[MV] Move That Box!

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crashykk

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 3)
Posty: 649
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

[MV] Move That Box!

Post autor: Crashykk »

Obrazek
Ogólne informacje:
  • Maker: RPG Maker MV
  • Gatunek: Gra logiczna
  • Data premiery: Wydam jak skończę :D

Fabuła:
Spacerując po parku wraz ze swoją ukochaną Jake zauważył dziwny obiekt. Zaciekawiony powiedział lubej, aby za nim zaczekała i podszedł do niego. Okazało się, iż jest to statek kosmitów. Gdy nasz bohater wracał do swojej kobiety zauważył jak dwie dziwne postacie wciągają ją na podobny statek. Bez chwili zawahania Jake ubiera swój kostium sapera i podkładając bomby przedziera się przez kolejne etapy, aby dotrzeć do statku matki i odbić wybrankę jego serca.

Gra garściami czerpie z Bombermana oraz Sokobana. Oznacza to, że będziemy przesuwać, popychać, wyrzucać, topić, a nawet wysadzać elementy, aby dotrzeć do celu.
  • Script Calle i Zdarzenia - W 99% gra napisana za pomocą zdarzeń i script calli. Jedyne skrypty to takie na rozszerzenie funkcjonalności programu jak np Self Variables (Własne Zmienne) dla zdarzeń.
  • System Bomb - Bomby, które wybuchają niszcząc "wszystko" w zasięgu jednej kratki,
  • Skrzynie - Różnego rodzaju skrzynki, z którymi będziemy mogli wejść w interakcję. Drewniane: Można przepchnąć, Metalowa: ruszy je jedynie wybuch bomby itd.
  • Autorska Grafika - Grafika w całości przygotowana przeze mnie,
  • Autorska Muzyka - Każdy utwór wykonany przez ze mnie w stylu 8bit.
  • Cztery światy - Każdy ze światów dodawał będzie kolejną mechanikę oraz będzie posiadał własny styl graficzny,
  • Poziomy - Za przejście poziomów przyznawane będą gwiazdki, dzięki którym przejdziemy dalej w naszej przygodzie, tych przewiduję około 100, ale liczba ta może drastycznie zmienić się w obie strony,
  • Znajdźki - W grze znaleźć będzie można elementy kosmetyczne takie jak np. ubranka dla naszej postaci,

Na koniec:
Jak na razie tworzenie idzie sprawnie, ale chwilę to jeszcze zajmie. Dlatego dodaję ten temat jako motywacja dla samego siebie. (lepiej pracuję pod presją). Pierwszy raz tworzę muzykę do gry, więc idzie mi to dość powoli, ale nie poddaję się! Życzcie mi powodzenia i do następnego!

Updatey i więcej informacji: https://twitter.com/crashykk
Screeny:
Spoiler:
Muzyka:
Ekran tytułowy: https://www.youtube.com/watch?v=cvNbYNUCumM
Ekran wyboru poziomu: https://www.youtube.com/watch?v=_Trm8GKEvOE
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 672
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [MV] Move That Box!

Post autor: Yoroiookami »

Gra garściami czerpie z Bombermana oraz Sokobana.
Rzeczywiście aż mi się Dyna Blaster przypomniało. :>

Graficznie wygląda bardzo ładnie, jedyne co może trochę przeszkadzać to perspektywa. Głównie te pudełka na pudełkach wyglądają jakby stały na krawędziach. :I
Brakowało mi trochę takich gier logicznych z RM'a. <3
Czekam, czekam.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Michu

GF2020 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF2019 - Dema (msc. 1); GF2010 - Dema (msc. 1); GF2008 - Pełne Wersje (msc. 3) Zapowiedzi (msc. 2); GF2007 - Pełne Wersje (msc. 1) Dema (msc. 1) Zapowiedzi (msc. 3); KC II (msc. 1); TACO #1 (zwycięstwo)
Posty: 1048
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: [MV] Move That Box!

Post autor: Michu »

Jak wspominałem na Discordzie, gra wygląda świetnie (i wizualnie, i muzycznie), szczerze trzymam kciuki, żebyś ukończył choćby demo. Tak jak powiedział Yoro, brakuje tego typu gier. Mam też nadzieję, że w pełni wykorzystasz potencjał drzemiący w prostych mechanikach, które dość łatwo modyfikować w zależności od etapu gry.
Obrazek
ODPOWIEDZ