Beyond Eternity.

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Anya »

Co się tyczy wampirów, których wszyscy się tak czepiają :p

Wampiry to rasa, oni jak najbardziej żyją ;)

Kasta Elfów władała niepodzielnie kontynentem, do dnia gdy zrodził się Key'ar, elf ten zbuntował się ku radzie Kasty, pragnąc nieśmiertelności, i wiecznej potęgi, został wygnany, w trakcie swej podróży spotkał wędrowca który opowiedział mu historie, rzekł że Krew bogini Terian żywi mędrców z rady kasty, dzięki temu stali się oni tak potężni.

Key'ar uwierzył w opowieść, wkradł się do pałaców i szarpnął się na życie bogini, pokonano go, a dusza jego zaklęta została w kamień, który zagrzebano w czeluściach Garearu, kamień zrodził rasę, która tak jak Key'ar nienawidziła rasy elfów, na Garearze zbudowali swoje państwo, i wypowiedzieli świętą wojne Elfom.

Kamień Key'ar nie tylko zbudował rasę wampirów, upadłych elfów, pozwalał również kontrolować hordy nieumarłych, ma to dużo wspólnego z historią, i czemu niesławny zabójca Sary błagał o pomoc u elfów których przecież tak nienawidził. Demony które zesłał czarnoksiężnik Demog II, zawładneły bowiem Kamieniem Key'ara.
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Inq »

Zawsze mnie zastanawia, dlatego nikt takich kamieni, ktore moga zniszczyc swiat po prostu nie niszczy...
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Kalashnikov »

Bo zło/dusze/inne straszności by z nich pouciekały?
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Inq »

Nie chcę mi się wierzyć, że skoro ktoś jest na tyle cwany, żeby zakląć duszę w kamienu nie jest w stanie jej zniszczyć. Ot co.

A jeśli już nie można zniszczyć, to sie chowa w takim miejscu, żeby nikt tego nie znalazł (nawet największy kozak i ryzykant). W końcu nikt nie zakopuje odpadów radioaktywnych nawet głęboko pod polem bogu ducha winnego rolnika, tylko w taki miejscu, żeby nie było możliwości zdarzenia się czegoś złego, nie?
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Jazzwhisky »

Inq daj spokój, tak jak diamentu nie skruszysz żadnym drewnianym młotkiem, tak żadne moce magiczne mogą nie być na tyle silne by zniszczyć (zniszczyć!) "zło". Uwięzić jest prościej, ukryć już trudniej - nie wiesz, że zły do złego ciągnie, a rekin wykryje kilka kropel krwi w hektolitrze? ;)
Tak się zastanawiam, czy naprawdę nie jesteś w stanie wyobrazić sobie motywu, w którym podane okoliczności się spełniają??? Poza tym to fantasy nie s-f czy rzeczywistość, myślałem, że Ludzix już wszystkim wbił to do głowy, nic nie musi trzymać się kupy i tyle. :)

Mnie za to zawsze zastanawiało, dlaczego w survival horrorach potwory wyskakują nagle, ale na tyle daleko i w takiej ilości by dało radę je wszystkie wystrzelać... Dziwne, prawda? Inq - to jest tylko gra. :]

A o grę się nic nie pytam, bo jak tak dalej pójdzie to i tak pewnie poznamy wszystko przed jej premierą... GL. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Kalashnikov »

Jazzwhisky pisze:A o grę się nic nie pytam, bo jak tak dalej pójdzie to i tak pewnie poznamy wszystko przed jej premierą... GL. ;)
Vice (pozdro P@tryk) największe, komerycjne produkcje ;) Czy ktoś nie będzie wiedzieć czegoś o StarCraft2, czy Diablo 3 w dniu ich premiery?

Anya - powiesz nam, czy zostałaś przy tamtych animacjach, czy jednak tworzysz swoje?
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Inq »

Mnie za to zawsze zastanawiało, dlaczego w survival horrorach potwory wyskakują nagle, ale na tyle daleko i w takiej ilości by dało radę je wszystkie wystrzelać...
Savoir Vivre :-D
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Anya »

Długo mnie tutaj nie było co? ;) Do tego zapomniałam hasła więc teraz jest Anya reaktywacja :D
Mam nadzieje że nie macie mi za złe że się tak długo nie odzywałam, ale projektu nie porzuciłam.

W każdym bądź razie po wakacjach przyszedł czas na studia, a one potrafią namieszać, a jeszcze sesja od poniedziałku mnie czeka, więc wiele nie zostało ukończone, BA nadal bawie się z systemem taktycznym, chwała niemieckiemu community za bystry pathfinding, bo niby własny wykonałam natomiast nie był on zbyt szybki (Bazował na 4 zdarzeniach odbijających się od postaci, jeśli zdarzenie trafiało na sferę bloku, to nie można było się ruszyć w tamtą strone, jednak nie załatwiało to problemu AI które nie za bardzo wiedziało gdzie się udać jeśli najprostsza droga jest zablokowana.)

Dalej pracuje nad projektem, i jakoś tak dziwnie się złozyło że twardy dysk mi się nie sformatował ;)

Apropo jakby ktoś kto już kiedyś dokonał dzieła TBSa rzucił okiem na moją prace, dał mi wzkazówki, i ewentualnie pomógł w jego tworzeniu to byłabym OGROOMNIE wdzięczna (może LastTurn się pokusi ;>) ;P

Zanim jednak rzucimy się z motyką na słońce;
Obrazek
Przykład bałaganu jaki narobiła w kwestii TBS'a :P

NIE DAM ZA WYGRANĄ!! :D

Pozdrawiam.
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Akwarelek »

Doświadczenie w TBS-owaniu mam i z chęcią coś pomogę. Ten obrazek, co on przedstawia dokładnie?
Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Anya »

Akwarelek pisze:Doświadczenie w TBS-owaniu mam i z chęcią coś pomogę. Ten obrazek, co on przedstawia?
Część skryptu TBS'a na wybór postaci którą chcemy ruszyć, pokazany tylko po to by można było sobie wyobrazić jaki mam tam bałagan :P

6 Stron Tego :P, jak ktoś się przypatrzy zauważy że pasek można przesunąć moocno w dół :P
TBS'a będe pewnie robić od 0, bo ciężko połapać mi się teraz mimo że to mój skrypt :P

W każdym bądź razie byłabym wdzięczna za pomoc, bo ciężko idzie ;O

P.S- Akwarelku wspaniały, masz może gg, bądź tlen? Ostatnio do tej formy komunikacji się przekonałam :P
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 322
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Pantera »

zrob backup, ZROB BACKUP! bo spalony dysk sie czai, nie znasz dnia ani godziny (tfu tfu tfu bez lewe ramie)
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Kalashnikov »

Masz masę niepotrzebnego "kodu", a przez to bałagan i problemu, bo popełniasz standardowy błąd - dla każdej możliwości (kombinacji każdej wartości danej zmiennej z inną zmienną/przełącznikiem) tworzysz kolejny warunek. Powinnaś zapoznać się z opcjami "Variable Reference" i "Vairable Stored in Index" to duuużo upraszcza i pomaga.

Ale będziesz mieć teraz chyba Akwarelka do pomocy, więc powinno być Ci znacznie łatwiej - on się raczej na tym zna ;)

Miło w ogóle wiedzieć, że projekt nie padł, a Ty powoli coś przy nim robisz, tak trzymać!

PS Poproś Jazza, on (o ile to możliwe) poda Ci Twoje stare hasło.
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 361
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Kiksi »

i używaj komentarzy w ważnych miejscach w kodzie! Baaardzo pomagają, w późniejszym powrocie do edycji skryptu
Awatar użytkownika
Anya
Posty: 20
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:20

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Anya »

Widać że nawet nie musiałam się pytać ;)

Ale śmiesznie było, najpierw napisał do mnie Jazz, podał nowe hasło, i powiedział że trzeba było spytać, natychmiast rzuciłam się aby wpisać nowe hasło ale niestety nie działało, zaraz potem otrzymuje PM od Micha że moje nowa hasło to (zupełnie inne niż od Jazza.) :D

Dzięki wam :)

Indeksowane Variable są dość wygodne w RPGach ale w tym projekcie :/ może się to okazać niezbyt miłe, gdyż mamy ok 20 jednostek, po 8 komend na każdą jednostkę a to sprowadza się do kodowania każdej jednostki do pewnego numeru (np. 1 żołnierz, 2 łucznik.) zapamiętać w życiu bym nie zapamiętała tych numerków, zapisać i wracać do tego co chwilę? też nie za bardzo. Wprawdzie niektóre komendy są store-owane, tak jak powyżej aby utrzymać że po lewej stronie pola bitwy pod General 2 jest jednostka Nr2 czyli bogu winny ranger. :P

Myślę że TBSa będzie trzeba od początku rozpisać, bo namieszałam w kodzie, a to mocno utrudniło mi działanie. Wcześniej TBS bazował na HEX Pathfindingu, tzn Od jednostki odchodzą kwadraciki w postaci zdarzenia w różne strony sprawdzając czy w tą stronę można się poruszać, Jeśli tak to kwadracik zaczyna błyszczeć na zielono (jako Hex na planszy.) jeśli nie to kwadracik się nie wyświetla bo poruszanie w tą stronę jest niemożliwe, jeśli ktoś pamięta mój filmik to napewno skojarzy o co mi chodzi.

Teraz myśle o zmianie systemu na bardziej user-friedly i coding-friedly ;P, mówię o systemie a la Aurora Wing gdzie za pomocą strzałki wybiera się gdzie jednostka ma się ruszyć, wcześniej nie mogłam tego wykonać gdyż nie do przejścia była kwestia pathfindingu, teraz gdy pewien niemiecki programista stworzył pathfinding na Rm2k, mogę spróbować zimplementować ten system. Lecz nadal boję się że pogubię się w tym wszystkim, i nie dam rady dokończyć taktycznego systemu, dlatego szukałam, i chyba nadal szukam osoby która mogłaby mi w tym pomóc, a przedewszystkim zakodować system ataku w TBSie, z którym też są problemy.

Z początku myślałam że dam radę sama zrobić wszystkie systemy, lecz nie doceniłam programu :P, dlatego teraz przydałby się ktoś kto by pomógł w kwestii kodu.

Może udałoby mi się przekonać akwarelka do kodowania ze mną, a wierzę że mu też by się przydało to (Jego HoMM gra.) aleeee nie wiem jak to wyjdzie.

No cóż Pozdrawiam.
Aktualny Projekt:

*Beyond Eternity
-Grafika 42%
-Skrypty 20%
-Muzyka 100%
-Fabuła 100%
-Mapy i Rozw. 4%?
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Beyond Eternity.

Post autor: Kalashnikov »

Potrzebujesz kogoś kto Ci rozplanuje TBS (rozpisze głowne elementy, co jak i gdzie ma wyglądać), czy wykona Twój plan i Twoją rozpiskę?
Zablokowany