Szwaczka Bez Igieł i Kraina Północy [MV]
: 08 kwie 2018, 22:22
Witajcie cyber wędrowcy!
Chciałbym Wam zaprezentować moje nadzieje, włożone już starania i widoczne efekty tworzonej przeze mnie gry o niefrasobliwym tytule "Szwaczka Bez Igieł i Kraina Północy"! Słowem wstępu, pierwotnie gra miała opowiadać krótką historię o mojej dziewczynie i jej zamiłowaniu do szycia, jednakże z każdym dniem tworzenia tego arcydzieła, zgłębiałem tajniki rpg makera i doszedłem do takiego momentu, kiedy gra urosła swoją zawartością tak bardzo, że nie jest to już opowieść o mojej kobiecie, a o przygodach grupy przyjaciół, którzy połączyli swoje siły w przypadkowy sposób.
Nie zamierzam zdradzać wszelkich szczegółów, ale jak to bywa gra miesza elementy świata rzeczywistego z całkowitą imaginacją tego co siedzi w mojej głowie. Pierwotnie miała to być luźna gra z dosyć ciężkim humorem, jednakże zaczęła się przeobrażać (przynajmniej w moim odczuciu) w grę o głębokiej imersji wciąż z ciężkim humorem :D
Grę tworzę już rok. Od kwietnia 2017 roku (z kilkoma dłuższymi przerwami). Nie mniej jednak ciągle ją tworzę i chciałbym ukończyć ten projekt, ponieważ sam ciekaw jestem jak skończy się ta historia!
Ogólnikowo: Gra posiada mnóstwo różnych zmyślnych mechanizmów i jestem na etapie decydowania, które z nich pozostaną, a które ostatecznie znikną w nicości. Przez ostatnie 2 miesiące włożyłem ogrom pracy w rzeczy, które na pierwszy rzut oka są niewidoczne dla gracza, ale w globalnym rozrachunku zmienią wszystko.
Gra jest na wczesnym etapie tworzenia. Dialogi się ciągle zmienią, treści płynnie się wymieniają. Jest mnóstwo błędów i rzeczy do zrobienia. Dzisiaj wypuściłem aktualizację Alpha 0.6 i jest ona dostępna do zagrania na mojej stronie internetowej, jednakże zalecam to tylko tym osobom, które chciałby wnieść swoje dwa grosze do mojej produkcji. Tzn. dostrzeganie błędów oraz ich monitowanie i opisywanie w komentarzach na mojej stronie, opcjonalnie sugerowanie przedmiotów, itemków, questów, skilli etc. Może ewentualnie ktoś chciałby się włączyć w projekt pełnym sercem i tworzyć grafikę, a może muzykę albo nie wiem co (nie wiem - sugestia taka).
https://aksjomaty.pl/szwaczka-bez-igiel ... lizacja-4/
Szacowany czas zakończenia jest ekstremalnie trudny do określenia. Ponieważ nie posiadam zamknięte scenariusza gry, gra może się nieustannie rozrastać. Ale ponieważ regulamin forum tego wymaga, to powiedzmy jeszcze dobre 2-3 lata by uzyskać finalny efekt.
Screeny:
Na dzisiaj to tyle, zachęcam do merytorycznej dyskusji.
Chciałbym Wam zaprezentować moje nadzieje, włożone już starania i widoczne efekty tworzonej przeze mnie gry o niefrasobliwym tytule "Szwaczka Bez Igieł i Kraina Północy"! Słowem wstępu, pierwotnie gra miała opowiadać krótką historię o mojej dziewczynie i jej zamiłowaniu do szycia, jednakże z każdym dniem tworzenia tego arcydzieła, zgłębiałem tajniki rpg makera i doszedłem do takiego momentu, kiedy gra urosła swoją zawartością tak bardzo, że nie jest to już opowieść o mojej kobiecie, a o przygodach grupy przyjaciół, którzy połączyli swoje siły w przypadkowy sposób.
Nie zamierzam zdradzać wszelkich szczegółów, ale jak to bywa gra miesza elementy świata rzeczywistego z całkowitą imaginacją tego co siedzi w mojej głowie. Pierwotnie miała to być luźna gra z dosyć ciężkim humorem, jednakże zaczęła się przeobrażać (przynajmniej w moim odczuciu) w grę o głębokiej imersji wciąż z ciężkim humorem :D
Grę tworzę już rok. Od kwietnia 2017 roku (z kilkoma dłuższymi przerwami). Nie mniej jednak ciągle ją tworzę i chciałbym ukończyć ten projekt, ponieważ sam ciekaw jestem jak skończy się ta historia!
Ogólnikowo: Gra posiada mnóstwo różnych zmyślnych mechanizmów i jestem na etapie decydowania, które z nich pozostaną, a które ostatecznie znikną w nicości. Przez ostatnie 2 miesiące włożyłem ogrom pracy w rzeczy, które na pierwszy rzut oka są niewidoczne dla gracza, ale w globalnym rozrachunku zmienią wszystko.
Gra jest na wczesnym etapie tworzenia. Dialogi się ciągle zmienią, treści płynnie się wymieniają. Jest mnóstwo błędów i rzeczy do zrobienia. Dzisiaj wypuściłem aktualizację Alpha 0.6 i jest ona dostępna do zagrania na mojej stronie internetowej, jednakże zalecam to tylko tym osobom, które chciałby wnieść swoje dwa grosze do mojej produkcji. Tzn. dostrzeganie błędów oraz ich monitowanie i opisywanie w komentarzach na mojej stronie, opcjonalnie sugerowanie przedmiotów, itemków, questów, skilli etc. Może ewentualnie ktoś chciałby się włączyć w projekt pełnym sercem i tworzyć grafikę, a może muzykę albo nie wiem co (nie wiem - sugestia taka).
https://aksjomaty.pl/szwaczka-bez-igiel ... lizacja-4/
Szacowany czas zakończenia jest ekstremalnie trudny do określenia. Ponieważ nie posiadam zamknięte scenariusza gry, gra może się nieustannie rozrastać. Ale ponieważ regulamin forum tego wymaga, to powiedzmy jeszcze dobre 2-3 lata by uzyskać finalny efekt.
Screeny:
Spoiler: