1. 26+ wnętrz budynków wyposarzonych w randomowych npc*/shop npc/lesser quest npc
2. Nowa planeta wraz z wnętrzami wyposarzonymi w npc i dungeony z monsterami + na tej planecie specialny-ukryty krótki quest dostępny po skończeniu głównego wątku fabularnego. + Komplet grafiki dla tej planety(tileset, charset, faceset).
3. 2 alternatywne zakończenia (Zgoda na Ślub i Popłaczenie się - łzy maczuki).
4. Nowe magiczne itemy z fajnymi zastosowaniami.
5. Uzupełnienie świata 20 brakującymi skrzynkami (treasure chest Level5).
6. Wymyślenie unikalnych zastosowań do pet1 chupacabra ipet2 raven (kruki to zrobie coś takiego że latając masz szanse że gdzieś na planszy zrespi się losowy rare item. (srebne itemy only na sell) a chupacabra to chyba będzie combat pet z posion/para resistem i wysokim DMG - pet który dobrze napierdziela i tak bezbronne już stworki wobec siły jaką dysponuje protagonista).
7. Poprawienie mechaniki w wolf_warg i menu (esc).
8. Poprawienie/Ulepszenie/dopracowanie dialogów fabularnych. (Nie koniecznie ale jak juz to tak żebym nie przedobrzył).
9. Wycieniowanie/wypełnienie facesetów (wolf,draco, maczuka kobieta, pet1, pet2, pet3) i cienie na avatar postaci z menu.
10. Paski Hp dla final bosów ewentualnie dla jakiś innych monsterów co coś znaczą do przejscia fabuły ALBO zrobienie pasków hp dla dosłownie każdego moba którego uderzymy, pojawiał by się pasek hp nad jego głową i po chwili by znikał jeżeli nie byłby atakowany.
11. Więcej combat skilli magicznych dla protagonisty.
12. facetome.tk = imitacja facebook starego maczuka którego spotykamy na początku gry (Czyli npc z pierwszych 10min tworzenia tej gierki).
13. pet menager menu zmiana dizajnu, usprawnienie.
14. Shroud (black/white) - armor z kapturem widoczny na charsecie i w menu.
15. Blackshmithy craft system.
16. Poprawienie niektórych ścian (tileset) tak by zakrywały postać, jeżeli jest taka konieczność.
-Postać ma 9 żyć (serduszek), które można uzupełniać itemami lub biorąc drzemkę.
-Postać nie ma LV ani exp. Bronie i magia są do 3lv mocy statystyki i właściwie wtedy zabijamy każdego stworka za jednym strzałem.
-Klawiszami page_up i page_down zmieniamy akcję postaci (peace/sword/magic/bow/wolf_warg) przypisaną do klawisza Spacji.
-Do rzucania zaklęciami wykorzystywane są Magiczne Orby (mana), które są rozrzucone po całym świecie, mogą też wypaść po uderzeniu stworka lub z rozbitego dzbanka.
-Czarów uczymy się z magicznych zwojów (scrolls of magic LV1~6). By nauczyć się czaru trzeba jednorazowo użyć magicznego zwoju z plecaka. Bez scrollu w plecaku nie da się czarować.
-Grając na easy, za każdym razem, gdy uzupełnimy do końca pasek z magic orbami (10.000), dostajemy do plecaka scrolle z czarami, które normalnie można zdobyć, tylko kupując je w mage shopach.
-Gdy pasek magic orb jest przepełniony, zebrane orby trafiają do naszego plecaka w postaci itemów, które uruchamiają się automatycznie podczas czarowania, gdy nasz pasek magic orb jest pusty (można to wył. w opcjach. Działa to tak, że gdy mamy 0 many(orbów) to patrzy do plecaka i jeżeli mamy magic orby w postaci itemu to automatycznie użyje ich zapełniając nam pasek many i umożliwiając nam dalsze czarowanie bez potrzeby wchodzenia do plecaka by ręcznie uzupełnić mane (orby)).
-Postać ma 5 slotów na ubrania (head/torso/hand/legs/other) i dwa sloty na broń (sword/bow). Niektóre ubrania odzwierciedlane są na avatarze postaci w main menu. (na razie chyb. 3 itemy; dragonborn robe i magical hat i lilith glasses — planuje nad tym pracować, ale nie jestem jeszcze przekonany do tego w 100%).
-Itemy (equip) Armor/Weapon dodają/odejmują 4 podstawowe statystki postaci (DEF=Obrona),(ATK=Atak_mieczem),(MAT=Atak_Magią),(AGI=Atak_Łukiem).
-Eqipunek znajduje się w zakładce Mashina_items i żeby ubrać jakiś inny miecz/łuk/hełm etc. należy najpierw zdjąć poprzedni tak by zwolnic slot na nowy ekwipunek. (planuje popracować nad tym i usprawnić to „jakoś”, tak by automatycznie zdejmowało stare i ubierało nowe (podmieniało)).
-Postacie w party uruchamiają aktywne combat ability które działa losowo podczas walki/lub static ability działające na mapie;(Healling=recouver10HP)(Evade=Uniki_ciosów)(Critical=Bonus100Dmg)(Bargaining=Tańsze_zakupy)(Control=Dostęp_do_całej_mapy).
-Postać od początku ma umiejętności magiczne do zapamiętywania miejsc i teleportacji do tych miejsc. Miejsca zapisuje się na itemach Empty Magic Rune. Zapisane runki trafiają do zakładki Mashina Items. Maksymalnie możemy mieć 3 runki z zapisanymi miejscówkami. Zapisane runki można nadpisywać, ale i tak trzeba do tego empty magic rune. Spells: (Mark =Zapisywanie_lokacji_na_magicznej_runie)(Recall =Teleportowanie_do_zapisanej_lokalizacji_na_runie). Recalujemy(teleportujemy) się z menu/magic czarując czar recall lub bezpośrednio z plecaka używając Magicznej runki.
-Kontrolę nad innymi petami niż Wolf przejmuje się z poziomu plecaka postaci — wcześniej jednak trzeba użyć item (pet_menager), by dodać danego pet'a do party. (Prócz wilka (pet0_wolf) są jeszcze 3 pety, które można kupić w większym mieście lub znaleźć w skrzyniach ze skarbami bądź wylosować ze zdrapek lotterino, a także dostać od gościa odwiedzającego nasza wybudowaną budowle). Każdy pet ma wyjątkowe zastosowanie w świecie.
-Postać może zatruć miecz, wtedy jest duża szansa, że zatruje skaleczonego przeciwnika. Trutkę nakłada się itemem (Posion lesser(6) i Posion greater(13=max)). Dopóki bron jest zatruta, odzwierciedla to zielonym kolorem podczas ataku i w menu (weapon1_icon).
-Specjalny animowany atak uruchamia się, klikając na avatar postaci przy pasku hp (ten system jest wadliwy, bo mam problem z wyświetlaniem animacji z Pictures w tym rm i nie wiem, czy nie zrezygnuje z tego speciala, bo plugin, który używam do tworzenia z png gifów, jest wadliwy i animacja potrafi się nie pojawić za pierwszym użyciem a co gorsze, gra potrafi wybuchnąć (error)).
//Świat
-Dzbanki rozbija się z bliskiej odległości mieczem i wylatuje z nich złoto, serduszko lub magiczne orby.
-Zadając damage monsterom, losowo wylatują z nich materiały (Surowce)(drewno, metal, paliwo, magic orb).
-Szansa na dostanie materiału (Surowca) obliczana jest na podstawie zadanego dmg przez gracza - Im większy dmg, tym większa szansa że wypadnie materiał. Tryby trudności Easy/Normal/Hard też mają wpływ na szanse że coś wypadnie z monstera po zadaniu dmg.
-Monstery zadają obrażenia tylko i wyłącznie wchodząc/wskakując na (ściślej pisząc — będąc na tym samym x/y) postać.
-Występują monstery, które atakują na odległość (Bazooka_slime).
-Postać jest narażona na niekorzystne stany kondycji; paralized, posioned (w zależności od monsterów). Likwiduje się je itemami albo odczekaniem określonego czasu. Jest zbroja (DragonBorn_Robe), który daje odporność na truciznę.
-Logicznie: Na ogniste monstery nie działa ogień - Za to woda jest super efektywna.
-Treasure chest, czyli skrzynie ze skarbami dają nam losowe itemy w zależności od Levelu skrzynki im większy poziom skrzynki, tym większa szansa na rare itemy. Aktualnie W świecie jest rozrzucone 80 skrzyń. Skrzynie ze skarbami można również kupować u NPC.
-W świecie gry jest dostępnych 7 podestów, na których można zbudować własny domek i go rozbudowywać. Dobudowane kondygnacje dają nam biznesy, które wynagradzają nas złotem po przejściu wymaganego dystansu w zależności od wysokości budynku (Tier 1~5). Do każdego zbudowanego domu dostajemy klucz, który odgrywa rolę magicznej runki do danej budowli (bezpośredni teleport do naszych domków).
-Udekorowane budynki (prestiże) z kondygnacją (Tier) 1+ dają szanse na to, że odwiedzi nas ktoś (random_npc) i podaruje jakiś losowy item. Im większy prestiż budynku, tym większa szansa na to, że ktoś nas w nim odwiedzi i da nam rare item.
-W świecie występuje paliwo kryształowe o nazwie MPG — bez niego nie odpalimy samochodu lub motorówki. Jeżeli skończy nam się paliwo to... Nie można się ruszyć i gra się zacina hehe. Tak że... No, tutaj muszę to dopracować, że przeniesie nas do checkpointu, w którym odpaliliśmy dany vehikul. Nie skończyło mi się jeszcze nigdy paliwo, dlatego zapomniałem o tym.
-Przedmioty można sprzedawać w dwóch punktach: W Bankach i w Dragon Centrum.
-Będąc zamieniony w ciało wrony (pet1_raven), mamy szansę, że na mapce, w losowym miejscu, zrespawnuje się bezużyteczny srebrny item, który nadaje się tylko na sprzedaż za sporą sumę.
-W świecie są ukryte szczeliny, przez które można tylko się przedostać, będąc zamienionym w skórę węża (pet3_snake).
-W grze niejednokrotnie będziemy dokonywali wyboru txt, jednak nie wpływa on w żaden sposób na przebieg fabuły a tylko na wypowiadane zdania przez pozostałe postacie. Są wyjątki np. Na samym początku gry, kiedy odnajdziemy rozbitą kulę to przeprowadzenie rozmowy z starym maczukiem może doprowadzić do konfliktu z nim w rezultacie czego będziemy musieli walczyć z dziadkiem.
//Do skończenia gry brakuje
2. Nowa planeta wraz z wnętrzami wyposarzonymi w npc i dungeony z monsterami + na tej planecie specialny-ukryty krótki quest dostępny po skończeniu głównego wątku fabularnego. + Komplet grafiki dla tej planety(tileset, charset, faceset).
3. 2 alternatywne zakończenia (Zgoda na Ślub i Popłaczenie się - łzy maczuki).
4. Nowe magiczne itemy z fajnymi zastosowaniami.
5. Uzupełnienie świata 20 brakującymi skrzynkami (treasure chest Level5).
6. Wymyślenie unikalnych zastosowań do pet1 chupacabra i
7. Poprawienie mechaniki w wolf_warg i menu (esc).
8. Poprawienie/Ulepszenie/dopracowanie dialogów fabularnych. (Nie koniecznie ale jak juz to tak żebym nie przedobrzył).
9. Wycieniowanie/wypełnienie facesetów (wolf,
10. Paski Hp dla final bosów ewentualnie dla jakiś innych monsterów co coś znaczą do przejscia fabuły ALBO zrobienie pasków hp dla dosłownie każdego moba którego uderzymy, pojawiał by się pasek hp nad jego głową i po chwili by znikał jeżeli nie byłby atakowany.
11. Więcej combat skilli magicznych dla protagonisty.
12. facetome.tk = imitacja facebook starego maczuka którego spotykamy na początku gry (Czyli npc z pierwszych 10min tworzenia tej gierki).
13. pet menager menu zmiana dizajnu, usprawnienie.
14. Shroud (black/white) - armor z kapturem widoczny na charsecie i w menu.
15. Blackshmithy craft system.
16. Poprawienie niektórych ścian (tileset) tak by zakrywały postać, jeżeli jest taka konieczność.
Spoiler:
Na samym początku gry, gdy tylko obudzi cię małpa, niezwłocznie wyczaruj czar "Mark" i zaznacz współrzędne x, y domu Draco. Teraz będziesz mógł się zawszę teleportować do tego miejsca z poziomu plecaka lub czarów.
Podczas pierwszego pobytu w ClockWork City, można zauważyć, że kręci się jakiś dziwny npc w czarnych okularach. Kiedy do niego zagadamy, pies draco szybko wywącha, że to jest Ojciec Delphini w kamuflażu i nawiąże się z nim krótki dialog, w którym przedstawi swojej córce kobietę, która jest tylko zwykłym npc.
Po zabiciu finałowego boss'a dostajemy artefakt demon skull. The End Screen do czasu aż znów przejmiemy kontrolę nad postacią i od teraz można postawić nową planetę (ta plansza jest niedokończona, ale nie ma to wpływu na przebieg questa) na której można spotkać nawiedzonego Folkena i Mikasę. Znów będą natrętni, ale w końcu wezmą cię na krótki quest. Po jego skończeniu możemy dodawać ich do party, kiedy chcemy.
Zwerbuj Delphini do party i idź do don don town magicznego sklepu jej Ojca. Pojawi się npc'ka, narzeczona ojca delphini Spotkaliśmy już ją w clockwork city, ona jest tylko zwykłym npc.
Teraz weź Folkena do party i odwiedź magiczny sklep w don don town. Folken chce się targować, ale nic z tego, bo ojciec Delphini to jedyny npc, na którego nie działa ability folkena. Po zrobionych zakupach pojawia się kobietą, która jest tylko zwykłym npc i wywiązuje się dialog, na którym chyba będę się opierał przy next game.
Podczas pierwszego pobytu w ClockWork City, można zauważyć, że kręci się jakiś dziwny npc w czarnych okularach. Kiedy do niego zagadamy, pies draco szybko wywącha, że to jest Ojciec Delphini w kamuflażu i nawiąże się z nim krótki dialog, w którym przedstawi swojej córce kobietę, która jest tylko zwykłym npc.
Po zabiciu finałowego boss'a dostajemy artefakt demon skull. The End Screen do czasu aż znów przejmiemy kontrolę nad postacią i od teraz można postawić nową planetę (ta plansza jest niedokończona, ale nie ma to wpływu na przebieg questa) na której można spotkać nawiedzonego Folkena i Mikasę. Znów będą natrętni, ale w końcu wezmą cię na krótki quest. Po jego skończeniu możemy dodawać ich do party, kiedy chcemy.
Zwerbuj Delphini do party i idź do don don town magicznego sklepu jej Ojca. Pojawi się npc'ka, narzeczona ojca delphini Spotkaliśmy już ją w clockwork city, ona jest tylko zwykłym npc.
Teraz weź Folkena do party i odwiedź magiczny sklep w don don town. Folken chce się targować, ale nic z tego, bo ojciec Delphini to jedyny npc, na którego nie działa ability folkena. Po zrobionych zakupach pojawia się kobietą, która jest tylko zwykłym npc i wywiązuje się dialog, na którym chyba będę się opierał przy next game.
Spoiler:
Gra może wybuchnąć w taki sposób. Po ponownym uruchomieniu gry nie powinno już wywalić tego błędu. Będę to leczył, bo ogólnie to do końca nie wiem o co chodzi z tym ale z tego co czyt. projekt chce wyświetlić picture który został już usunięty, czy coś takiego, prawdopodobnie to moja wina związana z wyświetlaniem picture podczas procesu równoległego aczkowiek nigdzie nie stosuje takiej technniki żeby się przewijał obrazek. Może być też winna starsza wersja RMMV albo wadliwy plugin (prawododobnie ten od robienia gifów z png). Nie powinno być tego erroru już ale nie jestem na 100% pewny.
Spoiler:
Gra ma być wydana w dwóch Ver.
"Zapach kosmity" - Aktualna wersja gry w której dominuje biel.
"Zapowiedz Księcia" - Wersja z odwróconą kolorystyką grafiki.
"Zapach kosmity" - Aktualna wersja gry w której dominuje biel.
"Zapowiedz Księcia" - Wersja z odwróconą kolorystyką grafiki.