Galactic Saga
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Lupus
- Posty: 15
- Rejestracja: 17 mar 2008, 19:41
Galactic Saga
Tytuł: Galactic Saga
Wersja RM: rm2k3
Data wydania: "when it's done" ;)
Ostatnio zacząłem znowu coś dłubać w makerze i wpadłem na pomysł żeby dokończyć swoją grę z przed 3 lat. Na początek zabieram się za poprawianie grafiki, bo ludzie narzekali że jest brzydka (bo jest ;), szczególnie charsety są do zrobienia). Małym zmianom ulegnie też fabuła, gra się zacznie w nieco inny sposób. Zastanawiam się też czy nie robić gry od początku do końca po angielsku żeby potem móc się lansować na zagranicznych stronkach. BS zostaje jak był, podobał mi się ;). Nie mam teraz zbyt dużo wolnego czasu na makerowanie więc prace nad grą będą się posuwać do przodu baaardzo powoli, poza tym muszę na nowo wyczaić jak się tego mejkera obsługuje ;) . Na początek wrzucam parę nowych screenów.
OLD
NEW
OLD
NEW
OLD
NEW
- Flaque
- Posty: 400
- Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Grafikę robisz sam, czy to ripy? : 000
Ładnie to wygląda, szczególnie w porównaniu ze starszą wersją : D
Jeśli chodzi o angielski, to zależy, czy jesteś wystarczająco w tej dziedzinie ambitny.
Jeśli nie, to zawsze można zrobić grę po polsku i wykorzystać jakiegoś krejzi fana, żeby pozmieniał teksty w grze na angieslki : p Fabuły za bardzo nie zmieniaj, tylko dodaj kilka wątków, i rób grę dalej, może coś wyjdzie : D
Ładnie to wygląda, szczególnie w porównaniu ze starszą wersją : D
Jeśli chodzi o angielski, to zależy, czy jesteś wystarczająco w tej dziedzinie ambitny.
Jeśli nie, to zawsze można zrobić grę po polsku i wykorzystać jakiegoś krejzi fana, żeby pozmieniał teksty w grze na angieslki : p Fabuły za bardzo nie zmieniaj, tylko dodaj kilka wątków, i rób grę dalej, może coś wyjdzie : D
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Modele dużo ładniejsze itp., ale wciąż nie podoba mi się sposób w jaki redukujesz kolory panoramom. Prawdopodobnie dużo lepiej będzie to wyglądać jeśli użyjesz ditheringu. Gdybyś miał którąś z grafik w oryginalnej palecie mógłbym pokazać różnicę - anyway, GS to moje pierwsze zetknięcie się z RM, zawsze będę wspominał ją ciepło. Choć trzeba przyznać 4 atak z tym wszystkim od początku nie wróży najlepiej. Życzę by był on już ostatni, cokolwiek to znaczy ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Wha-wha-wee-wha! W porownianiu ze stara wersja (w ktora to mialem przyjemnosc zagrac po raz pierwszy 2 tygodnie temu) wyglada super.
Ciesze sie, ze postanowiles do tego powrocic, bo to jeden z najoryginalniejszych projektow pod RM jaki widzialem z masa potencjalu.
Dwie uwagi, ktore mam po zagraniu w poprzednia wersje:
1. W miare mozliwosci postaraj sie nieco rozbudowac baze kosmiczna - to jest wilkie miasto chyba, a przyszlo nam chodzic po 3 mapkach na krzyz ;]
2. Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale tryb walki w kosmosie, mimo ze swietnie pomyslany, to tak mi haczyl, ze marzylem o tym, zeby walka skonczyla sie jak najszybciej. Na pewno do sie tam cos usprawnic/wyciac zeby chodzilo to plynniej.
Rob gre!
Ciesze sie, ze postanowiles do tego powrocic, bo to jeden z najoryginalniejszych projektow pod RM jaki widzialem z masa potencjalu.
Dwie uwagi, ktore mam po zagraniu w poprzednia wersje:
1. W miare mozliwosci postaraj sie nieco rozbudowac baze kosmiczna - to jest wilkie miasto chyba, a przyszlo nam chodzic po 3 mapkach na krzyz ;]
2. Nie wiem, czy to tylko u mnie, ale tryb walki w kosmosie, mimo ze swietnie pomyslany, to tak mi haczyl, ze marzylem o tym, zeby walka skonczyla sie jak najszybciej. Na pewno do sie tam cos usprawnic/wyciac zeby chodzilo to plynniej.
Rob gre!
- Lupus
- Posty: 15
- Rejestracja: 17 mar 2008, 19:41
Ja nie zaczynam wszystkiego od nowa, cała rozgrywka z demka zostaje(z paroma małymi zmianami). Zmieniam przede wszystkim grafikę, większość tego badziewia, które znacie z dema wyleci. Z tym haczeniem podczas walki, to chyba przez to że działa tam dużo eventów. We wczesnej wersji BS-a było ich jeszcze więcej i mi tez skakało podczas walki. Ale aż tak kosmicznych wymagań to nie ma (wtedy miałem celerona 2ghz i 512 ram). Może postaram się to zoptymalizować pod słabszy sprzęt(LOL). Poza ty zdecydowałem się jednak na ten inglisz, myślę że dam sobie radęz e zrobieniem gry po angielsku.
XD
No nie wiem, z ditheringiem to wszystko robi się "ziarniste", po staremu jest lepiej IMO.
I jeszcze jeden sekretny bonusowy screenshot na koniec
ol' shit
nu shit
XD
Prawdopodobnie dużo lepiej będzie to wyglądać jeśli użyjesz ditheringu.
No nie wiem, z ditheringiem to wszystko robi się "ziarniste", po staremu jest lepiej IMO.
I jeszcze jeden sekretny bonusowy screenshot na koniec
ol' shit
nu shit
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
No rób przede wszystkim jak Ci sie podoba, ale jest dithering i dithering, a mi trudno ocenić jednoznacznie ten obrazek, bo zapisałeś go w .jpg. IMO możliwe jest, że da radę, by wyglądało to sporo lepiej - jakby cuś proponuję PM, ja już się nie mieszam, bo w sumie to graficznie najbardziej podobała mi się druga odsłona GS... =]Lupus pisze: No nie wiem, z ditheringiem to wszystko robi się "ziarniste", po staremu jest lepiej IMO.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr