Amarok: Krew Północy [XP]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Obrazek


„Nasz lud stracił wiele. Nie ma plaży, która nie zasmakowałaby naszej krwi - niegdyś władaliśmy wybrzeżami południa.
Teraz kryjemy się na naszej wyspie. Niegdyś nasze miasta leżały daleko na północ. Teraz są przysypane wiecznym śniegiem.
Wpadły we władanie nieubłaganego Amaroka i jego wilczych legionów…

Dziś opłakujemy śmierć naszego wodza. Czas na żałobę jednak już minął. Wybraliśmy następnego. Oby poprowadził nas ku chwale!”


- naczelny kapłan, Valgard Bezoki




Obrazek


Obrazek
Amarok: Krew Północy to projekt grupowy w RM XP, prowadzony przez Kryzza i Adrapnikrama znanych ze Sceny. Naszym celem jest stworzenie RPGa z wysokiej jakości fabułą, dużym i starannie zbudowanym światem, i oryginalnymi mechanikami. Gra będzie miała co najmniej dwadzieścia godzin intensywnej rozgrywki a zostanie wydana w 2020 roku.
Obrazek


Bohaterem jest Arne - młody czarownik który został zmuszony przez cztery lata przebywać poza ojczystą wyspą Skandvik. Teraz wraca na pogrzeb wodza Skandów - swojego ojca. Jego prawdziwym celem jest jednak znalezienie młodszego brata - Arte - i zabranie go z wyspy. Nadchodząca burza nie pozwoli mu jednak tak łatwo dotrzeć do celu. Mimo prób nie mieszania się w sprawy Skandów, będzie zmuszony stanąć po jednej ze stron konfliktu, który zmiecie obecny porządek na wyspie i całej Północy.


Obrazek
Obrazek

Wielkie zmiany niosą za sobą okazje. Fabuła gry nie śledzi jednak zdarzeń mających rozstrzygnąć losy świata, czy enigmatycznych antagonistów. Siłą sprawczą opowieści są jej bohaterowie.

Amarok przedstawi plejadę charakterystycznych postaci, każda z własnym życiem, osobowością i ambicjami. Dziesięć z nich będzie mogło dołączyć do drużyny Arne, lecz najpierw trzeba będzie zdobyć ich lojalność.

Postaci w Amarok różnią się ze względu na przekonania, wiarę, profesję i przynależność polityczną. Pogodzenie ich sprzecznych wartości może nie być możliwe, a Arne stanie przed wyborem - komu zaufać, z kim ruszać dalej.

Mistyk z dalekiego południa nie zniesie łatwo obecności cynicznego najemnika czy wyznawcy innej wiary. Okoliczności przymuszą nierzadko do wspólnego odpoczynku przy jednym ognisku wraz z Arne, gdzie będzie można usłyszeć wiele osobistych historii i dyskusji.

Obrazek




Obrazek

Obrazek
Akcja gry rozgrywa się wokół dwóch miast na przeciwległych brzegach Morza Lustrzanego - w Ostatnim Mieście - patriotycznie nazwanej stolicy Skandvik - i w Torynie - mieście-państwie rządzonym przez chwiejnego księcia. Oba rozległe i głębokie w treść miasta będą osią historii gry. Tam rozszerzają wpływy potężne organizacje - Szlachetna Liga, Cesarstwo Safan jak i inni, tajemniczy gracze - aby skorzystać z niepewnej sytuacji.

Oba miasta nie tylko różnią się klimatem - jedno w mroźniej północy, a drugie w ciepłym i wilgotnym klimacie południa - ale również kulturą. Skandowie są dumnym i wojowniczym narodem, który jednak cierpi biedę od czasu inwazji wilkołaków cztery lata temu. Toryn jest bogatym i wieloetnicznym miastem, gdzie największą wartością jest pieniądz. Miastem targają jednak wojny gangów, zepsucie i wpływy obcych mocarstw.

Obrazek

Świat gry to jednak nie tylko architektura. System dnia i nocy wpływa na życie ludzi, a przede wszystkim zmienia sposób w jaki gramy. Nierzadko noc zaskoczy nas podczas dłuższej wyprawy, a gdy zapada mrok, niebezpieczne bestie wychodzą na żer. Poszczególne pory dnia przynoszą też inne okazje. Niektóre szczególne rośliny i zwierzęta pojawiają się tylko o określonej porze, a gdy nadchodzi zmrok tajemnicze ogniki pojawiają się w dziczy.



Obrazek

Obrazek


System walki w Amarok jest turowy, z rzutem z boku i animacjami walczących bohaterów. Każdy z potencjalnych towarzyszy ma niepowtarzalny styl walki, jak zdolność do rzucania coraz mocniejszych czarów przy zużywaniu many, czy możliwość przemieniania się w hydrę lub feniksa. Opiera się to na „paskach klasowych” - Skupieniu, Wierze, Furii i Medytacji, które zdobywa się na różne sposoby w trakcie walki. Wprowadziliśmy też inne usprawnienia, jak szansa na uniknięcie ciosu która oparta jest o kumulujący się z każdą turą bonus - co zmienia nierzadko frustrujące uniki w kolejną warstwę taktyczną.
Obrazek


W grze nie będzie brakowało również innych systemów, jak otwieranie zamków (które będzie dostępne od początku gry) czy różne minigry i zagadki. Jednak najważniejszą mechaniką poboczną jest bogaty system alchemii oparty na poszukiwaniu zasobów, ekstrakcji odpowiednich odczynników ze składników, a następnie łączeniu ich w odpowiedniej kolejności według przepisu.


Obrazek
Cały soundtrack w grze jest oryginalny, autorstwa Pawła Czarnowskiego i Adama Dzieżyka. OST składać się będzie z 30 autorskich utworów. Czas ścieżki dzwiękowej to godzina czasu. Zapraszamy do odsłuchania utworu głównego i ściągnięcia prezentacji kawałków utworów poniżej ;-)

Download:
http://www.mediafire.com/file/2bkzdez02 ... a.mp3/file




Obrazek


Obrazek


Obrazek
[/size]
Ostatnio zmieniony 24 gru 2019, 15:14 przez Kryzz333, łącznie zmieniany 8 razy.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 3)
Posty: 628
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Crashykk »

Cholernie ładna zapowiedź. Bardzo podoba mi się logo. Za to nie podoba mi się za bardzo grafika, ale to wina XP, a nie wasza, bo mapy wyglądają solidnie. Cieszą wybory fabularne (o ile dobrze zrozumiałem) oraz aktywności poboczne. Zachęcająco brzmi również system pór dnia. Sam opis walki też wygląda dobrze, ale wiadomo jak to jest z mechaniką walki. To trzeba zagrać, a nie przeczytać.

Pozostaje tylko życzyć wam wytrwałości.
Na pewno zagram jak wyjdzie, bo szykuje nam się kandydat do gry roku na GFy 2020 xd


Edit: A no i za główny theme to Pawłowi należy się ciasteczko. Cholernie klimatyczne. Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 gru 2019, 23:07 przez Crashykk, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Adrap

GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 794
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Adrap »

Prosimy o słowo oceny i opinię, oraz o puszczenie poniższych linków dalej osobom lub grupom osób które mogą być zainteresowane taką grą.
Link do tematu z grą: viewtopic.php?p=69354#p69354
Link do grupy na Facebooku: https://www.facebook.com/AmarokTheGame
Link do twittera: https://twitter.com/AmarokTheGame
Awatar użytkownika
PInroz
Posty: 879
Rejestracja: 28 paź 2014, 22:24
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: PInroz »

Projekt zapowiada się naprawdę obiecująco. Jest klimatycznie, ładnie skomponowana muzyka, aż chce się czekać. Na razie tyle, uważnie obserwuję projekt i mam nadzieję że doczeka się on pełnej wersji :mrgreen:
Obrazek
:cry: :cry: :cry: Nie mogę latać, bo stałem się kaleką :cry: :cry: :cry:
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Wrzucamy update z okazji rozpoczęcia głosowania, na następny trzeba będzie poczekać na po Nowym Roku ;-)


Na początku chcemy rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące wersji językowej gry. Podczas rozpoczęcia gry, będzie można wybrać w jakim języku chcemy grać. Do wyboru planujemy jedynie język polski i angielski.


A teraz to co tygryski lubią najbardziej, czyli opisy mechanik z załączonymi screenami:

Jak wcześniej wspomnieliśmy, będziemy mieli do wyboru 10 głównych postaci + postaci epizodyczne.

Archeron i okalające go wyspy są wielkim obszarem, zamieszkiwanym przez wiele kultur i ludów, z których pochodzą nasi bohaterowie.
Łączenie w drużynę ludzi o sprzecznych wartościach zmieni przebieg questów, gdy ci będą mieli różne pomysły na uporanie się z problemem. Ponieważ nie zawsze będziemy mogli wybrać skład drużyny z powodów fabularnych, konflikt i potrzeba wyboru przez Arne będzie miała istotny wpływ na przebieg gry.

Dodatkowo, planujemy dodanie małych efektów podczas walki - buffów i debuffów dla całej lub części drużyny, przy szczególnych konfiguracjach drużyny.


Obrazek


W grze jest system odpoczynku przy znalezionym ognisku, podczas którego odbywać się będą rozmowy.

Może dojść do kłótni przy ognisku, ale zebranie zgranej ekipy może również doprowadzić do ciekawych skutków - na przykład próby nawrócenia Arne na obcą wiarę.


Obrazek

Różnych rozmów przy ognisku planujemy na ponad 30, gdzie każda zależnie od bohaterów posiadanych w drużynie może potoczyć się inaczej.
Postaci będą również reagować na to co zrobiliśmy jeśli spotkamy je w świecie - o ile oczywiście, nasze działania zostały odkryte.

Obrazek

Na koniec - testujemy nowy wygląd okien dialogowych.
Co myślicie? :V
Ostatnio zmieniony 15 sty 2020, 17:26 przez Kryzz333, łącznie zmieniany 1 raz.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 670
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Yoroiookami »

Gra prezentuje się pięknie - mapki mnie powaliły, sam chciałbym mieć tyle wyobraźni i talentu. :>
Soundtrack też jest super, ma swój klimat.
Najbardziej jestem zainteresowany alchemią, bo chciałem zrobić kiedyś grę która bardzo się na niej opiera. Trzymam kciuki że wyjdzie wam to dobrze. Mam tylko nadzieję, że drzewko umiejętności (jeżeli jakieś będzie) nie będzie aż tak rozrośnięte jak w Opowieściach z Edorii. Zdecydowanie wolałbym dużo mniej bardziej wartościowych pasywów.

Jedna część mnie zastanawia...
Gra będzie miała co najmniej dwadzieścia godzin intensywnej rozgrywki a zostanie wydana w 2020 roku.
Nie chcę wam mówić, że to niemożliwe, ale brzmi dosyć nieprawdopodobnie. Chyba że zaczęliście dawno temu. Ale ile by wam to nie zajęło, na pewno zagram. To może być jeden z tych projektów które na długo zostają w pamięci. <3

Błogosławię ten projekt wilczą śliną. :I
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Dzięki za komentarz :-)
Gra prezentuje się pięknie - mapki mnie powaliły, sam chciałbym mieć tyle wyobraźni i talentu. :>
Lata praktyki w takich klimatach :P
Mam tylko nadzieję, że drzewko umiejętności (jeżeli jakieś będzie) nie będzie aż tak rozrośnięte jak w Opowieściach z Edorii. Zdecydowanie wolałbym dużo mniej bardziej wartościowych pasywów.
Miałem już poważną rozmowę z Adrapem na ten temat :lol: i teraz połowa rzeczy do odblokowania to skille lub ich ulepszenia.
drzewko umiejętności (jeżeli jakieś będzie)
he, he. W ogóle drzewek będzie po dwie na postać, prezentujące dwie różne ścieżki. Oprócz Arne - który będzie miał ich pięć, ale kolejne będą pojawiać się z postępami w grze.
Nie chcę wam mówić, że to niemożliwe, ale brzmi dosyć nieprawdopodobnie. Chyba że zaczęliście dawno temu.
No, historia projektu jest dość zawiła. Zaczął się ponad rok temu, ale przechodził dość drastyczne zmiany. Scenariusz jednak już jest gotowy, tak samo jak plany ważniejszych lokacji, mechaniki (w tym skille wszystkich postaci - testowane już w boju :-) ). Więc myślimy, że rozbudowanie gry z tej 1+h którą mamy do 20h powinno potrwać rok.


A tak poza tym - zespół Amarok życzy Wesołych Świąt!
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 345
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kitabake »

Adrap + Kryzz kto by pomyślał! Czekałem na nowe gry z wyprodukowane przez wasze dłonie,
nigdy nie podejrzewałem, że będzie to wspólna praca :). Tak trzymać. Czekam na demo lub pełniaka :D
Fajne idle animacje, rzut z boku ulubiony mój. Muza na tip-top.
Świat mi dupy nie urywa ale u was zawsze to lepiej wchodziło w realizacji niż w zapowiedzi, więc się nie martwię :D

Dobrze, że jakiś crafting jest. Byle nie 10 różnych dyscyplin :P

EDIT: Znalazłem odpowiedź na pytanie w sprawie drzewek.

Pomysł z rozmowami przy ognisku bardzo mi się spodobał i też ostatnio widziałem w jednej grze. To będzie budowało klimat mega. Tylko się tam merytorycznie nie pogubcie. Trzeba to będzie dobrze rozplanować ;-)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Adrap

GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 794
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Adrap »

Właśnie skończyliśmy prace nad stroną internetową naszej gry. :-D Można ją obejrzeć w linku poniżej:
https://amarokgame.com/
Założyliśmy również profile na portalach itch.io oraz gamejolt, gdzie możecie również nas śledzić 8)
https://gamejolt.com/@AmarokTheGame
https://amarokthegame.itch.io/amarok-blood-of-the-north

Poza tym, chcemy zaprezentować 15 minutowy(!) utwór, który powstał z fragmentów soundtracku i przedstawiający przedsmak tego, co możecie usłyszeć w grze.


Niedługo również startujemy na zagranicznych platformach związanych z RM, trzymajcie za nas kciuki :mrgreen:
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: McLaren »

Panowie... a co my? Pod zaborami jesteśmy?! ;) Strony internetowe w obcym języku robicie? ;)
Awatar użytkownika
Adrap

GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 794
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Adrap »

McLaren pisze:Panowie... a co my? Pod zaborami jesteśmy?! ;) Strony internetowe w obcym języku robicie? ;)
W prawym górnym rogu jest przycisk (ikona flagi) do zmiany języka na polski.
Strona jest w pierwszej kolejności w angielskim, bo zza granicy jest najwięcej wejść.
Awatar użytkownika
Zombik

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 356
Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Zombik »

Bardzo podoba mi się zapowiedź i chociaż fabuła dokładnie nie jest mi znana - mam nadzieję, że macie w planach coś ekstra poza typowym konfliktem. Jakieś tajemnice i ratowanie świata zawsze spoko.
Podoba mi się opis systemu zdobywania nowych postaci do drużyny, a także ich potencjalne dialogi między sobą przy ognisku, czy podczas questów. Mam nadzieję, że nie zawiedziecie moich oczekiwań i będzie to fajnie zrobione (relacje i zależności między bohaterami fajnie widzieć).
Najbardziej co zwraca moją uwagę jest jednak otwarty świat, otwieranie zamków, czy inne umiejętności i mini gierki. Zapowiada się coś dobrego, a fakt, że pracujecie nad własnym soundtrackiem pokazuje, że traktujecie wszystko bardzo poważnie. Liczę więc na wciągającą historię!
System turowy też mi się podoba - jak i gif przedstawiający postaci. Wygląda to bardzo ładnie i schludnie.

Z tych gorszych rzeczy, które ujrzałem w zapowiedzi to są dwie.
1. Nazwy takie jak "Skandowie", "Północ" czy pewien wygląd postaci przywodzi mi na myśl nordyckie i skandynawskie klimaty wikingów itp, a niestety nie przepadam za takim klimatem. Jakiś czas temu zrobił się na niego dość duży "hype" i po prostu nie lubię tego klimatu. Oczywiście nie jest to wada, tylko subiektywne zdanie. Na jego podstawie jednak - jeżeli będzie wybór, wiadomo już którą stronę wybiorę xD (tą drugą).
2. Tytuł wygląda mi na klasyczne fantasy w mrocznych klimatach. Trochę przejadł mi się ten gatunek. Stanowczo wolę jakieś własne, surrealistyczne światy, w których domy wyrastają ze skał nad przepaścią, przecząc prawom fizyki, a schody (składającego się z małych włochatych stworków) biegną odwrotnie do działania grawitacji. Oczywiście to kolejne moje wymysły i fantazje, więc klimat również jest lekkim minusem, ale mówię to tylko za siebie.

Będę czekał na grę. Powodzenia w tworzeniu!
Awatar użytkownika
Adrap

GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 794
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie
Kontakt:

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Adrap »

Staramy się, aby fabuła gry była nieszablonowa i wielowątkowa, setting świata nie dyktuje nam opowieści. Strony konfliktu nie będą ustalone od początku gry i spodziewamy się, że dla wielu graczy frakcje nie będą najważniejszym motywem. Jeśli chodzi o surrealizm, to zdradzimy tylko, że w grze są elementy, które zaskoczą :wink:

Edit:
@Dół Postaramy się, żeby ikonka była bardziej widoczna
Ostatnio zmieniony 13 sty 2020, 21:34 przez Adrap, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
McLaren
Posty: 858
Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: McLaren »

@Adrap wcześniej tej ikonki nie widziałem... pewnie przez moją rozdzielczość ekranu. Zwracam honor.
Pamiętam, że miałem propozycję uczestniczyć w waszym projekcie, nawet zagrałem trochę w wersję... można by rzec demonstracyjną i uważam, że projekt ma potencjał. Gra ma dobry klimat dzięki świetnej muzyce ;) Szkoda, że nie mam zbyt wiele czasu by pomagać wam w projekcie. Życzę wam ukończenie projektu i dalszych sukcesów.
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

Od ostatniego update minęło trochę czasu, więc postanowiliśmy w końcu napisać nowego.

Przede wszystkim - jesteśmy dumni ze zwycięstwa w Zapowiedziach na ostatnich GFach. Szczególnie ja - Kryzz - który cierpi na RMowy pesymizm. Dziękujemy za głosy!

Jeśli chodzi o naszą komunikację z wami - to od teraz celujemy właśnie w update co miesiąc (ponad miesiąc ;-) ). Uznaliśmy, że lepiej wrzucać rzadsze, ale ciekawsze newsy. Poza tym dawne tempo cotygodniowe było dość wycieńczające dla nas i zmuszało do pokazywania praktycznie wszystkiego co robimy.


Ważnym elementem jest dla nas design dungeonów i zadań. Stawiamy na unikatowość i robienie specjalnych mechanik/minigier dla każdych podziemi. Będzie to szczególnie ważne w pierwszym rozdziale gry (z trzech), w którym mechanika szerokiego wyboru towarzyszy i systemu lojalności nie będzie jeszcze ukazana w pełni.

Na tę chwilę tworzymy nowe podziemia - Kurhanu, położonego na północ od Ostatniego Miasta, w okolicy dworku wuja głównego bohatera.

Skandvik pełne jest zapomnianych grobowców z czasów gdy wyspą rządzili królowie, a nie pojedynczy wódz. W tym kurhanie zagadką będzie uporządkowanie oznakowanych urn, aby uzyskać przejście dalej. Odkryjemy również drugie, jak i trzecie dno prawdy o tym miejscu.

W grafice celowaliśmy w surową estetykę, oto nasza pierwsza przymiarka. Co myślicie?
Obrazek

Przygotowaliśmy również kolejne fragmenty muzyki do odsłuchania - dungeonowe ;-)
Enjoy!





Jeśli chodzi o inne postępy, to między innymi:


- dopięliśmy scenariusz dla gry - bite 40 stron planu akcji, bez dialogów.

- stworzyliśmy parę nowych mechanik pobocznych, jak ta z przenoszeniem urny, czy mechanika gonienia kogoś (polegająca na utrzymaniu „suwaka” w określonej strefie na pasku).

- kończymy pierwszy duży quest poboczny w grze i przymierzamy się do kolejnego.

- większość map dla świata w pierwszym rozdziale jest skończona


Mamy jeszcze masę pracy przed sobą (szczególnie Adrap cieszy się na myśl o ponad setce ikon do wykonania i wszystkich charactersach), ale uspokaja nas fakt, że mamy solidny plan i opracowane wszystkie kluczowe elementy.


Do następnego!
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
ODPOWIEDZ