Galactic Saga

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lupus
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2008, 19:41

Galactic Saga

Post autor: Lupus »

Obrazek

Tytuł: Galactic Saga
Wersja RM: rm2k3
Data wydania: "when it's done" ;)

Ostatnio zacząłem znowu coś dłubać w makerze i wpadłem na pomysł żeby dokończyć swoją grę z przed 3 lat. Na początek zabieram się za poprawianie grafiki, bo ludzie narzekali że jest brzydka (bo jest ;), szczególnie charsety są do zrobienia). Małym zmianom ulegnie też fabuła, gra się zacznie w nieco inny sposób. Zastanawiam się też czy nie robić gry od początku do końca po angielsku żeby potem móc się lansować na zagranicznych stronkach. BS zostaje jak był, podobał mi się ;). Nie mam teraz zbyt dużo wolnego czasu na makerowanie więc prace nad grą będą się posuwać do przodu baaardzo powoli, poza tym muszę na nowo wyczaić jak się tego mejkera obsługuje ;) . Na początek wrzucam parę nowych screenów.

OLD
Obrazek

NEW
Obrazek

OLD
Obrazek

NEW
Obrazek

OLD
Obrazek

NEW
Obrazek
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Flaque »

Grafikę robisz sam, czy to ripy? : 000
Ładnie to wygląda, szczególnie w porównaniu ze starszą wersją : D
Jeśli chodzi o angielski, to zależy, czy jesteś wystarczająco w tej dziedzinie ambitny.
Jeśli nie, to zawsze można zrobić grę po polsku i wykorzystać jakiegoś krejzi fana, żeby pozmieniał teksty w grze na angieslki : p Fabuły za bardzo nie zmieniaj, tylko dodaj kilka wątków, i rób grę dalej, może coś wyjdzie : D
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Modele dużo ładniejsze itp., ale wciąż nie podoba mi się sposób w jaki redukujesz kolory panoramom. Prawdopodobnie dużo lepiej będzie to wyglądać jeśli użyjesz ditheringu. Gdybyś miał którąś z grafik w oryginalnej palecie mógłbym pokazać różnicę - anyway, GS to moje pierwsze zetknięcie się z RM, zawsze będę wspominał ją ciepło. Choć trzeba przyznać 4 atak z tym wszystkim od początku nie wróży najlepiej. Życzę by był on już ostatni, cokolwiek to znaczy ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

od początku
dokończyć
elo.

Lupus, ja cię kocham za tę grę, rób, rób ^D^
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Post autor: Kalashnikov »

Wha-wha-wee-wha! W porownianiu ze stara wersja (w ktora to mialem przyjemnosc zagrac po raz pierwszy 2 tygodnie temu) wyglada super.
Ciesze sie, ze postanowiles do tego powrocic, bo to jeden z najoryginalniejszych projektow pod RM jaki widzialem z masa potencjalu.

Dwie uwagi, ktore mam po zagraniu w poprzednia wersje:
1. W miare mozliwosci postaraj sie nieco rozbudowac baze kosmiczna - to jest wilkie miasto chyba, a przyszlo nam chodzic po 3 mapkach na krzyz ;]
2. Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale tryb walki w kosmosie, mimo ze swietnie pomyslany, to tak mi haczyl, ze marzylem o tym, zeby walka skonczyla sie jak najszybciej. Na pewno do sie tam cos usprawnic/wyciac zeby chodzilo to plynniej.

Rob gre!
Awatar użytkownika
Lupus
Posty: 15
Rejestracja: 17 mar 2008, 19:41

Post autor: Lupus »

Ja nie zaczynam wszystkiego od nowa, cała rozgrywka z demka zostaje(z paroma małymi zmianami). Zmieniam przede wszystkim grafikę, większość tego badziewia, które znacie z dema wyleci. Z tym haczeniem podczas walki, to chyba przez to że działa tam dużo eventów. We wczesnej wersji BS-a było ich jeszcze więcej i mi tez skakało podczas walki. Ale aż tak kosmicznych wymagań to nie ma (wtedy miałem celerona 2ghz i 512 ram). Może postaram się to zoptymalizować pod słabszy sprzęt(LOL). Poza ty zdecydowałem się jednak na ten inglisz, myślę że dam sobie radęz e zrobieniem gry po angielsku.
Obrazek
XD
Prawdopodobnie dużo lepiej będzie to wyglądać jeśli użyjesz ditheringu.
Obrazek
No nie wiem, z ditheringiem to wszystko robi się "ziarniste", po staremu jest lepiej IMO.

I jeszcze jeden sekretny bonusowy screenshot na koniec

ol' shit
Obrazek

nu shit
Obrazek
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Post autor: FEI »

Grafa trzyma klimat.
Poprzednia część przypadła mi do gustu, ale nie powalała wykonaniem., ale zapowiada się że będzie lepiej.

No i zrób coś z tym szarpaniem. co się da zastąp zdarzeniami typowymi.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Lupus pisze: No nie wiem, z ditheringiem to wszystko robi się "ziarniste", po staremu jest lepiej IMO.
No rób przede wszystkim jak Ci sie podoba, ale jest dithering i dithering, a mi trudno ocenić jednoznacznie ten obrazek, bo zapisałeś go w .jpg. IMO możliwe jest, że da radę, by wyglądało to sporo lepiej - jakby cuś proponuję PM, ja już się nie mieszam, bo w sumie to graficznie najbardziej podobała mi się druga odsłona GS... =]
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
ODPOWIEDZ