Amarok: Krew Północy [XP]

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Dr.Man »

Ogólnie fajna zapowiedź, w końcu jakiś co-op z którego wyjdzie coś dobrego, fajny tilesety z wykorzystaniem RTP i wszystko jest spójne i do siebie pasuję, soundtrack za******* sprawa, to jest marzenie każdego by mieć do swojej gry spersonalizowaną muzykę przez kogoś skomponowaną. Będzie solidna giera, Życzyć tylko powodzenia by projekt ujrzał światło dzienne.
pis joł
Obrazek
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 786
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Kryzz333 »

W dzień po Dniu Pracy wracamy z nowym updatem. Przez ostatnie konkursy na Scenie i sprawy prywatne nie pracowaliśmy tak dużo jak w okolicy grudnia, ale w końcu wróciliśmy do tworzenia.

Ostatni czas upłynął dla nas pod znakiem tworzenia questów, zarówno głównych jak i pobocznych. Dużo uczymy się (albo przynajmniej ja) tworząc zadania i motywy gry w sposób systematyczny. Przerzuciliśmy się na pisanie dialogów w dokumentach na dysku Google, ich styl i charakter powinny być o wiele lepsza niż w naszych poprzednich grach (ja jestem z nich bardzo zadowolony).


Obrazek


Adrap stworzył ostatnio pierwszą dużą grupę oryginalnych charsetów dla gry. Oto one w południowej część wioski Sodheim.

Ta osada leży tuż za bramami Miasta i jest dość zamożna dzięki gorzelni wytwarzającej miód pitny. Sodheim już ukończyliśmy i jej właściwi mieszkańcy są częścią pierwszego dużego questa pobocznego roboczo nazwanego "Kropla dziegciu".

Zadanie jest nastawione na opowieść i elementy przygodowe, i zależnie od wyborów i czujności gracza da się doprowadzić do trzech różnych zakończeń, których konsekwencje będą się rozwijać praktycznie przez całe trzy rozdziały gry. Oprócz "Kropli dziegciu" znajdzie się tu też kilka drobnych aktywności pobocznych i momentów z innych questów, co jest naszą strategią przy tworzeniu miejscówek.


Obrazek


Na koniec prezentujemy również screen z małego dungeona pobocznego w pierwszym rozdziale. Wejście do niego nie będzie poda na tacy - jego znalezienie niego będzie wymagało uwagi i eksploracji świata. Chociaż staramy się, aby wątek główny zajmował pierwsze miejsce i zadania pobocznie nie zdominowały gry, to w Amaroku będzie sporo drobnych smaczków i krótkich wątków do znalezienia dla graczy którzy zagłębią się w świat.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Dr.Man »

Screeny fajne i klimatyczne, wszystko ze sobą współgra, czuć ten słowiański powiew.
I tylko dopierdzielę się że miód pitny jest produkowany w miodosytniach a nie w gorzelniach.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1378
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: Amarok: Krew Północy [XP]

Post autor: Rahim »

Schludna i ciekawa zapowiedź, pierwszy utwór kojarzy mi się jakoś z wikingami... Zimowe, Nordyckie klimaty... Ścieżka dźwiękowa przyjemna, jestem ciekaw jak to będzie wyglądać w całości. Zrzuty ekranu też ładnie wykonane, klimatyczne, nie jest nasrane wszystkiego na kupę brzydko mówiąc.
ODPOWIEDZ