[RPGXP] Gothic : Cena Wojny
: 06 gru 2018, 23:56
Gothic: Cena Wojny
Witajcie! Chciałbym wam zapowiedzieć grę, którą zacząłem tworzyć na początku grudnia. Jak widzicie rozgrywa się w świecie Gothic ale opowiada całkiem inną historię i nie, nie pojawi się Bezimienny. No dobrze, tyle słowem wstępu.
A i jeszcze wspiera mnie przy tworzeniu niezastąpiony Tautulas i wyjątkowy Gotrym(Games Gal). A w kwesti dubbingu i dobierania aktorów pomaga mi PawlikPP.
Świat
Królestwo Myrtany rządzone przez silnego władce króla Rhobara II znajduję się głównie na rozległym kontynencie. Jednak w jej skad wchodzi jeszcze wiele wysp. Między innymi perełka - Khorinis.
Kontynent : Na północy kontynentu leży zimowa kraina Nordmar zamieszkana przez silny lud wojowników, a jeszcze dalej ziemie barbarzyńskich orków. Na połódniu jest Varant czyli rozległa pustynia pod kontrolą Myrtany. A pomiędzy północą a południem jest właśnie - Myrtana.
Wyspy : Na wschód od kontynentu jest bogata wyspa kupiecka Khorinis. Najdalej wysunięty na wschód jest Wschodni archipelag a na południu od Khorinis Południowy archipelag. Są jeszcze dwie wyspy daleko na północy... Jedna jest pod kontrolą Myrtany a druga pod kontrolą króla Utrada III i jest ona osobnym państwem.
Fabuła
Trwa okrutna wojna z orkami, ludzie są na pozycji przegranej... Ratunkiem może okazać się magiczna ruda. Bronie z niej są niezwykle ostre i wcale się nie tępią. Największe pokłady rudy są na Khorinis a dokładniej w górniczej dolinie. Najemni górnicy nie wystarczyli... Król wydaje rozkaz - Każdy przestępca niezależnie od występku jaki popełni wysyłany jest do kopalń na Khorinis. To również nie wystarczyło... Najpotężniejszy mag w królestwie, arcymistrz kręgu ognia - Xardas przekonuje króla aby wydał rozkaz by magowie otoczyli część górniczej doliny magiczną barierą. I tak się dzieje, coś jednak idzie nie tak... Otoczona zostaje cała dolina a w czasie zamieszania z powstaniem bariery więźniowie przejmują władzę w dolinie. Podczas zamieszania z rudą orkowie zdobywają na wojnie znaczącą przewagę... (Tą historie zapewne znacie)
Gra dzieje się niedługo przed akcją Gothica I i rozpoczyna się na kontynencie w Myrtanie nieopodal zamku Faring na farmie. Wcielamy się w trzydziestoletniego Brandena, który za wiele w życiu nie osiągnął i pracuje na farmie. Pewnego dnia kiedy główny bohater spełniał swoje obowiązki na farmie przybyli żołnierze z Faring. Mają rozkaz od samego króla aby zabrać chłopów, szybko ich wyszkolić i wysłać jako część garnizonu na statku z dyplomatom.
Statek ma dopłynąć do wysp na północy... Aby sprawdzić dlaczego król nie otrzymuje żadnych informacji z wyspy pod kontrolą Myrtany i przekonać króla Utrada III by wspomógł Rhobara na wojnie... Jednak statek się rozbija... Przeżywa tylko Branden i jeden z jego przyjaciół... Co stanie się dalej? Przekonasz się jak wyjdzie gra ;)
Cechy gry(Prawdopodobne)
-Wiele zadań pobocznych
-Zgodność z uniwersum Gothic
-Wielu NPC
-Zmiana wyglądu zależnie od noszonego pancerza
-Wiele przedmiotów, broni i pancerzy
-Punkty nauki co poziom i wydawanie ich na naukę u różnych nauczycieli
-System reputacji
-Gildie i przynależność do nich (np. Straż, magowie itp.)
-Runy magiczne i teleportacyjne
-Rzemiosła : Kowalstwo i alchemia
-Dziennik zadań
-Decyzje wpływające na dalszą część gry
-Mniejsze liczby : Życia, obrażeń, many, obrony itp. (Przyķładowo punkty życia wynoszą na początek 25 a many 10.)
-Nowy system walki - RTAB - Real Time Active Battle
-Muzyka w grze pochodzi tylko i wyłącznie z pierwszych trzech Gothiców
-Wymagania do noszenia broni i pancerza
-Profesjonalny dubbing (Na serio :D)
-I wiele innych
Screeny
Jeśli kogoś to interesuje to nie wiem kiedy będzie premiera, mam intro i kończę prolog, taki jest stan prac. Myślę że do końca 2019 raczej skończę.
Jestem otwarty na wszelką współpracę.
Witajcie! Chciałbym wam zapowiedzieć grę, którą zacząłem tworzyć na początku grudnia. Jak widzicie rozgrywa się w świecie Gothic ale opowiada całkiem inną historię i nie, nie pojawi się Bezimienny. No dobrze, tyle słowem wstępu.
A i jeszcze wspiera mnie przy tworzeniu niezastąpiony Tautulas i wyjątkowy Gotrym(Games Gal). A w kwesti dubbingu i dobierania aktorów pomaga mi PawlikPP.
Świat
Królestwo Myrtany rządzone przez silnego władce króla Rhobara II znajduję się głównie na rozległym kontynencie. Jednak w jej skad wchodzi jeszcze wiele wysp. Między innymi perełka - Khorinis.
Kontynent : Na północy kontynentu leży zimowa kraina Nordmar zamieszkana przez silny lud wojowników, a jeszcze dalej ziemie barbarzyńskich orków. Na połódniu jest Varant czyli rozległa pustynia pod kontrolą Myrtany. A pomiędzy północą a południem jest właśnie - Myrtana.
Wyspy : Na wschód od kontynentu jest bogata wyspa kupiecka Khorinis. Najdalej wysunięty na wschód jest Wschodni archipelag a na południu od Khorinis Południowy archipelag. Są jeszcze dwie wyspy daleko na północy... Jedna jest pod kontrolą Myrtany a druga pod kontrolą króla Utrada III i jest ona osobnym państwem.
Fabuła
Trwa okrutna wojna z orkami, ludzie są na pozycji przegranej... Ratunkiem może okazać się magiczna ruda. Bronie z niej są niezwykle ostre i wcale się nie tępią. Największe pokłady rudy są na Khorinis a dokładniej w górniczej dolinie. Najemni górnicy nie wystarczyli... Król wydaje rozkaz - Każdy przestępca niezależnie od występku jaki popełni wysyłany jest do kopalń na Khorinis. To również nie wystarczyło... Najpotężniejszy mag w królestwie, arcymistrz kręgu ognia - Xardas przekonuje króla aby wydał rozkaz by magowie otoczyli część górniczej doliny magiczną barierą. I tak się dzieje, coś jednak idzie nie tak... Otoczona zostaje cała dolina a w czasie zamieszania z powstaniem bariery więźniowie przejmują władzę w dolinie. Podczas zamieszania z rudą orkowie zdobywają na wojnie znaczącą przewagę... (Tą historie zapewne znacie)
Gra dzieje się niedługo przed akcją Gothica I i rozpoczyna się na kontynencie w Myrtanie nieopodal zamku Faring na farmie. Wcielamy się w trzydziestoletniego Brandena, który za wiele w życiu nie osiągnął i pracuje na farmie. Pewnego dnia kiedy główny bohater spełniał swoje obowiązki na farmie przybyli żołnierze z Faring. Mają rozkaz od samego króla aby zabrać chłopów, szybko ich wyszkolić i wysłać jako część garnizonu na statku z dyplomatom.
Statek ma dopłynąć do wysp na północy... Aby sprawdzić dlaczego król nie otrzymuje żadnych informacji z wyspy pod kontrolą Myrtany i przekonać króla Utrada III by wspomógł Rhobara na wojnie... Jednak statek się rozbija... Przeżywa tylko Branden i jeden z jego przyjaciół... Co stanie się dalej? Przekonasz się jak wyjdzie gra ;)
Cechy gry(Prawdopodobne)
-Wiele zadań pobocznych
-Zgodność z uniwersum Gothic
-Wielu NPC
-Zmiana wyglądu zależnie od noszonego pancerza
-Wiele przedmiotów, broni i pancerzy
-Punkty nauki co poziom i wydawanie ich na naukę u różnych nauczycieli
-System reputacji
-Gildie i przynależność do nich (np. Straż, magowie itp.)
-Runy magiczne i teleportacyjne
-Rzemiosła : Kowalstwo i alchemia
-Dziennik zadań
-Decyzje wpływające na dalszą część gry
-Mniejsze liczby : Życia, obrażeń, many, obrony itp. (Przyķładowo punkty życia wynoszą na początek 25 a many 10.)
-Nowy system walki - RTAB - Real Time Active Battle
-Muzyka w grze pochodzi tylko i wyłącznie z pierwszych trzech Gothiców
-Wymagania do noszenia broni i pancerza
-Profesjonalny dubbing (Na serio :D)
-I wiele innych
Screeny
Jeśli kogoś to interesuje to nie wiem kiedy będzie premiera, mam intro i kończę prolog, taki jest stan prac. Myślę że do końca 2019 raczej skończę.
Jestem otwarty na wszelką współpracę.