Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: goblin!!! »

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...
Nie spodziewaliście sięHiszpańskiej Inkwizycji? nowej gry?

Ja też. :lol:

Ale nie o tym mi mówić przyszło.

Myślałem, że niczym się nie zaskoczę - i tak było. Tytuł ten jest zapoczątkowany przez pewien fanhyc... ale tylko sam tytuł gry, a nie cała gra.
Mój chory na 60000 chorób umysł wymyślił coś nowego - i prawdopodobna premiera tego to koniec marca (ale nie wiem, którego roku :lol:).

Data premiery, 2019, wrzesień, 23, godzina 17; 30. :V Przejechałem się o rok xd Co to jest xd

Sama gra ma zacny tytuł:

Historie zmyślone: Tulaśny Terror

Dobra, już o samej grze.

Gatunek:
Przygodówka z elementami RPG, i dużą ilością zagadek.

Miejsce gry:
wioska Niewiem

Bohater:
Bohater to trochę już stary kupiec o zacnym imieniu Rzepa, który przybył do wioski Niewiem, ponieważ usłyszał, że ponoć jakieś targi czy coś. Doprawdy nieaktualna informacja.

Mechaniki:
różne zagadki, nawet jest miejsce dla przesuwania skrzyń - ale nie martwcie się, nie jest to jego klasyczne wydanie, walka taktyczna na zdarzeniach. I nietypowy system zapisywania gry, który niektórych na pewno wnerwi :twisted: . Nawet jest miejsce na losową pogodę czy możliwość upicia się w karczmie... :roll:

Inne:
Gra ma na razie jakieś 79 map, ale przewiduje koło 150~. +-15.5. Jest dość duży wybór inwentarza. Jest wiele sekretów :wink:. Aczkolwiek przejście gry na 100% jest niemożliwe, bo jedne sekrety blokują drugie, drugie trzecie, itp..

Fabuła i tło fabularne:
Wioska Niewiem istniała dawno temu... Wszystko było w niej dobrze... do czasu... do czasu aż w wiosce zaczął rządzić Janusz. Janusz rządzi wioską pluszową ręką - utulał każdego z opozycji tak długo, aż zmieniał stronę lub ginął. Tulaśny Terrorysta, tak go nazywają... Tulaśny terror ogarnął całą wioskę. Wkrótce Janusz powołał TSS (Tulaśnie Siły Specjalne) by podbić resztę kraju i pilnować mieszkańców.
Rzepa przybywa do wioski, by być na targu, ale zostaje aresztowany przez siły Janusza. Z więzienia ratuje go buntownik Moras, który chciał się przekopać do Chin, ale średnio mu wyszło. Rzepa dostaje ultimatum - może uciec przez tunel, pod warunkiem, że wstąpi do P.R.O - Przeciwtulaśny Ruch Oporu. No i cóż, chcąc, nie chcąc, musi wstąpić do P.R.O. ...
Co wspólnego ma z tym inny wymiar? Kiedy Rzepa zgoli wąsa? Po kiego grzyba to pisze? Czy Rzepa ucieknie przy pierwszej okazji? Co robi i planuje Janusz? Czemu ogórki kiszone i schab to dobre połączenie? Kim jest Przywódca buntowników/ruchu oporu? Czy na prawdę jest weteranem wojny domowej? Czy przestane zadawać głupie pytania? Tego - i wiele więcej - dowiecie się w tej grze. Przynajmniej tak głoszą ulotki.

Szkriny:
tu
Klik
lub tu
Spoiler:
Link, wersja 1.02; Klik

Solucja, oddzielny plik (sama w sobie jest od wersji 1.02, względem poprzedniej nic się nie zmieniło w samej grze, dlatego jeśli masz wersje 1.01.2 to nie musisz od nowa pobierać): http://www.mediafire.com/file/cnzcne27s ... a.pdf/file

Historia wersji:
Spoiler:
Dane techniczne o grze:
Czas rozgrywki to od 2 do 3 godzin.
Liczba map to 135
Przełączniki 250, 172 wykorzystywane.
Zmienne 200, 133 wykorzystywane.
Przedmioty 100, 69 wykorzystywane.
Bronie 50, 8 biernych, 40 wykorzystywanych.
Pancerze 100, 8 biernych, 75 wykorzystywanych.
Typowe zdarzenia 100, 55 wykorzystywanych.
Bohaterzy 30, 2 biernych, 23 aktywnych.
Klasy 10, 9 aktywnych.
Umiejętności 15, 11 aktywnych.
Przeciwników w bazie danych jest... jest w sumie jeden, jak i horda. Ale nie jest to wykorzystywane. Na całą grę, łącznie z poboczną zawartością przypada jakiś 2 przeciwników TBS, i chyba 3 w ABS.
Gra waży 13,2 MB, realnie 12,7 MB. Do pobrania jest 9,74 MB.

Chyba wszystko...
trochę mi tego wyszło...

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 30 lis 2019, 16:30 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 8 razy.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
Vitold
Posty: 96
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: Vitold »

Ciekawie, a na pewno bekowo xd Ogólnie to nie przepadam za podst. RTP troche kojarzy mi się z tą japońską tandetą i zepsuciem ale jakoś to zdzierżę, fabuła jak z powstania warszawskiego xd te ruchy oporu i tak dalej... Nie istotne xd no czekam czekam xd
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: goblin!!! »

bedziu98 pisze:Ogólnie to nie przepadam za podst. RTP troche kojarzy mi się z tą japońską tandetą i zepsuciem ale jakoś to zdzierżę
A mi nie koniecznie. Natomiast inne zasoby kojarzą mi się z mistrzowską umiejętnością pobierania z internetu :lol: .
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
Vitold
Posty: 96
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: Vitold »

Nie ukrywam dał bym like gdyby się dało :lol: :wink:
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: goblin!!! »

Takie tam zza kulis produkcji:
Spoiler:
Gra jak najbardziej jest dalej robiona jak coś...
więc się nie bójcie o jej los.

Jako ciekawostkę z produkcji mogę podać, iż obecnie gra zajmuję jakieś 5.02 MB, posiada 85 map, wykorzystuje 114 przełączników (głównie na nich scenki robię, choć mógłbym na zmiennych, to by miejsca mniej zajęło, ale... nie chce mi się już tego zmieniać.) i dokładnie tyle samo zmiennych (głownie zajmuje system walki). Bohaterów w bazie danych jest 21, klas 8, umiejętności 8, przedmiotów 47, broni 38, pancerzy 70, stanów 29, animacji 112, kafelków 5, typowych zdarzeń 36, 18 rodzajów pancerza, 9 rodzajów broni, 5 rodzajów umiejętności... bynajmniej są tą te rzeczy dostępne, bo niedostępnych jest więcej. Dodatkowo powiem, że pewna mapa będzie się wydawać dużych rozmiarów, ale to będą po prostu sprytnie połączone mapy. Te rozwiązanie ma plusy i minusy, jednak największym plusem jest to, że gracz ma wrażenie przemieszczania się po dużej mapie.

Dodałem do gdy kody, lista kodów dostępna w tym spojlerze:
Spoiler:
Co jeszcze... gra już waży w archiwum 7,35 mb... bez niego 9,62 MB. Jest więc postęp.
Zawartość jest już pokaźna, acz będzie więcej xd. Kończę robić pierwszą część fabuły (jakieś 95%)... potem jeszcze dwie części... trochę tego będzie... Ogólnie już jedna trzecia gry jest zrobiona, jeszcze dwie trzecie. Może urobię się do lipca w 2018... Może.

Co jeszcze... gra będzie posiadać autozapis... myślę, iż wielu osobom się przyda, przez zapominalskość.
I chyba tyle xd
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2018, 17:02 przez goblin!!!, łącznie zmieniany 2 razy.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: goblin!!! »

Nikt się nie spodziewa hiszpańskich aktualizacji.
Skończyłem robić w grze główną część fabuły. Testy idą... no, może nie w wielkim tempie, ale w zadowalającym.
Czekam na koniec testów, robie dodatkowo część fabuły, znów testy... i w sumie publikacja! Jest bliżej niż dalej. Ile już robię tę grę xd?
Ponad rok xd, świetnie.
Ale jest bliżej niż dalej. Te moje obietnice "do lipca 2018...".
Dostaje w czasie pozytywne opinie odnośnie do gry. I mnóstwo zgłaszanych błędów xd
Za testy podziękujcie Pinrozowi i komuś, kto na serwerze gospody mianuje się jako Actus Prus.
Pozdrawiam!
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
Witcherek01
Posty: 102
Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
Lokalizacja: Nie zapraszam
Kontakt:

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: Witcherek01 »

Siemasz goblinie!!!, wreszcie zmusiłem się by szczegółowo przeczytać i przeanalizować wszystko :D. Wypowiem się o mapkach ze screenów, RTPówka? Spoko, rtpówki mają swój klimat ale te mapy puste takie i nijakie. Widzę że gra z dobrym Polskim humorem. W każdym razie czekam, jak waży mało to zagram :D.
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: goblin!!! »

Witcherek01 pisze:Siemasz goblinie!!!, wreszcie zmusiłem się by szczegółowo przeczytać i przeanalizować wszystko :D. Wypowiem się o mapkach ze screenów, RTPówka? Spoko, rtpówki mają swój klimat ale te mapy puste takie i nijakie. Widzę że gra z dobrym Polskim humorem. W każdym razie czekam, jak waży mało to zagram :D.
Właściwie wersja testerska jest gotowa i w trakcie testowania. By gra wyszła szybciej zmuś Pinroza by testował terror :v
Co do map; tak, wiem, cały czas pracuje nad tym, ale po prostu w rtp jest ciut mało elementów uzupełnienia map, i czasem muszę na siłę je zmniejszać by aż tak puste nie były. RTP jest specjalnie, dodaje właśnie tego specyficznego klimatu jak i po prostu tandety, którą ta gra miejscami kipi spod kodu binarnego.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: goblin!!! »

Długi czas oczekiwania dobiegł końca.
Wszechmocny pieróg obdarował mnie dziś mocą skończonej i poprawionej jak potrafiliśmy wraz z testerami gry.
TBS miał pójść do wywalenia, ale już mi się serio nie chciało.
Robię tę grę tyle, że szkoda gadać. Już po prostu mam jej dość XD
Ale mniejsza.
Link, wersja 1.00; Klik
Dane o grze:
Czas rozgrywki to od 2 do 3 godzin.
Liczba map to 135
Przełączniki 250, 172 wykorzystywane.
Zmienne 200, 133 wykorzystywane.
Przedmioty 100, 69 wykorzystywane.
Bronie 50, 8 biernych, 40 wykorzystywanych.
Pancerze 100, 8 biernych, 75 wykorzystywanych.
Typowe zdarzenia 100, 55 wykorzystywanych.
Bohaterzy 30, 2 biernych, 23 aktywnych.
Klasy 10, 9 aktywnych.
Umiejętności 15, 11 aktywnych.
Przeciwników w bazie danych jest... jest w sumie jeden, jak i horda. Ale nie jest to wykorzystywane. Na całą grę, łącznie z poboczną zawartością przypada jakiś 2 przeciwników TBS, i chyba 3 w ABS.
Gra waży 13,2 MB, realnie 12,7 MB. Do pobrania jest 9,74 MB.
Chyba tyle z ciekawszych i ważniejszych.
Czyli co... Powodzenia w grze! :wink:
Oczywiście o błędach proszę pisać.
Pozdrawiam.
Kurcze, straciłem cel życia...
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
Awatar użytkownika
B.N.F

TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)(miejsce 2); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)
Posty: 34
Rejestracja: 06 sie 2019, 07:35
Lokalizacja: Dzikie ostępy internetu

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: B.N.F »

Nie mam pojęcia czemu ta gra nadal jest w zapowiedziach, a nie w "grach" O.o no ale mniejsza...

Miałem w stosunku co do tej gry dość znikome oczekiwania, zwłaszcza że grałem w Twoją poprzednią grę "Oczy". Na szczęście - ku mojemu miłemu zaskoczeniu, grało mi się w ten Tulaśny Terror o wiele przyjemniej niż mógłbym przypuszczać... no ale lecim od początku.

Fabuła mimo że jest mocno absurdalna, udziwniona i ogółem czasami bezsensowna (w moim odczuciu rzecz jasna), to mimo wszystko intersowałą mnie na tyle że byłem ciekaw co będzie dalej z Rzepą (głównym bohaterem, jakby ktoś nie załapał). Humor przez większość czasu także był całkiem ok, nic ciężkostrawnego, niestety jak już Ci pisałem prywatnie - kilka żartów czy scenek do mnie nie trafiło zbytnio, zapewne dlatego że jestem po prostu ze starszego pokolenia.
Mechanicznie... o bogowie, przeraził mnie ten "turowy" taktyczny system walk kiedy pierwszy raz go zobaczyłem, jest on dla mnie wyjątkowo irytujący, chociażby dlatego że jedna z dwóch najczęściej używanych komend - czyli atak - jest na drugiej "stronie" listy akcji, co powoduje że walka z już i tak dość wolnej staje się jeszcze o jedno kliknięcie wolniejsza. Na całe jednak szczęście, szybko się przekonałem że walki w tym systemie wewnątrz gry to jednak rzadkość. Zdecydowanie bardziej podobały mi się inne sposoby walki jakie wymyśliłeś, jak np QTE podczas jednego pojedynku, czy "ganianie" w drugim.
Zagadki w grze to natomiast taki trochę miszmasz (przynajmniej dla mnie) zwłaszcza ta zagadka na pustyni nie przypadła mi do gustu i gdyby nie otwartość projektu gry, pewnie bym na tym utknął na dobre. Jednak co do "zagadek" w fabule pobocznej... o matulu, jak ktoś przejdzie całą grę, odblokowując wszystkie scenki poboczne bez korzystania z edycji projektu, to ma moje najszczersze gratulacje - mi zabrakło cierpliwości.

Ogólnie więc ujmując... całkiem przyjemnie spędziło mi się te 6-7h w tej grze, przy okazji 3 podejść do niej (w tym 1 do wersji testowej) i chociaż są elementy które nie przypadły mi zbytnio do gustu, to nie odrzuciły mnie na tyle bym po prostu olał tą grę i skasował z dysku.
O ile o "Oczach" nie mogłem napisać absolutnie nic (ani specjalnie dobrego, ani też złego) tak o Tulaśnym Terrorze spokojnie mogę napisać że to dość przyjemna gierka, pod warunkiem że nie ma się nic przeciw absurdalnej fabule :wink:

Jeśli jeszcze kiedyś wydasz dodatek, kontynuację czy coś innego w tym stylu, to na pewno zagram. Do tego czasu - koniec z tetowaniem teroru.

Przeniesiony.
Obrazek
Awatar użytkownika
goblin!!!
Posty: 200
Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika

Re: Historie zmyślone: Tulaśny terror [VXAce]

Post autor: goblin!!! »

Witam wszystkich zainteresowanych. Dziś, jako że już minął jakiś czas od premiery i jako, że otrzymuje raporty od agentów KGB, że nie radzicie sobie z niektórymi zagadkami, udostępniam solucje gry. Będzie ona w tym poście, poście otwierającym i w grze w folderze bonusowym. Zawiera ona tylko podpowiedzi i odpowiedzi na fabularne zagadki, niezbędne do poznania historii Rzepy.

http://www.mediafire.com/file/cnzcne27s ... a.pdf/file
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
ODPOWIEDZ