Autumn
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Autumn
Hmm... Ładne logo... spodziewałem się po nim powalających screenów jednak po rozwinięciu paska doszedłem do wniosku, że nie ma co ''Oceniać książki po okładce''. Mapki świecą pustkami, wydają mi się niedokończone zrobione na szybko. Fabuła opisana jasno i prosto ;)
Wracając, popracuj nad mapami (Te domki na drzewach w których wchodzi się przez pień nie powinny mieć już drzwi w konarach, no chyba, że to wyjście ewakuacyjne... nie znam się ).
Wracając, popracuj nad mapami (Te domki na drzewach w których wchodzi się przez pień nie powinny mieć już drzwi w konarach, no chyba, że to wyjście ewakuacyjne... nie znam się ).
- Pope_PL
- Posty: 10
- Rejestracja: 02 paź 2018, 21:56
- Lokalizacja: Kto zna ten wie
- Kontakt:
Re: Autumn
Masz całkowitą rację jeżeli chodzi o mapki, tworzenie mapek to jest moje najmniej ulubione zajęcie, jednak nie ma co się martwić mapki będą jeszcze dopieszczane, ale nie ukrywam, że stawiam bardziej na opowieść niż grafikę.McLaren pisze: Mapki świecą pustkami, wydają mi się niedokończone zrobione na szybko.
,,Jeżeli jesteś w czymś dobry nigdy nie rób tego za darmo"-Joker
Obecny projekt:
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Autumn
@Pope_PL jak długo już tworzysz ten projekt? I czym się inspirowałeś tworząc świat i fabułę?
- Pope_PL
- Posty: 10
- Rejestracja: 02 paź 2018, 21:56
- Lokalizacja: Kto zna ten wie
- Kontakt:
Re: Autumn
@McLaren projekt już tworzę miesiąc, a inspirowałem się bajką Po drugiej stronie muru.
,,Jeżeli jesteś w czymś dobry nigdy nie rób tego za darmo"-Joker
Obecny projekt:
- Versus
- Posty: 32
- Rejestracja: 08 sty 2018, 21:24
Re: Autumn
Czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że wyciągniesz z tego projektu jak najwięcej się da. A mapowanie to jednak musisz polubić albo robić te gry rozgrywające się na jednej mapie w całości ;D
- Vitold
- Posty: 96
- Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50
Re: Autumn
Brzmi prosto ale zajeżdża mi Słowiańszczyzną xd
- Glorion
- Posty: 57
- Rejestracja: 06 gru 2015, 17:04
Re: Autumn
Twoja sygnatura: ,,Jeżeli jesteś w czymś dobry nigdy nie rób tego za darmo"-Joker
Twój projekt jest darmowy (inaczej przecież nie umieszczałbyś go na tym forum).
Resztę pozostawiam do swobodnej interpretacji.
Twój projekt jest darmowy (inaczej przecież nie umieszczałbyś go na tym forum).
Resztę pozostawiam do swobodnej interpretacji.
- Pope_PL
- Posty: 10
- Rejestracja: 02 paź 2018, 21:56
- Lokalizacja: Kto zna ten wie
- Kontakt:
Re: Autumn
Heh.. spokojnie to jest tylko cytat .Glorion pisze:Twoja sygnatura: ,,Jeżeli jesteś w czymś dobry nigdy nie rób tego za darmo"-Joker
Twój projekt jest darmowy (inaczej przecież nie umieszczałbyś go na tym forum).
Resztę pozostawiam do swobodnej interpretacji.
Ale mam pewne pytanie, skąd wiesz że robię to za darmo?
Być może ktoś mi to zlecił .
,,Jeżeli jesteś w czymś dobry nigdy nie rób tego za darmo"-Joker
Obecny projekt:
- Pope_PL
- Posty: 10
- Rejestracja: 02 paź 2018, 21:56
- Lokalizacja: Kto zna ten wie
- Kontakt:
Re: Autumn
Aktualizacja map.
Grafiki głównych bohaterów.
Spoiler:
Spoiler:
,,Jeżeli jesteś w czymś dobry nigdy nie rób tego za darmo"-Joker
Obecny projekt:
- Versus
- Posty: 32
- Rejestracja: 08 sty 2018, 21:24
Re: Autumn
Niezbyt żywy ten projekt, czyżby ci się znudziło?
- Witcherek01
- Posty: 102
- Rejestracja: 24 kwie 2018, 19:22
- Lokalizacja: Nie zapraszam
- Kontakt:
Re: Autumn
Myślę że nie, po prostu nie ma potrzeby by co tydzień wstawiał aktualizacje screenów itpVersus pisze:Niezbyt żywy ten projekt, czyżby ci się znudziło?
"Jak ma się cel to można zdziałać cuda" - Witcherek01, Życie.
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Autumn
Dalej są rażące, nie poprawione błędy w grafice.
Kopalnia- Ściany mają taką samą teksturę co linia, która ma na celu zarysowanie kształtu wydrążonego tunelu. Przez to wydawać się może, że ściany są przyciemnionym szkłem. Po za tym tory... zbyt kręte, górnicy zapewne by zniszczyli te skałki aby móc położyć torowisko prosto.
Pierwszy screen - Popraw drzewo na samym dole które jest ścięte, znaczy się wstawiłeś samą koronę a dołu już nie.
Wracając, -Popracuj nad mapami ;)
Kopalnia- Ściany mają taką samą teksturę co linia, która ma na celu zarysowanie kształtu wydrążonego tunelu. Przez to wydawać się może, że ściany są przyciemnionym szkłem. Po za tym tory... zbyt kręte, górnicy zapewne by zniszczyli te skałki aby móc położyć torowisko prosto.
Pierwszy screen - Popraw drzewo na samym dole które jest ścięte, znaczy się wstawiłeś samą koronę a dołu już nie.
Wracając, -Popracuj nad mapami ;)
- Versus
- Posty: 32
- Rejestracja: 08 sty 2018, 21:24
Re: Autumn
Już dawno nie widziałem, żeby na Discordzie pokazał się u niego włączony RM, a na serwerach się nie odzywa. Chyba to porzucił, póki co :/McLaren pisze:Dalej są rażące, nie poprawione błędy w grafice.
Kopalnia- Ściany mają taką samą teksturę co linia, która ma na celu zarysowanie kształtu wydrążonego tunelu. Przez to wydawać się może, że ściany są przyciemnionym szkłem. Po za tym tory... zbyt kręte, górnicy zapewne by zniszczyli te skałki aby móc położyć torowisko prosto.
Pierwszy screen - Popraw drzewo na samym dole które jest ścięte, znaczy się wstawiłeś samą koronę a dołu już nie.
Wracając, -Popracuj nad mapami ;)
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: Autumn
Być może...
Zobaczymy, może się pojawi i nas zaskoczy swoim postępem prac nad grą.
Zobaczymy, może się pojawi i nas zaskoczy swoim postępem prac nad grą.